Over kill, a KB
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Over kill, a KB
nie wiem czy taki temat był już poruszany. Załuzmy że mam bohatera z 5 atakami i KB (killing blow) i bohater cudzy rzuca mi challange.
Załóżmy, że zraniłem 4/5 w tym 1 KB i teraz przeciwnik ma warda. I teraz czy to ja decyduje czy na KB czy na zwykłą rane ma on rzucać tego warda czy on? Bo to ma znaczenie. Jak nie zda pierwszy KB to dostaje 2 rany, a z tamtych zwykłych zranień po 1, a jak zginie juz z tych zwykłych zranień to jak rozpatrywać KB? Czy dodaje on tylko 1 rane do overkilla, czy tyle ile koleś ma woundów? (to ostatnie pytanie odnosi się jak już koles zostanie zabity ze zwykłych zranień)
Załóżmy, że zraniłem 4/5 w tym 1 KB i teraz przeciwnik ma warda. I teraz czy to ja decyduje czy na KB czy na zwykłą rane ma on rzucać tego warda czy on? Bo to ma znaczenie. Jak nie zda pierwszy KB to dostaje 2 rany, a z tamtych zwykłych zranień po 1, a jak zginie juz z tych zwykłych zranień to jak rozpatrywać KB? Czy dodaje on tylko 1 rane do overkilla, czy tyle ile koleś ma woundów? (to ostatnie pytanie odnosi się jak już koles zostanie zabity ze zwykłych zranień)
w takiej sytuacji (tzn gdy masz kolesia z KB) powinienes rzucac ataki po kolei IMO.
tzn deklarujesz ze wszystkie ida w herosa, rzucasz na hit razem - a potem na przebijanie po kostce i on niech rzuca wardy na biezaco.
Jesli tego nie robisz, nie mozesz decydowac o kolejnosci wardow po rzucie masowym - niescislosc wynika z Twojego niedopatrzenia, wiec dzialac powinno na Twoja niekorzysc (przeciwnik wybiera kolejnosc wardowania i KB rzuca zapewne na samym koncu)
tzn deklarujesz ze wszystkie ida w herosa, rzucasz na hit razem - a potem na przebijanie po kostce i on niech rzuca wardy na biezaco.
Jesli tego nie robisz, nie mozesz decydowac o kolejnosci wardow po rzucie masowym - niescislosc wynika z Twojego niedopatrzenia, wiec dzialac powinno na Twoja niekorzysc (przeciwnik wybiera kolejnosc wardowania i KB rzuca zapewne na samym koncu)
Nie lepiej rzucić kością?TruePunk pisze:Jesli tego nie robisz, nie mozesz decydowac o kolejnosci wardow po rzucie masowym - niescislosc wynika z Twojego niedopatrzenia, wiec dzialac powinno na Twoja niekorzysc (przeciwnik wybiera kolejnosc wardowania i KB rzuca zapewne na samym koncu)
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
bzdura.
nie wazne jest kolejnisc Twoich atakow. warduje najpierw kilinga bo jest najwazniejszy w tym calym zamieszaniu. nawet jak odbije [ z gem of blood] to dostajesz 1 rane a nie giniesz... przeciwnik deklaruje po prostu kolejnisc rzucania sv/wardow za konkretne rzeczy...
nie wazne jest kolejnisc Twoich atakow. warduje najpierw kilinga bo jest najwazniejszy w tym calym zamieszaniu. nawet jak odbije [ z gem of blood] to dostajesz 1 rane a nie giniesz... przeciwnik deklaruje po prostu kolejnisc rzucania sv/wardow za konkretne rzeczy...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
a skad masz taka wiedze?TruePunk pisze:w takiej sytuacji (tzn gdy masz kolesia z KB) powinienes rzucac ataki po kolei IMO.
tzn deklarujesz ze wszystkie ida w herosa, rzucasz na hit razem - a potem na przebijanie po kostce i on niech rzuca wardy na biezaco.
Jesli tego nie robisz, nie mozesz decydowac o kolejnosci wardow po rzucie masowym - niescislosc wynika z Twojego niedopatrzenia, wiec dzialac powinno na Twoja niekorzysc (przeciwnik wybiera kolejnosc wardowania i KB rzuca zapewne na samym koncu)
najpierw kb wardujesz a potem zwykle ataki...
ale skoro tak to ok.... od dzis bede w kolejnosci ranil smoki z typami,ktorzy maja warda (typu golden eye of tzeentch - jak najpierw zabije typa smok juz warda nie ma czy tez waraltar z podobnym wardem )
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
TP wie lepiej.
W przypadku KB, Gem of blood, czy wardu wyczerpywalnego - powinno rzucać sie osobno.
Rzucanie garścią jest "dla wygody" która w tym momencie "wychodzi nam bokiem".
W przypadku KB, Gem of blood, czy wardu wyczerpywalnego - powinno rzucać sie osobno.
Rzucanie garścią jest "dla wygody" która w tym momencie "wychodzi nam bokiem".
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Jakoś na turniejach nigdy nie widziałem, żeby ktoś kto ma np Wampa z KB rzucał na zranienie każdą kostką osobnoJedy Knight pisze:TP wie lepiej.
W przypadku KB, Gem of blood, czy wardu wyczerpywalnego - powinno rzucać sie osobno.
Rzucanie garścią jest "dla wygody" która w tym momencie "wychodzi nam bokiem".
JK rzucając na zranienie od razu 4 kośćmi masz większe szanse na rzucenie KB, niż jakbyś rzucał każdą kostką osobno.
Tak powinniśmy robić według TP - z czym osobiście jakoś nigdy się na turnieju nie spotkałem.
No i TP ma rację, że KB przeciwnik rzuci raczej na końcu
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Bo to niewygodne. Najczęściej, to strata czasu. Ale czasem ... jest problem. Ludzie się dogadują.Aro pisze:
Tak powinniśmy robić według TP - z czym osobiście jakoś nigdy się na turnieju nie spotkałem.
To zalezy.Aro pisze:
JK rzucając na zranienie od razu 4 kośćmi masz większe szanse na rzucenie KB, niż jakbyś rzucał każdą kostką osobno.
Jeśli rzucasz jak "Młody Bretończyk", więcej szóstek rzucisz pojedyńczo.
Ale prawdopodobieństwo (zakładając uczciwość) jest takie samo.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Aro pisze:Jakoś na turniejach nigdy nie widziałem, żeby ktoś kto ma np Wampa z KB rzucał na zranienie każdą kostką osobnoJedy Knight pisze:TP wie lepiej.
W przypadku KB, Gem of blood, czy wardu wyczerpywalnego - powinno rzucać sie osobno.
Rzucanie garścią jest "dla wygody" która w tym momencie "wychodzi nam bokiem".
JK rzucając na zranienie od razu 4 kośćmi masz większe szanse na rzucenie KB, niż jakbyś rzucał każdą kostką osobno.
Tak powinniśmy robić według TP - z czym osobiście jakoś nigdy się na turnieju nie spotkałem.
No i TP ma rację, że KB przeciwnik rzuci raczej na końcu
zmienne losowe niezależne - nie ma to znaczenia czy pojedynczo czy caloscia - takie same prawdopodobienstwo
Tyle lat sie bawisz zolnierzykami, a dopiero dzis na to wpadles?Shino pisze:a skad masz taka wiedze?TruePunk pisze:w takiej sytuacji (tzn gdy masz kolesia z KB) powinienes rzucac ataki po kolei IMO.
tzn deklarujesz ze wszystkie ida w herosa, rzucasz na hit razem - a potem na przebijanie po kostce i on niech rzuca wardy na biezaco.
Jesli tego nie robisz, nie mozesz decydowac o kolejnosci wardow po rzucie masowym - niescislosc wynika z Twojego niedopatrzenia, wiec dzialac powinno na Twoja niekorzysc (przeciwnik wybiera kolejnosc wardowania i KB rzuca zapewne na samym koncu)
najpierw kb wardujesz a potem zwykle ataki...
ale skoro tak to ok.... od dzis bede w kolejnosci ranil smoki z typami,ktorzy maja warda (typu golden eye of tzeentch - jak najpierw zabije typa smok juz warda nie ma czy tez waraltar z podobnym wardem )
Item daje nam warda tak dlugo jak dziala, tzn w podanym przez Ciebie przykladzie - tak dlugo jak dlugo zyje jezdziec. Tak samo walczac z duetem Gotrek'n'Feliks liczy sie, ktorego najpierw zabijamy.
Dlatego wazne jest, zeby ataki wykonywac w kolejnosci wg inicjatywy.
jednak naturalnie mowimy o atakach odzialu? bo jak jeden koles wali po lordzie i smoku to wybacz ale ochrona dziala do konca wykonywanych atakow. wyjatkiem jest ward WE ktorego trzeba ciskac po kolei bo ma tak zaznaczone... wszystkie ataki z tego samego zrodla sa rozpatrywane jednoczesnie...TruePunk pisze:Tyle lat sie bawisz zolnierzykami, a dopiero dzis na to wpadles?Shino pisze:a skad masz taka wiedze?TruePunk pisze:w takiej sytuacji (tzn gdy masz kolesia z KB) powinienes rzucac ataki po kolei IMO.
tzn deklarujesz ze wszystkie ida w herosa, rzucasz na hit razem - a potem na przebijanie po kostce i on niech rzuca wardy na biezaco.
Jesli tego nie robisz, nie mozesz decydowac o kolejnosci wardow po rzucie masowym - niescislosc wynika z Twojego niedopatrzenia, wiec dzialac powinno na Twoja niekorzysc (przeciwnik wybiera kolejnosc wardowania i KB rzuca zapewne na samym koncu)
najpierw kb wardujesz a potem zwykle ataki...
ale skoro tak to ok.... od dzis bede w kolejnosci ranil smoki z typami,ktorzy maja warda (typu golden eye of tzeentch - jak najpierw zabije typa smok juz warda nie ma czy tez waraltar z podobnym wardem )
Item daje nam warda tak dlugo jak dziala, tzn w podanym przez Ciebie przykladzie - tak dlugo jak dlugo zyje jezdziec. Tak samo walczac z duetem Gotrek'n'Feliks liczy sie, ktorego najpierw zabijamy.
Dlatego wazne jest, zeby ataki wykonywac w kolejnosci wg inicjatywy.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
To pozostawilem w domysle - kazdy z atakow bohatera ma przeciez taka sama inicjatywe...
Ale juz przy regimentach albo bohaterze na dowolnym wierzchowcu w challengu zachodzi to co napisalem powyzej.
Ale juz przy regimentach albo bohaterze na dowolnym wierzchowcu w challengu zachodzi to co napisalem powyzej.
dokladnie...
ps. zmien sygnature... naprawde powinienes... jesli chciales byc smieszny to raczej Tobie nie poszlo...
ps. zmien sygnature... naprawde powinienes... jesli chciales byc smieszny to raczej Tobie nie poszlo...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
jako jego liczbe woundw jaką miał do końca.
Jeśli walnąłeś lorda z jedna raną wcześniej nabitą, mającego dwie do końca, z killing blowa - do CR` liczysz dwie.
Jeśli walnąłeś lorda z jedna raną wcześniej nabitą, mającego dwie do końca, z killing blowa - do CR` liczysz dwie.
tyle woundow ile mial przed kilingiem... czyli jesli byl zdrowy hero to dwa jak uszkodzony to jeden.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned