Pump wagon
Moderator: Kołata
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Pump wagon
A racja, zabrakło doprecyzowania . Głupi bląd z mojej strony... Ale poza tym wszystko się zgadza ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Z tym overrunem Snotling Pump Wagona mam trochę inne pytanie:
- Ile impact hitów rozdaje Snotling Pump Wagon, który z overruna wjechał w:
a) jednostkę, która była w combacie z inną jednostką i jeszcze nie walczyła
b) jednostkę, która była w combacie z inną jednostką, ale już walczyła
c) jednostkę, która nie była w ogóle w combacie
??
Sądzę, iż w przypadku a) na pewno to będzie standardowe 2D6 impact hitów, z racji zasady "Crunch!". Jednakże, w przypadkach b) i c), kiedy szarża jest rozgrywana dopiero w następnej turze uważam, że to będzie D6 impact hitów. Dlaczego? Z racji zasady "Crunch!" i zasady "Chariot":
Czy jestem w błędzie? Jeśli tak, dlaczego?
- Ile impact hitów rozdaje Snotling Pump Wagon, który z overruna wjechał w:
a) jednostkę, która była w combacie z inną jednostką i jeszcze nie walczyła
b) jednostkę, która była w combacie z inną jednostką, ale już walczyła
c) jednostkę, która nie była w ogóle w combacie
??
Sądzę, iż w przypadku a) na pewno to będzie standardowe 2D6 impact hitów, z racji zasady "Crunch!". Jednakże, w przypadkach b) i c), kiedy szarża jest rozgrywana dopiero w następnej turze uważam, że to będzie D6 impact hitów. Dlaczego? Z racji zasady "Crunch!" i zasady "Chariot":
W przypadkach b) i c) walka nie jest rozgrywana w turze, kiedy Pump Wagon szarżował, a więc nie może zadawać 2D6 impact hitów. Jednakże, z racji tego, że ma zasadę "Chariot" zadaje D6 impact hitów, gdyż każdy chariot zadaje przynajmniej tyle impact hitów.Crunch!: On the turn a Pump Wagon charges
into combat it inflicts 2D6 impact hits:
Czy jestem w błędzie? Jeśli tak, dlaczego?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
zawsze wypłaca 2d6 impactów, tura w której szarżuje trwa dłużej, podobnie masz z wild riderami kiedy oni szarżują to sieją feara w turze szarży to oznacza że jeśli ktoś będzie chciał ich szarżować kiedy oni wcześniej szarżowali to muszą zdać strach.
mówiąc krótko zawsze wypłacasz te 2d6 impactów, a inne charioty d6.
aczkolwiek mogę się mylić bo gram tylko WE a tam nie ma żadnych impactów.
mówiąc krótko zawsze wypłacasz te 2d6 impactów, a inne charioty d6.
aczkolwiek mogę się mylić bo gram tylko WE a tam nie ma żadnych impactów.
jako ze mamy nowa ksiazke postanowilem odgrzebac temat
zastanowmy sie co mamy w nowej ksiazce
za 45 pkt. +6 AS, 3D6 movment, 2D6 Impact hits, 4T, 5A snotlingow, no i upgrady.
mozemy sobie wziac 4 takie sztuki.
Teraz pozostaje pytanie czy sa one grywalne a jezeli tak to w jakiej konfiguracji ? jestem ciekaw jakie jest wasze zdanie
zastanowmy sie co mamy w nowej ksiazce
za 45 pkt. +6 AS, 3D6 movment, 2D6 Impact hits, 4T, 5A snotlingow, no i upgrady.
mozemy sobie wziac 4 takie sztuki.
Teraz pozostaje pytanie czy sa one grywalne a jezeli tak to w jakiej konfiguracji ? jestem ciekaw jakie jest wasze zdanie
Sądzę, że taki pump wagon z 3d6 ruchu, albo z bonusem do siły lub ignore saves to imo ciekawy pomysł na wsparcie w kolejnej fazie walki.
Poza tym jest niezłamywalny więc w niektórych wypadkach moze dupę uratować. Imo jak za taką cenę będą ludzie go brać.
Poza tym jest niezłamywalny więc w niektórych wypadkach moze dupę uratować. Imo jak za taką cenę będą ludzie go brać.
Jasiuuu pisze:ale kosmiczne 4d6 może jechać i impacty z s5 bez sv są zabójcze na wszelką cięzką kawe (blood knights , chaos knights, bretka, imperialni)
szkoda tylko, że może wtedy kosztowc pod 90 pts i pojechać kosmczne .. .4-8 cali ...
w turze3 przecinwnika może służyć za droga przeszkadzajke ... alb pogrzebać każdą strategię ... przez szczęśliwego overruna