Abominacja i Furmanka
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Abominacja i Furmanka
Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie. Na początku fazy sprawdzamy czy furmanka musi szarżować. Załóżmy że musi.
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?
podczas ruchow wymuszonych to to Ty wybierasz która jednostka rusza się pierwsza
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
tak ale nie w tej samej czesci fazy.Knight pisze:Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
furmanka pali szarzeNa początku fazy sprawdzamy czy furmanka musi szarżować. Załóżmy że musi.
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?
Ja mam takie pytanie, bo trochę jestem zaskoczony.
Czy nie jest tak, że abominacja rusza się w compulsory movement phase, a furmanka (zakładam, że chodzi o szarżę z frenzy) w move chargers?
Czy nie jest tak, że abominacja rusza się w compulsory movement phase, a furmanka (zakładam, że chodzi o szarżę z frenzy) w move chargers?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Nie żartuj...
Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:
Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:
Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
no tak. W fazie ruchuByro pisze:Nie żartuj...
Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.

ktora jest podzielona na declare charges, compulsory moves i remaining moves w ktoym jest move charges

Czy można wykonać S&S na tą spaloną szarże?Shino pisze:tak ale nie w tej samej czesci fazy.Knight pisze:Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.furmanka pali szarzeNa początku fazy sprawdzamy czy furmanka musi szarżować. Załóżmy że musi.
Następnie ruszamy abominacją w kierunku innego oddziału i blokujemy specjalnie lub nie możliwość szarży furmanki.
Co wtedy się dzieje?
Co się dzieje jak w combacie zostanie zabity seer/priest i cały oddział pchający furmankę/dzwonek ?
Furmana/dzwon są dalej niezłamywalne czy giną?
Furmana/dzwon są dalej niezłamywalne czy giną?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Nie.Shino pisze:no tak. W fazie ruchuByro pisze:Nie żartuj...
Moje pytanie wynikło raczej z pytania w pierwszym poście:Obie jednostki ruszają się w tej samej fazie.(ang movement phase)
ktora jest podzielona na declare charges, compulsory moves i remaining moves w ktoym jest move charges
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Ale ja pytałem o coś innego Jacku.
Tamto zostaw w spokoju
Tamto zostaw w spokoju

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Skaven FAQ.Q. If the unit that is pushing the Bell/Furnace is
completely destroyed, can the Bell/Furnace join
another unit (or vice versa), so that it can be
moved again?
A. No, once its unit is gone the Bell/Furnace is stuck
for the rest of the game, but it is still Unbreakable.
bigpasiak pisze:Co się dzieje jak w combacie zostanie zabity seer/priest i cały oddział pchający furmankę/dzwonek ?
Przeczytaj jeszcze raz i odpowiedz.Virgo pisze:Skaven FAQ.Q. If the unit that is pushing the Bell/Furnace is
completely destroyed, can the Bell/Furnace join
another unit (or vice versa), so that it can be
moved again?
A. No, once its unit is gone the Bell/Furnace is stuck
for the rest of the game, but it is still Unbreakable.
Podpowiedź z AB do szczurków.the Grey Seer and the unit pushing it are Unbreakable,
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
No dobrze.
To teraz poproszę o cytat z AB do skavenów stwierdzający, że dzwonek/piecyk jest unbreakable.
To teraz poproszę o cytat z AB do skavenów stwierdzający, że dzwonek/piecyk jest unbreakable.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Dodajmy że bez jeźdźca i unitu.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned