Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...
ogolnie poprzez reroll hitów dzieki duzej inicjatywie, skorzysta każdy oddział w naszej armii...
a tak ciezko powiedziec nie znajac ogółu zasad.
każda jednostka u HE jest grywalna na dzien dzisiejszy (no moze z wyjatkiem tych nieszczesnych SW:P) i IMO nie powinno sie nic zmienic w tej kwesti. Poprostu zastosowania poszczególnych jednostek sa różne i w różnych sytuacjach dana jednostka będzie sie inaczej sprawdzac.
a tak ciezko powiedziec nie znajac ogółu zasad.
każda jednostka u HE jest grywalna na dzien dzisiejszy (no moze z wyjatkiem tych nieszczesnych SW:P) i IMO nie powinno sie nic zmienic w tej kwesti. Poprostu zastosowania poszczególnych jednostek sa różne i w różnych sytuacjach dana jednostka będzie sie inaczej sprawdzac.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, o 21:40 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.
nie podlega dyskusji fakt, że SM wycinają w CC dużo badziewia ale tez kulać trzeba dobrze... bo juz mialem sytuacje gdzie moi SM odbili się od boku korsarzy (2 rzędy), a miałem taką sytuacje gdzie 2 WL (w tym champion) przepchneli cły taki klocek korsarzy ^^
fajnie by bylo jakby nasza piechota dostała jakiegoś wiekszego Sv, bo ciezko moze byc jak nam ktoś odda z tych 30 ataków... (nawet z S3/4)
fajnie by bylo jakby nasza piechota dostała jakiegoś wiekszego Sv, bo ciezko moze byc jak nam ktoś odda z tych 30 ataków... (nawet z S3/4)
Tacy SM tracą na grywalności, ponieważ przeciwnik zawsze odpowiada, no i tabelka trafień też się nie zmieniła, więc ich rewelacyjny WS na nic się zda. <AS 5+ to żadna ochrona>
Jest jeszcze jedna kwestia o której zapominacie. Wasi przeciwnicy zaczną wystawiać jednostki o wyższej inicjatywie. <np. tacy wojownicy wochu, oni mają tyle I co SM czy WL>, więc z przerzutami będzie kiepsko.
Jest jeszcze jedna kwestia o której zapominacie. Wasi przeciwnicy zaczną wystawiać jednostki o wyższej inicjatywie. <np. tacy wojownicy wochu, oni mają tyle I co SM czy WL>, więc z przerzutami będzie kiepsko.
Paskudny uśmiech power gamera
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
No więc widziałem dziś nowy WD. Ogólnie nie chciało mi się czytać bo tam mało co ciekawego jest(ale w tym numerze mnóstwo fajnych artów) ale moją uwagę zwróciły przykładowe rozpiski armii w tym HE
O ile dobrze pamiętam wyglądało to tak
Alith Anar
Jakiś tam noble BSB
2xmage
50xLSG
20x LSG
20xLSG
7+6 SW
3xBT
Oczywiście zdaje sobie sprawę że to rozpa GW więc będzie do niczego Ale troche w szoku jestem
O ile dobrze pamiętam wyglądało to tak
Alith Anar
Jakiś tam noble BSB
2xmage
50xLSG
20x LSG
20xLSG
7+6 SW
3xBT
Oczywiście zdaje sobie sprawę że to rozpa GW więc będzie do niczego Ale troche w szoku jestem
I sold my soul for rock'n roll
Lol, ludzie z GW powalają mnie swoimi rozkminami
Okej, gwardia faktycznie ich kosi. Ale popatrz no to, jak te oddzialy radzą sobie i innymi jednostkami. WL mogą zagrozić nawet smoku, podczas gdy PG z s 4 będą się z nim miziać... A warda 2+ mogę mieć po prostu z przedmiotu Ale to bezsensowne rozważania, najpierw zobaczmy booka, zagrajmy parę bitew i możemy dyskutować, jaka jest najlepsza rozpa. Bo teraz jest to teoryhammer pełną gębąAldean pisze: nie zartuj. gwardia elfowa albo delfowa kosi ich w maks 2 rundy.
pg zyskali strasznie duzo. nie widze rozpisek bez nich. dodajesz do srodka bohatera z mr 2 i masz klocek z wardem na 2+ od magii. nie widze lepszego oddzialu do trzymania magów. tym bardziej ze mozna wziac tylko jedngo dispel scrola.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Pretor pisze:z tego co kojarzę, to przerzut na hit ma być kiedy nasze I jest>= I przeciwnika
coś takiego przemknęło mi przed oczami w temacie plot o 8ed. dobrze by było jakby to ktoś mógł potwierdzić
Tylko jak inicjatywa jest większa...
<poczytaj warseera >
@tedzio
No niby tak... ale GW nie raz dawało... plamę, więc nic nie jest do końca pewne.
Paskudny uśmiech power gamera
prawda. trzeba poczekac.Andrzej pisze:Lol, ludzie z GW powalają mnie swoimi rozkminami
Okej, gwardia faktycznie ich kosi. Ale popatrz no to, jak te oddzialy radzą sobie i innymi jednostkami. WL mogą zagrozić nawet smoku, podczas gdy PG z s 4 będą się z nim miziać... A warda 2+ mogę mieć po prostu z przedmiotu Ale to bezsensowne rozważania, najpierw zobaczmy booka, zagrajmy parę bitew i możemy dyskutować, jaka jest najlepsza rozpa. Bo teraz jest to teoryhammer pełną gębąAldean pisze: nie zartuj. gwardia elfowa albo delfowa kosi ich w maks 2 rundy.
pg zyskali strasznie duzo. nie widze rozpisek bez nich. dodajesz do srodka bohatera z mr 2 i masz klocek z wardem na 2+ od magii. nie widze lepszego oddzialu do trzymania magów. tym bardziej ze mozna wziac tylko jedngo dispel scrola.
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Miałem na chwilę nowy podręcznik w ręcę, więc nie przejrzałem niestety działu CC. Podręcznik prezentuje się okazale. Dużo zdjęc, opisów, scenariuszów . A z tego co się doczytałem (byłem z dziewczyną, więc nie mogłem za dużo poświec czasu ) to:
- +1 do CR za szarże
- terez można miec maks 12 PD na turę i jest jakaś taka nowosc, że rzuca się za kazdego czarodzieja d6 i na 6 dostajesz dodatkowe kości ale chyba do maks limitu 12 kosci
- każdy czar ma teraz po 2 poziomy, przeważnie wyższy poziom większy zasięg
Niestety co do ASF i ASL nie umialem znalesc.
- +1 do CR za szarże
- terez można miec maks 12 PD na turę i jest jakaś taka nowosc, że rzuca się za kazdego czarodzieja d6 i na 6 dostajesz dodatkowe kości ale chyba do maks limitu 12 kosci
- każdy czar ma teraz po 2 poziomy, przeważnie wyższy poziom większy zasięg
Niestety co do ASF i ASL nie umialem znalesc.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
czy tylko mi się wydaje że BB straci na mocy? wygląda na to że liczone CR będzie teraz sporo większe (między innymi za więcej fragów), więc teraz D6+1 to nie to samo co w 7ed?
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Co do reszty CR to było jak zwykle: za szeregi (od 5 modeli wszesz) do +3, za każdy kill, za banner, za każdy BSB(?) (jak dobrze widziałem), overkill do +5, za to że wyżej, flanka i tył (nie wiem, czy były tam jakieś "ale"), za szarże. Nie było nic o przewadze outnumber.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
fakt... BB moze byc troche mniej uzyteczny, za to calkiem fajnym rozwiazaniem moze stać się BSB na piechote
co do magii... to na początku myślałem zeby rozpiske budowac z myslą o czarowaniu np. 2 Arcy 4lvl z minimalnymi jakimis przedmiotami na 2350, albo 3/4x mały mag tez z okrojonymi itemami.
nowe lory calkiem fajne, ale ogółem magia stanie sie mniej uniwersalna, poprzez wybieranie lorów przy robieniu rozpy, będzie o wiele bardziej niebezpieczna zarowno dla armii przeciwnika jak i dla naszej wlasnej... będzie 2 razy wieksza szansa na "misscasta" - nie dosc ze na 2x 1 bedzie LoC to jeszcze na 2x 6 a efekty na tabelce sa... masakra
jeszcze zalezy jak bedzie dzialal BoH...
teraz coraz bardziej przymierzam się do gry na smoku(poczekamy na erraty...), bo jakos nie lubie rozwalać sobie sam armii a te +d6 A moze okazać się niezłym boostem.
orientuje się ktoś czy liczba/levele magów wpływaja na generowanie kości dispela lub jakies plusy na dispel?
bo jak nie, to w rozpie ustawionej na CC fajnie by bylo wystawic lorda na smoku i nobla na gryfie/smoku (jeśli SunDragon bylby dostępny dla herosów).
co do magii... to na początku myślałem zeby rozpiske budowac z myslą o czarowaniu np. 2 Arcy 4lvl z minimalnymi jakimis przedmiotami na 2350, albo 3/4x mały mag tez z okrojonymi itemami.
nowe lory calkiem fajne, ale ogółem magia stanie sie mniej uniwersalna, poprzez wybieranie lorów przy robieniu rozpy, będzie o wiele bardziej niebezpieczna zarowno dla armii przeciwnika jak i dla naszej wlasnej... będzie 2 razy wieksza szansa na "misscasta" - nie dosc ze na 2x 1 bedzie LoC to jeszcze na 2x 6 a efekty na tabelce sa... masakra
jeszcze zalezy jak bedzie dzialal BoH...
teraz coraz bardziej przymierzam się do gry na smoku(poczekamy na erraty...), bo jakos nie lubie rozwalać sobie sam armii a te +d6 A moze okazać się niezłym boostem.
orientuje się ktoś czy liczba/levele magów wpływaja na generowanie kości dispela lub jakies plusy na dispel?
bo jak nie, to w rozpie ustawionej na CC fajnie by bylo wystawic lorda na smoku i nobla na gryfie/smoku (jeśli SunDragon bylby dostępny dla herosów).
No raczej. Ja już mam pomalowany model Bo tak trochę kiepsko nie mieć LOS na BSB.Rabsp pisze:calkiem fajnym rozwiazaniem moze stać się BSB na piechote
Jesteś pewien, że na 2x1 rzucasz na tabelke? Bo ja słyszałem, że tylko na 2x6. 2x1 oznacza po prostu tyle, że rzuciłeś mało i jeśli nie osiągnąłeś wyniku czaru, to czar nie wchodzi i tyle.Rabsp pisze:nie dosc ze na 2x 1 bedzie LoC
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.