VC a VIII ed.
Moderator: misha
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Re: VC a VIII ed.
Eeee tam marudy. VC dają radę.
Elfickich włóczników się zwija kawą. Włócznie są żenujące na ASV 2+, a wagon 11 black knightów z kingiem na hełmie z lancami i barrowsem wypłaca 15 ataków S6 trafiających na 2+ = pół regonu włóczników wraca w objęcia Asuryana po szarży. Nawet bez szarży kroją ich jak chleb wiejski pod smalec. Gwardia z tarczami też nie jest zła: T4 ASV 4+ ward 6+ po prostu daje radę na masowe ataki z S3.
Z kolei 30tki ghuli całkiem skutecznie kroją elitarną elficką piechotę - trzeba się umiejętnie rozstawić, żeby zmaksymalizować ataki (2 modele szerzej, niż elitarna piechota) i naprawdę robią rzeź, bo elita jest droga i szybko się wyczerpuje.
Wreszcie, magia: Vanhals jest jeszcze lepszy. W sensie łatwo go rzucić, a nie ma go czym blokować za bardzo, tylko żabo-scroll potencjalnie kosi nekrosa. W CC też niesamowicie działa. Układ Lord 4 poziomu (dzięki wybieraniu czaru na dublecie naprawdę nie ma po co brać F/L, lepiej jest mieć 4 poziom, chyba 95% szans na vanhalsa) + MBA/ i 2x nekros jest śmieszny magicznie. Przeciwnik ma zazwyczaj ze 4 kości dispela i jeden scroll, a z periapata i MBA VCty wykręcają dziesięć średnio.
Aha, leczenie oddziałów wcale nie jest trudniejsze, niż to drzewiej bywało - jak w armii jest 3 magów (lord i dwa nekrosy j.w.) to bierzesz jedną kostkę i z lorda kulasz. Po 1-2 przerzucasz się na nekrosa #1. Dopiero przy nekrosie #2 walisz na dwóch kościach. Przyspamować inwokację na gwardię można całkiem nieźle nadal, bo masz +1 cast za nekrosów i +4 za lorda. Nie buduje się nią armii na początku (choć można w sumie, 4 wampirów do walki wręcz tylko z poutykanymi +1 na wskrzeszanie ghuli spokojnie przespamuje cała fazę magii na jednej kości, a jeszcze w combacie pokozaczą), tylko uzupełnia straty, ale serio jest to równie skuteczne co kiedyś.
Aha, a z lighta można sobie dać I10 lub ASF (dwa różne czary, dodatkowo jeden daje też WS 10 a drugi dodatkowe ataki). Ale IMHO lepszy jest Vanhals. Praktycznie co turę wchodzi przynajmniej jeden.
Elfickich włóczników się zwija kawą. Włócznie są żenujące na ASV 2+, a wagon 11 black knightów z kingiem na hełmie z lancami i barrowsem wypłaca 15 ataków S6 trafiających na 2+ = pół regonu włóczników wraca w objęcia Asuryana po szarży. Nawet bez szarży kroją ich jak chleb wiejski pod smalec. Gwardia z tarczami też nie jest zła: T4 ASV 4+ ward 6+ po prostu daje radę na masowe ataki z S3.
Z kolei 30tki ghuli całkiem skutecznie kroją elitarną elficką piechotę - trzeba się umiejętnie rozstawić, żeby zmaksymalizować ataki (2 modele szerzej, niż elitarna piechota) i naprawdę robią rzeź, bo elita jest droga i szybko się wyczerpuje.
Wreszcie, magia: Vanhals jest jeszcze lepszy. W sensie łatwo go rzucić, a nie ma go czym blokować za bardzo, tylko żabo-scroll potencjalnie kosi nekrosa. W CC też niesamowicie działa. Układ Lord 4 poziomu (dzięki wybieraniu czaru na dublecie naprawdę nie ma po co brać F/L, lepiej jest mieć 4 poziom, chyba 95% szans na vanhalsa) + MBA/ i 2x nekros jest śmieszny magicznie. Przeciwnik ma zazwyczaj ze 4 kości dispela i jeden scroll, a z periapata i MBA VCty wykręcają dziesięć średnio.
Aha, leczenie oddziałów wcale nie jest trudniejsze, niż to drzewiej bywało - jak w armii jest 3 magów (lord i dwa nekrosy j.w.) to bierzesz jedną kostkę i z lorda kulasz. Po 1-2 przerzucasz się na nekrosa #1. Dopiero przy nekrosie #2 walisz na dwóch kościach. Przyspamować inwokację na gwardię można całkiem nieźle nadal, bo masz +1 cast za nekrosów i +4 za lorda. Nie buduje się nią armii na początku (choć można w sumie, 4 wampirów do walki wręcz tylko z poutykanymi +1 na wskrzeszanie ghuli spokojnie przespamuje cała fazę magii na jednej kości, a jeszcze w combacie pokozaczą), tylko uzupełnia straty, ale serio jest to równie skuteczne co kiedyś.
Aha, a z lighta można sobie dać I10 lub ASF (dwa różne czary, dodatkowo jeden daje też WS 10 a drugi dodatkowe ataki). Ale IMHO lepszy jest Vanhals. Praktycznie co turę wchodzi przynajmniej jeden.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
W 6 też były swarmy i jakoś się grało na klockach BK. Taki lajf, że trzeba wymanewrować wroga - dobrze, że na wszystko w WFB jest teraz jakaś kontra.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tak jak piszę - w 6 ed. były swarmy i jakoś dało się grać, choć też parę razy ugrzęzłem. Jeśli istotnie warhammer przekształci się w spam slave'ów/NG, to proponuję spam ghuli+death magic na bohaterach (do załatwienia generała i BSB) jako antidotum. VC niestety nie mają maszynek, co jest zawsze bardzo karzące (i wkurzające - WOCH był w tej samej sytuacji i dostał hellcannony).
Stubborn slave'ów można flankować. Można ich wciągać do walki z oddziałami ghuli, którą na dłuższą metę przegrają. Ew. można mieć kloc 25 zombie, wskrzesić do około 40-45 i łamać stubborn dzięki przewadze ranków. Generała/BSB można zabić z Deatha. Na wszystko jest metoda - lepsza lub gorsza, ale jest. Ja się bardziej boję abominacji mimo wszystko.
Popychaczki ułatwiają zadanie. Moim zdaniem kluczem są też odpowiednie proporcje jednostek: równowaga masy i siły przebicia. Core nie tylko trzeba brać - po prostu warto zainwestować w te ghule/zombie.
Na 2400 (wydaje mi się, że to będzie nowe 2250) masz następującą listę kawaleryjską:
VC lord skonfigurowany do walki wręcz (inf. hate, +2S, red fury, konny, przerzucany save 1+, 2+ ward od płonących, 1x przerzut wyniku w tabeli miscast)
Wight King Drakenhoff konny
Wampir z +2PD, hełmem i periaptem
Necros z vanhalsem i dispel scrollem
2 x 5 wilków z doom wolfem (z BSB w pobliżu trzymają swarm szczurów przez jedną turę)
60 ghuli podzielonych na unity jak chcesz (u mnie 2x25+1x10 z ghastami)
21 zombie z FCG
2x 10 BK z FCG i bardingiem - jedni z barrowsem, drudzy z flaming attacks
Moim zdaniem taka armia jest w miarę uniwersalna - choć oczywiście są na nią kontry. Może wymaga dopracowywania (np magic resistance na lordzie) pod kątem tego, jaki "metagame" się wykształci.
Stubborn slave'ów można flankować. Można ich wciągać do walki z oddziałami ghuli, którą na dłuższą metę przegrają. Ew. można mieć kloc 25 zombie, wskrzesić do około 40-45 i łamać stubborn dzięki przewadze ranków. Generała/BSB można zabić z Deatha. Na wszystko jest metoda - lepsza lub gorsza, ale jest. Ja się bardziej boję abominacji mimo wszystko.
Popychaczki ułatwiają zadanie. Moim zdaniem kluczem są też odpowiednie proporcje jednostek: równowaga masy i siły przebicia. Core nie tylko trzeba brać - po prostu warto zainwestować w te ghule/zombie.
Na 2400 (wydaje mi się, że to będzie nowe 2250) masz następującą listę kawaleryjską:
VC lord skonfigurowany do walki wręcz (inf. hate, +2S, red fury, konny, przerzucany save 1+, 2+ ward od płonących, 1x przerzut wyniku w tabeli miscast)
Wight King Drakenhoff konny
Wampir z +2PD, hełmem i periaptem
Necros z vanhalsem i dispel scrollem
2 x 5 wilków z doom wolfem (z BSB w pobliżu trzymają swarm szczurów przez jedną turę)
60 ghuli podzielonych na unity jak chcesz (u mnie 2x25+1x10 z ghastami)
21 zombie z FCG
2x 10 BK z FCG i bardingiem - jedni z barrowsem, drudzy z flaming attacks
Moim zdaniem taka armia jest w miarę uniwersalna - choć oczywiście są na nią kontry. Może wymaga dopracowywania (np magic resistance na lordzie) pod kątem tego, jaki "metagame" się wykształci.
no jeśli to z tymi bonusami do dispela to prawda to racja, że nekrosi mogę być średni. Z drugiej strony wybuch lorda za 450pk bedzie dość znacznie bolał a o to nie trudno przy takim magowaniu. A nekromanta to tam co tam
Ale taki WK w co drugim oddziale może nieźle kosić
pzd
Ale taki WK w co drugim oddziale może nieźle kosić
pzd
Chcąc nie chcąc Barbarossa ma całkowita racje, widziałem co prawda jedno grę ale zawsze 8 edycji i widzę gdzie to zmierza. A co do magów to tak samo jak ci nie wyjdzie czar to dalej nie możesz rzucać czarów tak samo jest z dispelem danym magiem. Była plota ze skoro wszystkie armie maja stuborna za większość szeregów tak undead maja się nie sypać ale to jak już w erracie.
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali
Varden pisze:Problem jak ten kloc za kilkaset punktów zostanie zablokowany przez np. 60 slavów za 120 pkt.
Nie wyjedzie z nich do końca bitwy.
mi sie wydaje, ze teraz cala kawaleria bedzie pelnila role bardziej supportujaca te wielkie kloce piechoty w twojej armii - dodadza w szarzy pierdolniecia, potrzebnego twojemu oddzialowi do przechylenia szali zwyciestwa, wpadna od boku zdejmujac szeregi i zwalajac stubborna. Mysle, ze samodzielna szarza kawalerii, jesli nie bedzie w niej siedzialo 2 herosow w tym jeden klepacz drugi bsb w jakikolwiek wielki kloc nie bedzie miala teraz zbyt duzego sensu - bo najzwyczajniej sie juz mozesz nie ruszyc. Ale to tez kwestia taktyki, manewrowania - albo idziesz w jeden wielki kloc jazdy i rzeczywiscie dopieszczasz go na maksa i probujesz swoich sil z hordami, albo wystawiasz ich po 5-6 z zadaniem zdejmowania ranek / scigania mobilnych celow wroga / dodatkowego wsparcia dla piechoty
Po zapoznaniu się z rulesami 8 ed wyszło z VC coś takiego:
1 Vampire Lord @ 380 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Carstein Ring [75]
1 Vampire Lord @ 245 Pts
General; Magic Level 2; Necromancy; Lance; Heavy armour Enchanted Shield [15]
The Martialle: Dread Knight [25] Barded Nightmare @ [0] Pts
1 Wight King @ 125 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield War Banner [25]
1 Necromancer @ 85 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells Invocation of Nehek Vanhel's Danse Macabre
Black Periapt [15]
1 Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells Invocation of Nehek Vanhel's Danse Macabre [0]
Żabi scroll
1 Necromancer @ 95 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells Invocation of Nehek Vanhel's Danse Macabre [0]
Dispel Scroll [25]
1 Corpse Cart @ 100 Pts Miasma of Deathly Vigor Unholy Loadstone
30 Skeleton Warriors @ 285 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician Champion
Banner of the Endless Nightmare [25]
30 Skeleton Warriors @ 275 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Standard of Sfiftness [15]
32 Zombies @ 140 Pts
Standard; Musician
20 Grave Guard @ 290 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician Champion
5 Blood Knights @ 360 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, champion
Royal Standard of Strigos [35]
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2500
Założenia: Armia powinna byc przy tej liczbie magów i słabszemu defensowi magicznemu dużo szybsza. Tam gdzie potrzebuję screena, odgięcia itp - wskrzeszam oddział zombich. Głowna siła uderzeniowa to BK i klocek szkieletów z ukrytym CR 9 na "dzień dobry". Dla Grave Guardu zdecydowałem się na Screaming Banner - przy tescie feara w kazdej fazie CC może błysnąć. Zrezygnowałem też z wraithów - przy obecnych zasadach skirmisza sporo stracili, dlatego zdecydowałem sie dać szansę Blood Knightom.
Gwoxdziem programu jest Lord z Lore of Beast i celujemy w smoczura.. A jak go zabiją to na 2+ zaczynamy sie bawic od początku
Co myślicie?
1 Vampire Lord @ 380 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Carstein Ring [75]
1 Vampire Lord @ 245 Pts
General; Magic Level 2; Necromancy; Lance; Heavy armour Enchanted Shield [15]
The Martialle: Dread Knight [25] Barded Nightmare @ [0] Pts
1 Wight King @ 125 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield War Banner [25]
1 Necromancer @ 85 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells Invocation of Nehek Vanhel's Danse Macabre
Black Periapt [15]
1 Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells Invocation of Nehek Vanhel's Danse Macabre [0]
Żabi scroll
1 Necromancer @ 95 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells Invocation of Nehek Vanhel's Danse Macabre [0]
Dispel Scroll [25]
1 Corpse Cart @ 100 Pts Miasma of Deathly Vigor Unholy Loadstone
30 Skeleton Warriors @ 285 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician Champion
Banner of the Endless Nightmare [25]
30 Skeleton Warriors @ 275 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Standard of Sfiftness [15]
32 Zombies @ 140 Pts
Standard; Musician
20 Grave Guard @ 290 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician Champion
5 Blood Knights @ 360 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, champion
Royal Standard of Strigos [35]
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2500
Założenia: Armia powinna byc przy tej liczbie magów i słabszemu defensowi magicznemu dużo szybsza. Tam gdzie potrzebuję screena, odgięcia itp - wskrzeszam oddział zombich. Głowna siła uderzeniowa to BK i klocek szkieletów z ukrytym CR 9 na "dzień dobry". Dla Grave Guardu zdecydowałem się na Screaming Banner - przy tescie feara w kazdej fazie CC może błysnąć. Zrezygnowałem też z wraithów - przy obecnych zasadach skirmisza sporo stracili, dlatego zdecydowałem sie dać szansę Blood Knightom.
Gwoxdziem programu jest Lord z Lore of Beast i celujemy w smoczura.. A jak go zabiją to na 2+ zaczynamy sie bawic od początku
Co myślicie?
Nie widzę tu forbidden lore.Fluffy pisze: 1 Vampire Lord @ 380 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Carstein Ring [75]
Gwoxdziem programu jest Lord z Lore of Beast i celujemy w smoczura.. A jak go zabiją to na 2+ zaczynamy sie bawic od początku
Co myślicie?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Baz hełmu armia 8-edycyjna VC nie wychodzi z domu.
Kiedyś można się było bawić w klimat, teraz bez tego upgrade'u WS Twoje drogie regimenty będą przegrywać kosztowo ze wszystkim z przegiętą zasadą alive. Takie coś będzie zamiatać na dolne stoły razem z Wood Elfami
Kiedyś można się było bawić w klimat, teraz bez tego upgrade'u WS Twoje drogie regimenty będą przegrywać kosztowo ze wszystkim z przegiętą zasadą alive. Takie coś będzie zamiatać na dolne stoły razem z Wood Elfami
Missclick. Zamiast Master of Black Arts powinno być Forbidden Lore.Nie widzę tu forbidden lore.
Natomiast powyższe jest po prostu funową wariacją n/t wykorzystania Lore of Beast.
Rozpiska "bardziej turniejowa" jak dla mnie to coś takiego:KLIK
Co do braku wilków/batów - nie lubię tych unitów, podobnie jak black knightów. Dlatego wolę operować na klockach piechoty jako drzewiej bywało. Zresztą teraz rożnice między kawalerią i piechotą się zacierają - ze wzgledu na podobne losowe zasięgi szarż.
Pozdrawiam
Kolejna modyfikacja:
Vampire Lord @ 435 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Lance; Shield, Barded Nightmare
The Master: Lord of the Dead [15] The Martialle: Dread Knight [25]
The Courtly: Walking Death [25] The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Sceptre de Noirot [25] Walach's Bloody Hauberk [45] Sword of Might [20]
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Heavy armour; Shield
The Arkayne: Dark Acolyte [30] The Martialle: Avatar of Death [20]
Helm of Commandment [30] Black Periapt [15]
Wight King @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125]
Wight King @ 100 Pts
Great Weapon; Heavy armour; Shield
Talisman of Protection [15]
Necromancer @ 95 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
0: Invocation of Nehek [0]
2: Vanhel's Danse Macabre [0]
Dispel Scroll [25]
25 Skeleton Warriors @ 245 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Banner of the Endless Nightmare [25]
25 Skeleton Warriors @ 235 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Standard of Everlasting Death [15]
37 Zombies @ 160 Pts
Standard; Musician
28 Grave Guard @ 439 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, Champion
Banner of the Barrows [45]
5 Blood Knights @ 370 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Kastellan @ [30] Pts
Royal Standard of Strigos [35] Balefire Spike [10]
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2499
Po kilku bitwach:
Edycja ssie. Ze względu na konsturkcję armii z reguły wszystko sprowadza sie do jednego większego combatu. Niezaleznie od wyniku jest po bitwie. Kawaleria przestaje byc opłacalna - nie krzysta z zasad Hordy tak jak piesze unity, jednocześnie zasięgi szarz się troche wyrównują. Dlatego spodzxiewam sie ze rozpiski kawaleryjskie wyginą na wojnie.
30 GG z Drakenhoffem i dwurakami jest niezabijalna. Po przyjeciu na klatę całej armii chaosu (2x 6 knightów, 12 chosenówz halabardami, herosa) sprzedali breaka na -10. Jeżeli we wrażej armii pojawią się flaming ataki, zapycham je zombimi. Średnio 23 Ataki (poz zdjęciu zabitych) trafiającyh 2+ raniących 2+.. Kurwa, przepraszam, ale to jakies nieporozumienie.
Rozpiska rządzi, ale mam ogromny niesmak z gry.
Pozdrawiam
Vampire Lord @ 435 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Lance; Shield, Barded Nightmare
The Master: Lord of the Dead [15] The Martialle: Dread Knight [25]
The Courtly: Walking Death [25] The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Sceptre de Noirot [25] Walach's Bloody Hauberk [45] Sword of Might [20]
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Heavy armour; Shield
The Arkayne: Dark Acolyte [30] The Martialle: Avatar of Death [20]
Helm of Commandment [30] Black Periapt [15]
Wight King @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner [125]
Wight King @ 100 Pts
Great Weapon; Heavy armour; Shield
Talisman of Protection [15]
Necromancer @ 95 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
0: Invocation of Nehek [0]
2: Vanhel's Danse Macabre [0]
Dispel Scroll [25]
25 Skeleton Warriors @ 245 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Banner of the Endless Nightmare [25]
25 Skeleton Warriors @ 235 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician, Champion
Standard of Everlasting Death [15]
37 Zombies @ 160 Pts
Standard; Musician
28 Grave Guard @ 439 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, Champion
Banner of the Barrows [45]
5 Blood Knights @ 370 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Kastellan @ [30] Pts
Royal Standard of Strigos [35] Balefire Spike [10]
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2499
Po kilku bitwach:
Edycja ssie. Ze względu na konsturkcję armii z reguły wszystko sprowadza sie do jednego większego combatu. Niezaleznie od wyniku jest po bitwie. Kawaleria przestaje byc opłacalna - nie krzysta z zasad Hordy tak jak piesze unity, jednocześnie zasięgi szarz się troche wyrównują. Dlatego spodzxiewam sie ze rozpiski kawaleryjskie wyginą na wojnie.
30 GG z Drakenhoffem i dwurakami jest niezabijalna. Po przyjeciu na klatę całej armii chaosu (2x 6 knightów, 12 chosenówz halabardami, herosa) sprzedali breaka na -10. Jeżeli we wrażej armii pojawią się flaming ataki, zapycham je zombimi. Średnio 23 Ataki (poz zdjęciu zabitych) trafiającyh 2+ raniących 2+.. Kurwa, przepraszam, ale to jakies nieporozumienie.
Rozpiska rządzi, ale mam ogromny niesmak z gry.
Pozdrawiam
Chłopaki, jestem trochę nie na czasie, czy banner of barrows + hełm powoduje, że oddziały trafiają na 2+ (?). Czy ktoś dałby mi źródło tej interpretacji?.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Hełm = Masz WS 7 od lorda, więc większość rzeczy trafisza na 3+ (tabelka WS)
Banner of the Barrows = +1 to hit = trafiasz na 2+.
Banner of the Barrows = +1 to hit = trafiasz na 2+.