Ogry na turniejach
Moderator: Afro
Raport bitewny Bibliotecarus II
Raporcik i spostrzerzenia po Turnieju w Gliwicach Bibliotecarus II.
Ogre & Goblins
Ogry:
Bruiser
GW,HA, naszyjnik, longstrider, luck gnoblar
Butcher
Bangstick, Dispelscroll, ToothGnoblar1x
3x Bullsy
2bronie, muzyk
3xBullsy
2bronie
2x4Irongatow
Muzyk, sztandar, loockoutGnob
Bull Rhino Riders
Ha, IF, Muzyk
1248pk w sumie
Bohaterowie w ironach, bulsy na podpuche i flanki Rhinox blisko herosa i flankujemy.
Gobliny:
Goblin Big Boss
-Giant Spider
Morgot best Bash, Nibbla iti ring, enchanted Shield, LA
Nocnik goblin shaman
2 poziom, Horn of ugrok, grzyb
29 Nocnikow
fcg, siaty, tarcze 2x fanatyk
23 Nocniki
fcg,siaty, tarcze, 1x Fanatyk
2x Wolf Riders
Muzyk
10x Squig hoopers
7xSquig Herd
Doom diver
Rock lobber
1246pk
------------------------------------------------------------------------
Imperium i Wampiry.
Bitwa bardzo dziwna. Rozstawienie jako takie zle nie było. Gobliny srodkiem ogry flankuja. Był maly problem z podczas wielkiego zamieszania w 3 turze. Squigi zatrzymaly się cal od przeciwnika, popychacza nie wyszla bo na grzybie padlo 1! Gobliny niezdary trachu przy szarzy. Plan legl w gruzach. Konsekwencje to to ze czolg wbil się w Herda po czym on wybuchl robiąc glownie szkody w sojuszniczych odzialach. Ogry duzo nie zdziałały bo w 4 turze trzeba było konczyc po upływie przeznaczonego czasu wiec dopiero co można było wgryzac siew kawalerie…. Ogolnie kosci zadecydowaly o wszystkim + zla interpretacja zasad czołgu . No niestety z nowym czołgiem miałem doczynienia po raz pierwszy co glownie przesadzilo o wszystkim. Szkoda bo można było to latwo wygrac Koniec zakończył się remisem.
Najbardziej zaskakujaca Bitwa. No zaczęło się od wystawiania. Przeciwnika chcial nas oszukac i po grubsza naszej deklaracji gdzie ktos będzie siedzial zmienil ustawienie by przyjąć Ogry szczurami a gobliny Wampirami. Niestety ich plan się zabardzo nie powidl. Od razu Latarka wybuchla a mój butcher po serii czarow wreszcie spanikowal odzial Ghuli które staly przed glowna sila szczurow. W konsekwencji spanikowali clanraty, slavy jazzaile i dwuch elektykow. To zdecydowanie przesadzilo sprawe( bo tylko ratling się zebral). Kolejny walek to to ze po ciezkich manewrach ogrami odsłoniło się male przejscie do generala Vampirow wraz z necromata którzy stali za gorka(około 4mm widoczności). Szczesliwie jednak 17 cali od wolvriderow które wbijajc rane wygraly combata i przeciwnik się zaczol od tej tury sypac. Moje ogry największe straty odniosły gdy odzial buli wpadl w ghule zadajac tylko 1 rane a same przegraly i uciekly panikując glowny odzial 4 ironow z butcherem. Magia zostala na tyle oslabiona ze ze szkieletami już nie poszlo tak latwo.
Gra była naprawde zaciekla i ciagla lutnia o naprawde duperele zakończyła się wygrana 14/6 dla nas. Biorac pod uwage naprawde PG przeciwnika byliśmy bardz zadowoleni… a mina przeciwnika bezcenna.
Bitwa z bretonia na full kavaleri z pegazami i krasiach na strzelanie była ostatnia. Byliśmy wykończeni i samo rozstawienie zajęło qpe czasu. Nie było co kombinowac ogry musiały zjesc bretke przyjmując na klate a gobliny ja skutecznie zmiękczyć. Jak to do standardow należy bretonia się modli a my zaczynamy. Ogry w polowie stolu to już może być dobry punkt wyjściowy. Skuteczna magia z naszej strony (nałożenie troche obrony na ogry) troche strzelania z maszyn =już widac male braki w obsłudze organkow i kanonu. Pozniej jakies zamieszanie i przetrzymanie wolfami maszynki. Squigi chodza w pegazy i co najśmieszniejsze się odbijaja jak mala pileczka! Erranci i grale zmiękczeni fanatykami wpadaja w ogry. Odzial ironowi z butcherem skutecznie przetrzymal atak i w kolejnej turze pogonil przeciwnika. Bullsy dobrym ustawieniem wymanewrowaly resztke grali w kawal terenu z ktroych już prawie nie wyszli. Squigi zostaly przejechane przez questingow. Wielki odzial Hamererow z bohaterami postanowlismy olac bo i tak zadnych punktow byśmy nie uzyskali wiec wystarczyli ich zwodzic i ominąć kiedy się dalo. Troche strzelania i szarze bolaly ale kolejna tura już mogla by się bardzo zle skończyć dla przeciwnika. Zakończenie remisem.
Gralo się naprawde fajnie a bite która z zalozenia mielismy przegrac wygraliśmy. Nie ma to jak dobra zabawa i dobre gardlo do przekrzykiwania się nawzajem… jak to w bibliotece bywa.
Koncowe spostrzeżenia co do Ogrom w turnieju. Sa twarde i upierdliwe. Rhinox robi swoje i sam przetrzymuje sporo. Magia rzeza na lewo i prawo powoduzjac przerażenie w oczach przeciwnika. Tak naprawde to większość gry wlasnie prze z ta magie wygraliśmy. Jakby orgy mialy jakas maszyne jak katapulta lub/i Wolfriderow to była by jedna z mocniejszych armii.
Bardzo dobrze sie spisuja w parez z fastami , maszynami i magia ( prawie jak imperium)
Największe przypaly:
1 bulls zdjął 2 gralowcow, 1 irongat rozwalil palladyna na pegazie, Butcher stawial czynny opor przeciwko generałowi bretki, Butcher jednym czarem spanikowal 62 jednostki!, 3 buli w szarzy zabilo 1 ghula. Odzial ironow z butcherem przyjol lance erranotw i pozniej ja odbil.
Zapraszam na 3 edycje, proponowany termin to przelom lipiec sierpien!
Ogre & Goblins
Ogry:
Bruiser
GW,HA, naszyjnik, longstrider, luck gnoblar
Butcher
Bangstick, Dispelscroll, ToothGnoblar1x
3x Bullsy
2bronie, muzyk
3xBullsy
2bronie
2x4Irongatow
Muzyk, sztandar, loockoutGnob
Bull Rhino Riders
Ha, IF, Muzyk
1248pk w sumie
Bohaterowie w ironach, bulsy na podpuche i flanki Rhinox blisko herosa i flankujemy.
Gobliny:
Goblin Big Boss
-Giant Spider
Morgot best Bash, Nibbla iti ring, enchanted Shield, LA
Nocnik goblin shaman
2 poziom, Horn of ugrok, grzyb
29 Nocnikow
fcg, siaty, tarcze 2x fanatyk
23 Nocniki
fcg,siaty, tarcze, 1x Fanatyk
2x Wolf Riders
Muzyk
10x Squig hoopers
7xSquig Herd
Doom diver
Rock lobber
1246pk
------------------------------------------------------------------------
Imperium i Wampiry.
Bitwa bardzo dziwna. Rozstawienie jako takie zle nie było. Gobliny srodkiem ogry flankuja. Był maly problem z podczas wielkiego zamieszania w 3 turze. Squigi zatrzymaly się cal od przeciwnika, popychacza nie wyszla bo na grzybie padlo 1! Gobliny niezdary trachu przy szarzy. Plan legl w gruzach. Konsekwencje to to ze czolg wbil się w Herda po czym on wybuchl robiąc glownie szkody w sojuszniczych odzialach. Ogry duzo nie zdziałały bo w 4 turze trzeba było konczyc po upływie przeznaczonego czasu wiec dopiero co można było wgryzac siew kawalerie…. Ogolnie kosci zadecydowaly o wszystkim + zla interpretacja zasad czołgu . No niestety z nowym czołgiem miałem doczynienia po raz pierwszy co glownie przesadzilo o wszystkim. Szkoda bo można było to latwo wygrac Koniec zakończył się remisem.
Najbardziej zaskakujaca Bitwa. No zaczęło się od wystawiania. Przeciwnika chcial nas oszukac i po grubsza naszej deklaracji gdzie ktos będzie siedzial zmienil ustawienie by przyjąć Ogry szczurami a gobliny Wampirami. Niestety ich plan się zabardzo nie powidl. Od razu Latarka wybuchla a mój butcher po serii czarow wreszcie spanikowal odzial Ghuli które staly przed glowna sila szczurow. W konsekwencji spanikowali clanraty, slavy jazzaile i dwuch elektykow. To zdecydowanie przesadzilo sprawe( bo tylko ratling się zebral). Kolejny walek to to ze po ciezkich manewrach ogrami odsłoniło się male przejscie do generala Vampirow wraz z necromata którzy stali za gorka(około 4mm widoczności). Szczesliwie jednak 17 cali od wolvriderow które wbijajc rane wygraly combata i przeciwnik się zaczol od tej tury sypac. Moje ogry największe straty odniosły gdy odzial buli wpadl w ghule zadajac tylko 1 rane a same przegraly i uciekly panikując glowny odzial 4 ironow z butcherem. Magia zostala na tyle oslabiona ze ze szkieletami już nie poszlo tak latwo.
Gra była naprawde zaciekla i ciagla lutnia o naprawde duperele zakończyła się wygrana 14/6 dla nas. Biorac pod uwage naprawde PG przeciwnika byliśmy bardz zadowoleni… a mina przeciwnika bezcenna.
Bitwa z bretonia na full kavaleri z pegazami i krasiach na strzelanie była ostatnia. Byliśmy wykończeni i samo rozstawienie zajęło qpe czasu. Nie było co kombinowac ogry musiały zjesc bretke przyjmując na klate a gobliny ja skutecznie zmiękczyć. Jak to do standardow należy bretonia się modli a my zaczynamy. Ogry w polowie stolu to już może być dobry punkt wyjściowy. Skuteczna magia z naszej strony (nałożenie troche obrony na ogry) troche strzelania z maszyn =już widac male braki w obsłudze organkow i kanonu. Pozniej jakies zamieszanie i przetrzymanie wolfami maszynki. Squigi chodza w pegazy i co najśmieszniejsze się odbijaja jak mala pileczka! Erranci i grale zmiękczeni fanatykami wpadaja w ogry. Odzial ironowi z butcherem skutecznie przetrzymal atak i w kolejnej turze pogonil przeciwnika. Bullsy dobrym ustawieniem wymanewrowaly resztke grali w kawal terenu z ktroych już prawie nie wyszli. Squigi zostaly przejechane przez questingow. Wielki odzial Hamererow z bohaterami postanowlismy olac bo i tak zadnych punktow byśmy nie uzyskali wiec wystarczyli ich zwodzic i ominąć kiedy się dalo. Troche strzelania i szarze bolaly ale kolejna tura już mogla by się bardzo zle skończyć dla przeciwnika. Zakończenie remisem.
Gralo się naprawde fajnie a bite która z zalozenia mielismy przegrac wygraliśmy. Nie ma to jak dobra zabawa i dobre gardlo do przekrzykiwania się nawzajem… jak to w bibliotece bywa.
Koncowe spostrzeżenia co do Ogrom w turnieju. Sa twarde i upierdliwe. Rhinox robi swoje i sam przetrzymuje sporo. Magia rzeza na lewo i prawo powoduzjac przerażenie w oczach przeciwnika. Tak naprawde to większość gry wlasnie prze z ta magie wygraliśmy. Jakby orgy mialy jakas maszyne jak katapulta lub/i Wolfriderow to była by jedna z mocniejszych armii.
Bardzo dobrze sie spisuja w parez z fastami , maszynami i magia ( prawie jak imperium)
Największe przypaly:
1 bulls zdjął 2 gralowcow, 1 irongat rozwalil palladyna na pegazie, Butcher stawial czynny opor przeciwko generałowi bretki, Butcher jednym czarem spanikowal 62 jednostki!, 3 buli w szarzy zabilo 1 ghula. Odzial ironow z butcherem przyjol lance erranotw i pozniej ja odbil.
Zapraszam na 3 edycje, proponowany termin to przelom lipiec sierpien!
Podobnie uwazam - ze ogry na parowce to potega.
Chociaz prywatnie bym ciut inaczej walczyl z doborem slotow (szczegolnie u OnG - wiecej machin, dwoch magow)
I racja - Solo to wstretny PG, zawsze tak mowilem (;
Chociaz prywatnie bym ciut inaczej walczyl z doborem slotow (szczegolnie u OnG - wiecej machin, dwoch magow)
I racja - Solo to wstretny PG, zawsze tak mowilem (;
Musze przyznac ze naprawde bardzo dobrze siisaly sie w wersji atakujacej czego goblina bardzo tewgo brakuje.
Co do rozpiski to tez myslalem ze mag bedzie lepszy ale Byly sytuacje gdzie trzeba bylo testowac ta liderke i na 6 to nic by sie nie udalo. Ja sam na zbieranie wyrzucilem 4x 11-12
Solo swoja droga... nie gralo sie mi z nim zle, po prostu bardzo "specyficzna" osoba Wiem ze kazdy chce interpretowac i naginac zasady na wlasna korzyc ale bez przesady... Glalo zie z nimi i tak dobrze.
Co do ogolnego wyniku to jestem zadowolony. Bylo pare bledow bo steam tanka nie mielismy czym ugrysc, Szkieletow bylo zaduzo przeciwko goblina a dwarfy z maszynami bardzo skutecznie niszczyli mi armie, a 8 squigow powinno zabic wiecej niz 1 pegaza
Kazdy element ktory decydowal o bitwie byl naprawde specyficzny i czasami apsurdalny dla obu stron. Tak czy inaczej, gralo sie bardzo fajnie , ciekawi ludzie itp.
Co do rozpiski to tez myslalem ze mag bedzie lepszy ale Byly sytuacje gdzie trzeba bylo testowac ta liderke i na 6 to nic by sie nie udalo. Ja sam na zbieranie wyrzucilem 4x 11-12
Solo swoja droga... nie gralo sie mi z nim zle, po prostu bardzo "specyficzna" osoba Wiem ze kazdy chce interpretowac i naginac zasady na wlasna korzyc ale bez przesady... Glalo zie z nimi i tak dobrze.
Co do ogolnego wyniku to jestem zadowolony. Bylo pare bledow bo steam tanka nie mielismy czym ugrysc, Szkieletow bylo zaduzo przeciwko goblina a dwarfy z maszynami bardzo skutecznie niszczyli mi armie, a 8 squigow powinno zabic wiecej niz 1 pegaza
Kazdy element ktory decydowal o bitwie byl naprawde specyficzny i czasami apsurdalny dla obu stron. Tak czy inaczej, gralo sie bardzo fajnie , ciekawi ludzie itp.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
fajna recenzja....a do łamania czołgu jest bohater z siedge brejkerem:D bje po inicjatywie a jeżeli nie ma inicjatywy to zadaje d6 ran :D
Pozwalam sobie wstawić kilka fotek dokumentujących poczynania ogrów Miśka i zielonej hordy Króla Goblinów.
Na marginesie: mam wrażenie, że zdjęcie, na którym widac efekt gastromancji (z wyczyszczoną flanką szczurów i ożywieńców), nieprzypadkowo ma numer "DSCOO666"... To była doprawdy diabelska sztuczka.
Pierwsza bitwa:
Chwila po czyszczeniu flanki przez butchera:
Trzecia bitwa: grubasy i zieloni vs puszki i krótcy
Pozdrawiam,
Krzysiek
Na marginesie: mam wrażenie, że zdjęcie, na którym widac efekt gastromancji (z wyczyszczoną flanką szczurów i ożywieńców), nieprzypadkowo ma numer "DSCOO666"... To była doprawdy diabelska sztuczka.
Pierwsza bitwa:
Chwila po czyszczeniu flanki przez butchera:
Trzecia bitwa: grubasy i zieloni vs puszki i krótcy
Pozdrawiam,
Krzysiek
dzieki krzysiek za foty!
No to teraz czas na komentarze. W pierwszej bitwie jak mowilem zabrklo jednej tury by to co jest tam na flance czyli Butcher z ironami oraz rhinoq zaczeli przjeedzac ala armie w bok. Gobliy do odgiecia szarzy. Jak widac squigi nie doszly tym razem tam gdzie mialy dojsc.
Kolejna fota to bitwa nr dwa. Najciekawsza wedlug mnie. Tam gdzie stoja Ghule to tam wlasnie byly clanraci slavy jazzaile i 2 ratlingi/ Praktycznie nie zostalo nic! Przeciwnik myslal ze wystoi wszytko i ze skaveny na ogry to dobry pomysl. Nie do konca.
Kolejna bitwa to bretka i krasie.
Akurat ujete jest to co bylo najwazniejsze. Szarza generalskiego kloca na ironow i nieszczesliwe ( dla przecinika) wyzwanie mojego buutchera na pojedynek. Z czarem 6T na magu robi go twarym, nawet dla bretoni. Questingi wlasnie przejchaly herda i szykowaly sioe na maszynki. a dwarfy dopiero co do chodza by znowu zostac oszukanym
Wszystkie bitwy byly ciekawe i zaskaujace w skutkach. Jak wspomnialem losy kazdej z nich rozstrzygaly sie w bardzo specyfdicznych przypadkach.
Zapraszam na kolejna edycje Bibliotecarusa!!!
No to teraz czas na komentarze. W pierwszej bitwie jak mowilem zabrklo jednej tury by to co jest tam na flance czyli Butcher z ironami oraz rhinoq zaczeli przjeedzac ala armie w bok. Gobliy do odgiecia szarzy. Jak widac squigi nie doszly tym razem tam gdzie mialy dojsc.
Kolejna fota to bitwa nr dwa. Najciekawsza wedlug mnie. Tam gdzie stoja Ghule to tam wlasnie byly clanraci slavy jazzaile i 2 ratlingi/ Praktycznie nie zostalo nic! Przeciwnik myslal ze wystoi wszytko i ze skaveny na ogry to dobry pomysl. Nie do konca.
Kolejna bitwa to bretka i krasie.
Akurat ujete jest to co bylo najwazniejsze. Szarza generalskiego kloca na ironow i nieszczesliwe ( dla przecinika) wyzwanie mojego buutchera na pojedynek. Z czarem 6T na magu robi go twarym, nawet dla bretoni. Questingi wlasnie przejchaly herda i szykowaly sioe na maszynki. a dwarfy dopiero co do chodza by znowu zostac oszukanym
Wszystkie bitwy byly ciekawe i zaskaujace w skutkach. Jak wspomnialem losy kazdej z nich rozstrzygaly sie w bardzo specyfdicznych przypadkach.
Zapraszam na kolejna edycje Bibliotecarusa!!!
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
w sumie to jestem gospodarzem więc z miejsca zapraszam serdecznie:)
ja gram na czymś takim...długo wypracowywana rozpiska składana od jakiegoś czasu w całość....
Tyrant
geniu, HA;ward5+;siedge breaker;przerzut brejka;lucky;bieganie
Buczer;ząbek
bangstick;DS;
Buczer;ząbek
DS;DS
Buczer;ząbek
DS;PS
3*Bule'
2bronie;muzyk
3*4 Ironguts (wszyscy muzyki sztandar, 1war banner)
20*Gnoblary
8*Trapersi
2*leadzi
3*Ludojady (pistolety,HA)
1* duży rinox(muzyk,HA,Iron fist)
myślę że dość wszechstronna rozpiska....będzie tylko problem ze smokami ewentualnymi ale...coś wymyśle:D
ogólnie myśle że mam czym otwierać puszki(tyrant na dopingu+rinox) czy klocuszki ironów z buczerami, no i ludojady do zestrzeliwania orzełków i pegazów:D rinox terrorysta a reszta to już chyba normalnie:D
co o tym sądzicie?
napiszcie czy ktoś z was będzie...z chęcią podpatrze taktykę:D
turniej na 2333:D
ja gram na czymś takim...długo wypracowywana rozpiska składana od jakiegoś czasu w całość....
Tyrant
geniu, HA;ward5+;siedge breaker;przerzut brejka;lucky;bieganie
Buczer;ząbek
bangstick;DS;
Buczer;ząbek
DS;DS
Buczer;ząbek
DS;PS
3*Bule'
2bronie;muzyk
3*4 Ironguts (wszyscy muzyki sztandar, 1war banner)
20*Gnoblary
8*Trapersi
2*leadzi
3*Ludojady (pistolety,HA)
1* duży rinox(muzyk,HA,Iron fist)
myślę że dość wszechstronna rozpiska....będzie tylko problem ze smokami ewentualnymi ale...coś wymyśle:D
ogólnie myśle że mam czym otwierać puszki(tyrant na dopingu+rinox) czy klocuszki ironów z buczerami, no i ludojady do zestrzeliwania orzełków i pegazów:D rinox terrorysta a reszta to już chyba normalnie:D
co o tym sądzicie?
napiszcie czy ktoś z was będzie...z chęcią podpatrze taktykę:D
turniej na 2333:D
Fajna rozpa.
Jedyna nad czym bym sie zastanowil to :
Czy potrzeba ci tyle dispela? moze daj jednemu z butcerow SoM. Prawdpodbnie ktos go na chalanga moze wziasc a wtedy to... sie zdziwi. Ostatnio general bretonski wziol mojego i nic nie wbil bo mialem z czarem 6T ale ja mu tez nic nie zrobilem a butcher z %s na miesko bardzo ladnie dziala.
Magia az tak bardzo nie boli ogrow wiec mysle ze mozna sie zastanowic.
Trapersi- zawsze to jakeis scauty itp ale mnie sie bardzo zadko sprawdzaja.
Jak nie wezmeisz loockout gnobow do odzialow to katapulta i canon zmiecie ci herosow.
Maneaterzy. Nie jest to taka bardzo zla opcja ze strzelaniem, ale smoka tym nie zdejmiesz. No w walce masz 15S5 atakow wiec calkiem niezle. Jedyny minus to taki ze strasznie drodzy sa. nie lepieh yheti wziasc ? duzo lepiej sie sprawdzaja.
Taktyka moja z ostatniego turnieju to: czaruj wszytkim po wszystkim i dobij rhinoxem! ( tak w skrocie)
Jedyna nad czym bym sie zastanowil to :
Czy potrzeba ci tyle dispela? moze daj jednemu z butcerow SoM. Prawdpodbnie ktos go na chalanga moze wziasc a wtedy to... sie zdziwi. Ostatnio general bretonski wziol mojego i nic nie wbil bo mialem z czarem 6T ale ja mu tez nic nie zrobilem a butcher z %s na miesko bardzo ladnie dziala.
Magia az tak bardzo nie boli ogrow wiec mysle ze mozna sie zastanowic.
Trapersi- zawsze to jakeis scauty itp ale mnie sie bardzo zadko sprawdzaja.
Jak nie wezmeisz loockout gnobow do odzialow to katapulta i canon zmiecie ci herosow.
Maneaterzy. Nie jest to taka bardzo zla opcja ze strzelaniem, ale smoka tym nie zdejmiesz. No w walce masz 15S5 atakow wiec calkiem niezle. Jedyny minus to taki ze strasznie drodzy sa. nie lepieh yheti wziasc ? duzo lepiej sie sprawdzaja.
Taktyka moja z ostatniego turnieju to: czaruj wszytkim po wszystkim i dobij rhinoxem! ( tak w skrocie)
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
rospiska robiona z patyzreniem na modele... nie wrzuciłbym ledów...jak miałbym inne modele...ale ogólnie to Maneaterzy bardzo fajnie sprawdzają się na orzełki HE itp. więc będę miał tutaj przewage:D a yetich nie mam modeli... i to jest ból...
Polecam się.Misiek pisze:dzieki krzysiek za foty!
To wstawiam jeszcze jedną, jako że nie wszyscy Tyranci zaglądają do naszej relacjiz turnieju.
Rhinox Miśka i panowie z gazowni:
Dokładnie. Wypatrujcie banerka na BP. Jak długo się da, to będziemy organizować.Misiek pisze:Zapraszam na kolejna edycje Bibliotecarusa!!!
Pozdrawiam,
Krzysiek
Zastukali zapukali i ucekli, niespisujac nawet licznikaKrzysiekW pisze: Rhinox Miśka i panowie z gazowni:
Krzysiek
Co do bibliotekarusa to jak bedzie taka tendecja i moze przyjedzie troche wiecej osob to nie bedzie miejsca w Bibliotece. Trzeba bedzie moze stoly przed biblioteke wyporadzic... Ostatnio nie wszyscy przyjechali a i tak bylo ciasno, duszno i jak to bywa na turnieju ..porno.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
ogry się malują:D MB za 2 dni a ja mam jeszcze sporo malowania:D haha myślę że się uda....
pisać i przybywać!!
pisać i przybywać!!
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
a szkoda szkoda bo Semai i ja tylko będziemy OGRY reprezentować z tego co widze...hmmm damy z siebie wszystko:D
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
W tej rozpie (fajnej!) chyba za dużo jest DS...moja sugestia - usuń dwa DS i zamień albo na dwa PS (będzie kop magiczny) albo daj za te 50 pkt 25 gnoblarów
Tak czy siak 1.miejsce Twoje!
Tak czy siak 1.miejsce Twoje!
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Sorry ze tak pod swoim postem
Ten turniej juz niebawem i jest to mój pierwszy turniej w którym sam gram po za moim miastem bo raz grałem parami z VC, fakt że ostatnie miejsce ale od czegos trzeba było zacząć. Wiec potrzebuje ostatnich rad i wytknięcia błedów w rozpisce ;p
Armia: Królestwo Ogrów na 1500pkt:
Pięściarz130/ciężka zbroja4/wielka broń8/gnoblar maskotka5/Naszyjnk=ik z kamienia fatum20/wielkie imie:Długonogi25/ Razem192
Rzeźnik130/2xZwoje Rozpraszania2x25=50/Razem 180
3x3Byki3x105=315/3x4x3Dodatkowe bronie=36/Razem 351
4Żelazobrzuchy192/Muzyk10/Sztandar20/Wojenny sztandar25/Gnoblar Uwaga5/Razem 252
4Żelazobrzuchy192/Sztandar20/Gnoblar Uwaga5/Razem 217
20Wojowników Gnoblarów/ Razem 40
2xRhinox riders2x100=200/2xŻelazne pięści=20/2xciężkie zbroje=12/Thunderlord24/muzyk12/Raze,268
Modeli w Armi: 41
Ten turniej juz niebawem i jest to mój pierwszy turniej w którym sam gram po za moim miastem bo raz grałem parami z VC, fakt że ostatnie miejsce ale od czegos trzeba było zacząć. Wiec potrzebuje ostatnich rad i wytknięcia błedów w rozpisce ;p
Armia: Królestwo Ogrów na 1500pkt:
Pięściarz130/ciężka zbroja4/wielka broń8/gnoblar maskotka5/Naszyjnk=ik z kamienia fatum20/wielkie imie:Długonogi25/ Razem192
Rzeźnik130/2xZwoje Rozpraszania2x25=50/Razem 180
3x3Byki3x105=315/3x4x3Dodatkowe bronie=36/Razem 351
4Żelazobrzuchy192/Muzyk10/Sztandar20/Wojenny sztandar25/Gnoblar Uwaga5/Razem 252
4Żelazobrzuchy192/Sztandar20/Gnoblar Uwaga5/Razem 217
20Wojowników Gnoblarów/ Razem 40
2xRhinox riders2x100=200/2xŻelazne pięści=20/2xciężkie zbroje=12/Thunderlord24/muzyk12/Raze,268
Modeli w Armi: 41
A wiec:
Nie wiem czy tyle bullsow ci jest potrzebnych
Ja bym skladal ich z dodatkowa bronia i muzykiem, chyba ze nie masz az tyle pk na myzykow dla wszytkich ale 2x powinni miec.
Ironi zawsze musza meic muzyka bez druch zdan.
Co do rhinox riderow. 2 malych sie nie oplaca. na te Pk potrzeba ci terrorysty. daj mu ciezka broje ironfista muzyka i bedzie cie kosztowal 173pk o ile pamietam. naprawde konkret ja ciagle na takim gram. Ale jak mowie kwestia przyzyczajenia.
Jezeli chcesz sobie poczarowac to zmien jeden scroll na Bangstick ( zadaje d6 S4 hitow- nie wiem jak sie po polsku nazywa ) Magia az tak bardzo ogry nie boli wiec mozna sobie na to pozwolic.
No jak mowie ja gram podobnymi rozpiskami- sa dosc specyficzne ale ja po prostu takie lubie. Czy sie sprawdzaja- jak sie dobrze poprowadzi to tak.
Nie wiem czy tyle bullsow ci jest potrzebnych
Ja bym skladal ich z dodatkowa bronia i muzykiem, chyba ze nie masz az tyle pk na myzykow dla wszytkich ale 2x powinni miec.
Ironi zawsze musza meic muzyka bez druch zdan.
Co do rhinox riderow. 2 malych sie nie oplaca. na te Pk potrzeba ci terrorysty. daj mu ciezka broje ironfista muzyka i bedzie cie kosztowal 173pk o ile pamietam. naprawde konkret ja ciagle na takim gram. Ale jak mowie kwestia przyzyczajenia.
Jezeli chcesz sobie poczarowac to zmien jeden scroll na Bangstick ( zadaje d6 S4 hitow- nie wiem jak sie po polsku nazywa ) Magia az tak bardzo ogry nie boli wiec mozna sobie na to pozwolic.
No jak mowie ja gram podobnymi rozpiskami- sa dosc specyficzne ale ja po prostu takie lubie. Czy sie sprawdzaja- jak sie dobrze poprowadzi to tak.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2007, o 20:54 przez Misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
mozna zrezygnowac z 1DS dwa to troche juz duzo.
Gnoblarow wiecej sie nie oplaca.
Ja jednak caly czas zaluje tych maneatersow. To sa bardzo duze pk ktore schodza jak zwykly iron. Co combatu moga nawet nie dojsc..
Gnoblarow wiecej sie nie oplaca.
Ja jednak caly czas zaluje tych maneatersow. To sa bardzo duze pk ktore schodza jak zwykly iron. Co combatu moga nawet nie dojsc..