ORDINOWA PARÓWKA 2x1250, 19.06 Warszawa

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: ORDINOWA PARÓWKA 2x1250, 19.06 Warszawa

Post autor: Kalesoner »

Wezmę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Sill
Falubaz
Posty: 1296
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Sill »

mam pytanie
BSB moża wystawić tylko jednego na sojusz i w takim wypadku czy obie armie mogą przerzać nieudane testy załamania czy tylko armia która wystawia BSB
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Można wystawić 2 bsbków, musi być wyznaczonych 2 generałów. Bsb, LD genrała i przedmioty (w większości) nie działaja w ogóle na jednostki sojusznika.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

A howling warpgale tnie sojusznicze strzelanie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Sill
Falubaz
Posty: 1296
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Sill »

ok dzięki
Obrazek

pirrus
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: pirrus »

Zdaje się ze ja się pojawię
grając dwoma armiami dwarfs i he ale mam jeszcze kilka pytań:
1. Czy dwarfom DD liczy się 2+2 czy tylko 2?
2. Jak liczy się Magic Resistance, jak liczyć Kamień krasnoludzki?
3. Czy mozna dipelować zaklecia rzucane na sojusznika?
4. Etap rozgrywany jest w ramach jednej armii czy jednego sojuszu?
5. Dlaczego nie można rzucać czarów na sojusznika skoro można na wroga?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Lazur daj dokładny opis czaru, ale jesli działa tak jak sztormówa, to tnie.

pirrus
1 Dwarfy dają 4DD dla sojuszu (bazowe kości na sojusz to 2PD i 2DD, jak masz dwafy w sojusz to na starcie dostajesz 2PD i 4DD)
2 Magic Resistance w żadnej formie nie liczy się do limitu
3 Można, pula DD jest wspólna na sojusz.
4 Kolejność działań w sojuszu między armiami jest obojętna i zalezna od graczy.
5 Bo tak się gra.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Zakaz fly, -1 do strzelania. Jest zapisek, że nie działa (tu nie pamiętam dokładnego zapisu a booka nie mam w pracy) albo na sojusznicze jednostki albo na Skaveńskie jednostki albo na armie rzucającego czar gracza. Niemniej jednak nikt nie piszę booków pod parówki więc imo wszystkie zapisy znaczą to samo.
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jeśli jest w opisie czaru to niepotrzebnie pytasz, jeśli nie jest to przytocz pełen zapis, ewentualnie Shino odpowie w temacie, bo ma sędziować na tym turnieju.

Ogłoszenie parafialne, wyjeżdżam na łikent, będę w niedzielę lub poniedziałek. \:D/
Obrazek

pirrus
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: pirrus »

5 Bo tak się gra.
Tego się spodziewałem...

Dzięki za informacje.

Awatar użytkownika
Shyym
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shyym »

pirrus pisze:
5 Bo tak się gra.
Tego się spodziewałem...

Dzięki za informacje.
http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf

pkt II.1

Awatar użytkownika
Niko
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Warszawa, Yelonki "GAMONIE"

Post autor: Niko »

wyglada na to ze wpadniemy... ja + Draco, zgloszenie wyslemy po weekendzie bo teraz i tak nie ma sensu :wink:

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Zapis jest Howling warpgale:
" The spell summons driving winds that last until caster next magic phase. Flying creatures may not fly and use their basic move. All missile weapons that roll to hit suffer -1 penalty in addition to any other penalties (long range, etc) This spell does not affect Skaven missile weapons as the unnatural winds are diverted by the caster himself."

i tak. Niby piszę, że Skaven ale tak jak pisałem wcześniej nikt kto pisał booka nie myślał pisząc go o grze w parach. Poza tym napisane jest, że caster steruje wiatrem więc mógłby również omijać jednostki sojusznicze. Moglibyście się do tego odnieść?
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

działa na sojusznika, nie działa na inne skaveny

pirrus
Wałkarz
Posty: 50

Post autor: pirrus »

To jeszcze takie pytanko:
zwój przerywający czar liczy się za 1DD za pierwszy i 2 DD za każdy nestępny, rozmiem że to dotyczy sojuszu gdyż DD i PD liczone sa w ramach sojuszu, czyli jak jedna armia weżmie zwój to płaci za to 1DD sojusznik zaś po wzięciu zwoju płaci już 2 DD, czy tak?

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Manfred pisze:działa na sojusznika, nie działa na inne skaveny
A może jakieś uzasadnienie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

na hot pota i birdmen of carazza w armii szczurow dziala

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Lazur pisze:
Manfred pisze:działa na sojusznika, nie działa na inne skaveny
A może jakieś uzasadnienie?
takie że jest to wprost napisane

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Tak jak pisałem wcześniej. Moim zdaniem jest taki opis czaru dlatego bo w naszej ukochanej GW nikt pisząc podręczniki nie myśli o grach parowych. Jest też jasno napisane, że caster steruje wiatrem więc nie jest to do końca jasne moim zdaniem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

"All missile weapons that roll to hit suffer -1 penalty in addition to any other penalties (long range, etc) This spell does not affect Skaven missile weapons"

przeczytaj to pare razy ;)

ODPOWIEDZ