8 Edycja Warhammera I
Re: 8 Edycja Warhammera
Nawet fajny myk ze strzelaniem, podobny jest w WAB.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Gdzieś słyszałem takie hasło...
"Warhammer-War is everywere".
Dodam od siebie.
"Even in the fucking forest...".
Normalnie lasy zżerające jednostki
"Warhammer-War is everywere".
Dodam od siebie.
"Even in the fucking forest...".
Normalnie lasy zżerające jednostki
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zasieg szarzy ikony? Hahaha. Kreska, zwiniecie, kreska, magia - nara.Virgo pisze:Champion = One free reform
Tez o tym pomylsalem. Ikona dla kazdego!swieta_barbara pisze:Zasieg szarzy ikony? Hahaha. Kreska, zwiniecie, kreska, magia - nara.Virgo pisze:Champion = One free reform
W gruncie rzeczy, to przegieciem ikony jest to, ze reform sie robi przed szarzami. Tu o niczym takim sie nie mowi, wiec moze nie puszcza takiego babola.
A tak serio, te plotki wydaja sie malo przekonujace. Za czesto pada tam slowo "spekluacja".
Mi się bardziej podoba wampierz generator jądrowy 7(rzut)+2za lorda+2(master of the black art)+2-3za hipków+1 periapt i to i tak słabsza wersja.
A przeciwnik kontruje to ta dam 4DD+2 za caddy'ich powiedzmy. Można będzie poszaleć z mistrzami murzyńskich sztuk przez kilka tygodni. Potem nadejdzie BP
Ps trochę usciślonek i ograniczeń was czeka chłopaki
A przeciwnik kontruje to ta dam 4DD+2 za caddy'ich powiedzmy. Można będzie poszaleć z mistrzami murzyńskich sztuk przez kilka tygodni. Potem nadejdzie BP
Ps trochę usciślonek i ograniczeń was czeka chłopaki
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Taka magia jest nawet fajna, ale miałaby sens tylko wtedy, jeśli VCtom zabrać recast. Inaczej po prostu miażdżą system. Dobra, rzuciliśmy 5 i 3. Ty masz jakieś 7-8 DD i 4 scrolle, supcio.
Ja mam: 8 PD + 5 za magów + 8 za 4xMBA + 1 periapt + książka. Przepuszczam moje 21 kości przez lorda ze skull staffem i wskrzeszaniem guli. Albo rzucam 11 popychaczek na turę. Zing!
Ja mam: 8 PD + 5 za magów + 8 za 4xMBA + 1 periapt + książka. Przepuszczam moje 21 kości przez lorda ze skull staffem i wskrzeszaniem guli. Albo rzucam 11 popychaczek na turę. Zing!
Pfff! Napewno będą ograniczenia, żeby to wszystko było grywalne. Nie znacie przecież całości zasad.Barbarossa pisze:Taka magia jest nawet fajna, ale miałaby sens tylko wtedy, jeśli VCtom zabrać recast. Inaczej po prostu miażdżą system. Dobra, rzuciliśmy 5 i 3. Ty masz jakieś 7-8 DD i 4 scrolle, supcio.
Ja mam: 8 PD + 5 za magów + 8 za 4xMBA + 1 periapt + książka. Przepuszczam moje 21 kości przez lorda ze skull staffem i wskrzeszaniem guli. Albo rzucam 11 popychaczek na turę. Zing!
Robicie z igły widły
WFB: Ogre Kingdoms
Jestem przerażony, po powrocie z długiej przerwy... Zapewne pół jednostek co teraz hajci na stołach zostanie wymienionych na inne jednostki których nie spotykamy. Gra będzie może ciekawsza, bardziej nieprzywidywalna ale czy lepsza? Wątpie... Mam jednak pytanie: Czy któraś z plotek została potwierdzona przez GW albo ich przedstawiciela. Z góry dzięki
widzialem i takie plotki ze miscast jest na 1-1 jak i na 6-6. miscast tez jest dla maga za 2 nieudane rzucenia czarow w turze.
jezeli w RB faktycznie bedzie tyle itemow to bedzie niczym powrot z 5ed. gdzie wiekszosc itemow byla w booku a AB juz mialy tylko pare dodatkow (z wyj.krasnali)
no i wtedy pdf-y moglyby byc nastepcami RH.
i to by bylo piekne.
BTW odnosnie icony i reformow...TK dostaja niedlugo nowego AB wiec pewnie sie skonczy rumakowanie z icona.
poza tym podoba mi sie zestawienie FCG. de facto oddzialy maja 360* pola widzenia. skoczy sie nabijanie 40k z 20 chlopa gdzie zaden nie zauwazyl tyciego smoka tuz obok.
jezeli w RB faktycznie bedzie tyle itemow to bedzie niczym powrot z 5ed. gdzie wiekszosc itemow byla w booku a AB juz mialy tylko pare dodatkow (z wyj.krasnali)
no i wtedy pdf-y moglyby byc nastepcami RH.
i to by bylo piekne.
BTW odnosnie icony i reformow...TK dostaja niedlugo nowego AB wiec pewnie sie skonczy rumakowanie z icona.
poza tym podoba mi sie zestawienie FCG. de facto oddzialy maja 360* pola widzenia. skoczy sie nabijanie 40k z 20 chlopa gdzie zaden nie zauwazyl tyciego smoka tuz obok.
W podręczniku do V edycji magicznych przedmiotów było tyle co w podręczniku do VII, a dodatkowo nie była podana ich wartość punktowa. Zasady dotyczace magii oraz karty czarów, wiatrów magii i magicznych przedmiotów były w dodatku Warhammer Magic. Dadatkowo w Księgach Armii podane były magiczne przedmioty właściwe tylko dla tej armii i jej specjalnych bohaterów.jezeli w RB faktycznie bedzie tyle itemow to bedzie niczym powrot z 5ed. gdzie wiekszosc itemow byla w booku a AB juz mialy tylko pare dodatkow (z wyj.krasnali)
Myślę, że na razie nie ma co lamentować nad VIII edycja. Zobaczmy najpierw co nam GW zgotuje.
Muszę powiedzieć, że coraz bardziej mi się to wszystko podoba.
Po pierwsze, wywraca system -> mamy coś nowego, jest ciekawie.
Po drugie, losowość zaczyna być znacznym plusem. Sam nie jestem zwolennikiem miliona rzutów na wszystko, ale czy ktoś dział nie wystawia, bo dwa razy się dorzut robi? "Miarka w oku" to umiejętność, którą trzeba zdobyć i podziwiam ludzi, którzy co do milimetrów potrafią się ustawić. Jednak wojna to nie szachy - tu nie ma, biegniemy tyle i koniec. Wojna to ciąg niezależnych nawet czasami wydarzeń i tylko naprawdę wielcy generałowie potrafili to ogarnąć... albo oddziały na które można było polegać. Więc era szachów skończona i bardzo dobrze.
Po trzecie, zgadzam się, bo jakże tego nie uczynić z graczami takimi jak Jankiel czy Barbarossa, nie ma co biadolić. System się zmienia. Coś znowu poleci w górę, coś znowu spadnie w dół. Ale korzyść może być wyraźna.
Po czwarte, FCG to w końcu to!
Po pierwsze, wywraca system -> mamy coś nowego, jest ciekawie.
Po drugie, losowość zaczyna być znacznym plusem. Sam nie jestem zwolennikiem miliona rzutów na wszystko, ale czy ktoś dział nie wystawia, bo dwa razy się dorzut robi? "Miarka w oku" to umiejętność, którą trzeba zdobyć i podziwiam ludzi, którzy co do milimetrów potrafią się ustawić. Jednak wojna to nie szachy - tu nie ma, biegniemy tyle i koniec. Wojna to ciąg niezależnych nawet czasami wydarzeń i tylko naprawdę wielcy generałowie potrafili to ogarnąć... albo oddziały na które można było polegać. Więc era szachów skończona i bardzo dobrze.
Po trzecie, zgadzam się, bo jakże tego nie uczynić z graczami takimi jak Jankiel czy Barbarossa, nie ma co biadolić. System się zmienia. Coś znowu poleci w górę, coś znowu spadnie w dół. Ale korzyść może być wyraźna.
Po czwarte, FCG to w końcu to!
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Paku pisze:Jestem przerażony, po powrocie z długiej przerwy... Zapewne pół jednostek co teraz hajci na stołach zostanie wymienionych na inne jednostki których nie spotykamy. Gra będzie może ciekawsza, bardziej nieprzywidywalna ale czy lepsza? Wątpie... Mam jednak pytanie: Czy któraś z plotek została potwierdzona przez GW albo ich przedstawiciela. Z góry dzięki
TY ŻYJESZ !
Mi podoba się wszystko oprócz tego że szeregio przechodzą z tyłu do przodu chocaż - moze przynajmniej będę wystawiał eternali A pozatym wszystko jest git
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Lore of Shadows;
One spell you can switch the position of two characters that are 'within 18"' (not sure if they have to be within 18" of each other, or just to the caster).
Finding a magic item in the woods (presumably a reason to go into the woods, considering you could lose a 6th of your unit).
Whilst I happen to be posting, it seems I may have been premature in moving the 'no partials' to discredited. I'm leaving it there for now, as I ask around (again).
Moim zdaniem(z któym nikt się nie liczy) system czekają poprawki kosmetyczne i procenty. Magia pewnie zmieni się nie znacznie, pewnie nowe reguły miscastów, pewnie powyżej wspomniane miscasty po nieudanym rzuceniu dwóch czarów w turze(na tym mocno tracą wampiry ze wskeszaniem i armie które przekładają ilość czarów nad jakością), lory podstawowe pewnie dostaną kopa i moją się pojawić znamiona magii(dziwna plota) np. magowie tylko z lorem ognia obrywają ataki od ognia z S-2, a ataki monsterów i wierzchowców z gościa z animalem przerzucają trafienia i mają S-2 itp., jak dla mnie pomysł ciekawy i dodaje klimatu.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Według mnie najsłabszy ze wszystkich jest pomysł z potworami czekającymi w lesie... Jeszcze rozumiem na mapie kampanii takie numery, ale laski na polu bitwy nawet nie przypominają zagajników. Stoją sobie trzy drzewa i tam czai się bestia... Czuję że w moim otoczeniu pojawi się nowa house rule - "olewamy zasady potworków w lesie".
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
likaon pisze:pewnie powyżej wspomniane miscasty po nieudanym rzuceniu dwóch czarów w turze(na tym mocno tracą wampiry ze wskeszaniem i armie które przekładają ilość czarów nad jakością)
Jeżeli dobrze pamiętam to była tam mowa o dwóch nie udanych rzutach pod rząd. Jeżeli się nie mylę to prawie nic nie zmienia w VC. Nie udało mi się wskrzesić z jednej kości to teraz użyję dwóch.
zasada terenow jest ok. im bardziej urozmaicone tym moim zdaniem lepiej.Havelock pisze:Według mnie najsłabszy ze wszystkich jest pomysł z potworami czekającymi w lesie... Jeszcze rozumiem na mapie kampanii takie numery, ale laski na polu bitwy nawet nie przypominają zagajników. Stoją sobie trzy drzewa i tam czai się bestia... Czuję że w moim otoczeniu pojawi się nowa house rule - "olewamy zasady potworków w lesie".
1)nikt nie kaze ci do tego lasku wchodzic (zwlaszcza ze byle zagajnik jest broniony przez Ancient-a to inna sprawa)
2)obrazenia za tereny sa znane vide poletko lawy/ rydwan w lesie itd itp.
cale oddzialy od terenow tez znikaly nawet w bardziej nietypowy sposob (np teleportacja wlasnego uciekajacego oddzialu przez 2-3 wlasne jednostki i wladowanie sie na obelisk)
3)kampienie sie "collegium magicus" w lesie bedzie pociagalo za soba pewne ryzyko