Woch 2350pkt na porno magii
Woch 2350pkt na porno magii
Siemka:) Tym razem postanowiłem postawić na maximum magii. Da się tym coś ugrać?
Sorcerer Lord of Tzeentch Lv.4 430pkt
-Disc
-Enchanted Shield
-Golden Eye of Tzeentch
-Spell Familiar
-Rod of Torment
-BloodCurdling Roar
Sorcerer of Tzeentch Lv.1 145pkt
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll
Sorcerer of Tzeentch Lv.1 145pkt
-Black Tongue
Sorcerer of Tzeenych Lv.1 130pkt
-Infernal Puppet
18 Marauders of Slaanesh 90pkt
-Chieftain
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail
5 Warhounds 30pkt
5 Warhounds 30pkt
5 Warhounds 30pkt
5 Chosens of Slaanesh 220pkt
-Halberd
-Shield
-Standard Bearer
-Banner of Wrath
-Champion
-Book of Secrets
6 Knights of Slaanesh 260pkt
-Musician
6 Knights of Slaanesh 260pkt
-Musician
Hellcannon 205pkt
Hellcannon 205pkt
Razem: 2350pkt
Power Dice: 12
Dispel Dice: 11
Wygląda dość kontrowersyjnie więc pare słów komentarza...
Głównym zamysłem jest rzucanie 7 czarów na turę czyli 6 pocisków i gateway. Trzech tzeenchowców rzuca z jednej, a lord dostaję jedną z podstawowej puli do rzucania gatewaya z pięciu. Drugą z podstawowej dostaje champion chosenów i ciska misla na dwóch. Oprócz tego są jeszcze dwa misle z bound spelli.
Maga z papetem daję do czołzenów a dwóch pozostałych do marud.
No i mam pytanie. Myślałem czy nie lepiej dać wszystkich magików na dyski bo ich pociski mają jednak trochę za mały zasięg żeby trzymać ich z tyłu, a przeżywalność w klocku marud też pozostawia wiele do życzenia. Te dyski to byłby dobry pomysł?
Proszę o komentarze:)
Sorcerer Lord of Tzeentch Lv.4 430pkt
-Disc
-Enchanted Shield
-Golden Eye of Tzeentch
-Spell Familiar
-Rod of Torment
-BloodCurdling Roar
Sorcerer of Tzeentch Lv.1 145pkt
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll
Sorcerer of Tzeentch Lv.1 145pkt
-Black Tongue
Sorcerer of Tzeenych Lv.1 130pkt
-Infernal Puppet
18 Marauders of Slaanesh 90pkt
-Chieftain
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail
5 Warhounds 30pkt
5 Warhounds 30pkt
5 Warhounds 30pkt
5 Chosens of Slaanesh 220pkt
-Halberd
-Shield
-Standard Bearer
-Banner of Wrath
-Champion
-Book of Secrets
6 Knights of Slaanesh 260pkt
-Musician
6 Knights of Slaanesh 260pkt
-Musician
Hellcannon 205pkt
Hellcannon 205pkt
Razem: 2350pkt
Power Dice: 12
Dispel Dice: 11
Wygląda dość kontrowersyjnie więc pare słów komentarza...
Głównym zamysłem jest rzucanie 7 czarów na turę czyli 6 pocisków i gateway. Trzech tzeenchowców rzuca z jednej, a lord dostaję jedną z podstawowej puli do rzucania gatewaya z pięciu. Drugą z podstawowej dostaje champion chosenów i ciska misla na dwóch. Oprócz tego są jeszcze dwa misle z bound spelli.
Maga z papetem daję do czołzenów a dwóch pozostałych do marud.
No i mam pytanie. Myślałem czy nie lepiej dać wszystkich magików na dyski bo ich pociski mają jednak trochę za mały zasięg żeby trzymać ich z tyłu, a przeżywalność w klocku marud też pozostawia wiele do życzenia. Te dyski to byłby dobry pomysł?
Proszę o komentarze:)
Ostatnio zmieniony 6 cze 2010, o 09:11 przez Chaos, łącznie zmieniany 2 razy.
They see me trollin' They hatin'
wszyscy spia:P
a ja zeby to dobrze skomentowac jestem zbyt amatorski:P
a ja zeby to dobrze skomentowac jestem zbyt amatorski:P
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
pozatym daj to w temacie w naszym dziale to uzyskasz wiecej odpowiedzi
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
patent się sprawdził bo ściągnął...
co do rozpy widzę że ludzie wolą pakować w bondy niż w lvl ostatnio choć przy LoT to dość logiczne 1 jest mocna... i ostatnio gry walniejsza niż 1 nurgla... brakuje mi tu tylko 10 chosenów a przy najmniej 8... choć można zrobić tak aby ten banner był na knightach co da większą przeżywalność i ewentualny 1CR więcej... masz def więc knighty mogą być od 3 tury w CC... jak przeniesiesz banner na chosenach można wywalić halahardy + marka + 1 marudera pieszego da nam kolejne psy
dyską mówimy nie ale koniki można dać
pozdrawiam
co do rozpy widzę że ludzie wolą pakować w bondy niż w lvl ostatnio choć przy LoT to dość logiczne 1 jest mocna... i ostatnio gry walniejsza niż 1 nurgla... brakuje mi tu tylko 10 chosenów a przy najmniej 8... choć można zrobić tak aby ten banner był na knightach co da większą przeżywalność i ewentualny 1CR więcej... masz def więc knighty mogą być od 3 tury w CC... jak przeniesiesz banner na chosenach można wywalić halahardy + marka + 1 marudera pieszego da nam kolejne psy
dyską mówimy nie ale koniki można dać
pozdrawiam
Choseni mają stać z tyłu i czarować No i jeden magik do nich idzie. Domyślam się że nie przetrzymają ciężkiej jazdy czy smoka, ale ze wszelkimi fastami i lataczami se poradzą. Tutaj bardziej bym się bał strzelania... No ale to kwestia skitrania ich gdzieś, w końcu oni nie są od ofensa u mnie.
Co do magików na koniach... Tak to dobry pomysł tylko nie wiem skąd wziąć punkty na to. Mógłbym uszczuplić klocek marud albo wyrzucić jedne psy. Co polecacie? Chodzi mi tylko o tych dwóch magów w marudach. Trzeci stoi pieszo w czołzenach
Co do magików na koniach... Tak to dobry pomysł tylko nie wiem skąd wziąć punkty na to. Mógłbym uszczuplić klocek marud albo wyrzucić jedne psy. Co polecacie? Chodzi mi tylko o tych dwóch magów w marudach. Trzeci stoi pieszo w czołzenach
They see me trollin' They hatin'
Bardzo slaba rozpa . Chcesz rzucać pociski na 1 kostce? Masz 2 kosci w poolu i co najmniej 4 pociski wiec straszna strata potencjalu. Black tongue na malym magu wiec napewno spolowisz sobie maga,bez sensu totalnie. 5 piechoty za 220 pkt,yeah. Pamietasz ze musisz miec z nich losa wiec sie wystawiasz na ostrzal. Najci spoko,helki ssa wg mnie sproboj cannony .
Owszem na jednej kostce bo tzinczowcom wchodzą na 3+. Co do rozłożenia kości to już się rozpisałem pod rospą:P Duży mag wali infernal na pięciu i rzuca pocisk z bounda, trzech magów po pocisku z jednej kości, a choseni pocisk z championa na dwóch kościach i pocisk z banera.
Tak czoseni są drodzy ale jeszcze raz przypominam... Tych "tylko pięciu" typów jest do rzucania dwóch pocisków na turę:P
Tak czoseni są drodzy ale jeszcze raz przypominam... Tych "tylko pięciu" typów jest do rzucania dwóch pocisków na turę:P
They see me trollin' They hatin'
na przykładzie skavenów: lajtningi wchodzą na 24', scorch też, więc zanim dojdziesz takimi możesz też już dostać przynajmniej raz od warlocków i innych seerów. poza tym nie mozesz nigdy zakładać, że wszystkie pociski wejdą. Może się trafić bitwa, gdzie nie wejdzie żaden. Albo sie w pierwszej zmiscastujesz pięknie i dupa. Nie masz alternatywy żadnej w tym wypadku..Granie na zasadzie wóz albo przewóz jest dosyć niebezpieczne.
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
Właśnie to chaos lubi najbardziejPacek pisze:Granie na zasadzie wóz albo przewóz jest dosyć niebezpieczne.
Mógłbym w takim razie powiększyć czołzenów do 12 i wsadzić tam tych tzinczowców na koniach. No ale już się spodziewam odpowiedzi... "marny pomysł bo niebezpiecznie jest trzymać tyle punktów w jednym klocku". W sumie prawda. Czyli z tego wynika że najlepiej to będzie się czołzenów pozbyć. No tak, tylko że to zaburzy cały pomysł trzymania pięciu magów jadących na pociskach i w sumie to lepiej by było napisać rozpiskę od nowa, bo w takim razie to nie będzie się opłacać używać tzinczowców wogóle, bo wtedy faktycznie te pociski nie będą wchodzić.
Chodziło mi o to, że ekonomiczniej jest coś zmaksymalizować (w tym przypadku ilość czarów), bo to efektywniejsze. Na zasadzie że przeciwnik ma powiedzmy średni poziom obrony przed magią to wtedy moja średnia magia by wchodziła faktycznie od czasu do czasu. Ale jak przeciwnik ma średnią obronę magiczną a ja mam baaardzo dużo magii to oczywiście wchodzi to o wiele skuteczniej, ale oprócz tego jest to korzystniejszy stosunek wydanych punktów do efektowności magii (już nie będę tego rozpisywał, bo to nie ten temat). I o to mi chodzi dlatego lubię skrajne rozpiski
Liczę się z tym że akurat ta rozpa może się okazać kijowa mimo ogólnego założenia, stąd pytam na forum, ale bardziej mi chodzi o efekt pomysłu na wroga niż ustawienia punktowego jednostek itp. Usuwając mi tu kawałek magii ta rozpa staje się czymś zupełnie innym niż miała być i jest wtedy bardziej pokraczna niż skuteczna
Dzięki za opinie:) Chyba zrezygnuję z gry tą rozpiską bo z tego co mówicie może okazać się kiszka...
Pomyślę nad nową głównie na siłę
They see me trollin' They hatin'
ekonomiczna magia to taka która nasucza przez 6tur z równą mocą (w miarę możliwości) a nie taka która nie ma zasięgów i słabnie w miarę gry więc naprawdę lepiej już zrób z tych chosenów większy kloc jeśli tak zależy CI na nich , bo 5tka to się nadaje do stania za obeliskiem na respie
T