Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...

Post autor: Rabsp »

ogolnie poprzez reroll hitów dzieki duzej inicjatywie, skorzysta każdy oddział w naszej armii...
a tak ciezko powiedziec nie znajac ogółu zasad.
każda jednostka u HE jest grywalna na dzien dzisiejszy (no moze z wyjatkiem tych nieszczesnych SW:P) i IMO nie powinno sie nic zmienic w tej kwesti. Poprostu zastosowania poszczególnych jednostek sa różne i w różnych sytuacjach dana jednostka będzie sie inaczej sprawdzac.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, o 21:40 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Ja się osobiście modlę o jakiś save dla SM. BO padają jak muchy, raz doszli do combatu i wycięli oddział 20 chłopa Orc Boyz'ów.
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

nie podlega dyskusji fakt, że SM wycinają w CC dużo badziewia :D ale tez kulać trzeba dobrze... bo juz mialem sytuacje gdzie moi SM odbili się od boku korsarzy (2 rzędy), a miałem taką sytuacje gdzie 2 WL (w tym champion) przepchneli cły taki klocek korsarzy ^^

fajnie by bylo jakby nasza piechota dostała jakiegoś wiekszego Sv, bo ciezko moze byc jak nam ktoś odda z tych 30 ataków... (nawet z S3/4)

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Tacy SM tracą na grywalności, ponieważ przeciwnik zawsze odpowiada, no i tabelka trafień też się nie zmieniła, więc ich rewelacyjny WS na nic się zda. <AS 5+ to żadna ochrona>
Jest jeszcze jedna kwestia o której zapominacie. Wasi przeciwnicy zaczną wystawiać jednostki o wyższej inicjatywie. <np. tacy wojownicy wochu, oni mają tyle I co SM czy WL>, więc z przerzutami będzie kiepsko.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Pretor
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Post autor: Pretor »

z tego co kojarzę, to przerzut na hit ma być kiedy nasze I jest>= I przeciwnika

coś takiego przemknęło mi przed oczami w temacie plot o 8ed. dobrze by było jakby to ktoś mógł potwierdzić :wink:

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Jab pisze:Więc póki errata nie wyjdzie
Errata wychodzi razem z RB będzie dostępna za free ze strony GW ;).

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

No więc widziałem dziś nowy WD. Ogólnie nie chciało mi się czytać bo tam mało co ciekawego jest(ale w tym numerze mnóstwo fajnych artów) ale moją uwagę zwróciły przykładowe rozpiski armii w tym HE
O ile dobrze pamiętam wyglądało to tak
Alith Anar
Jakiś tam noble BSB
2xmage
50xLSG
20x LSG
20xLSG
7+6 SW
3xBT
:mrgreen:

Oczywiście zdaje sobie sprawę że to rozpa GW więc będzie do niczego :wink: Ale troche w szoku jestem
I sold my soul for rock'n roll

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Lol, ludzie z GW powalają mnie swoimi rozkminami :)
Aldean pisze: nie zartuj. gwardia elfowa albo delfowa kosi ich w maks 2 rundy.
pg zyskali strasznie duzo. nie widze rozpisek bez nich. dodajesz do srodka bohatera z mr 2 i masz klocek z wardem na 2+ od magii. nie widze lepszego oddzialu do trzymania magów. tym bardziej ze mozna wziac tylko jedngo dispel scrola.
Okej, gwardia faktycznie ich kosi. Ale popatrz no to, jak te oddzialy radzą sobie i innymi jednostkami. WL mogą zagrozić nawet smoku, podczas gdy PG z s 4 będą się z nim miziać... A warda 2+ mogę mieć po prostu z przedmiotu :) Ale to bezsensowne rozważania, najpierw zobaczmy booka, zagrajmy parę bitew i możemy dyskutować, jaka jest najlepsza rozpa. Bo teraz jest to teoryhammer pełną gębą :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Pretor pisze:z tego co kojarzę, to przerzut na hit ma być kiedy nasze I jest>= I przeciwnika

coś takiego przemknęło mi przed oczami w temacie plot o 8ed. dobrze by było jakby to ktoś mógł potwierdzić :wink:

Tylko jak inicjatywa jest większa...
<poczytaj warseera :-$ >

@tedzio
No niby tak... ale GW nie raz dawało... plamę, więc nic nie jest do końca pewne.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Andrzej pisze:Lol, ludzie z GW powalają mnie swoimi rozkminami :)
Aldean pisze: nie zartuj. gwardia elfowa albo delfowa kosi ich w maks 2 rundy.
pg zyskali strasznie duzo. nie widze rozpisek bez nich. dodajesz do srodka bohatera z mr 2 i masz klocek z wardem na 2+ od magii. nie widze lepszego oddzialu do trzymania magów. tym bardziej ze mozna wziac tylko jedngo dispel scrola.
Okej, gwardia faktycznie ich kosi. Ale popatrz no to, jak te oddzialy radzą sobie i innymi jednostkami. WL mogą zagrozić nawet smoku, podczas gdy PG z s 4 będą się z nim miziać... A warda 2+ mogę mieć po prostu z przedmiotu :) Ale to bezsensowne rozważania, najpierw zobaczmy booka, zagrajmy parę bitew i możemy dyskutować, jaka jest najlepsza rozpa. Bo teraz jest to teoryhammer pełną gębą :)
prawda. trzeba poczekac.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Miałem na chwilę nowy podręcznik w ręcę, więc nie przejrzałem niestety działu CC. Podręcznik prezentuje się okazale. Dużo zdjęc, opisów, scenariuszów . A z tego co się doczytałem (byłem z dziewczyną, więc nie mogłem za dużo poświec czasu :wink: ) to:
- +1 do CR za szarże
- terez można miec maks 12 PD na turę i jest jakaś taka nowosc, że rzuca się za kazdego czarodzieja d6 i na 6 dostajesz dodatkowe kości ale chyba do maks limitu 12 kosci
- każdy czar ma teraz po 2 poziomy, przeważnie wyższy poziom większy zasięg

Niestety co do ASF i ASL nie umialem znalesc.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

czy tylko mi się wydaje że BB straci na mocy? wygląda na to że liczone CR będzie teraz sporo większe (między innymi za więcej fragów), więc teraz D6+1 to nie to samo co w 7ed?
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Pogramy, zobaczymy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Co do reszty CR to było jak zwykle: za szeregi (od 5 modeli wszesz) do +3, za każdy kill, za banner, za każdy BSB(?) (jak dobrze widziałem), overkill do +5, za to że wyżej, flanka i tył (nie wiem, czy były tam jakieś "ale"), za szarże. Nie było nic o przewadze outnumber.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

fakt... BB moze byc troche mniej uzyteczny, za to calkiem fajnym rozwiazaniem moze stać się BSB na piechote ;)

co do magii... to na początku myślałem zeby rozpiske budowac z myslą o czarowaniu np. 2 Arcy 4lvl z minimalnymi jakimis przedmiotami na 2350, albo 3/4x mały mag tez z okrojonymi itemami.
nowe lory calkiem fajne, ale ogółem magia stanie sie mniej uniwersalna, poprzez wybieranie lorów przy robieniu rozpy, będzie o wiele bardziej niebezpieczna zarowno dla armii przeciwnika jak i dla naszej wlasnej... będzie 2 razy wieksza szansa na "misscasta" - nie dosc ze na 2x 1 bedzie LoC to jeszcze na 2x 6 :D a efekty na tabelce sa... :shock: masakra :shock:
jeszcze zalezy jak bedzie dzialal BoH...

teraz coraz bardziej przymierzam się do gry na smoku(poczekamy na erraty...), bo jakos nie lubie rozwalać sobie sam armii :D a te +d6 A moze okazać się niezłym boostem.

orientuje się ktoś czy liczba/levele magów wpływaja na generowanie kości dispela lub jakies plusy na dispel?
bo jak nie, to w rozpie ustawionej na CC fajnie by bylo wystawic lorda na smoku i nobla na gryfie/smoku (jeśli SunDragon bylby dostępny dla herosów).

Szmyt
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: Schwarze Pferd, S(a)tanica

Post autor: Szmyt »

KayolPixel pisze:Nie było nic o przewadze outnumber.
nic o tym nie bylo bo parametr Unit Strength został wycofany ;)

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

orientuje się ktoś czy liczba/levele magów wpływaja na generowanie kości dispela lub jakies plusy na dispel?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Rabsp pisze:calkiem fajnym rozwiazaniem moze stać się BSB na piechote ;)
No raczej. Ja już mam pomalowany model :) Bo tak trochę kiepsko nie mieć LOS na BSB.

Rabsp pisze:nie dosc ze na 2x 1 bedzie LoC
Jesteś pewien, że na 2x1 rzucasz na tabelke? Bo ja słyszałem, że tylko na 2x6. 2x1 oznacza po prostu tyle, że rzuciłeś mało i jeśli nie osiągnąłeś wyniku czaru, to czar nie wchodzi i tyle.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

eeee, pewien nie jestem :D ale jak miscast zawsze byl na 2x 1 to i myslalem ze tym razem tez tak bedzie ;)

ponawiam pytanie...
orientuje się ktoś czy liczba/levele magów wpływaja na generowanie kości dispela lub jakies plusy na dispel?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

plusy do dispela na pewno nie, generowanie kostek może.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ