z dobrym AS i dobrym wardem na magie/strzelanie niektore oddzialy beda nie do uwalenia (szkoda, ze nie mamy mozliwosci dac regenki naszym kraskom

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
wedlug tegopingu pisze:ward się nie kumuluje chyba, wybierany jest wyższy współczynnik.
MR bedzie sie kumulowalMagic Resistance
This has been changed to improve an existing Ward Save, or to grant a Ward Save to magic.
Magic Resistance 1 = +1 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 6+
Magic Resistance 2 = +2 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 5+
Magic Resistance 3 = +3 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 4+
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
No właśnie... chciałbym zauważyć, że w zacytowanej przez Rakso plotce jest zapis "S3(9)", gdzie liczba w nawiasie miałaby oznaczać siłą pod środkiem templatki. Tylko, że ta liczba jest 3x większa, a nie 2x...Gogol pisze:Najważniejsze jest to czy będzie siła x2 pod dziurką i czy będzie robić d6w
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.