8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU
Re: 8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU
W horrorach wybierasz kastującego czyli tylko jednego możesz.
Można sie spodziewac, ze kazdy lepszy AS bedzie traktowany jak 1+Grolshek pisze:Wracając do sejwa minimum 1+ to czy oznacza to iż herald khorna w ogóle nie może wziąć armour of khorne gdyż daje mu 0+ sejwa ?
Nie kończyłem anglistyki ale jeśli to zdanie jest prawdziwe:Grolshek pisze:Wracając do sejwa minimum 1+ to czy oznacza to iż herald khorna w ogóle nie może wziąć armour of khorne gdyż daje mu 0+ sejwa ?
to oznacza, że ochrona pancerza nie może być lepsza niż 1+, a NAWET JEŚLI JEST, wyrzucenie 'jedynki" zawsze oznacza porażkę.Note that a model can never have a save (of any kind) better then 1+ for any reason, and that, even then, a roll of 1 is always failure
Zastanawia mnie to właśnie "even then"... czy już gościowi na juggerze nie będzie dane nosić tarczy? A co z ołtarzem bitewnym? Czy jak będzie rzut dający +do AS na rycerzy to rzut powtarzamy, czy jednak wchodzi?... trzeba poczekać cierpliwie na podręcznik i erraty...
Sorry za zawracanie dupy, ale chciałbym dzisiaj przeprowadzić próbną grę na 8 ed. a sporo rzeczy dalej jest niewiadome, mianowicie:
-Jak jest z impaktami kawalerii?
-Atak kawalerii, z drugiego atakują tylko jeźdźcy? zawsze czy tylko w szarży? i czy modele z tyłu maja limit ataku 1(jak w przypadku piechoty)
-ataki z tyłu mogą mieć kiedykolwiek więcej niż 1/3(w przypadku potworowej piechoty) ataki, czy jest to stała niezmienna liczba?
-Jak jest z impaktami kawalerii?
-Atak kawalerii, z drugiego atakują tylko jeźdźcy? zawsze czy tylko w szarży? i czy modele z tyłu maja limit ataku 1(jak w przypadku piechoty)
-ataki z tyłu mogą mieć kiedykolwiek więcej niż 1/3(w przypadku potworowej piechoty) ataki, czy jest to stała niezmienna liczba?
niewiem czy było, ale lore of metal będzie nieźle kosił. Czary nie mają siły, za to żeby zranić musisz rzucić tyle i wynosi armoursave przeciwnika. Czyli gostka z save'em na 5+ wondujesz na 5+ za to kawalerie z savem 2+, na 2+. Do tego od czarów z metala niema armour save'a:)
1. Jest z nimi tak, że ich nie maTandor92 pisze:Sorry za zawracanie dupy, ale chciałbym dzisiaj przeprowadzić próbną grę na 8 ed. a sporo rzeczy dalej jest niewiadome, mianowicie:
-Jak jest z impaktami kawalerii?
-Atak kawalerii, z drugiego atakują tylko jeźdźcy? zawsze czy tylko w szarży? i czy modele z tyłu maja limit ataku 1(jak w przypadku piechoty)
-ataki z tyłu mogą mieć kiedykolwiek więcej niż 1/3(w przypadku potworowej piechoty) ataki, czy jest to stała niezmienna liczba?
2. Z drugiego tylko jeźdźcy, zawsze. Po 1 ataku.
3. Albo 1 atak (coś co nie jest Monstrous Infantry/Cavalry), albo 3.
Co do Lore of Death:
Umiejętność domeny: Gdy zadamy rany czarem z Lore of Death, to za każdą zadaną ranę rzucamy d6, na 5+ dostajemy PD
Czar 0 7+/10+
Direct Damage, zasięg 12"/24", wybiera się model (nawet bohater w oddziale), następnie obaj gracze rzucają d6 dodając niemodyfikowane Ld modeli. Za każdy punkt, o który wygrywa rzucający czar cel dostaje 1 ranę bez AS
Czar 1 4+/9+
Augument, zasięg 24", cel wzbudza Fear/Terror
Czar 2 6+/12+
Direct Damage, zasięg 12"/24", wybiera się model (nawet bohater w oddziale), który to model dostaje 2d6 - S modelu hitów (np rzucony na elfiego maga czar zadaje 2d6-3 hitów). Każdy hit zadaje ranę na 4+, bez AS
Czar 3 9+/18+
Hex, czar rzucany na oddział w 24" / na wszystkie wrogie oddziały w 24", powoduje -1S i -1T do następnej naszej fazy magii
Czar 4 10+/13+
Remains in Play, hex, zasięg 24"/48", -3 Ld dla oddziału będącego celem.
Czar 5 13+
Direct Damage, zasięg 12", wybiera się model (nawet bohater w oddziale), który to model dostaje 2d6 - T modelu hitów (np rzucony na elfiego maga czar zadaje 2d6-3 hitów). Każdy hit zadaje ranę na 2+, bez AS. Jak cel przeżyje, to ma głupotę do końca gry
Czar 6 15+/25+
Remains in Play, magical vortex, kładziemy mały/duży placek w B2B z czarodziejem, po czym idzie on we wskazanym przez nas kierunku na Artillery Dice x3. Przy Misfire zamiast tam gdzie chcemy porusza się na Scatter Dice i o d6 (start na głowie maga). W następnych turach niezależnie od tego, co stało się przy rzucaniu wir magii porusza się na artyleryjce i scatterce. Misfire podczas kolejnych ruchów oznacza zakończenie czaru. Każdy dotknięty model robi test I, nie zdanie to zdjęcie z gry.
Imo chodzi o to, że ile sprzętu byś nie nabrał, to i tak masz save na 1+, nawet, jeśli wychodzi Ci 0 czy -1Note that a model can never have a save (of any kind) better then 1+ for any reason, and that, even then, a roll of 1 is always failure
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dokladnie tak.Jankiel pisze:Imo chodzi o to, że ile sprzętu byś nie nabrał, to i tak masz save na 1+, nawet, jeśli wychodzi Ci 0 czy -1Note that a model can never have a save (of any kind) better then 1+ for any reason, and that, even then, a roll of 1 is always failure
I dobrze. Tank jest bezpieczniejszy .Shenq pisze:niewiem czy było, ale lore of metal będzie nieźle kosił. Czary nie mają siły, za to żeby zranić musisz rzucić tyle i wynosi armoursave przeciwnika. Czyli gostka z save'em na 5+ wondujesz na 5+ za to kawalerie z savem 2+, na 2+. Do tego od czarów z metala niema armour save'a:)
No to lekki nerf demonicznego bsb.Kołata pisze:Dokladnie tak.Jankiel pisze:Imo chodzi o to, że ile sprzętu byś nie nabrał, to i tak masz save na 1+, nawet, jeśli wychodzi Ci 0 czy -1Note that a model can never have a save (of any kind) better then 1+ for any reason, and that, even then, a roll of 1 is always failure
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Khorne'owego BSB, chciałeś powiedzieć. Przypominam, że nie każdy demoniczny BSB musi być heraldem Khorne'a.
To inni też mają możliwość bycia BSB?Naviedzony pisze:Khorne'owego BSB, chciałeś powiedzieć. Przypominam, że nie każdy demoniczny BSB musi być heraldem Khorne'a.
Bardzo mi się podoba ta zasada. Co prawda osłabia to moich Lordów do walki wręcz, ale sprawia, że nie będzie już aż tak wielkich puszek nie do zabicia bez broni no AS, lub siły w okolicach 9...