Rozpiski
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Rozpiski
Lepiej mniej, a dobrze uzbrojonych. Masz 15 - o ile 64gc wystarczy Ci na resztę, to ok, ale myślę, że 1-2 mniej nie zrobiłoby różnicy. Kusza jest rzeczywiście dobrą bronią, chociaż ma plusy i minusy (S4, ale move or fire). Przede wszystkim rzuca się w oczy brak broni do walki wręcz u strzelców. Potrzeba im chociaż pałek, żeby cokolwiek zdziałali, kiedy przeciwnik dobiegnie do walki (a w końcu dobiegnie, strzelanie nie jest tak mocne, żeby mogło całkowicie wyczyścić wroga). Poza tym, warto dać drugą broń bohaterom. Mają oczywiście darmowe sztylety, ale chociaż kapitan powinien mieć coś lepszego. Fajną opcją jest pistolet.
Poprawiona ropzpiska:
Kapitan:
-sword
-mace
Champion:
-mace
-sword
Champion:
-mace
-sword
Youngblood:
-axe
-sword
Youngblood:
-axe
-sword
7 Marksmen:
-bows
-mace
3 Warriors
-swords
Kapitan:
-sword
-mace
Champion:
-mace
-sword
Champion:
-mace
-sword
Youngblood:
-axe
-sword
Youngblood:
-axe
-sword
7 Marksmen:
-bows
-mace
3 Warriors
-swords
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
przekonaliśmy się o tym wczoraj gdy 4 krasnoludzkich gromowładnych nie zrobiło chyba nic przez całą grę . właśnie mam pytanie: jeżeli model zostaje "zestrzelony" i staje się knocked down/stunned to czy można go atakiem strzeleckim puntnąć out of action? czy nie?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
jeżeli będą tereny i figurki nam się uda znośnie pomalować to może porobimy zdjęcia - opis fabularny i przebieg gry postaramy się wrzucić niezależnie od tego. Jednak aktualnie dużym problemem jest brak terenów - domki z książek to nie to samo ;D ale może coś wykombinujemy. Musimy też zwerbować do gry znajomych bo w 2 średnio się gra więcej niż 1 grę - kampanii nie zagrasz, a cały czas grać na takie same bandy bez progresu to nie to...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Witam. Jestem nowy w świecie Mordheima i szczerze powiem, że jeszcze za bardzo nie wiem co z czym się je...chciałbym grać Witch Hunterami i proszę o kilka wskazówek co do rozpiski którą zrobiłem:
Witch Hunter Captain
-sword
-pistol
-light armour
Warrior Priest
-hammer
-hammer
-light armour
Witch Hunter
-axe
-axe
Witch Hunter
-sword
-shield
Witch Hunter
-hammer
-buckler
3x Flagellant
-flair
Zealot
-hammer
-hammer
2x Warhounds
Hero Experience: 52
Henchmen Experience: 0
Members (11)x5: 55
Large Creatures (0)x20: 0
Total Rating: 107
Co wy na to ?
p.s. imionka dodam jak będzie goodi
Witch Hunter Captain
-sword
-pistol
-light armour
Warrior Priest
-hammer
-hammer
-light armour
Witch Hunter
-axe
-axe
Witch Hunter
-sword
-shield
Witch Hunter
-hammer
-buckler
3x Flagellant
-flair
Zealot
-hammer
-hammer
2x Warhounds
Hero Experience: 52
Henchmen Experience: 0
Members (11)x5: 55
Large Creatures (0)x20: 0
Total Rating: 107
Co wy na to ?
p.s. imionka dodam jak będzie goodi
Zbroje i tarcze bym wywalił,jeśli koniecznie chcesz coś ochronnego to weź hełm.Siekierki też bym zamienił np.na pałki(młoty).Puklerz też moim zdaniem przereklamowany,lepiej miecz+dodatkowa broń(pałka lub młot).Masz mało broni strzeleckich i mało piesków.Tak poza tym całkiem dobra rozpa .
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Witch Hunter Captain
-sword
-pistol
Warrior Priest
-hammer
-hammer
-light armour
Witch Hunter
-axe
-axe
Witch Hunter
-sword
-mace
Witch Hunter
Double-handed weapon
3x Flagellant
-flair
Zealot
-hammer
-hammer
3x Warhounds
Hero Experience: 52
Henchmen Experience: 0
Members (11)x5: 60
Large Creatures (0)x20: 0
Total Rating: 112
co teraz o Tym sądzisz ?
-sword
-pistol
Warrior Priest
-hammer
-hammer
-light armour
Witch Hunter
-axe
-axe
Witch Hunter
-sword
-mace
Witch Hunter
Double-handed weapon
3x Flagellant
-flair
Zealot
-hammer
-hammer
3x Warhounds
Hero Experience: 52
Henchmen Experience: 0
Members (11)x5: 60
Large Creatures (0)x20: 0
Total Rating: 112
co teraz o Tym sądzisz ?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
+1M.T. pisze:Gdybyś wyrzucił z bandy jednego flagasa, pistolet z szefa i dwurak z łoczy, miałbyś 3 kusze i 2 topory.
Strzelanie w Mordheimie czasem sie przydaje, chociaż to tez zależy od terenu na jakim gracie i taktyki przeciwnika.
Kusze mogą się przydać jak przeciwnik ma mnóstwo strzelaczy i zwieje na budynki.
+1Skavenblight pisze:Jest przynajmniej klimatyczna, a nie to co standardowo spotykani WH...
Moje 1 rozpiska, wiec zapewne będzie miała jakieś błędy
Marienburg
Kapitan, miecz, para pistoletów pojedynkowych = 120zk.
Czempion, miecz, pistolet = 60zk.
Czempion, miecz, pistolet = 60zk.
Młodzik, 2x hammer = 21zk.
Młodzik, hammer = 18zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Imperialny zabójca, miecz, noże do rzucania, pistolet strzałkowy = 40zk.
Elfi zwiadowca, elfi płaszcz, miecz, długi łuk = 40zk.
599/600zk
Modeli: 11
Rating: 125
Co o tym sądzicie?
Marienburg
Kapitan, miecz, para pistoletów pojedynkowych = 120zk.
Czempion, miecz, pistolet = 60zk.
Czempion, miecz, pistolet = 60zk.
Młodzik, 2x hammer = 21zk.
Młodzik, hammer = 18zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Szermierz, miecz, pistolet = 60zk.
Imperialny zabójca, miecz, noże do rzucania, pistolet strzałkowy = 40zk.
Elfi zwiadowca, elfi płaszcz, miecz, długi łuk = 40zk.
599/600zk
Modeli: 11
Rating: 125
Co o tym sądzicie?