Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
LSG sklejasz z SpearElf'ów (SE)
na razie nic nie kupuj
na razie nic nie kupuj
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Stary rozumiemy że cię kusi ale zaraz zmienią się zasady a potem wyjdzie starter z elfami. Wstrzymaj się i maluj to co maszwertex pisze:A gdzie kupić Lothern Sea Guard bo ich nigdzie nie widzę. Teraz mają być scenariusze a to dość uniwersalna jednostka... Kupić?
I sold my soul for rock'n roll
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Racze będzie wszystko co potrzebne. Ja sam nie kupuje sobie RB tylko poczekam do startera.wertex pisze:Wiecie, ja już chciałem kupić starter po miały być HE/skaveny. Potem plotki były o 500 innych starterach. A ten starter to taki Skull Pass czyt. zasady itp.?
I sold my soul for rock'n roll
bierz fire dobry na wszystko zwlaszcza na te wielogłowe pokraki -.-
Priorytet to wystrzelać/wymagować smietnik... Z boltów jak nadarzy sie okazja to pruj w smoka/hydry. Hydra ładnie dostaje z pocisków płonących, takze dobre 2d6 s4 i hydry nie ma fastami i orłem (jak masz w rozpie) przeszkadzaj, tnij marsz i czyść harpie/DR. BG nie daj dojść do CC (zwłaszcza do WL...), a jak juz to w taki oslabiony klocek gwardii mozesz posłać DP. BG ładnie schodzą z każdego strzelania/pocisków, ale też płyną nieźle z wall of fire.
p.s. cholernie uwarzaj na assassinów... wedlug uscislen, przeciwnik musi powiedziec w ktorym klocku ma assassina. Ass z KB wybija Dragonów/BSB puszke w kilka sekund, a Ass z +d3A kosi niemilosiernie każdą piechote HE... wogole najlepiej jakby spadł zanim dojdzie do Twoich unitów
Priorytet to wystrzelać/wymagować smietnik... Z boltów jak nadarzy sie okazja to pruj w smoka/hydry. Hydra ładnie dostaje z pocisków płonących, takze dobre 2d6 s4 i hydry nie ma fastami i orłem (jak masz w rozpie) przeszkadzaj, tnij marsz i czyść harpie/DR. BG nie daj dojść do CC (zwłaszcza do WL...), a jak juz to w taki oslabiony klocek gwardii mozesz posłać DP. BG ładnie schodzą z każdego strzelania/pocisków, ale też płyną nieźle z wall of fire.
p.s. cholernie uwarzaj na assassinów... wedlug uscislen, przeciwnik musi powiedziec w ktorym klocku ma assassina. Ass z KB wybija Dragonów/BSB puszke w kilka sekund, a Ass z +d3A kosi niemilosiernie każdą piechote HE... wogole najlepiej jakby spadł zanim dojdzie do Twoich unitów
Czy z tego da sie zlozyc jakas sensowna armie? (jestem noobem)
20 x Plastic Spearman
14 x Plastic Bowman with Standered Bearer team
18 x Metal White Lions with Standered Bearer Team
9 x Metal Sword masters of Hoeth
6 x Metal Shadow Warriors
3 x Metal Repeated Crossbow Warmachine ( come with the 2 guys with all them so 6 in total)
7 x Metal Handmaidens of the EverQueen ( Special Unit)
1 x Metal Alarielle, Everqueen of Averlorn (Special Leader)
1 x Metal Tyrion High Elf Prince with his horse
1 x Teclis, High Elf Mage Lord
5 x Metal Silver Helms (Apart from Horses) Come with Standered Bearer
1 x Metal Mage on Horse Back (Apart from horse)
1 x Metal Pegasus
1 x Metal Converted Teclis up to you what you wanna do with him
1 x Metal Foot Mage
1 x Metal Ranger Champion
20 x Plastic Spearman
14 x Plastic Bowman with Standered Bearer team
18 x Metal White Lions with Standered Bearer Team
9 x Metal Sword masters of Hoeth
6 x Metal Shadow Warriors
3 x Metal Repeated Crossbow Warmachine ( come with the 2 guys with all them so 6 in total)
7 x Metal Handmaidens of the EverQueen ( Special Unit)
1 x Metal Alarielle, Everqueen of Averlorn (Special Leader)
1 x Metal Tyrion High Elf Prince with his horse
1 x Teclis, High Elf Mage Lord
5 x Metal Silver Helms (Apart from Horses) Come with Standered Bearer
1 x Metal Mage on Horse Back (Apart from horse)
1 x Metal Pegasus
1 x Metal Converted Teclis up to you what you wanna do with him
1 x Metal Foot Mage
1 x Metal Ranger Champion
Witam
Po wielu perturbacjach rozpoczynam kolekcjonowanie armii HE. Czy posiada ktoś może poradnik malowania konkretnie HE, bądź czy może ktoś wskazać którąś z publikacje Cytadeli? Stosowanie technik i konkretnych barw. Nie chciał bym na dzień dobry pomazać tak długo wyczekiwanych figurek.
Pozdrawiam
Po wielu perturbacjach rozpoczynam kolekcjonowanie armii HE. Czy posiada ktoś może poradnik malowania konkretnie HE, bądź czy może ktoś wskazać którąś z publikacje Cytadeli? Stosowanie technik i konkretnych barw. Nie chciał bym na dzień dobry pomazać tak długo wyczekiwanych figurek.
Pozdrawiam
Tak, da się. Ja widziałbym to mniej więcej tak:Einstein pisze:Czy z tego da sie zlozyc jakas sensowna armie?
arcy
2 małych magów
BSB (doczepić tyrionowi sztandar i powinno być ok)
10 łuczników
20 spearmanów z warbannerem
18 WL z SoB
9 SM gołych
5 DP (silver helmsi)
3 bolce
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
2100-2300. tak na oko. czyli zdecydowanie więcej niż potrzebujesz na początek.
Jeżeli chciałbyś to kupić osobno, spokojnie zapłaciłbyś 2/3 razy tyle
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Pieski można spokojnie przyjąć na WL albo SM w liczbie 15+ Na arcymagu nie bierz lighta, będziesz tylko marnował kostki. Light na małych, arcym weź high, ewentualnie fire i rzucaj płomienie feniksa na kloce horrorów/plagusy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.