VC a VIII ed.
Moderator: misha
Hym wyglada na to ze Corps cart trochę zyska. Przy biciu wedłóg inicjatywy ASF na takich GG czy BK to spory boost, -1 do casta przy takym nowym magowaniu tez nie jest już takie złe No i może jakieś impakty dostanie. 3k6 brzmi fajowo choć oczywiście CC nie od tego jest
Jelśi to prawda że fear co ture sie zdaje i dodaje +1 do CR to IMO takie szkielety nawet trochę zyskały. Podobnie fasty. Nie nabijając nic sa i tak na +
Varghulf i k6 impaktów to też spory boost, choć zgadzam się że coach będzie mega przydatny i pakerny. Właściwie w 2 turze już bedzie sobie latał jak nieźle pójdzie.
pzd
Jelśi to prawda że fear co ture sie zdaje i dodaje +1 do CR to IMO takie szkielety nawet trochę zyskały. Podobnie fasty. Nie nabijając nic sa i tak na +
Varghulf i k6 impaktów to też spory boost, choć zgadzam się że coach będzie mega przydatny i pakerny. Właściwie w 2 turze już bedzie sobie latał jak nieźle pójdzie.
pzd
IMO będzie dużo gorszy.Piotrax pisze:Hym wyglada na to ze Corps cart trochę zyska.
Nie dostajesz +1 CR, a zdanie takiego fear'a z BSB'kiem i generalcem to pikuś.Piotrax pisze:Jelśi to prawda że fear co ture sie zdaje i dodaje +1 do CR to IMO takie szkielety nawet trochę zyskały.
Large będą miały k6 ,varg tylko jeden albo k3 nie pamiętam.Piotrax pisze:Varghulf i k6 impaktów to też spory boost,
Piotrax pisze:coach będzie mega przydatny i pakerny.
Przyda się ta stówka od Babci
co do Coacha nigdzie póki co nie jest powiedziane, że będzie albo nie zasysał kości w obu turach, poczekamy do errat do AB żeby się nie okazało, że zasysamy kości tylko we własnej turze, a w turze przeciwnika np tylko magów w 6" a z poola już nie albo w ogóle nie zasysamy.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hym czemu CC ma byc dużo gorszy?
tak mzoe i pikus ale teraz musza to co ture zdawać wiec jest wieksze prawdopodobieństwo że bedzie ten ws 1 a wtedy jest jakas szansa na wygrana combata
varghulf ma 50X50 znaczy sie raczej k3 (jeśli k6 ylko LT). Ogre size dostają +1.
pzd
tak mzoe i pikus ale teraz musza to co ture zdawać wiec jest wieksze prawdopodobieństwo że bedzie ten ws 1 a wtedy jest jakas szansa na wygrana combata
varghulf ma 50X50 znaczy sie raczej k3 (jeśli k6 ylko LT). Ogre size dostają +1.
pzd
przerzuty hita z ASF będa jak masz większą inicjatywę tak?
znajdź armie które mają w większości mniej inicjatywy niż VC? u nas wszyscy mają I3, Varg, Zombie Dragon też żenada jedynie dla herosów coś to może dodać, ale nie wiem czy jest sens 100ptk wydawać tylko dlatego, żeby dać boosta herosowi, w dodatku tak słabo mobilną jednostką jak CC.
w 7 edycji tylko z innym ASF'em było w dupę czytaj HE albo Black Guards resztę biłeś zawsze pierwszy, a tu nic ci nie pomoże
a ten bonus -1 do casta? ile CC trzeba by wystawić, żeby miało to sens, pewnie jakoś ze 3 heheh 300ptk zapomnij
znajdź armie które mają w większości mniej inicjatywy niż VC? u nas wszyscy mają I3, Varg, Zombie Dragon też żenada jedynie dla herosów coś to może dodać, ale nie wiem czy jest sens 100ptk wydawać tylko dlatego, żeby dać boosta herosowi, w dodatku tak słabo mobilną jednostką jak CC.
w 7 edycji tylko z innym ASF'em było w dupę czytaj HE albo Black Guards resztę biłeś zawsze pierwszy, a tu nic ci nie pomoże
a ten bonus -1 do casta? ile CC trzeba by wystawić, żeby miało to sens, pewnie jakoś ze 3 heheh 300ptk zapomnij
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Zapomniałeś dodać że to BS więc trzeba będzie ładować kości powera.
Czyli tak naprawdę dwie kości żeby być pewnym że się przekroczy te 3+ i jakiś 4 levelowy koleś nie zbije go na jednej kości.
Za 100 pkt dostajesz MOŻLIWOŚĆ rzucenia ASF'a w sześciu calach ,który tak naprawdę nic nie daję.
Chyba że na korki przerzuty, łałałyła .
-1 do cast'a będzie IMO słabiutki. I tak na czary 16+ raczej liczysz na OoC.
Wielka szkoda bo wystawiałem CC w każdej bitwie 1500+, a teraz odstawie tak piękny model Gamezone'a na półkę albo będzie robił za filer (jaki marny koniec )
Czyli tak naprawdę dwie kości żeby być pewnym że się przekroczy te 3+ i jakiś 4 levelowy koleś nie zbije go na jednej kości.
Za 100 pkt dostajesz MOŻLIWOŚĆ rzucenia ASF'a w sześciu calach ,który tak naprawdę nic nie daję.
Chyba że na korki przerzuty, łałałyła .
-1 do cast'a będzie IMO słabiutki. I tak na czary 16+ raczej liczysz na OoC.
Wielka szkoda bo wystawiałem CC w każdej bitwie 1500+, a teraz odstawie tak piękny model Gamezone'a na półkę albo będzie robił za filer (jaki marny koniec )
misha pisze:przerzuty hita z ASF będa jak masz większą inicjatywę tak?
znajdź armie które mają w większości mniej inicjatywy niż VC? u nas wszyscy mają I3, Varg, Zombie Dragon też żenada jedynie dla herosów coś to może dodać, ale nie wiem czy jest sens 100ptk wydawać tylko dlatego, żeby dać boosta herosowi, w dodatku tak słabo mobilną jednostką jak CC.
w 7 edycji tylko z innym ASF'em było w dupę czytaj HE albo Black Guards resztę biłeś zawsze pierwszy, a tu nic ci nie pomoże
a ten bonus -1 do casta? ile CC trzeba by wystawić, żeby miało to sens, pewnie jakoś ze 3 heheh 300ptk zapomnij
Bardzoej chodziło mi o konnice. Niestety z ta inicjatywą czesto gesto moze się zdazyć że nawet jak zaszarżujemy to nie bedzie czym bić. ASF to rozwiazuje w wiekszości przypadków. i dla varga sie przyda który ma tak nawiasem I 2
Jeśli prawda by bło ża każdy nieudany czar to jak AoC to -1 by było juz sporo.
Ale racja, czekay na erraty
pzd
Nie dociągniesz go do nich.Piotrax pisze:Bardzoej chodziło mi o konnice.
Jeżeli nie osiągniesz CV to tylko nie czarujesz do końca tury.Piotrax pisze:eśli prawda by bło ża każdy nieudany czar to jak AoC to -1 by było juz sporo.
Ja boję się tylko że erraty nic tak naprawdę nie wniosą.
Jeżeli jednak GW spróbuje wprowadzić większe zmiany to zje..e.
Raczej nie da się zrobić mega innowacyjnej nowej edycji+bardzo ingerencyjnych errat w tak krótkim czasie, żeby czego nie spieprz.ć.
"Ta "I" chyba zmusiła co niektórych graczy do sprzedania swoich umarlaczków ;/"
I bardzo dobrze, im mniej danej armii na turniejach tym lepiej.
Cierpi na tym jedynie rywalizacja między daną frakcją w lidze.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Corpse Cart pod nekrosem przede wszystkim nie będzie miał look out sira, a że bound spell zużywa kości powera z poola to już w ogóle obsys. Musieliby go za jakieś 50 punktów sprzedawać z -1 to cast, żeby był marginalnie opłacalny.
Varghulf ma mieć D6 hitów S5 z Thunderstompa. Więc inicjatywa słaba, ALE potencjał wypłacania dodatkowych hitów w połączeniu z soczystą plotą, że w pierwszej turze hate daje przerzuty zarówno na trafienie jak i na zranienie, czyni go całkiem niezłym. Dwa Wargulfy i Coach wydają się solidnym zestawem rare na 2200+ puntów.
Poza tym naprawdę nie jest źle. W specialach zapewniam, że 10 BK lub 25 Grave guardów z dwurakami i Barrowsem będą w stanie zrobić solidne kuku: dużo ataków z S6 i KB trafiających na 2+ z hełmem. Słaba inicjatywa działa tylko na niekorzyść małych, elitarnych i kruchych jednostek.
W corach pozostają ghule - 30 sztuk na hełmie spokojnie może rywalizować z każdą lekką piechotą w trybie hordy.
W herosach macie: najbardziej efektywnych kosztowo magów (nekros) i wojowników (wight king T5 3W KB). Wight king + przerzucalny armour save 1+ albo ward 4+ i dwurak = tanio+dobrze.
Weźcie też poprawkę na to, że najcięższa armia dla VC - demony - dostały srogo w d... Za 5 lub 10 punktów macie uniwersalną kontrę na firestorm blade. Herald khorna ma maksymalny armour save 1+, dodatkowo nic poza bloodcrusherami nie daje mu look out sire, jak siedzi na juggerze. Wszyskie nie-khornowe GD zaboli limit 25% na lordów. Problem z flamerami? Jeden wight king z hełmem 2+ od fire na koniku wyjeżdzą pod oddział flamerów, bierze go na klatę i stopniowo przeżuwa, jak BSB to wręcz komfortowo.
Wszystko to wskrzeszalne - a czar #6 będzie naprawdę mocarny, bo mało scrolli.
Natomiast jeśli VC mają potencjał, by być w TOP 3 (razem z Liz i DE), to dzięki magii na lordzie. W nowej edycji największą magiczną obrzydliwoscią będzie spamowanie 2-kostkowego vanhalsa.
Varghulf ma mieć D6 hitów S5 z Thunderstompa. Więc inicjatywa słaba, ALE potencjał wypłacania dodatkowych hitów w połączeniu z soczystą plotą, że w pierwszej turze hate daje przerzuty zarówno na trafienie jak i na zranienie, czyni go całkiem niezłym. Dwa Wargulfy i Coach wydają się solidnym zestawem rare na 2200+ puntów.
Poza tym naprawdę nie jest źle. W specialach zapewniam, że 10 BK lub 25 Grave guardów z dwurakami i Barrowsem będą w stanie zrobić solidne kuku: dużo ataków z S6 i KB trafiających na 2+ z hełmem. Słaba inicjatywa działa tylko na niekorzyść małych, elitarnych i kruchych jednostek.
W corach pozostają ghule - 30 sztuk na hełmie spokojnie może rywalizować z każdą lekką piechotą w trybie hordy.
W herosach macie: najbardziej efektywnych kosztowo magów (nekros) i wojowników (wight king T5 3W KB). Wight king + przerzucalny armour save 1+ albo ward 4+ i dwurak = tanio+dobrze.
Weźcie też poprawkę na to, że najcięższa armia dla VC - demony - dostały srogo w d... Za 5 lub 10 punktów macie uniwersalną kontrę na firestorm blade. Herald khorna ma maksymalny armour save 1+, dodatkowo nic poza bloodcrusherami nie daje mu look out sire, jak siedzi na juggerze. Wszyskie nie-khornowe GD zaboli limit 25% na lordów. Problem z flamerami? Jeden wight king z hełmem 2+ od fire na koniku wyjeżdzą pod oddział flamerów, bierze go na klatę i stopniowo przeżuwa, jak BSB to wręcz komfortowo.
Wszystko to wskrzeszalne - a czar #6 będzie naprawdę mocarny, bo mało scrolli.
Natomiast jeśli VC mają potencjał, by być w TOP 3 (razem z Liz i DE), to dzięki magii na lordzie. W nowej edycji największą magiczną obrzydliwoscią będzie spamowanie 2-kostkowego vanhalsa.
I po pierwszym czarze zamienia się w żabę. A jak się będzie miało pecha w rzutach, to będzie tą żabą przez pół bitwy. Coś mi się wydaje, że ten scroll będzie w każdej rozpie, a co za tym idzie, przepakowani lordowie czarodzieje nie będą mieli racji bytu. Pierwotna koncepcja (spam nekrosów) zdaje się dużo mocniejsza (o ile nie zabronią im w FAQ dublowania czarów)Natomiast jeśli VC mają potencjał, by być w TOP 3 (razem z Liz i DE), to dzięki magii na lordzie. W nowej edycji największą magiczną obrzydliwoscią będzie spamowanie 2-kostkowego vanhalsa.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Eeee, nie wydaje mi się z tą żabą
Ale istotnie, w razie czego lord do combatu i trzech nekrosów, jeden ze skrollem, drugi z lagą IFek, trzeci z power stonem
Ale istotnie, w razie czego lord do combatu i trzech nekrosów, jeden ze skrollem, drugi z lagą IFek, trzeci z power stonem
Z żadną piechotą ze spear-ami sobie nie poradzą niestety... a już na pewno z elfami - nieważne jakimi... 40 włóczni ustawionych w hordzie = wszyscy atakują... zabij 30-ma ghulami jeżeli będziesz atakował pierwszy nawet 10-ciu... i tak dostajesz 30-40 ataków... zależy od dostawienia... nie jest tak fajnie... a z racji na mobilność, reform (command którego ghule nie mają) - taki kloc włóczni w hordzie może się dowolnie reformować w każdej turze i siepać wszystko po kolei... w nowej edycji może się okazać, że szkielety będą wyżej cenieni... - z niecierpliwością czekam jeszcze te 2 tyg. na erraty i przynajmniej przez chwilę czasu do wydania book-a będzie można się rajcowaćBarbarossa pisze:W corach pozostają ghule - 30 sztuk na hełmie spokojnie może rywalizować z każdą lekką piechotą w trybie hordy.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart