Kozie Sukcesy i Porażki
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Kozie Sukcesy i Porażki
może zrobię ale nie jestem pewien, za 3 tygodnie dopiero będzie wolny termin w enklawie do turnieju jakiegoś
zobaczymy czy w tedy będę miał zmianę w pracy czy nie
zobaczymy czy w tedy będę miał zmianę w pracy czy nie
Khuman - 10 gorów nie jest dobra na maszynki bo żeby walczyć trzeba sie "dostawić" a 10 calowe gory nie dostawią sie do maszyny - a jeśli tak - to znaczy ze grasz z mega plewą i wygrywasz bitwe zanim ją zaczniesz ze skirmishem nie ma tego problemu
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie wiem czemu chcesz dostawić pacek 10" gorów nie lepiej 5" i mieć szereg(?) hmm.. ungorami często się odbijam od krasnoludowych maszyn a z gorami to można przy najmniej przytrzymać jak nie z over runa w drugą wpaść:mrgreen:
Tak tak wiem - dzisja jakiś taki roztrzepany jestem - oczywiście że 5 cali nie 10 . Sory - jednak fakt pozostaje faktem że cieżko przykleić "klocuszek" do maszyn.
p/s
Krasnoludzkie maszyny maja stubborn tak naprawde szereg niewiele ci da
p/s
Krasnoludzkie maszyny maja stubborn tak naprawde szereg niewiele ci da
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
a z muzykiem wygrywasz o 1 i zawsze jest jakaś szansa nie zdania tego stubborna... po za tym ten szereg nie był wliczany do krasnoludowych maszyn po prostu przydaje się sam w sobiewar2bone pisze:szereg da to że możliwa jest sytuacja w której szarżujesz nic nie wklepujesz a gość ci oddaje i zabija 2 modele wtedy jesteś na równo
racja .. wsumie granie na klockach gorów doradza sm Phil Kelly ... sory za tą kąśliwą uwage, ale no kurcze no nie wiem - ja nie wierze w ich skuteczność ale jeżeli wam sie to sprawdza to spoko.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Kloce maja zalety jesli przewidujemy ich strate po ktorej nie bedziemy plakac Zalezy jak kto gra , niektorzy wola sie asekurowac , inni poswiecic jedna jednostke by druga zajechac przeciwnika itd ... Dodatkowo kloce zawsze wplywaja na psyche gracza przeciwnego co do ostrzalu/magii , oleje takie gory (ze niby slabe) , one dojda i zjedza strzelcow/magow itp
WFB playing since 1994
problem z klocami gorów polega na tym że mają 7 ld i kosztują 85 bo jak dla mnie muzyk to podstawa wszędzie tam gdzie go można wrzucić.
Ale wiem ja gram na nieklimatycznych rozpach z działkiem. A tak poza tym to psy widziałbym tylko w rozpach ofensywnych z 2 klepaczami bo jednak paniki od nich będą dlatego o wiele bardziej wolę łuczników.
Ale wiem ja gram na nieklimatycznych rozpach z działkiem. A tak poza tym to psy widziałbym tylko w rozpach ofensywnych z 2 klepaczami bo jednak paniki od nich będą dlatego o wiele bardziej wolę łuczników.
Doombull (stonecrusher mace,gnarled hide,ramhorn helm,heavy armour,shield)
Gorebull-BSB (the beast banner,heavy armour,shield,gouge tusks,many limbed fiend,uncanny senses)
Bray-Shaman (ahw,chalice of dark rain,jagged dagger) [lore of beast]
Bray-Shaman (ahw,2DS) [lore of shadow]
7 UngorRaiders
7 UngorRaiders
6 UngorRaiders
6 UngorRaiders
6 UngorRaiders
6 UngorRaiders
5 Chaos Warhound
5 Chaos Warhound
5 Chaos Warhound
5 Minotaurs (musician,standard bearer,great weapon,bloodkine:everbleed)
5 Harpii (scouts)
5 Harpii (scouts)
3 Razargor
1 Gigant
1 Cygor
Gorebull z 5minoskami zrobili mocna rzez szarzujac na klocek 9 knightow z BSB (lacznie 10) , GW w minoskach to podstawa , 1 minosek zwykly zjal odrazu 3 , bloodkine tak samo chociaz mial mniejsza sile (od everbleeda udalo sie jedynie 1W dodatkowego w czasie calej bitwy zadac tak wiec sredni ten item),
gorebulik tez sie sprawdzil , ogolnie po szarzy nie mial kto mi oddac Potem poszedlem ta jednostka w handgunersow wspieranych halabardnikami i free company (mieli male problemy z fear testami) i mozna powiedziec ,ze niewiele zrobili chyba 1W halabardy zadaly , pozniej przyszarzowalem steam tanka zajetego od 2 tur gigusiem i psiakami(wtedy padl 1 minosek od impacta) .
Gigus ogolnie jest taki sobie ,wg mnie lepszy w CC od cygora ,zadal czolgowi przez cala bitwe 6W , raz sie walnal w glowe , dostajac od czolgu 5W (przydatne te 6W)
Cygor zdjal kamieniem 1 rycerza i 1 free company (jakas lipa z trafieniem) , za to pomogl razorkom z doombullem vs 9 knightow + grandmaster z mieczykiem (S10 D6W) , ktory dosyc szybko zdjal mi doombula 1 ciosem (shit). Ogolnie razorgory sa slabe na rycerzy , nawet jak zaszarzuja , te WS3 vs WS4 robi roznice , na 12-15 atakow trafialem moze 4 (ah te rzuty...) , ktore zazwyczaj byly sejvowane , jak doombullek padl to dosyc szybko 2 razorgory padly a 1 uciekl.
Cygor za to byl lepszy w CC anizeli w/w swiniaki , zabil grandmastera , ale ogolnie to mysle ,ze lepszyby byl ghorgon lub chociazby 2gi gigus .
Harpie niby sa fajne , bo przyatakowalem dzialo przeciwnika ,ale jednak jak na slot special to szybko schodza , pieski jak za te pkt i core sa wg mnie wypasne , daly rade zjesc 1 maga przeciwnika niekrytego na koniu A jak je cos dojedzie to zazwyczaj konczy sie ich dezintegracja tak wiec nikomu paniki nie zrobia ;P
Ogolnie to stonecrusher mace niby +3S ,ale na doombulku chyba lepiej wziac cos z wardem 4+ za 50pkt , everbleed kiepski przedmiot myslalem ,ze bedzie lepszy, dagger u shamana tez nic nie dal bo nie walczyl, za to chalice of dark rain to jest podstawowa rzecz , szczegolnie na dzialka (ah te rzuty pechowe hehe)
Z magia tez bylo kiepsko , ludzie sie tak tym jaraja ,ale te czary co wylosowalem to kupa , jak juz sie udalo puscic to 3D6 S1 odbijalo sie , lub tez przeciwnik dispelowal koscmi ...
Suma sumarum 17:3 dla bestii , gra dla zabawy ,bez spinania , byc moze z jakimis bledami , i musze przyznac ,ze steam tank w CC jak wali 5D3 impactow S6 bywa grozny
Jednostka bitwy to minoski z BSB
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Gratulację
rozpiska fajna.
Doomek, ta te 3+S jest zbędne jak się ma 6 i AP,
podoba mi się w tym BSB że sam w sobie może dużo zdziałać i dać niezłego kopa jakiejś jednostce, boli tylko niski SV 3+, i u Twojego brak GW wyczuwam
na szamanach jednak wolę 4 scrolle, bo 1 tura strzelania troszkę bardziej uprzykrzona nie zawsze może być aż tak fajna jak kolejna tura wyłączenia magii
śmieci to śmieci watro je mieć dużo
5 minosków to trochę dużo, a ten przedmiocik też rzadko się spłaca, max 3 rany więcej rzuciłem...
3 razory nie wiem chyba jednak się przerzucę na 6 centigorów z muzykiem, podobnie wytrzymałem, to ma 5T to SV 4+ ciut tańsi ale więcej w trafia, ewentualnie rydwany wchodzą w grę
harpie harpie 55pkt. które generuje kilka oddziałów strzelania, a nuż zdadzą panikę i maszyny nie może być, scout nie widzę zastosowania u nich
gigant to gigant, a cygor to cygor, fakt jest jeden jak frendly game to na imperium 2 gorgony
pozdrawiam
ps.: myślę nad jakąś kombinacją lorda z regenką ale za bardzo nie wiem co wykombinować, bo po za regenką nie ma nic by cię jakoś bornić...
rozpiska fajna.
Doomek, ta te 3+S jest zbędne jak się ma 6 i AP,
podoba mi się w tym BSB że sam w sobie może dużo zdziałać i dać niezłego kopa jakiejś jednostce, boli tylko niski SV 3+, i u Twojego brak GW wyczuwam
na szamanach jednak wolę 4 scrolle, bo 1 tura strzelania troszkę bardziej uprzykrzona nie zawsze może być aż tak fajna jak kolejna tura wyłączenia magii
śmieci to śmieci watro je mieć dużo
5 minosków to trochę dużo, a ten przedmiocik też rzadko się spłaca, max 3 rany więcej rzuciłem...
3 razory nie wiem chyba jednak się przerzucę na 6 centigorów z muzykiem, podobnie wytrzymałem, to ma 5T to SV 4+ ciut tańsi ale więcej w trafia, ewentualnie rydwany wchodzą w grę
harpie harpie 55pkt. które generuje kilka oddziałów strzelania, a nuż zdadzą panikę i maszyny nie może być, scout nie widzę zastosowania u nich
gigant to gigant, a cygor to cygor, fakt jest jeden jak frendly game to na imperium 2 gorgony
pozdrawiam
ps.: myślę nad jakąś kombinacją lorda z regenką ale za bardzo nie wiem co wykombinować, bo po za regenką nie ma nic by cię jakoś bornić...
Myslalem ,ze doomkiem z takim +3S tegeskiem cos wiecej zdzialam (rzuty koscmi nie byly szczesliwe) ,ale wlasnie w imperium jest ta macka helstrumowa za smieszne 60pkt i takie cos gniecie wszystko wielo-woundowe... dlatego pisalem o trollhide chociaz to light armour ,co nawet z gnarled hide i tarcza daloby zwykly save 3+/2+ CC i ward 4+ , wtedy jeszcze sword of might i gouge-tusks .
Harpie jedyna zaleta ze scouta itd ze mozna zza "krzaczka" przyatakowac ,ale wg mnie strata special slotu i porownalbym je do jednostki chaos pieskow.
Razorgory w miare odporne na handguny ,ale dostawaly trafienie na 3+ (same trafiajac na 4+) no i jak nie zaszarzuja to te S5 niewiele robi konnicy -2 as = 3+ , a jak ktos ma jeszcze re-rolla zbrojke to no comment. Lepsze wg mnie minoski szczegolnie z GW (a jak jeszcze BSB z banerkiem +1S) wtedy miazdza masakrycznie , fear tez robi swoje jak jednostka przeciwna nie ma odpornosci . Wogole to polowe armii prawie przeoralem tymi 5 minoskami z BSB Z ambusha tylko 1 ungor unit wyszedl z tylu przeciwnika ,ale niewiele to robilo ,bo dopiero w 2 turce , w 1 pozostal w ukryciu . BTW mysle ,ze kloce moze bestigorow cos by tez zdzialaly ,oczywiscie przydaje sie obstawa pieskow czy czegos.
Chalice w 1 turce dal mi to ,ze handgunersi musieli rzucac 7+ by trafic na daleki zasieg po ruchu w skirmisha czy pojedyncza jednostke no i dzialka tez mialy pecha
Harpie jedyna zaleta ze scouta itd ze mozna zza "krzaczka" przyatakowac ,ale wg mnie strata special slotu i porownalbym je do jednostki chaos pieskow.
Razorgory w miare odporne na handguny ,ale dostawaly trafienie na 3+ (same trafiajac na 4+) no i jak nie zaszarzuja to te S5 niewiele robi konnicy -2 as = 3+ , a jak ktos ma jeszcze re-rolla zbrojke to no comment. Lepsze wg mnie minoski szczegolnie z GW (a jak jeszcze BSB z banerkiem +1S) wtedy miazdza masakrycznie , fear tez robi swoje jak jednostka przeciwna nie ma odpornosci . Wogole to polowe armii prawie przeoralem tymi 5 minoskami z BSB Z ambusha tylko 1 ungor unit wyszedl z tylu przeciwnika ,ale niewiele to robilo ,bo dopiero w 2 turce , w 1 pozostal w ukryciu . BTW mysle ,ze kloce moze bestigorow cos by tez zdzialaly ,oczywiscie przydaje sie obstawa pieskow czy czegos.
Chalice w 1 turce dal mi to ,ze handgunersi musieli rzucac 7+ by trafic na daleki zasieg po ruchu w skirmisha czy pojedyncza jednostke no i dzialka tez mialy pecha
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
chalise czasem działa czasem nie, dla tego wolę scrolla bo jest na więcej armii i działa niezawodnie
jak by trollhide dawało warda zamiast regenki to wszędzie by pojawiał... ale nie tam gdzie powinien być jakiś ward 5+ chociaż w talizmanach to nie GW ubzdurało sobie że bestie które przywiązuję wagę do zabobonów itp. i zawsze mają jakieś coś na czyi że by nie było, to w tej kategorii mamy tylko 2 itemy i to za 45 / 40 pkt. o masakro. przez to że abbomka wyszła wszyscy co mają jakieś flame ataki używają ich, żeby mieli jakąś odpowiedź ( a hydra to przy okazji, itp. )
co do itemków do bicia na Doomku nie mam żadnych wątpliwości musi to być SoS i jak narazję nic tego nie zmieni... w trafianie na 2+ jest chore a z 6S to i tak większość rzeczy ranimy na 2+
jak mam BSB +1S też daję minoską GW, bo częściej jednak biega w spah, chyba że to chaos i mamy podobną liczbę śmiecia, czy też imperium i na czołg, klocek rycerzy z regenką w VC
pomyślę jescze i może przedstwię opcję lorda z regenką
jak by trollhide dawało warda zamiast regenki to wszędzie by pojawiał... ale nie tam gdzie powinien być jakiś ward 5+ chociaż w talizmanach to nie GW ubzdurało sobie że bestie które przywiązuję wagę do zabobonów itp. i zawsze mają jakieś coś na czyi że by nie było, to w tej kategorii mamy tylko 2 itemy i to za 45 / 40 pkt. o masakro. przez to że abbomka wyszła wszyscy co mają jakieś flame ataki używają ich, żeby mieli jakąś odpowiedź ( a hydra to przy okazji, itp. )
co do itemków do bicia na Doomku nie mam żadnych wątpliwości musi to być SoS i jak narazję nic tego nie zmieni... w trafianie na 2+ jest chore a z 6S to i tak większość rzeczy ranimy na 2+
jak mam BSB +1S też daję minoską GW, bo częściej jednak biega w spah, chyba że to chaos i mamy podobną liczbę śmiecia, czy też imperium i na czołg, klocek rycerzy z regenką w VC
pomyślę jescze i może przedstwię opcję lorda z regenką
Plota niesie ,ze ma byc sporo magic itemsow w 8ed rulebooku (takich oem czyli pod kazda armie chyba) , oby tam bylo cos ciekawego bo poki co to jest srednio lipnie. S6 jest dobre dla plebs lub lekkozbrojna konnice itp ,ale jak cos ma sv 1+ to nie wiem czemu ale te 4+ czesto wyrzuca
No i zdalyby sie jakies lepsze czary w danych lore-ach , moze jakis wiekszy ich urodzaj itp
Jak tak sie sprawy przemysli , to chyba brass cleaver (30pkt) bylby dobrym przedmiotem (teoretycznie 3 dodatkowe ataki) te drogie sie nie sprawdzaja , hunting spear to zapewne by trafiala tylko na 6+
No i zdalyby sie jakies lepsze czary w danych lore-ach , moze jakis wiekszy ich urodzaj itp
Jak tak sie sprawy przemysli , to chyba brass cleaver (30pkt) bylby dobrym przedmiotem (teoretycznie 3 dodatkowe ataki) te drogie sie nie sprawdzaja , hunting spear to zapewne by trafiala tylko na 6+
WFB playing since 1994
Wczoraj tak sobie pomyslalem ,ze w sumie blade-blunter armour jest w miare dobra na jakies magic mocne sprzety przeciwnika O ile Cie ten sprzet nie zabije to potem na 2+ jest niszczony , a ze to heavy armour to w polaczeniu z gnarled hide , shield daje sv 2+/1+ w cc jak wezniemy jeszcze jakis mieczyk naprzyklad +1S i gouge-tusks AP i wtedy dodatkowo mamy na doomku -5 do save-a przeciwnika Lepszy to zestaw anizeli stonecrusher mace
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
równie dobrze można dać biting blade
jutro przedstawię kilka pomysłów na lorda z regenką
co do armora to zazwyczaj jakieś mega miecze ( grywalne ) zabijają doomka zanim zdoła odpowiedzieć, choć ma 5W więc może przeżyje na 1W i wtedy coś zrobi... lepszy już ten z -1 hit in shoot, ewentualnie imune to fire
do jutra
jutro przedstawię kilka pomysłów na lorda z regenką
co do armora to zazwyczaj jakieś mega miecze ( grywalne ) zabijają doomka zanim zdoła odpowiedzieć, choć ma 5W więc może przeżyje na 1W i wtedy coś zrobi... lepszy już ten z -1 hit in shoot, ewentualnie imune to fire
do jutra
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
post pod postem ale się dużo działo
grałem tym na DF we Wrocławiu...
nie pytajcie czemu psy mają SC było tak że zapomniałem zabrać rozpisanej rozpy i napisałem na nowo po obliczeniach na kalkulatorze zostało 20 coś pkt. więc bez zastanowienia dałem SC na psy bo nie chciało się szperać w AB i szukać coś na chama przed turniejem
1 Bitwa był Cheleng z mej strony bo dawno nie graliśmy z Marysiem razem... brał orcami miał 3 giganty 4 chuki kloc dzików z BSB że wszyscy atakują, wywerne i fasty... szczerze powiedziawszy nie wiedziałem co z czy zrobić, i jak zagrać, brak jakiejkolwiek weny... pruby zasłonięcia minosków psami od chuk się powiodła ale za to 1 gorgona prawie spadła, druga straszyła 3 giganty aż zaszarżowały i co chwilę "przegrywasz o 2" aż nie zdałem i pa pa fakt kilka głupich błędów trochę rzuty nie szły to nawet oponent przyznał ( rzucał mymi kośćmi ) 0 / 20 na starcie
2 bitwa z DE... Dymitr znienił troszkę rozpiskę Jankiela. Smok, 2 hydry, 5 i 9 shadów, 30 kuszoli, 15 eko gwardia z AP, pegaz z hotekiem i czarka caddy, asasin ( i to ta zmiana )... troszkę pomógł scenariusz bo w 1 turze gorgona zaszarżowała w smoka ginąc dopiero w jego turze, a 2 gorgona ugrzęzła w gwardii ( tu też po 6 turze walki breaka nie zdałem ), jakieś tam jego manewry kitrające się i moja, liczył na to że minoski AHW z Lordem BSB nie dojdą do smoka ale się powiodło z impaktów smok prawi z padł i lord uciekł z feara, 5 na gonienie i wpadłem w hydrę, w jego hydra i shawów na bok ( dopiero teraz uzmysłowiłem sobie że to był niezły wałem ale teraz to NVM ) przegrałem o 1 i pa pa z terrora.. jeszcze z ciekawszy akcji jego BSB na pegazie zaszarżował w razorgora i nic nie zadał a on zabił pegaza i pogonił z feara zabijając po drodze shadów 4 / 16 przeciwnik też stwierdził że rzutów to dzisiaj nie mam, oczywiście rzucał mymi kośćmi
3 bitwa ogry... niestety przeciwnika nie pamiętam za co przepraszam... ale tego dnia się grało chyba najprzyjemniej no konkuruje z Marysiem więc grał na opcji iron skine... 2x 2 rinoxy, 2x 2 strzelacze, 2x 7 te z GW, 20 gnoblarów, 2 caddy 2lvl, tyran, klopa... wydaje mi się że te klocki to za duże i powinno się wystawić je po 4 tak jak minoski.. ale wracając do bitwy scenariusz dał mym minoskom z GW Unbreakable i Hatred... duży klocek ogrów z GW i Tyranem przytrzymałem psami a jak zaszarżował to feel i minoski z GW od boku + monoski z AHW i BSB od przodu i razorek dla zasady od boku.. 2x rinoxy nie zdały LD i zaszarżowały w psy po czy w nie wjechały 2 gorgony... troszkę męczył magią ale jak zgonił 1 od razorgora to już było lepiej... ogólna rzeź Orgów złapać jakąś porządną dziczyznę by ją przy pichcić to dzikie byki zjadły je na surowo 20 / 0 na koniec 1 dnia
4 bitwa TK... jak to z Bałaganem miła atmosfera po za mym rozwolnieniem rozpa 2 gwardie cascet, klopa, 2 x 3 rydwany, scorpion, ushabty, 10 skieli... troszkę za bardzo z chował się w jeden róg, a dodatkowo scenariusz dał casceta do rezerw i wszedł dopiero w 2 turze więc 2 tury magii przeżyłem bez większych strat, kila ciekawych akcji... po rzeźni na minoskach AHW z BSB ( oczywiście że był w innej strony niż powinien ), gwardią od boku z kingiem powiedział "to dwie 1 z przerzutem i stoisz", słowa po rzucie "to dwie 1 bez przerzutu" potem w ten klocek wiechał minoski z GW ( one dzięki scenariuszowi weszły w 2 turze ) i lord z 1 psem od boku ( tak samo jak w przypadku minosków ) przegrał o jakieś 11 i został 2 ludków z kingiem... koniec końców 17 / 3
5 bitwa krasnale... kowadło, organy, żyro, slayerów 20, młotków 20, ironów czy longi 20, 2 klopy, bsb, runek, kuszole, warriorsi... atmosfera też miła tylko te skatery za daleko rzucane od celu troszkę utrudniały... ale daliśmy radę... gorgona z lordem rozkręca młotków z BSB w 4 tury walki + 3 A dla każdego, a szarża minosków AHW z BSB + lord + minoski z GW ( 1 wygrali CC ) siecze 20 longów w 1 turę CC... 17 / 3
świetnie grało się tą rozpą... szkoda że taką stworzyłem pod koniec ed. w nowej będę próbował coś podobnego:twisted:
okazało się że zajełem 7miejsce na 16 nie jest źle
pozdrawiam
ps.: link do scenariuszy ja coś http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=23610
grałem tym na DF we Wrocławiu...
DoomBull, Sword of Striking, Gnarled Hied, Ram Horn Helm, Gouge-Tusks, Heavy Armour, Shield
Gorebull, The Beast Banner, BSB, Many-Limbed Fiend, Graet Weapon, Heavy Armour, Shield
Bray Shaman, Dispel Scroll, Dispel Scroll, Additional Hand Waepon
Bray Shaman, Dispel Scroll, Dispel Scroll, Additional Hand Waepon
5 Chaos Warhounds, Scaly Skin
5 Chaos Warhounds, Scaly Skin
5 Chaos Warhounds, Scaly Skin
5 Chaos Warhounds, Scaly Skin
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
5 Ungor Raiders, Music
Razorgor
Razorgor
4 Minotaurs, Great Weapon, Light Armour, Music
4x Minotaurs, Additional Hand Waepon, Light Armour, Music
Ghorgon
Ghorgon
nie pytajcie czemu psy mają SC było tak że zapomniałem zabrać rozpisanej rozpy i napisałem na nowo po obliczeniach na kalkulatorze zostało 20 coś pkt. więc bez zastanowienia dałem SC na psy bo nie chciało się szperać w AB i szukać coś na chama przed turniejem
1 Bitwa był Cheleng z mej strony bo dawno nie graliśmy z Marysiem razem... brał orcami miał 3 giganty 4 chuki kloc dzików z BSB że wszyscy atakują, wywerne i fasty... szczerze powiedziawszy nie wiedziałem co z czy zrobić, i jak zagrać, brak jakiejkolwiek weny... pruby zasłonięcia minosków psami od chuk się powiodła ale za to 1 gorgona prawie spadła, druga straszyła 3 giganty aż zaszarżowały i co chwilę "przegrywasz o 2" aż nie zdałem i pa pa fakt kilka głupich błędów trochę rzuty nie szły to nawet oponent przyznał ( rzucał mymi kośćmi ) 0 / 20 na starcie
2 bitwa z DE... Dymitr znienił troszkę rozpiskę Jankiela. Smok, 2 hydry, 5 i 9 shadów, 30 kuszoli, 15 eko gwardia z AP, pegaz z hotekiem i czarka caddy, asasin ( i to ta zmiana )... troszkę pomógł scenariusz bo w 1 turze gorgona zaszarżowała w smoka ginąc dopiero w jego turze, a 2 gorgona ugrzęzła w gwardii ( tu też po 6 turze walki breaka nie zdałem ), jakieś tam jego manewry kitrające się i moja, liczył na to że minoski AHW z Lordem BSB nie dojdą do smoka ale się powiodło z impaktów smok prawi z padł i lord uciekł z feara, 5 na gonienie i wpadłem w hydrę, w jego hydra i shawów na bok ( dopiero teraz uzmysłowiłem sobie że to był niezły wałem ale teraz to NVM ) przegrałem o 1 i pa pa z terrora.. jeszcze z ciekawszy akcji jego BSB na pegazie zaszarżował w razorgora i nic nie zadał a on zabił pegaza i pogonił z feara zabijając po drodze shadów 4 / 16 przeciwnik też stwierdził że rzutów to dzisiaj nie mam, oczywiście rzucał mymi kośćmi
3 bitwa ogry... niestety przeciwnika nie pamiętam za co przepraszam... ale tego dnia się grało chyba najprzyjemniej no konkuruje z Marysiem więc grał na opcji iron skine... 2x 2 rinoxy, 2x 2 strzelacze, 2x 7 te z GW, 20 gnoblarów, 2 caddy 2lvl, tyran, klopa... wydaje mi się że te klocki to za duże i powinno się wystawić je po 4 tak jak minoski.. ale wracając do bitwy scenariusz dał mym minoskom z GW Unbreakable i Hatred... duży klocek ogrów z GW i Tyranem przytrzymałem psami a jak zaszarżował to feel i minoski z GW od boku + monoski z AHW i BSB od przodu i razorek dla zasady od boku.. 2x rinoxy nie zdały LD i zaszarżowały w psy po czy w nie wjechały 2 gorgony... troszkę męczył magią ale jak zgonił 1 od razorgora to już było lepiej... ogólna rzeź Orgów złapać jakąś porządną dziczyznę by ją przy pichcić to dzikie byki zjadły je na surowo 20 / 0 na koniec 1 dnia
4 bitwa TK... jak to z Bałaganem miła atmosfera po za mym rozwolnieniem rozpa 2 gwardie cascet, klopa, 2 x 3 rydwany, scorpion, ushabty, 10 skieli... troszkę za bardzo z chował się w jeden róg, a dodatkowo scenariusz dał casceta do rezerw i wszedł dopiero w 2 turze więc 2 tury magii przeżyłem bez większych strat, kila ciekawych akcji... po rzeźni na minoskach AHW z BSB ( oczywiście że był w innej strony niż powinien ), gwardią od boku z kingiem powiedział "to dwie 1 z przerzutem i stoisz", słowa po rzucie "to dwie 1 bez przerzutu" potem w ten klocek wiechał minoski z GW ( one dzięki scenariuszowi weszły w 2 turze ) i lord z 1 psem od boku ( tak samo jak w przypadku minosków ) przegrał o jakieś 11 i został 2 ludków z kingiem... koniec końców 17 / 3
5 bitwa krasnale... kowadło, organy, żyro, slayerów 20, młotków 20, ironów czy longi 20, 2 klopy, bsb, runek, kuszole, warriorsi... atmosfera też miła tylko te skatery za daleko rzucane od celu troszkę utrudniały... ale daliśmy radę... gorgona z lordem rozkręca młotków z BSB w 4 tury walki + 3 A dla każdego, a szarża minosków AHW z BSB + lord + minoski z GW ( 1 wygrali CC ) siecze 20 longów w 1 turę CC... 17 / 3
świetnie grało się tą rozpą... szkoda że taką stworzyłem pod koniec ed. w nowej będę próbował coś podobnego:twisted:
okazało się że zajełem 7miejsce na 16 nie jest źle
pozdrawiam
ps.: link do scenariuszy ja coś http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=23610
Ej nie możecie tych rozp ogarnąć w stylu 5x chaos warhounds a i tak rozpy wyglądają monotonie 10 linijek 10x chaos warchounds a tak macie 3 linijki