Empire 2250 Black Wind, Fire and Steel
Empire 2250 Black Wind, Fire and Steel
Unnamed2250 Pts - Empire Army
1 Wizard Lord @ 360 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Dispel Scroll [25]
The Orb of Thunder [30]
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 162 Pts
Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Enchanted Shield [15]
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
6 Knightly Orders @ 192 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Valour [30]
6 Knightly Orders @ 146 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2250
1 Wizard Lord @ 360 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Dispel Scroll [25]
The Orb of Thunder [30]
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 162 Pts
Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Enchanted Shield [15]
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
6 Knightly Orders @ 192 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Valour [30]
6 Knightly Orders @ 146 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2250
Zamiast Seal of Destruction dałbym Luckstone + Power stone
Ale tak naprawde oprócz tego pegaza to nic odkrywczego tu nie ma
Ale tak naprawde oprócz tego pegaza to nic odkrywczego tu nie ma
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Gdyby nie ten wizard lord to mogloby byc srednio , jakby naprzyklad bestie rzucily czarek traitor-kin(potworki/konie atakuja jezdzcow , save podstawowy wtedy) Chociaz przy 2 cygorach dalej moze byc lipa . Ja bym zamienil 1 dzialko na moze volley gun albo cosik , za malo handgunnersow , ktorzy wg mnie sa czyms co odstrasza
WFB playing since 1994
Tak , na bestie trzeba uważać , 5 dział nie styka , a jak rzucą coś tam to twój dispel + kradziejka + seal nie styka... z bestiami masz 20:0 do tyłu.
A tak na serio , od dawna używam seala + kradziejki i dokładnie zajebiście się sprawdza. Reszta standard prócz maga który jest lekko ryzykowny.
A tak na serio , od dawna używam seala + kradziejki i dokładnie zajebiście się sprawdza. Reszta standard prócz maga który jest lekko ryzykowny.
Jasne... bo bardziej ogarnięty gracz nie poczeka na ambusha aż wyjdzie i zajmie działa.Pabis pisze:Tak , na bestie trzeba uważać , 5 dział nie styka , a jak rzucą coś tam to twój dispel + kradziejka + seal nie styka... z bestiami masz 20:0 do tyłu.
A tak na serio , od dawna używam seala + kradziejki i dokładnie zajebiście się sprawdza. Reszta standard prócz maga który jest lekko ryzykowny.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Wszystko zalezy od tego kto pierwszy zacznie , ale z uwagi na tanie ungor raidersy mozna tego sporo wsadzic w ambush i szanse na pojawienie sie ich po bokach i z tylu za dzialkami styknie , odrazu ostrzal i dzialka sa wylaczone z zabawy
Przy farcie wizard lorda tez mozna zdjac ze wsparciem harpii itd , dlatego wg mnie nie ma co sie podniecac tyloma dzialami i 2 steam tankami . Trzeba dorzucic cos co odegnie w/w jednostki
Chociaz ja tam sie nie znam
Przy farcie wizard lorda tez mozna zdjac ze wsparciem harpii itd , dlatego wg mnie nie ma co sie podniecac tyloma dzialami i 2 steam tankami . Trzeba dorzucic cos co odegnie w/w jednostki
Chociaz ja tam sie nie znam
WFB playing since 1994
Musiałbyś mieć mega, ale to mega farta, bo nie dość, że ungorami ciężko cokolwiek trafić, to jeszcze musiałbyś rzucić 5+ aby wycelować w obsługę a potem jeszcze zranić. No chyba, że planujesz z łuków zniszczyć działo - bodajże T6 i 3 rany (nie pamiętam dokładnie).CAR2N pisze:odrazu ostrzal i dzialka sa wylaczone z zabawy
Wg Twojej teorii rozpiska nie ma szans z żadną armią...Chociaz ja tam sie nie znam
No to super wyjdzie na to samo tylko że jeszcze weźmiesz mniej dział i bez jednego czołgu. Handgunerzy nie specialnie kumam co by mieli robić bardziej przydatnego niż 5 kawy.Ja bym zamienil 1 dzialko na moze volley gun albo cosik , za malo handgunnersow , ktorzy wg mnie sa czyms co odstrasza
Jedziemy, jedziemy na 90 %Rince pisze:Hmm, ciekawe co dolozysz na 2350 Jedziemy? Fura w zasadzie juz pelna, jesli masz ochote.
jak to co ? 5 Pizdolierów z muzykiem
Ta rozpa radzi sobie z bestiami na hordzie ambusha, cygorach itd
Crus potwierdzi
Mag na pegazie mówicie że ryzykowny ? mam zupełnie inne zdanie co do tego
zagrałem sporo gier tą rozpą i generalnie ten mag zginął 2 razy od miscasta, 2 razy uciekł od terroru, nie przypominam sobie żeby więcej razy zginął
Co daje pegaz ? nie trzymam magów w 1 miejscu, jeżeli już wiem że strace kawę z magami to duży sobie łatwo ucieknie od zagrożenia ;P
Zapewne chodzi o to ze ungory zaszarzują....no i... nie pamietasz dokladnie z tym dzialemMusiałbyś mieć mega, ale to mega farta, bo nie dość, że ungorami ciężko cokolwiek trafić, to jeszcze musiałbyś rzucić 5+ aby wycelować w obsługę a potem jeszcze zranić. No chyba, że planujesz z łuków zniszczyć działo - bodajże T6 i 3 rany (nie pamiętam dokładnie).
No z tym ambushem to wcale nie jest tak kolorowo. Wychodzą w 1 turze spoko jak sie ma farta to 2 odziały na plecach 3 po bokach 1 nie wychodzi wcale ... 1 tura imperium - tratatata (grapeshot, działo parowe, magiczne pociski), paniki - ambush za stołem, jeśli jakimś cudem ambush zostanie na stole to na poczatku swojej drugiej tury, musi zdać terror od czołgów i dopiero wtedy spokojnie moze zdeklarować szarże na działo.
Cygorami rzucasz kamieniami ale ile salw z dział wytrzymuje nieskitrany (mogący rzucać) cygor ?
Cygorami rzucasz kamieniami ale ile salw z dział wytrzymuje nieskitrany (mogący rzucać) cygor ?
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !