8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
eyrmin
Pseudoklimaciarz
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków

Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)

Post autor: eyrmin »

zielonatrawa pisze:zasady lasów?
Generalnie z tego co pamietam to tak jak na warseer:
Forests

* Roll a D6 the first[u/] time any model enters a forest, the forest will stay like this for the rest of the battle. Note that the numbers for the roles below may not actually be the numbers, but the effects are;

1 = Regular Forest
2 = Ghostly Forest - a unit standing in it causes Fear
3 = Blood Forest - if magic is cast on a unit standing in the forest it suffers 1d6 hits at S4, and then the forest moves 2d6" into a random direction…
4 = Mushroom Forest - all units in it have Stupidity, except for Goblins, who become Stubborn.
5 = Poisonous Forest – it is treated as ‘dangerous terrain’. The unit standing in it has Poisoned attacks.
6 = Finding a magic item in the woods.? Or this one could be a unit charging out of a cursed forest causes fear.
* Cavalry always treats a forest as ‘dangerous terrain’ (see above), regardless of what type of forest it is.
* Fighting in woods is -1 CR for ranked infantry and +1 CR for skirmishers. Might be worse for cavalry. – Avian

patryk999
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: zg
Kontakt:

Post autor: patryk999 »

Na tym niemieckim forum jest mowa o tym ze koleś widział pudełko startowe i były tam elfy i skaveny,oraz nowy model warp canona.to że sprzedawca z barda mówi że imperium i welfy...mało prawdopodobne.ale zawsze to jakaś plotka.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

Jak to z Halabardami i jak z wszelkiej masci harcownikami ? skautami
Obrazek

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

Niech ten sprzedawca z barda znajdzie w SŚ wyspę z leśnymi elfami... i to taką na której leśiaki napieprzałyby się z imperium :roll:

Skaveny vs HE, amen :P


btw. w rulebooku widać albo nowe modele albo konwersje m.in. plague catapy 8)

patryk999 - dasz linka do tego forum?
Obrazek

Awatar użytkownika
eyrmin
Pseudoklimaciarz
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: eyrmin »

Z halabardami wyglada na bez zmian. +1S i wymaga dwoch rak. Na skirmishow specjalnie nie zwracalem uwagi bo w moich armiach (VC i WoCH) ich nie ma. Jedyne co pamietam to to ze sa dalej w luznej formacji w odstepach 1'' od siebie :)

Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 265
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Post autor: Sebollus »

skoro można pytać.... Jak wygląda sprawa line of sightu? Czy piechoty zasłaniają kawalerię/monsterous infantry? Jest jakiś podział na przedziały wielkości czy tylko rozdział na normalnych i LT?

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Taa, TK to fajna i klimatyczna armia, ja z nimi jeden na jeden nigdy nie wygrałem, ale przyznam, ze grałem z Wienzem wiec to nie ujma wtopić
No to chyba musisz sporo poćwiczyć :mrgreen:
Powiemy tyle, że byli przegięci, są przegięci i będą przegięci.
Assassini? Ja ich wystawiam tylko dla klimatu, jak mi za dużo punktów zostawnie. W nowej edycji nie zamierzam ich wystawiać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
eyrmin
Pseudoklimaciarz
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: eyrmin »

Generalnie przy LoS jest napisane ze jest True Line of Sight. Jest modyfikator -1 -2 do rzutu na trafienie, ale nie pamietam czy dotyczy to rowniez jednostek czy tylko terenow.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Grunaldi pisze:A ja wam tylko powiem , iż w ostanie 20 h natworzyliście 10 stron spamu ... bravo =D>
=D> =D> Brawo dla tego pana za stwierdzanie tego co oczywiste =D> =D>

A przechodząc do tematu. Wie ktoś może ile można użyć kości do rzucenia jakiegoś spella? Czytam Sobie tak warseera i nic o tym nie ma, albo nie widzę...
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 265
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Post autor: Sebollus »

eyrmin pisze:Generalnie przy LoS jest napisane ze jest True Line of Sight. Jest modyfikator -1 -2 do rzutu na trafienie, ale nie pamietam czy dotyczy to rowniez jednostek czy tylko terenow.

Hmm czy to oznacza że jest mniej modyfikatorów do trafienia?

Awatar użytkownika
eyrmin
Pseudoklimaciarz
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: eyrmin »

A przechodząc do tematu. Wie ktoś może ile można użyć kości do rzucenia jakiegoś spella? Czytam Sobie tak warseera i nic o tym nie ma, albo nie widzę...
Nie widzialem zeby byly jakiekolwiek ograniczenia na ilosc kosci na rzucanie czaru. Jedyne ograniczenie jakie widzialem to to ze nie mozna miec wiecej niz 12 PD w puli w danym momencie.
Jab pisze:Hmm czy to oznacza że jest mniej modyfikatorów do trafienia?
Wydaje mi sie ze jest tyle samo co bylo
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 22:25 przez eyrmin, łącznie zmieniany 1 raz.

patryk999
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: zg
Kontakt:

Post autor: patryk999 »

m.youtube.com/watch?desktop_uri=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DL2lGQfeEJT8&v=L2lGQfeEJT8&gl=US
Prezentacja nowych markerów

Guderian
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Guderian »

Ponowie swoje pytanie, od jakiej siły zaczyna się modyfikacja pancerza?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

To cos do liczenia rezultatu calkiem ciekawe ;)

Priam
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: Priam »

@Jab: gdzieś znalazłem takie coś:

Casting Spells

* To cast a spell, roll 1 to 6 Power dice and add your caster's power level. EG: A Slann casts fireball and uses 2D6. He rolls a 3 and a 4 - score of 7. He than adds his Power Level of 4, which results in a total roll of 11.

A także takie coś:
Quick to Fire

* Pistols, thrown weapons, and blowpipes Dont suffer the -1 to hit while moving. These are also the only weapons you can stand and shoot with if the enemy charges you from within their basic movement range.

Czyżby nastała era skinków (jeszcze większych) morderców?

Awatar użytkownika
eyrmin
Pseudoklimaciarz
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: eyrmin »

Guderian pisze:Ponowie swoje pytanie, od jakiej siły zaczyna się modyfikacja pancerza?
Tutaj nic sie nie zmienilo - nadal AS modyfikowany jest od sily 4+

Awatar użytkownika
CzarnY
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: CzarnY »

Priam pisze: A także takie coś:
Quick to Fire

* Pistols, thrown weapons, and blowpipes Dont suffer the -1 to hit while moving. These are also the only weapons you can stand and shoot with if the enemy charges you from within their basic movement range.
Eyrmin, czy mozesz to potwierdzic?

Czy teraz 6tka zawsze rani, niezaleznie od sily (zmiany w tabelce na ranienie)?

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

CzarnY pisze: Czy teraz 6tka zawsze rani, niezaleznie od sily (zmiany w tabelce na ranienie)?
na filmiku tabelki miały 6 jak dobrze widziałem:P

Awatar użytkownika
eyrmin
Pseudoklimaciarz
Posty: 26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: eyrmin »

CzarnY pisze:
Priam pisze: A także takie coś:
Quick to Fire

* Pistols, thrown weapons, and blowpipes Dont suffer the -1 to hit while moving. These are also the only weapons you can stand and shoot with if the enemy charges you from within their basic movement range.
Eyrmin, czy mozesz to potwierdzic?

Czy teraz 6tka zawsze rani, niezaleznie od sily (zmiany w tabelce na ranienie)?
Zasada Quick to Fire jest napewno bo pamietam ze widzialem (jest rowniz Slow to Fire - poprostu nie mozna robic S&S)
6tka zawsze rani. W tabelce na ranienie wszystkie N'ki sa zastapione 6tkami

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

I w ten sposób można zniszczyć czołg imperialny dmuchawkami... #-o
Paskudny uśmiech power gamera

Zablokowany