Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Re: Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...

Post autor: Ice-T »

dzieki bogu :D

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

W tym temacie było poruszanych dużo wątków. Od wyglądu fiksów po "co zmienic w nowym AB". Ja chciałbym napisac w sprawie drugiej kwestii :P Co byście powiedzieli by dragon armor dawał ASv na 4+ no i mial swoją standardową właściwośc. A jak nie to niech przynajmniej pelty dają ochrone przeciwko magic missile, bo czym są lepsze od sea dragonow :wink:
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

z tym peltem to rzeczywiście nie wypał GW. Powinien dawać te +2 od wszystkiego co liczy się jako shooting tak jak było nie gdyś

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

rzeczywiście pelty skiepścili
ale i tak WL są mocne

a co do DA...
jej już nic nie potrzeba imo, oczywiście te 4+ Sv to by było fajne tylko czy to już nie przegięcie ?
przydałby nam się jeden oddział (w sensie będący 0-1) kawalerii o konkretnym pierdolnięciu
bo Dp są fajni ale przydało by się im S4

jeszcze taki jeden wish... mamy słabych herosów.
przydało by się coś dające przerzuty trafień, automatyczne magiczne ataki bo wszyscy herosi mają na 100% jaką magiczną zabawkę w domu albo co tam przyjdzie komu do głowy

najbardziej to by mi się podobały przerzuty trafień ;]

wracając do Dp
byli by ekstra jednostką z S4, re-roll'em trafień i KB na przykład za to byli 0-1
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

do tego ward na 5+ i ItP dla całej armii i mamy armie bardziej giętą od demonów :D

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Zwolin pisze:mamy słabych herosów. [...] bo wszyscy herosi mają na 100% jaką magiczną zabawkę
Dlatego możesz sobie dokupić magiczną broń wedle uznania. :roll:
Zwolin pisze:Dp [...] z S4, re-roll'em trafień i KB na przykład za to byli 0-1
tak i jeszcze 2W 5+ warda i mamy kolejne psy... ;)


EDIT: Rabsp wyprzedziłeś mnie tylko dlatego, bo obrabiałem cytaty ;) !

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

no nie przesadzajmy

HE to imo super armia i poza kilkoma fail'ami jest ok :
SH do corów
ahw dla SW
pelt chroni przed pociskami
możliwość wykupienia u SH baringu zamiast tarczy
Gryf pod hero

to tyle co mi przyszło do głowy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

3 minuty je obrabiałeś ^^?
żeby znowu offtopa nie było, to od siebie dodam, że czuje iż nowa edycja nie będzie taka kolorowa dla naszych porfeli...
już widze te masowe zamówienia zestawu startowego, batalionów, boxów spearmanów/łuczników... tylko dlatego, żeby wypełnić cory, które i tak mamy kiepskawe :|
jeśli zmiany okarzą się naprawde beznadziejne, to albo wyjdą jakies alternatywne zasady grania w Polsce, albo sprzedaje armie ^^
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Oj tam... Moim zdaniem to wymyślą coś czego jeszcze nie było. Tylko chodzi o to, jak te nowości zostaną przyjęte przez środowisko graczy, szczególnie tych z większym stażem w grze.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Ja jestem szczęśliwym posiadaczem 80 Spearelfów i 60 Archerów (niestety będę musiał wziąć się za ich pomalowanie...) co nie zmienia faktu że jeśli wyjdą nowe łądne modele to w nie zainwestuje od kopa :D

Wydaje mi się że nowe speary będą ładnie się prezentować, jednak GW ostatnimi czasy wydaje ładne modele, no chyba ze Genialny Wydawca wpakuje tylko stare modele do nowych box'ów bo takie myki już znamy...

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Zwolin pisze:SH do corów
Nigdy więcej!
teraz przynajmniej archerów wystawiam a tak znowu tylko kawa będzie
żeby jeden oddzial jako core można bylo wziąść a reszta w spec to by bylo wporządku.
Z resztą twoich postulatów się zgadzam. dodałbym do nich jeszcze ugrywalnienie DM.
I po cichu marzę o sun dla dragona pod hero, no ale w ostateczności gryf wystarczy. Swoją drogą to griffona to ja widzę w rare biorącego 2 sloty [-o<
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

kupię HE ze skull passa :lol2: :lol2: albo jakiegoś tam pasa :mrgreen: już widzę takie ogłoszenia
SH mają brzydkie konie? spójrzcie na konie Dark raiders...

a Gryf faktycznie by się przydał bo w ogóle nie gra.. i DP coś takiego jak S4 była by git :wink:
brakuje mi w rarach jakiegoś potworka :D

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

A czy ten podział procentowy bedze sie odnosił do potworów ? jeśli tak to by fajnie było wystawić takiego smoka :mrgreen: lub innego potwora a dodam ,że nie jest on tak gięty jak obecnie inne nowe potwory ;] np hydrant, abomka , itd.
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

potworek nam nie potrzebny
za to Dragoni na smokach już owszem jako FC 0-1
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

jak nie potrzebny ? nie chciałbyś wystawić smoka na małe punkty ? (tylko ciekawe jak teraz będą wyglądały małe punkty :d ) Dragoni na małych smokach jeszcze jako jednostka latająca ten temat przewija się już bardzo długo .
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

bo jest dobry
a smok latające samopas to imo nie klimatycznie
jeśli już to gryfy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

A ja bym nie chciał. Smok powinien być potężną istotą, a nie jakąś wyrośniętą latającą jaszczurką. Tacy DP na pseudo smoczkach wyglądali by raczej smieszne- trzeba się pogodzić z tym, że opowieści o DP dosiadających prawdziwych smoków to legendy z dawnych czasów świetności, które już nie powrócą :wink: Co do potworów to mnie zastanawia czemu do dziś jako osobnej jednostki inie ma feniksa. Mogłby być naprawdę fajną i klimatyczną jednostką a póki co jest obecny tylko w symbolice.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

no właśnie
to tylko symbol

aczkolwiek...
zgodne z fluffem i tym co powszechnie wiadomo o fenixach to powinien mieć:
płonące ataki
magiczne ataki
odporność na ogień
regenke/warda na 3+
możliwość odrodzenia
zionięcie (raczej opcjonalnie)
możliwość leczenia innych jednostek
możliwość magowania

fajnie by było jak rare 0-1
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

nie wydaje mi się żeby gdziekolwiek w VII edycji (wcześniej nie grałem) było wspomniane że feniks to prawdziwa istota, także może on po prostu w świecie WFB fizycznie nie występuje?
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

feniks to przegiecie (najwyzej na specjal char), ale gdzie drzewce, unicorny?

ODPOWIEDZ