PILNE Destrojer TK

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

PILNE Destrojer TK

Post autor: Raamiel »

Czy Destroyer w oddziale z czampionem Tomb Guardów ktory jest w "pojedynku" może zranić czampiona przeciwnika z zasady specjlanejgo ataku Destroyera ?

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Jak czempion przeciwnika jest w pojedynku i na dodatek NIE z Kingiem to nie może

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

moze

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Q. Do characters engaged in a challenge only
count as being in base to base contact with one
another? Or are they considered to still be in base
to base contact with other friendly/enemy models
around them?
A. Characters engaged in a challenge are still in
base to base contact with other friendly/enemy
models. Thus the challenge participants may be
affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Marku proszę o podanie szybko źródło Twojego wpisu....

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

oficjale FAQ GW
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zapewne z faq'a do rulebooka. Ma to jakieś znaczenie? Sądzę, że Marek nie zmyśliłby tego.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Skoro wszyscy podali źródło, to tu masz link, co byś nie musiał szukać:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
Choć rzeczywiście, członkowi LS można by w sprawie zasad, a przynajmniej znajomości FAQ ufać :P
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Rozumiem, że efekty magicznych przedmiotów mogą oddziaływać poza challenge, ale czy nie dotyczy to przedmiotów działających niezależnie (zawsze) od gracza. W przypadku destrojera to gracz decyduje o użyciu jego specjalnego ataku, a więc deklaruje tym samym atak do challenga, lub z niego, co jest niezgodne z zasadami.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

destrojerem można tłuc zawsze
tak jak masz np. taki gift bijący po każdym autohitem z S4 FA to bije on do czelendżu
destrojer działa tak że każdy model s którym się styka dostaje te 2 autohity z S7 KB
i tu nie ma znaczenia czy to są zasady działające zawsze
jak odpalasz, bo kto ci zabroni?, taką moc to stosujesz ją nie zależnie - bo nikt ci nie zabroni odpalić destrojera nawet jak nie jesteś w combacie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

najlepsze jest to że do czasu wyjścia tegoż FAQ-a było dokładnie odwrotnie i to od paru edycji...

żółwik,
Ż.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Grichalk pisze:Rozumiem, że efekty magicznych przedmiotów mogą oddziaływać poza challenge, ale czy nie dotyczy to przedmiotów działających niezależnie (zawsze) od gracza. W przypadku destrojera to gracz decyduje o użyciu jego specjalnego ataku, a więc deklaruje tym samym atak do challenga, lub z niego, co jest niezgodne z zasadami.
wg. faq z wochu gracz uzywa specjalnego ataku a hity w challenge sa hitami przypadkowymi. Wiec zgodne z zasadami

ale w sumie bicie destroyerem z challenga poniekad jest niezgodne z zasadami ;)

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Podsumowując. Zapis w AB do TK jest mało ważny obecnie ponieważ King używając specjalnego ataku może go ZAWSZE użyć bez względu czy sam jest w pojedynku czy chce uderzyć w modele pojedynkujące się.

ZGADZA SIĘ ?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Zatem czy ktoś byłby łaskawy i przedstawił pełne i kompleksowe działanie Destroyera ?
Oszczędzi to nerwów wiele osób,

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

King może walić destroyerem w challange, bo tak jest w faq'u. I tyle.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

kazdy kto jest w nim w kontakcie(base to base) dostaje 2 autohity z s7 i killing blowem w fazie walki wrecz zamiast normalnych atakow Kinga.

przyklad:
smok walczy z championem gwardii w challenge, obok championa stoi king z destroyerem i odydwoje stykaja sie podstawkami ze smokiem ,najpierw pojedynek, smok bije po chempionie i tylko bo sa w pojedynku, ale king jest w kontakcie ze smokiem i ten otrzymuje 2autohity z s7 i jezdziec kolejne 2 auto

to wszystko

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a jak king jest w czelendżu?
może wywalić autohity poza niego ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Może
Marek G pisze:Q. Do characters engaged in a challenge only
count as being in base to base contact with one
another? Or are they considered to still be in base
to base contact with other friendly/enemy models
around them?
A. Characters engaged in a challenge are still in
base to base contact with other friendly/enemy
models. Thus the challenge participants may be
affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).
Ucz się angielskiego Zwolin, niedługo matura :wink:
Ostatnio zmieniony 5 maja 2010, o 15:04 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

ale "pojedynek" rozgrywa sie chyba na końcu co ? :)

ODPOWIEDZ