Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...

Post autor: Morsereg »

bedzie mozna (co wedlug mnie jest lekko overpowered).
z dobrym AS i dobrym wardem na magie/strzelanie niektore oddzialy beda nie do uwalenia (szkoda, ze nie mamy mozliwosci dac regenki naszym kraskom ;) )
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

ja mysle, ze mimo wszystko nie bedzie tak rozowo bo krasie sa strasznie drogie punktowo

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

ward się nie kumuluje chyba, wybierany jest wyższy współczynnik.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Ale pamiętaj też, ze zasady specialne mogą wszystko. Tzeentchowcy mają kumulatywnego warda, więc i tu tak być może.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

pingu pisze:ward się nie kumuluje chyba, wybierany jest wyższy współczynnik.
wedlug tego
Magic Resistance
This has been changed to improve an existing Ward Save, or to grant a Ward Save to magic.

Magic Resistance 1 = +1 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 6+
Magic Resistance 2 = +2 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 5+
Magic Resistance 3 = +3 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 4+
MR bedzie sie kumulowal
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

To chyba tego nie przemyśleli;P
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

czemu? kumulowanie się Warda z MR z normalnym wardem jest spoko, my i tak nie mamy czarów więc luzik a zawsze można nabic MR na oddziale czy bohaterach.

W prawdzie wolałbym stare rozwiązanie czyli MR dający każdorazowo kości do rozproszenia ale to ma też swoje plusy.
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

No coś muszą zabrać żeby coś dać;)
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

news z 8ed który się na nas odbije:
Stone Thrower
• Reduced to S3(9), armour saves are allowed.
no to chyba trzeba zacząć malować inne machiny...
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

no zajebiście lecący kamyczek ma siłę zwykłego wojownika:/
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

I tak będę wystawiał klopę z +2S i re rollem o ile dalej bedzie robiła d6W

Awatar użytkownika
Grunaldi
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Wrocław Castle Town

Post autor: Grunaldi »

Jeśli wciąż będziemy mieli rune penetracji ;] to nasza klopa będzie: S 4 + reroll + flame, S5 + reroll , S6 . Wiec klopa wiąż może być b dobrą machinką .

Gogol mnie uprzedził
runepriest pisze:
Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

ważniejsze jest to, czy zdejmą no armour save...jak zdejmą to dupa i bryndza.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Rakso_The_Slayer pisze:
Stone Thrower
• Reduced to S3(9), armour saves are allowed.
ja chyba zacznę składać drugiego flame canona ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Najważniejsze jest to czy będzie siła x2 pod dziurką i czy będzie robić d6w jeśli to zostanie zachowane to klopa nadal będzie batem na monstery, maszyny oraz piechotę i fasty (2x s4+ re roll (jedna z ogniem) oraz s5 re roll) - traci jedynie z ciężką kawalerią - która dla dwarfów nie jest rzeczą bardzo groźną - i na którą nadal będą organki.

W rare widzę 2x organ i żyro+ flame lub 2x organ 2x żyro - o ile nie będzie ograniczeń slotowych.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Gogol pisze:Najważniejsze jest to czy będzie siła x2 pod dziurką i czy będzie robić d6w
No właśnie... chciałbym zauważyć, że w zacytowanej przez Rakso plotce jest zapis "S3(9)", gdzie liczba w nawiasie miałaby oznaczać siłą pod środkiem templatki. Tylko, że ta liczba jest 3x większa, a nie 2x...

Grudge Thrower raczej wciąż będzie robił D6w, ponieważ plotki informują o zmianach opierając się na zasadach jakie teraz mamy. Skoro nie było wieści, że katapka będzie robić 1w, D3w czy jakiś inne, oznaczałoby to, że ten aspekt pozostaje taki jaki jest teraz.

Jedyną bolączką tutaj jest zlikwidowanie "armour saves are not allowed", przy jednoczesnym zmniejszeniu siły do 3. Również plotka, która się przewijała, że redukcja AS będzie się zaczynała od S5 a nie od S4, jest tutaj godząca w efektywność katapulty.

Tak naprawdę jakby na to patrzeć - maszyny wojenne dostały więcej zmian na słabsze niż na mocniejsze. Poza pełnymi templatami i możliwością położenia ich gdzie się chce (co dla doświadczonego gracza jest małym bonusem), otrzymujemy combined profile ułatwiający zniszczenie machiny i zmniejszenie ogólnej efektywności działania katapulty jaki i działa (siła ma się zmniejszać tak samo jak bolec przechodzący przez kolejne ranki wroga).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Grunaldi
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Wrocław Castle Town

Post autor: Grunaldi »

Mam tylko nadzieje że nie zmieni nam to dział w droższe , wybuchające acz silniejsze bolce . Co do spadku siły przy szeregach, to jak nadal będzie 10 S bazowo to nie widzę żadnego problemu.
runepriest pisze:
Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Kwestię katapult zgłosi się do BP+R. A i tak jeszcze przez jakiś czas będziemy mieli starego AB z penetracją chłe, chłe. Motyw z AS jest debilny. W końcu, jak leci na ciebie wielki kamień, pancerz na niewiele się zda. No, a procentowy podział pozwoli na wystawienie dużej ilości organek.

(Mnie by szczerze mówiąc nic nie przeszkadzało, gdyby organki przy swoim obecnym koszcie miały możliwość strzelania z każdej lufy z s10 na 24" z przerzutem misfira.)

Podejrzewam, że jednak organki obetną, bo możliwość wystawienia 4 takich to byłoby za dobrze.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Nie wiem skąd wziął się pomysł, że tylko procentowy podział będzie obowiązywał. Było już przecież tyle razy wspominane, że i podział procentowy i podział na sloty zostaje. Dodatkowo nawet pojawił się plotka, że można powtórzyć tylko 3 razy tą samą jednostkę ze slotu special i tylko 2 razy tą samą jednostkę ze slotu rare - więc, żadnych masowych ilości organek nie będzie.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Kurde, ta gra zmienia się na gorsze. Bez sensu, po co zmieniać coś, co już jest dobre? Mogli przecież tylko wymieniać AB tak długo, aż się nie zbalansuje.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

ODPOWIEDZ