WoCh 1500pkt. :)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

WoCh 1500pkt. :)

Post autor: Varinastari »

Heroes:
Exalted Hero(110)+Mark of Tzeentch(10)+Helm of Many Eyes(25)+Collar of Khorne(25)+BsB(25) +Great Weapon (8) -204pkt.
Chaos Sorcerer(85)+Mark of Tzeentch(20)+Book of Secrets(25)+Golden Eye of Tzeentch(25)+Disc of Tzeentch(20) -175pkt.
Chaos Sorcerer(85)+Mark of Tzeentch(20)+Dispel Scroll(25)+2lvl Wizard(35)+Chaos Barded Steed(16)+Spell Famillar(15)-196pkt.

Core Units:
5 Chaos Warhounds -30pkt.
5 Chaos Warhounds -30pkt.
5 Chaos Warhounds -30pkt.
12 Chaos Warriors(180ppkt.)+Shields+Halberds(24)+Mark of Slaanesh(10)+Raptorous Standard(20)+Standard Bearer(12) -246pkt.
5 Chaos Marauder Horsemen(65)+Mark of Slaanesh(10)+Flails(10) 85pkt.
25 Chaos Marauders(100)+Mark of Slaanesh(10)+Great Weapons(25)- 135pkt.
25 Chaos Marauders(100)+Mark of Slaanesh(10)+Great Weapons(25)- 135pkt.

Special Units:
Chaos Chariot -120pkt.
Chaos Chariot -120pkt.

Coś nowego :wink: Zapraszam do komentowania

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Świetny bsb-ek... Gdzie on zgubił tarczę ?

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Właśnie celowo takowej nie ma :wink:
Wzorowałem się na Aekoldzie Hellbrassie ze starego AB. Chciałem troszkę klimaciasko go złożyć :wink:

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Rozpa nie codzienna. Dość mocna magia, ale nie dość mocna aby zrównoważyć brak prędkości i manewrowości piechoty z 4M. Dwa rydwany i jeden oddział maruderów na koniach <no i 15 psów> to chyba zbyt mało, aby poradzić Sobie ze spowalniającym skirmishem albo innymi lataczkami <np. żyrokopter // orzeł>. Kolejna uwaga, skoro zamierzasz spamować pociski to po co Ci spell familiar, skoro w każdej opcji będziesz je miał <zawsze możesz wybrać przeciez jedynkę, prawda?>. Osobiście bym kupił albo dodatkowy DS albo power familiara, który daje Ci mocniejszego kopa w magii niż spell familiar.
Taka ilość maruderów cieszy oko i Bohaterów w których wpakowałeś ponad 1/3 punktów, no i kochany MoS więc punkty są raczej bezpieczne jednak w CC nie wiele nie zdziałają, więc do combatu tak naprawdę idziesz...
- Wojownikami <za wolni aby wspomóc rydwany w pierwszym uderzeniu>
- Rydwanami <za mało by stanowić siłę przebicia>
- horsemenami <dobrzy tylko po to, aby zając crew jakieś maszyny>
- jeden oddział maruderów <to samo co wojownicy>
Koniec listy. Psami to nic nie zdziałasz a drugimi maruderami nie idziesz inaczej magiem nie pocastujesz no i tyle.
Rozpiska dobra na konkretne armie no i tyle.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

ja bym zrobił kawaleryjską wersję tej rozpiski:D
3x 14 psów z herosami pod walke:D i jedzie taki wagon i breakuje;P
kiedyś grałem tak dla funu i poki nie spotkalem porno shootingu+ driad było wporzo:D
Podpis usunięty - nieregulaminowy. Administracja

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Ma być funowa :wink:
W kwestii rydwanów, nie mogą marszować, zatem idą dość blisko piechoty. A same stanowią całkiem mocną siłę przebicia.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

no ale jak tak patrze na tą rozpę to chyba właśnie chodziło o odejście od kawaleryjskiego WoChu i postawienie na nie konwencjonalność...

Tak to prawda, że rydwany nie mogą marszować, ale co jeśli twoi wojownicy nie mogą marszować, a to głównie o nich chodzi. Siedem czy osiem M to znacznie więcej niż 4 :>
A rydwany mogą mieć zbyt małą siłę przebicia, albo przeciwnik mieć coś z siłą 7...
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

Dwuraki na maruderach dziwna opcja.. raczej nie wyplacisz nimi zbyt wiele atakow.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Varinastari pisze: Special Units:
Chaos Chariot -120pkt.
Chaos Chariot -120pkt.
:) już mi się podoba
a dwuraki na maruderach maja sens - jak zaszarżują to i tak uderzą pierwsi, a jak nie to jak uda się im przetrwać 1 turę to będą w kolejnych także atakować z S5

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Waldi pisze: a dwuraki na maruderach maja sens - jak zaszarżują to i tak uderzą pierwsi, a jak nie to jak uda się im przetrwać 1 turę to będą w kolejnych także atakować z S5
Dokładnie, a poza tym w tej opcji nawet jak zostaną zaszarżowani to wypłacą przynajmniej 2 ataki z czempiona, który nie umiera póki nie zdeklarujesz w niego ataków, a przy takiej ilości jednostek w oddziale nikt nie deklaruje ataków w czempiona w obawie przed stratą ataków i osłabieniem CR, no chyba że wejdzie w challnange no, ale to jest kolejne gdybanie...
No a flail zupełnie nie ma sensu ponieważ masz +2 S w 1 turze combatu, a różnica polega na tym, że później atakujesz już z normalnym S ale w normalna jest kolejność I , a teraz pytanie.
Co za różnica skoro jak jesteś zaszarżowany to i tak <nawet jeśli masz flail> atakujesz drugi a jak szarżujesz to atakujesz pierwszy nawet mimo "ułomności" gw? GW i flail kosztują tyle samo, więc nawet ptk. nie oszczędzasz.
Paskudny uśmiech power gamera

ODPOWIEDZ