PILNE Destrojer TK
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
PILNE Destrojer TK
Czy Destroyer w oddziale z czampionem Tomb Guardów ktory jest w "pojedynku" może zranić czampiona przeciwnika z zasady specjlanejgo ataku Destroyera ?
Q. Do characters engaged in a challenge only
count as being in base to base contact with one
another? Or are they considered to still be in base
to base contact with other friendly/enemy models
around them?
A. Characters engaged in a challenge are still in
base to base contact with other friendly/enemy
models. Thus the challenge participants may be
affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).
count as being in base to base contact with one
another? Or are they considered to still be in base
to base contact with other friendly/enemy models
around them?
A. Characters engaged in a challenge are still in
base to base contact with other friendly/enemy
models. Thus the challenge participants may be
affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).
oficjale FAQ GW
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Zapewne z faq'a do rulebooka. Ma to jakieś znaczenie? Sądzę, że Marek nie zmyśliłby tego.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Skoro wszyscy podali źródło, to tu masz link, co byś nie musiał szukać:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
Choć rzeczywiście, członkowi LS można by w sprawie zasad, a przynajmniej znajomości FAQ ufać
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
Choć rzeczywiście, członkowi LS można by w sprawie zasad, a przynajmniej znajomości FAQ ufać

"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Rozumiem, że efekty magicznych przedmiotów mogą oddziaływać poza challenge, ale czy nie dotyczy to przedmiotów działających niezależnie (zawsze) od gracza. W przypadku destrojera to gracz decyduje o użyciu jego specjalnego ataku, a więc deklaruje tym samym atak do challenga, lub z niego, co jest niezgodne z zasadami.
destrojerem można tłuc zawsze
tak jak masz np. taki gift bijący po każdym autohitem z S4 FA to bije on do czelendżu
destrojer działa tak że każdy model s którym się styka dostaje te 2 autohity z S7 KB
i tu nie ma znaczenia czy to są zasady działające zawsze
jak odpalasz, bo kto ci zabroni?, taką moc to stosujesz ją nie zależnie - bo nikt ci nie zabroni odpalić destrojera nawet jak nie jesteś w combacie
tak jak masz np. taki gift bijący po każdym autohitem z S4 FA to bije on do czelendżu
destrojer działa tak że każdy model s którym się styka dostaje te 2 autohity z S7 KB
i tu nie ma znaczenia czy to są zasady działające zawsze
jak odpalasz, bo kto ci zabroni?, taką moc to stosujesz ją nie zależnie - bo nikt ci nie zabroni odpalić destrojera nawet jak nie jesteś w combacie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
wg. faq z wochu gracz uzywa specjalnego ataku a hity w challenge sa hitami przypadkowymi. Wiec zgodne z zasadamiGrichalk pisze:Rozumiem, że efekty magicznych przedmiotów mogą oddziaływać poza challenge, ale czy nie dotyczy to przedmiotów działających niezależnie (zawsze) od gracza. W przypadku destrojera to gracz decyduje o użyciu jego specjalnego ataku, a więc deklaruje tym samym atak do challenga, lub z niego, co jest niezgodne z zasadami.
ale w sumie bicie destroyerem z challenga poniekad jest niezgodne z zasadami

King może walić destroyerem w challange, bo tak jest w faq'u. I tyle.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
kazdy kto jest w nim w kontakcie(base to base) dostaje 2 autohity z s7 i killing blowem w fazie walki wrecz zamiast normalnych atakow Kinga.
przyklad:
smok walczy z championem gwardii w challenge, obok championa stoi king z destroyerem i odydwoje stykaja sie podstawkami ze smokiem ,najpierw pojedynek, smok bije po chempionie i tylko bo sa w pojedynku, ale king jest w kontakcie ze smokiem i ten otrzymuje 2autohity z s7 i jezdziec kolejne 2 auto
to wszystko
przyklad:
smok walczy z championem gwardii w challenge, obok championa stoi king z destroyerem i odydwoje stykaja sie podstawkami ze smokiem ,najpierw pojedynek, smok bije po chempionie i tylko bo sa w pojedynku, ale king jest w kontakcie ze smokiem i ten otrzymuje 2autohity z s7 i jezdziec kolejne 2 auto
to wszystko
a jak king jest w czelendżu?
może wywalić autohity poza niego ?
może wywalić autohity poza niego ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Może

Ucz się angielskiego Zwolin, niedługo maturaMarek G pisze:Q. Do characters engaged in a challenge only
count as being in base to base contact with one
another? Or are they considered to still be in base
to base contact with other friendly/enemy models
around them?
A. Characters engaged in a challenge are still in
base to base contact with other friendly/enemy
models. Thus the challenge participants may be
affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).

Ostatnio zmieniony 5 maja 2010, o 15:04 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.