Abominacja i Furmanka

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Knight
Wodzirej
Posty: 724
Lokalizacja: XIII Kohorta

Abominacja i Furmanka

Post autor: Knight »

Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie. Na początku fazy sprawdzamy czy furmanka musi szarżować. Załóżmy że musi.
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

podczas ruchow wymuszonych to to Ty wybierasz która jednostka rusza się pierwsza
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Knight pisze:Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
tak ale nie w tej samej czesci fazy.
Na początku fazy sprawdzamy czy furmanka musi szarżować. Załóżmy że musi.
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?
furmanka pali szarze

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ja mam takie pytanie, bo trochę jestem zaskoczony.
Czy nie jest tak, że abominacja rusza się w compulsory movement phase, a furmanka (zakładam, że chodzi o szarżę z frenzy) w move chargers?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Zgadza się.

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Byro, move chargers jest po compulsory movement po prostu :-)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Nie żartuj...

Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:
Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Byro pisze:Nie żartuj...

Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:
Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
no tak. W fazie ruchu :) (ang movement phase)

ktora jest podzielona na declare charges, compulsory moves i remaining moves w ktoym jest move charges

:D

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Wiem, niemniej przez chwilę zgłupiałem i dlatego zadałem pytanie :)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Gremli
Mudżahedin
Posty: 328

Post autor: Gremli »

Shino pisze:
Knight pisze:Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
tak ale nie w tej samej czesci fazy.
Na początku fazy sprawdzamy czy furmanka musi szarżować. Załóżmy że musi.
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?
furmanka pali szarze
Czy można wykonać S&S na tą spaloną szarże?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Tak

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Co się dzieje jak w combacie zostanie zabity seer/priest i cały oddział pchający furmankę/dzwonek ?
Furmana/dzwon są dalej niezłamywalne czy giną?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Shino pisze:
Byro pisze:Nie żartuj...

Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:
Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
no tak. W fazie ruchu :) (ang movement phase)

ktora jest podzielona na declare charges, compulsory moves i remaining moves w ktoym jest move charges

:D
Nie.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Ale ja pytałem o coś innego Jacku.
Tamto zostaw w spokoju :D
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Q. If the unit that is pushing the Bell/Furnace is
completely destroyed, can the Bell/Furnace join
another unit (or vice versa), so that it can be
moved again?
A. No, once its unit is gone the Bell/Furnace is stuck
for the rest of the game, but it is still Unbreakable.
Skaven FAQ.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

bigpasiak pisze:Co się dzieje jak w combacie zostanie zabity seer/priest i cały oddział pchający furmankę/dzwonek ?
Virgo pisze:
Q. If the unit that is pushing the Bell/Furnace is
completely destroyed, can the Bell/Furnace join
another unit (or vice versa), so that it can be
moved again?
A. No, once its unit is gone the Bell/Furnace is stuck
for the rest of the game, but it is still Unbreakable.
Skaven FAQ.
Przeczytaj jeszcze raz i odpowiedz.
the Grey Seer and the unit pushing it are Unbreakable,
Podpowiedź z AB do szczurków.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Q. What is the Leadership value of a Screaming
Bell/Plague Furnace?
A. They have Ld 0 (-) and so will fail Ld tests
automatically, but as they are Unbreakable, this will
matter only very rarely (spells and magic items that
force Ld tests, etc.).
Skaven FAQ.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

No dobrze.
To teraz poproszę o cytat z AB do skavenów stwierdzający, że dzwonek/piecyk jest unbreakable.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

screaming bell/furmanka bez jeźdzca/unitu nie są unbreakable.

Myślenie, że są, to nadinterpreacja FAQ'a, który odpowiada na zupełnie inne pytanie ;)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dodajmy że bez jeźdźca i unitu.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ