Empire 2250 Black Wind, Fire and Steel

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Empire 2250 Black Wind, Fire and Steel

Post autor: Manfred »

Unnamed2250 Pts - Empire Army

1 Wizard Lord @ 360 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Dispel Scroll [25]
The Orb of Thunder [30]
Seal of Destruction [45]


1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]


1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]


1 Captain @ 162 Pts
Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Enchanted Shield [15]


5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse


6 Knightly Orders @ 192 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Valour [30]

6 Knightly Orders @ 146 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow

1 Great Cannon @ 100 Pts


1 Great Cannon @ 100 Pts


1 Great Cannon @ 100 Pts


1 Steam Tank @ 300 Pts


1 Steam Tank @ 300 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 47


Total Army Cost: 2250

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Zamiast Seal of Destruction dałbym Luckstone + Power stone

Ale tak naprawde oprócz tego pegaza to nic odkrywczego tu nie ma :P
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

2 pegazy są :D
Seal sie sprawdza, a jeszcze zajebiściej komponuje się z Casketem ;)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Gdyby nie ten wizard lord to mogloby byc srednio , jakby naprzyklad bestie rzucily czarek traitor-kin(potworki/konie atakuja jezdzcow , save podstawowy wtedy) ;) Chociaz przy 2 cygorach dalej moze byc lipa . Ja bym zamienil 1 dzialko na moze volley gun albo cosik , za malo handgunnersow , ktorzy wg mnie sa czyms co odstrasza ;)
WFB playing since 1994

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Tak , na bestie trzeba uważać , 5 dział nie styka , a jak rzucą coś tam to twój dispel + kradziejka + seal nie styka... z bestiami masz 20:0 do tyłu.

A tak na serio , od dawna używam seala + kradziejki i dokładnie zajebiście się sprawdza. Reszta standard prócz maga który jest lekko ryzykowny.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Pabis pisze:Tak , na bestie trzeba uważać , 5 dział nie styka , a jak rzucą coś tam to twój dispel + kradziejka + seal nie styka... z bestiami masz 20:0 do tyłu.

A tak na serio , od dawna używam seala + kradziejki i dokładnie zajebiście się sprawdza. Reszta standard prócz maga który jest lekko ryzykowny.
Jasne... bo bardziej ogarnięty gracz nie poczeka na ambusha aż wyjdzie i zajmie działa.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Wszystko zalezy od tego kto pierwszy zacznie , ale z uwagi na tanie ungor raidersy mozna tego sporo wsadzic w ambush i szanse na pojawienie sie ich po bokach i z tylu za dzialkami styknie , odrazu ostrzal i dzialka sa wylaczone z zabawy ;)
Przy farcie wizard lorda tez mozna zdjac ze wsparciem harpii itd , dlatego wg mnie nie ma co sie podniecac tyloma dzialami i 2 steam tankami . Trzeba dorzucic cos co odegnie w/w jednostki ;)
Chociaz ja tam sie nie znam :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

CAR2N pisze:odrazu ostrzal i dzialka sa wylaczone z zabawy
Musiałbyś mieć mega, ale to mega farta, bo nie dość, że ungorami ciężko cokolwiek trafić, to jeszcze musiałbyś rzucić 5+ aby wycelować w obsługę a potem jeszcze zranić. No chyba, że planujesz z łuków zniszczyć działo - bodajże T6 i 3 rany (nie pamiętam dokładnie).
Chociaz ja tam sie nie znam :oops:
Wg Twojej teorii rozpiska nie ma szans z żadną armią...

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Hmm, ciekawe co dolozysz na 2350 :) Jedziemy? Fura w zasadzie juz pelna, jesli masz ochote.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Ja bym zamienil 1 dzialko na moze volley gun albo cosik , za malo handgunnersow , ktorzy wg mnie sa czyms co odstrasza
No to super wyjdzie na to samo tylko że jeszcze weźmiesz mniej dział i bez jednego czołgu. Handgunerzy nie specialnie kumam co by mieli robić bardziej przydatnego niż 5 kawy.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Rince pisze:Hmm, ciekawe co dolozysz na 2350 :) Jedziemy? Fura w zasadzie juz pelna, jesli masz ochote.
Jedziemy, jedziemy na 90 %
jak to co ? 5 Pizdolierów z muzykiem :D

Ta rozpa radzi sobie z bestiami na hordzie ambusha, cygorach itd
Crus potwierdzi ;)


Mag na pegazie mówicie że ryzykowny ? mam zupełnie inne zdanie co do tego ;)
zagrałem sporo gier tą rozpą i generalnie ten mag zginął 2 razy od miscasta, 2 razy uciekł od terroru, nie przypominam sobie żeby więcej razy zginął

Co daje pegaz ? nie trzymam magów w 1 miejscu, jeżeli już wiem że strace kawę z magami to duży sobie łatwo ucieknie od zagrożenia ;P

Awatar użytkownika
Lethorin
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lethorin »

Ale po co ci Orb Of Thunder w armii posiadającej 2 pegazy? :shock:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Przeczytaj opis tego przedmiotu, potem opis czarów pozostających w grze, to może przestaniesz się dziwić. Bardzo dobra rozpiska.
Obrazek

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Musiałbyś mieć mega, ale to mega farta, bo nie dość, że ungorami ciężko cokolwiek trafić, to jeszcze musiałbyś rzucić 5+ aby wycelować w obsługę a potem jeszcze zranić. No chyba, że planujesz z łuków zniszczyć działo - bodajże T6 i 3 rany (nie pamiętam dokładnie).
Zapewne chodzi o to ze ungory zaszarzują....no i... nie pamietasz dokladnie z tym dzialem 8)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

No z tym ambushem to wcale nie jest tak kolorowo. Wychodzą w 1 turze spoko jak sie ma farta to 2 odziały na plecach 3 po bokach 1 nie wychodzi wcale ... 1 tura imperium - tratatata (grapeshot, działo parowe, magiczne pociski), paniki - ambush za stołem, jeśli jakimś cudem ambush zostanie na stole to na poczatku swojej drugiej tury, musi zdać terror od czołgów i dopiero wtedy spokojnie moze zdeklarować szarże na działo.
Cygorami rzucasz kamieniami ale ile salw z dział wytrzymuje nieskitrany (mogący rzucać) cygor ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

tak jak Dibo napisał, jeżeli te śmieszne piątki z ambusha nawet przeżyją ostrzał/magie/terrory to będą mogły szarżować z czołg lub kawalerie ;)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Dibo pisze: Cygorami rzucasz kamieniami ale ile salw z dział wytrzymuje nieskitrany (mogący rzucać) cygor ?
0,5 salwy z dział
Obrazek
T

ODPOWIEDZ