WE na 800pkt.
WE na 800pkt.
Heros:
Branchwraith (115 pkt.)
-general [0]
-a cluster of radiants [25]
-a pageant of shrikes [25]
Core:
8 Dryads (96)
8 Dryads (96)
8 Dryads (96)
Special:
3 Tree Kin (195)
3 Tree Kin (195)
________________
793 pkt.
Co o tym myślicie???
Branchwraith (115 pkt.)
-general [0]
-a cluster of radiants [25]
-a pageant of shrikes [25]
Core:
8 Dryads (96)
8 Dryads (96)
8 Dryads (96)
Special:
3 Tree Kin (195)
3 Tree Kin (195)
________________
793 pkt.
Co o tym myślicie???
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
-
- Oszukista
- Posty: 837
Jakbym zobaczył taką rozpiskę, tobym się ucieszył... wydaje się strasznie słaba - siłą WE są łucznicy i driady. Poza tym, co to za klimat - same duchy? ta armia to WE a nie forest spirits...
Tak masz poniekąd rację , otóż ten lokal na ,którego idę ma ograniczenie jednostek strzelających (0-20) ,pozatym maszyny sa 0-1 i zakaz LT. Grałem taką rozpa,z HE, i wyszło nieźle (20-0 dla mnie ).Trzeba jednak przyznać ,że przeciwnik miał pecha.
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
Rozpiska naprawde słaba. Na te zasady, które podałeś, znacznie fajniej by się spisało coś w stylu
Wardencer z blades of loec 140 pkts
2xłuki 240 (jedne z muzykiem bo zostaje 6pkts)
1x9dryads
1x5wildzi
7xWardencerów
Orzeł
I takim czymś możesz już spokojnie grać. Tą twoją rozpe, ta powinna pocisnąć naprawde solidnie, masz tutaj bowiem lepsze strzelanie, uderzenie i szybkość, a także możliwość odginania szarży. Graj czymś takim, serio. Jeśli zaś koniecznie obstajesz przy swojej wersji same forest spiryty, to zamiast tych treekinów daj 4 oddział driad i 2xwildów, otrzymasz taką mocno naporową rozpiskę, ale dużo dynamiczniejszą.
Pzdr
Wardencer z blades of loec 140 pkts
2xłuki 240 (jedne z muzykiem bo zostaje 6pkts)
1x9dryads
1x5wildzi
7xWardencerów
Orzeł
I takim czymś możesz już spokojnie grać. Tą twoją rozpe, ta powinna pocisnąć naprawde solidnie, masz tutaj bowiem lepsze strzelanie, uderzenie i szybkość, a także możliwość odginania szarży. Graj czymś takim, serio. Jeśli zaś koniecznie obstajesz przy swojej wersji same forest spiryty, to zamiast tych treekinów daj 4 oddział driad i 2xwildów, otrzymasz taką mocno naporową rozpiskę, ale dużo dynamiczniejszą.
Pzdr
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
A mnie się podoba Ładna i klimatyczna;) Najlepiej zagraj z kilkoma przeciwnikami. Jak się będzie sprawdzać to na pewno warto zostawić. Treekiny to rzadko używane jednostki, więc możesz dowieść ich mocy A nuż się uda?
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
Spróbuje jutro może być ciekwie , postaram się wrzucić jakiś raportciknindza77 pisze:A mnie się podoba Ładna i klimatyczna;) Najlepiej zagraj z kilkoma przeciwnikami. Jak się będzie sprawdzać to na pewno warto zostawić. Treekiny to rzadko używane jednostki, więc możesz dowieść ich mocy A nuż się uda?
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
Na takie punkty proponuje coś takiego:
alter, hoda, helm of the hunt
caddy, scroll
trzy oddziały driad
dwa oddziału łuczników
Masz na te punkty mega herosa do walki (w szarży jest zabójczy, może też wypuścić hodę), dwa oddziały najlepszych łuczników w grze i trzy oddziały najlepszego i najbardziej niedoszacowanego skirmisha w grze. Naprawdę ładnie można pocisnąć, zwłaszcza, że nie ma large targetów...
alter, hoda, helm of the hunt
caddy, scroll
trzy oddziały driad
dwa oddziału łuczników
Masz na te punkty mega herosa do walki (w szarży jest zabójczy, może też wypuścić hodę), dwa oddziały najlepszych łuczników w grze i trzy oddziały najlepszego i najbardziej niedoszacowanego skirmisha w grze. Naprawdę ładnie można pocisnąć, zwłaszcza, że nie ma large targetów...
Autor wspomniał tylko o "ma ograniczenie jednostek strzelających (0-20) ,pozatym maszyny sa 0-1 i zakaz LT", wiem skąd mam wiedzieć, jakie są inne ograniczenia? Poza tym, w mojej rozpisce są tylko cory i herosi .Korhil pisze:na zasady turniejowe - jeden hero... i ograniczona ilość specjali/rarów....
Grałem inną wersją (nobel HoDA 2x10 łuków 2x8 dryjad 2x5 wildów)i zajałem 16 miejsce (jak na mnie to całkiem dobrze ).Między mną a 5 miejscem był różnica 9 punktów, więc walka była zacięta
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
Czyli standard którym każdy rzyga Troszkę przykro, że nie zechciałeś wypróbować czegoś bardziej oryginalnego, ale cieszym się, że poszło Ci dobrze
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).