![Obrazek](http://img23.imageshack.us/img23/9871/logoot200x200.jpg)
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Majowe potyczki"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 15 maja 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 24, ale może ulec zwiększeniu
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach BP, limit bohaterów 2 (+wynikający z zasad armi),
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Przy 15 uczestnikach na 100%, nagroda wartosci 70 PLN (bon lub gotówka) za zajęcie pierszego miejsca i 30 PLN za drugie, kwota może ulec zwiększeniu, ale zależy od ilości graczy.
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
2. ....................
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII,
- WYMAGANE JEST POSIADANIE CZYTELNEJ ROSPISKI.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- 0-4 malowanie
1: 50% modeli jest pomalowane
2: 75% modeli jest pomalowane
3: 90-100% modeli jest pomalowane
4: 100% modeli jest pomalowanych na bardzo przyzwoitym poziomie
- 0-1 konwersje / unikatowe modele
0,5: widoczne konwersje w postaci małych elementów (zmiana rączek, głowek od innych modeli) / 50+% modeli unikatowych
1: widoczne konwersje, wymagające użycia mas modelarskich / 70+% modeli unikatowych
- 0-1 WYSIWYG
0,5: 75%-99% WYSIWYG
1: 100% WYSIWYG
- 0-1 Podstawki
0,5: wymodelowane podstawki
1: wymodelowane podstawki + movement traye
DODATKOWE:
Gracze proszeni są o utrzymywanie wokół siebie porządku i umiarkowanie kulturalne zachowanie (wyrzucanie śmieci do kosza itp.)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. BP - patrz tutaj http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
0-150 10:10
151-300 11:9
301-450 12:8
451-600 13:7
601-750 14:6
751-900 15:5
901-1050 16:4
1051-1200 17:3
1201-1350 18:2
1351-1500 19:1
1500+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
jeżeli nie będzie obsów czasowych i wyniki będa oddawane w terminie możliwe jest rozeranie 4 bitwy (do przedyskutowania na forum)
SCENARIUSZE:
Na obecną chwile brak
ZGŁOSZENIA:
1. Kemot
2. Noir
3. Browar
4. Jose
5. Arbal
6. Bania
7. Silverman
8.Odein
9. Caradriel
10. Gnatozuj
11. Kamel
12. Straznik
13. Mefistofeles
14. ........