Miejsce Areny: Las Drakwald.
Bory Imperium to niebezpieczne miejsce. Jedynie głupcy i szaleńcy odważają się podróżować przez te przeklęte przez Bogów lasy, uważane powszechnie za domenę plugastw maści wszelakiej. Śmierć w Drakwald ma wiele postaci. Być takową może pokryty brudem topór zwierzoczłeka, pożółkły kieł dzikiej bestii, czarna strzała bezdusznego banity. Kapłani Starej Wiary omijają to miejsce szerokim łukiem, mrucząc pod nosem modlitwy i czyniąc znaki ochronne w powietrzu. Nawet prości mieszkańcy Imperium Sigmara wiedzą, iż Las Drakwald to synonim zguby.
Lecz cóż potrafi pokonać strach? Pieniądze i chwała oczywiście! Obrzydliwie bogaty przedstawiciel szlachty Imperium, Albrecht Schwarzdorf, wiedział dobrze, iż los mu sprzyjał. Wielokrotnie przesiadywał na widowni osławionej Areny Śmierci i prócz krwawego żniwa, jakiego był świadkiem, udało mu się nawiązać porozumienie z tajemniczym Magiem- organizatorem wielu Aren. Wiedział dobrze, iż jest to okazja wielka. I to tego wyjątkowo opłacalna. Postanowił zatem samemu zorganizować podobne przedsięwzięcie!
Niebawem po Arenie w Bretonii posłańcy wysłani zostali z Himmelberg(fortecy Albrechta), niosąc wieść o kolejnej Arenie Śmierci, która tym razem odbyć się miała w maleńkiej, opuszczonej wiosce na obrzeżach Drakwaldu- zwanej Krankapfell. Schwarzdorf osobiście zapewnił bezpieczeństwo przejazdu do miejsca walk, zatrudnił też wielu lokalnych drwali, by przygotowali miejsce dla uczestników walk. Wiedział dobrze, iż zła sława Drakwaldu odpędzi nawet najbardziej gorliwych poborców podatków i strażników dróg..
I tak oto miała odbyć się kolejna Arena Śmierci. Zwycięzcę czeka chwała! Przegranych…. tylko śmierć!
Uczestnictwo w Arenie Śmierci wymaga określonych informacji o danym śmiałku, który gotów jest walczyć na śmierć i życie z wieloma przedziwnymi i egzotycznymi wrogami:
-Imię postaci
-Informacje dotyczące tego, kim jest Twój Bohater-(dla przykładu, Dark Elf Noble, Empire Captain)
-Broń lub bronie, którą wybieramy z listy oręża.
-Zbroja( wybieramy takową z listy zatytułowanej „Zbrojownia”) lub jej brak.
-Ekwipunek, wybierany z listy Ekwipunku.
-Umiejętności specjalne, wybierane z sekcji Umiejętności.
-Historia Postaci, tj. jak i dlaczego znalazła się na Arenie Śmierci.
Każdej postaci przysługuje wybór jednego typu oręża(walka dwoma brońmy liczy się jako jeden wybór), jednej Zbroi( z wyjątkiem Tarczy i Hełmu, które możemy wybrać dodatkowo, nie wykorzystując limitu zbroi), jednej Umiejętności Specjalnej i jednego Ewkipunku.
Jedynie postacie, które czarują, to Mumie i Kapłani.
Zasady dodatkowe:
Umiejętności przynależne do rasy są respektowane na tej Arenie z jednym wyjątkiem w postaci zasady Armed to da Theef, której specyfika utrudniała by sprawne prowadzenie walk. Jako rekompensata Bohaterowie, którzy posiadali tą umiejętność, mogą wybrać dodatkową Broń lub Zbroję.
**Skinki, Skaven Chieftain, Gnoblar Choncho, Ludzie(Emp, Dow, Bret) , Icon Bearer, Gobliny, Dwarf Slayer posiadają dodatkową Umiejętność Specjalną.
**Asassini skavenów i dark elfów nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani, mumie i wood elfy nie mogą nosić zbroi cięższych niż średnia.
**Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów i hunterów dopuszczone są lecz mają albo ekwipunek albo umiejętność a nie oba. Podobnie Gorebull Beastmeński.
**Krasnoludzki Zabójca nie może mieć żadnej zbroi.
**Branchwraithy nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku za to mają 3 umiejętności do wyboru.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni , zbroi czy ekwipunku. Zgodnie z wybranym typem Heralda mają oni wbudowane piętno własnego boga. Demony mają predefiniowany ekwipunek:
Khorne: miecz półtorak dwuręczny
Nurgle: korbacz
Slaanesh: szczypce kraba(liczone jak pazury bitewne)
Tzeentch: płonący kij
**Gnoblary z bazy zyskują umiejętnośc szczęściarz.
**Mortale i Zwierzoludzie mogą miast ekwipunku, wybrać jedną mutację dostępną z sekcji Mutacje.
Broń:
Brak Broni+ Kastety
Pazury bitewne( tylko asassini)
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Strzelba(Imperium i Krasnoludy)
Włócznia(jednorącz)
Młot
Młot białych wilków(tylko rycerze białego wilka-imperium)
Korbacz
Maczuga
Czoppa(tylko orki)
Katana
Wakizashi
Gwiazda zaranna
Bicz
Bastard(jednoręczny)
Miecz Dwuręczny
Topór Dwuręczny
Cep Bojowy
Proca(tylko niziołki)
Kusza pistoletowa( Tylko Mroczne Elfy i Łowcy Czarownic)
Plujka (tylko skinki)
Noże do rzucania
Pistolet ( tylko skaveni wodzowie, empire, dwarfy, dow)
Para pistoletów ( tylko skaveni wodzowie, empire, dwarfy, dow)
Specjalna, niespotykana broń- z umiarem proszę

Zbroje:
brak zbroi
lekka zbroja
średnia zbroja
ciężka zbroja
pełna zbroja płytowa (Tylko Imperium)
Zbroja z Ilthimaru( Tylko wysokie Elfy)
Zbroja z Gromrilu( Tylko Krasnoludy zwykłe)
Zbroja Chaosu( Tylko Mortale i Chaos Dwarfy)
tarcza
hełm
Ekwipunek:
amulet równości
amulet ochronny
błogosławiona broń
bomby błyskowe
bomby kwasowe
bomba paraliżująca
Bugmańskie XXX(tylko krasnoludy)
Buty szybkości
Eliksir refleksu
Eliksir odurzający
Eliksir spaczeni owy ( skaveni tylko)
Eliksir mutagenny
Eliksir zdrowia
Eliksir siły
Eliksir precyzji
Eliksir odporności
Grzybek kapelusznik (tylko nocny goblin)
Święta Ikona( tylko imperium)
Korzeń wielkiego dębu ( tylko Wood elfy )
Lwi płaszcz (tylko high elfy)
Okular z górskiego szkła ( tylko inżynierowie i krasnoludy)
Obsydianowe wykończenie broni.
Mięso trolla ( tylko zwykłe gobliny)
Mistrzowska zbroja
Mistrzowska broń
Płaszcz z morskiego smoka (tylko dark elfy noble)
Pierścień ochrony jadowej
Żałobne Ostrze (tylko skaveni )
Płonąca broń
Piekielny proch
Przeklęta broń
Stymulant
Trucizna jadowa
Trucizna czarny lotos(tylko dark elf asassin)
Trucizna Mantikory
Woda święcona
Wyostrzenie broni
Specjalne Umiejętności:
agresywny
berserker
biegły w broni
błogosławiony pani jeziora (tylko bretonia)
chwytny ogon z nożem (skaveni)
cnota rycerskiego paladyna (bretonia tylko)
defensywny
dobry refleks
leśne błogosławieństwo
wyszkolony
ekspert w walce
kensai (tylko dla Kapitana DoW, bohater musi pochodzić z Nipponu)
odważny
precyzja w uderzeniu
szermierz(imperium)
szczęściarz
tarczownik(wymagana tarcza)
twardziel
twardogłowy
zabójca
zajadłość
zręczny
riposta
starożytne szkolenie( tylko Wysokie Elfy i Krasnoludy)
fanatyzm
zguba Bestii
dłoń Bogów
uniki
niezwykle silny
wampirza krew: necrarch (tylko wampiry)
wampirza krew: blood dragon (tylko wampiry)
wampirza krew: strigoi* (tylko wampiry)
wampirza krew: lahmia (tylko wampiry)
*(wampirza krew strigoi –brak możliwości doboru Ekwipunku i Zbroi)
Mutacje:
Dodatkowe ramię
Długie rogi
Straszna paskuda
Kopyta
Ciało węża (tylko z piętnem Slanesha)
Gorączka bitewna (tylko z piętnem Khorne)
Bitewny ryk
Macka (tylko z piętnem nurgla)
Rozrośnięty
Ciało pełne zmian (tylko z piętnem tzeencha)
Krew kwasowa
Twarda skóra
Przeklęty
Zły los
Wiele oczu
Aura apatii
Zły dotyk
Płonące Ciało
Marki Chaosu (w ramach umiejętności) :
Mark Khorna
Mark Nurgla
Mark Tzeentcha
Mark Slaanesha
Highscore(zwycięzcy aren)
Arena nr 1 :Skiririt zabójca klanu Eshin (skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
Arena nr 2 Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha (Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
Arena nr 3:Cossalion mistrz miecza z Hoeth (High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
Arena nr 4:Otto Kalman Blond Dragon (Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
Arena nr 5:Axelheart Strigoi (Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
Arena nr 6: ???? ( Jasiowa niedokończona w finale)
Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
Arena nr 7: Karol Wallenstein (Empire Captain)
( powrócił w chwale do domu po zwycięstwie) zabity w arenie nr 10 przez
zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 8: Judasz Przeklęty (Wight King)
Zdjąwszy klątwe nieżycia po zwycięstwie areny połączył się z ukochaną.
Arena nr 9: Karol Wallenstein(Empire Captain)
(obroniwszy tytuł mistrza przez drugie zwycięstwo turnieju powrócił w chwale do domu) lecz zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 10: Khaert Abaleth (Dark elf assasin)
Zwycięzca areny oddalił się w nieznanym kierunku. Powrócił w arenie nr 11 lecz został w niej zabity przez Beorda Drwala z Hochlandu.
Arena nr 11: Beored Drwal (Empire Captain)
Powrócił do rodzinnego Hochlandu by nabrać chęci do życia
Arena nr 12: Loq'Qua'Chaq (Saurus Scar-Veteran)
Wygrawszy na arenie odzyskał swą wolność.
Arena nr 13: Kaelos(Dark Elf assasin)
Oddalił się w nieznane.
Arena nr 14 Sartosa: Aethis Mistrz Miecza z Hoeth (High Elf Noble)
Odzyzkawszy swój honor powrócił w szeregii Mistrzów Miecza (Zabity w finale 21 Areny przez Sir Gwidona).
Arena nr 15 Sartosa 2: Ragnar Rycerz Białych Wilków
Powrocił na północ dalej walczyć z chaosem
Arena nr 16 Sartosa 3: Tullhir "Matkobójca" (Dark elf Assasin)
oddalił się w nieznane.
Arena nr 17: ( Karak Vlag:8 ) Korr Wildhammer (Dwarf Thane)
Został nowym królem odzyskanej twierdzy Karak Vlag znanej teraz jako Karak Gorax
Dzięki odzyskaniu insygniów koronnych przez zwycięstwo na Arenie.
Arena nr 18: ( Sylvania:1 ) Fjowarl Alrickson (Dwarf Dragon Slayer)
Po zwycięstwie na Arenie w jako część nagrody poznał upragnione miejsce snu smoka którego poszukiwał dokąd się udał.
Powrócił w arenie nr 20 lecz został zabity przez Myphylomemnon(Tomb Prince).
Arena nr 19: (Sylvania: 2) Ни-колай Ва-лу-ев (Ogre Bruiser)
Poprzez zwycięstwo na arenie zyskał sławę i najlepsze oferty zatrudnienia najemnego z pośród których mógł wybrać najlepszą u maga areny.
Arena nr 20: (Sylvania: 3) Caragana Arborescencs (Wood elf Branchwraith)
Po zwycięstwie właściciele drzewka Jakub i Igor za zdobytą kase założyli pod Altdorfem gorzelnie.
Arena nr 21 (Sartossa: 4) Sir Gwidon de Fannaes(bretonia Paladin)
Po zwycięstwie w turnieju odmówił przyjęcia nagrody, a gdy opuścił wyspę dostąpił łaski Pani Jeziora i został rycerzem Grala.
Arena 22 (Mousillon) Sir Gwidon de Fannaes( bretoński Paladyn-rycerz Grala)
Stał się jednym z najsłynniejszych rycerzy bretońskich, bardowie już teraz układają pieśni o jego czynach.
Limit Miejsc-16.
Zapraszam!
3 najlepsze historyjki Nagradzam Miksturą Zdrowia.
Uczestnicy:
1)Morghur Zjadacz Czaszek
Wargor
Broń-Pazury i metrowe, ostre rogi, które po uderzeniu swoją wagą niszczą mięśnie i kości
Brak zbroi
Specjalne Umiejętności:Twardogłowy-dzięki czemu jego uderzenia rogami są jeszcze mocniejsze, i szybsze
Mutacja-Długie rogi
2)- Aluthol ( Wood Elf Eternal Guard Noble)
-Długi miecz
-ciężka zbroja, hełm, tarcza
-Mistrzowska broń
-niezwykle silny
3)Boq'Huan
-Skink Chameleon
-Broń specjalna:Hua'Boq (Dmuchawka błogosławiona przez bogów pozwala Boq'Huanowi strzelać z doskonałą precyzją i wielką szybkością bez obawy o usłyszenie przez przeciwników)
-Zbroja: Brak
-Ekwipunek : Trucizna jadowa
-Umiejętności specjalne : dobry refleks , zabójca
4)-Alarion
-Wood Elf Wardancer
-Ostrze Spoczynku(Kiedy zada ranę do organizmu przeciwnika dostaje się jakiś tam proszek:D który robi go sennym)
wygląda tak <miecz-kij-miecz> taka jakby włócznia dwustronna z trochę dłuższymi ostrzami
-brak
-buty szybkości
-precyzja w uderzeniu
5)Imię : Mohamed Ali
Mercenary Capitan (DoW)
Broń - pięści mistrza świata (brak broni)
Zbroja - Pas mistrza świata i wyjściowe bokserki (brak zbroi)
Ekwipunek - Nowiusieńkie adidaski (buty szybkości)
Specjalne - Wyszkolony bokser (dobry refleks) oraz pewność siebie (twardziel)
6)Fjalar (krasnoludzki inżynier)
Broń: strzelba, młot jednoręczny
Zbroja: średnia
Ekwipunek: okular z górskiego szkła
Specjalne Umiejętności: szczęściarz
7)Imię : Kanger Pożeracz Życia
Rasa: Wargor
Broń: Pożeracz Życia ( Dwuręczna broń) (za każdy trafiony cios regeneruje właściciela)
Zbroja: Ciężka zbroja
Umiejętność: Dłoń bogów
8-Imię Postaci: Khurgaz Burzyciel – Krasnoludzki Zabójca
Broń: Broń Specjalna – dwa ostrza z obuchami na półtorametrowych łańcuchach, ostrożnie wbite w kości łokciową i promieniową, tak by nie uszkodzić mięśni.
Zbroja: brak
Ekwipunek: Bugmańskie XXXXXX we wzmocnionej dębowej beczce, zaczepionej na plecach, za pomocą skórzanych pasów.
Umiejętności: Fanatyzm, Zabójca
9)Kharg'Ul ( Ogre Hunter)
Zbroja: Lekka zbroja (
Broń: Specjalna - Totem ( duża, duża, duża maczuga dwuręczna, misternie wyrzeźbiona z kamienia ^^ )
Ekwipunek: Piekielny proch
10)Breeg (Ogre Hunter)
Zbroja: odzienie ze skór i futer upolowanych bestii (Średnia zbroja)
Broń specjalna (a jakże

Umiejętność specjalna: Precyzja w uderzeniu
11)Quareth - Dark Elf assassin
Broń: Dwa ząbkowane sztylety ofiarne poświęcone przez kapłanki Khane’a
Ekwipunek: trucizna mantikory
Zdolność: zabójca
12)-Cornelius
- High elf noble <swordsmaster>
- Dwuręczny miecz
-Zbroja z Ilthimaru( Tylko wysokie Elfy) + hełm
-Mistrzowska broń
-starożytne szkolenie( tylko Wysokie Elfy i Krasnoludy)
13)Wampir-Lysippos
broń- Długi miecz połyskujący czerwienią. Bardzo lekki (szybsze ataki)
zbroja- tarcza, hełm, ciężka zbroja
umiejętność- linia blood dragon
ekwipunek- Mistrzowska zbroja
14)imię: Sho-Pi Lee(dow captain)
zbroja: brak
broń: brak
ekwipunek: amulet ochronny
umiejętność: uniki, zabójca
15)- Val de Maar
- bohater Chaosu
- walczy długim mieczem Chaosu, płonie on niebieskim, złowrogim płomieniem i zdaje się dziwnie migotać.
- zbroja Chaosu, tarcza, hełm
- biegły w broni
- płonąca broń
16)Krun Żelazne Kopyta
Bull centaur hero
broń: maczuga, korbacz
zbroja: brak
umiejętności: dobry refleks
ekwipunek: stymulant