Woch 2350pkt na porno magii

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Woch 2350pkt na porno magii

Post autor: Chaos »

Siemka:) Tym razem postanowiłem postawić na maximum magii. Da się tym coś ugrać?

Sorcerer Lord of Tzeentch Lv.4 430pkt
-Disc
-Enchanted Shield
-Golden Eye of Tzeentch
-Spell Familiar
-Rod of Torment
-BloodCurdling Roar

Sorcerer of Tzeentch Lv.1 145pkt
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll

Sorcerer of Tzeentch Lv.1 145pkt
-Black Tongue

Sorcerer of Tzeenych Lv.1 130pkt
-Infernal Puppet

18 Marauders of Slaanesh 90pkt
-Chieftain

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

5 Warhounds 30pkt

5 Warhounds 30pkt

5 Warhounds 30pkt

5 Chosens of Slaanesh 220pkt
-Halberd
-Shield
-Standard Bearer
-Banner of Wrath
-Champion
-Book of Secrets

6 Knights of Slaanesh 260pkt
-Musician

6 Knights of Slaanesh 260pkt
-Musician

Hellcannon 205pkt

Hellcannon 205pkt


Razem: 2350pkt

Power Dice: 12

Dispel Dice: 11


Wygląda dość kontrowersyjnie więc pare słów komentarza...
Głównym zamysłem jest rzucanie 7 czarów na turę czyli 6 pocisków i gateway. Trzech tzeenchowców rzuca z jednej, a lord dostaję jedną z podstawowej puli do rzucania gatewaya z pięciu. Drugą z podstawowej dostaje champion chosenów i ciska misla na dwóch. Oprócz tego są jeszcze dwa misle z bound spelli.
Maga z papetem daję do czołzenów a dwóch pozostałych do marud.
No i mam pytanie. Myślałem czy nie lepiej dać wszystkich magików na dyski bo ich pociski mają jednak trochę za mały zasięg żeby trzymać ich z tyłu, a przeżywalność w klocku marud też pozostawia wiele do życzenia. Te dyski to byłby dobry pomysł?
Proszę o komentarze:)
Ostatnio zmieniony 6 cze 2010, o 09:11 przez Chaos, łącznie zmieniany 2 razy.
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Czemu nikt nie komentuje? Czy pomysł jest aż tak marny? :(
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Manco
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Post autor: Manco »

wszyscy spia:P
a ja zeby to dobrze skomentowac jestem zbyt amatorski:P
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.

Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Heh, spoko;) Każdy komentarz jest mile widziany;)
Ja jestem w temacie od dość dawna, ale jestem w to ultra-cienki :( Stąd proszę o komenty od każdego, bo i tak pewnie się lepiej na tym zna:)
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Manco
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Post autor: Manco »

pozatym daj to w temacie w naszym dziale to uzyskasz wiecej odpowiedzi
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.

Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

patent się sprawdził bo ściągnął... :)

co do rozpy widzę że ludzie wolą pakować w bondy niż w lvl ostatnio choć przy LoT to dość logiczne 1 jest mocna... i ostatnio gry walniejsza niż 1 nurgla... brakuje mi tu tylko 10 chosenów a przy najmniej 8... choć można zrobić tak aby ten banner był na knightach co da większą przeżywalność i ewentualny 1CR więcej... masz def więc knighty mogą być od 3 tury w CC... jak przeniesiesz banner na chosenach można wywalić halahardy + marka + 1 marudera pieszego da nam kolejne psy

dyską mówimy nie :wink: ale koniki można dać

pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

piesi tęczowcy to słaba opcja amigo

5 chosenów za tyle pkt jest zbędna
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

black tongue na lorda chociaz w sumie ta polowka az tak nie boli
a ta 5tka chosenow słaba jakaś się wydaje:P
pozatym rozpa ok:D
Podpis usunięty - nieregulaminowy. Administracja

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Choseni mają stać z tyłu i czarować :wink: No i jeden magik do nich idzie. Domyślam się że nie przetrzymają ciężkiej jazdy czy smoka, ale ze wszelkimi fastami i lataczami se poradzą. Tutaj bardziej bym się bał strzelania... No ale to kwestia skitrania ich gdzieś, w końcu oni nie są od ofensa u mnie.
Co do magików na koniach... Tak to dobry pomysł tylko nie wiem skąd wziąć punkty na to. Mógłbym uszczuplić klocek marud albo wyrzucić jedne psy. Co polecacie? Chodzi mi tylko o tych dwóch magów w marudach. Trzeci stoi pieszo w czołzenach :)
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Bardzo slaba rozpa . Chcesz rzucać pociski na 1 kostce? Masz 2 kosci w poolu i co najmniej 4 pociski wiec straszna strata potencjalu. Black tongue na malym magu wiec napewno spolowisz sobie maga,bez sensu totalnie. 5 piechoty za 220 pkt,yeah. Pamietasz ze musisz miec z nich losa wiec sie wystawiasz na ostrzal. Najci spoko,helki ssa wg mnie sproboj cannony .
Obrazek

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Owszem na jednej kostce bo tzinczowcom wchodzą na 3+. Co do rozłożenia kości to już się rozpisałem pod rospą:P Duży mag wali infernal na pięciu i rzuca pocisk z bounda, trzech magów po pocisku z jednej kości, a choseni pocisk z championa na dwóch kościach i pocisk z banera.
Tak czoseni są drodzy ale jeszcze raz przypominam... Tych "tylko pięciu" typów jest do rzucania dwóch pocisków na turę:P
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Pierwszy strzal przeciwnika i ich tracisz.Wsadz 2 charioty za nich. Statystycznie 1/3 pociskow ci nie wejdzie.nie oplaca sie to imo.pamietaj ze masz zasieg TYLKO 18' czinczowcami.musisz podejsc i zgarniasz pozniej wpi$%ol
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Dostaniesz salwe ze strzelania albo magic misla i z oddziału zostanie wiór. 5 typów to stanowczo za mało moim zdaniem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

na przykładzie skavenów: lajtningi wchodzą na 24', scorch też, więc zanim dojdziesz takimi możesz też już dostać przynajmniej raz od warlocków i innych seerów. poza tym nie mozesz nigdy zakładać, że wszystkie pociski wejdą. Może się trafić bitwa, gdzie nie wejdzie żaden. Albo sie w pierwszej zmiscastujesz pięknie i dupa. Nie masz alternatywy żadnej w tym wypadku..Granie na zasadzie wóz albo przewóz jest dosyć niebezpieczne.
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

piechotą to magowie mogą się chować ale napewno nie porządzą pociskami na polu bitwy
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Pacek pisze:Granie na zasadzie wóz albo przewóz jest dosyć niebezpieczne.
Właśnie to chaos lubi najbardziej :D

Mógłbym w takim razie powiększyć czołzenów do 12 i wsadzić tam tych tzinczowców na koniach. No ale już się spodziewam odpowiedzi... "marny pomysł bo niebezpiecznie jest trzymać tyle punktów w jednym klocku". W sumie prawda. Czyli z tego wynika że najlepiej to będzie się czołzenów pozbyć. No tak, tylko że to zaburzy cały pomysł trzymania pięciu magów jadących na pociskach i w sumie to lepiej by było napisać rozpiskę od nowa, bo w takim razie to nie będzie się opłacać używać tzinczowców wogóle, bo wtedy faktycznie te pociski nie będą wchodzić.
Chodziło mi o to, że ekonomiczniej jest coś zmaksymalizować (w tym przypadku ilość czarów), bo to efektywniejsze. Na zasadzie że przeciwnik ma powiedzmy średni poziom obrony przed magią to wtedy moja średnia magia by wchodziła faktycznie od czasu do czasu. Ale jak przeciwnik ma średnią obronę magiczną a ja mam baaardzo dużo magii to oczywiście wchodzi to o wiele skuteczniej, ale oprócz tego jest to korzystniejszy stosunek wydanych punktów do efektowności magii (już nie będę tego rozpisywał, bo to nie ten temat). I o to mi chodzi dlatego lubię skrajne rozpiski :)
Liczę się z tym że akurat ta rozpa może się okazać kijowa mimo ogólnego założenia, stąd pytam na forum, ale bardziej mi chodzi o efekt pomysłu na wroga niż ustawienia punktowego jednostek itp. Usuwając mi tu kawałek magii ta rozpa staje się czymś zupełnie innym niż miała być i jest wtedy bardziej pokraczna niż skuteczna :wink:

Dzięki za opinie:) Chyba zrezygnuję z gry tą rozpiską bo z tego co mówicie może okazać się kiszka...
Pomyślę nad nową głównie na siłę :wink:
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

ekonomiczna magia to taka która nasucza przez 6tur z równą mocą (w miarę możliwości) a nie taka która nie ma zasięgów i słabnie w miarę gry więc naprawdę lepiej już zrób z tych chosenów większy kloc jeśli tak zależy CI na nich , bo 5tka to się nadaje do stania za obeliskiem na respie
Obrazek
T

ODPOWIEDZ