Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
LSG sklejasz z SpearElf'ów (SE)
na razie nic nie kupuj
na razie nic nie kupuj
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Stary rozumiemy że cię kusi ale zaraz zmienią się zasady a potem wyjdzie starter z elfami. Wstrzymaj się i maluj to co maszwertex pisze:A gdzie kupić Lothern Sea Guard bo ich nigdzie nie widzę. Teraz mają być scenariusze a to dość uniwersalna jednostka... Kupić?
I sold my soul for rock'n roll
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Racze będzie wszystko co potrzebne. Ja sam nie kupuje sobie RB tylko poczekam do startera.wertex pisze:Wiecie, ja już chciałem kupić starter po miały być HE/skaveny. Potem plotki były o 500 innych starterach. A ten starter to taki Skull Pass czyt. zasady itp.?
I sold my soul for rock'n roll
bierz fire
dobry na wszystko
zwlaszcza na te wielogłowe pokraki -.-
Priorytet to wystrzelać/wymagować smietnik... Z boltów jak nadarzy sie okazja to pruj w smoka/hydry. Hydra ładnie dostaje z pocisków płonących, takze dobre 2d6 s4 i hydry nie ma
fastami i orłem (jak masz w rozpie) przeszkadzaj, tnij marsz i czyść harpie/DR. BG nie daj dojść do CC (zwłaszcza do WL...), a jak juz to w taki oslabiony klocek gwardii mozesz posłać DP. BG ładnie schodzą z każdego strzelania/pocisków, ale też płyną nieźle z wall of fire.
p.s. cholernie uwarzaj na assassinów... wedlug uscislen, przeciwnik musi powiedziec w ktorym klocku ma assassina. Ass z KB wybija Dragonów/BSB puszke w kilka sekund, a Ass z +d3A kosi niemilosiernie każdą piechote HE... wogole najlepiej jakby spadł zanim dojdzie do Twoich unitów


Priorytet to wystrzelać/wymagować smietnik... Z boltów jak nadarzy sie okazja to pruj w smoka/hydry. Hydra ładnie dostaje z pocisków płonących, takze dobre 2d6 s4 i hydry nie ma

p.s. cholernie uwarzaj na assassinów... wedlug uscislen, przeciwnik musi powiedziec w ktorym klocku ma assassina. Ass z KB wybija Dragonów/BSB puszke w kilka sekund, a Ass z +d3A kosi niemilosiernie każdą piechote HE... wogole najlepiej jakby spadł zanim dojdzie do Twoich unitów

Czy z tego da sie zlozyc jakas sensowna armie? (jestem noobem)
20 x Plastic Spearman
14 x Plastic Bowman with Standered Bearer team
18 x Metal White Lions with Standered Bearer Team
9 x Metal Sword masters of Hoeth
6 x Metal Shadow Warriors
3 x Metal Repeated Crossbow Warmachine ( come with the 2 guys with all them so 6 in total)
7 x Metal Handmaidens of the EverQueen ( Special Unit)
1 x Metal Alarielle, Everqueen of Averlorn (Special Leader)
1 x Metal Tyrion High Elf Prince with his horse
1 x Teclis, High Elf Mage Lord
5 x Metal Silver Helms (Apart from Horses) Come with Standered Bearer
1 x Metal Mage on Horse Back (Apart from horse)
1 x Metal Pegasus
1 x Metal Converted Teclis up to you what you wanna do with him
1 x Metal Foot Mage
1 x Metal Ranger Champion
20 x Plastic Spearman
14 x Plastic Bowman with Standered Bearer team
18 x Metal White Lions with Standered Bearer Team
9 x Metal Sword masters of Hoeth
6 x Metal Shadow Warriors
3 x Metal Repeated Crossbow Warmachine ( come with the 2 guys with all them so 6 in total)
7 x Metal Handmaidens of the EverQueen ( Special Unit)
1 x Metal Alarielle, Everqueen of Averlorn (Special Leader)
1 x Metal Tyrion High Elf Prince with his horse
1 x Teclis, High Elf Mage Lord
5 x Metal Silver Helms (Apart from Horses) Come with Standered Bearer
1 x Metal Mage on Horse Back (Apart from horse)
1 x Metal Pegasus
1 x Metal Converted Teclis up to you what you wanna do with him
1 x Metal Foot Mage
1 x Metal Ranger Champion

Po wielu perturbacjach rozpoczynam kolekcjonowanie armii HE. Czy posiada ktoś może poradnik malowania konkretnie HE, bądź czy może ktoś wskazać którąś z publikacje Cytadeli? Stosowanie technik i konkretnych barw. Nie chciał bym na dzień dobry pomazać tak długo wyczekiwanych figurek.
Pozdrawiam
Tak, da się. Ja widziałbym to mniej więcej tak:Einstein pisze:Czy z tego da sie zlozyc jakas sensowna armie?
arcy
2 małych magów
BSB (doczepić tyrionowi sztandar i powinno być ok)
10 łuczników
20 spearmanów z warbannerem
18 WL z SoB
9 SM gołych
5 DP (silver helmsi)
3 bolce
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
2100-2300. tak na oko. czyli zdecydowanie więcej niż potrzebujesz na początek.
Jeżeli chciałbyś to kupić osobno, spokojnie zapłaciłbyś 2/3 razy tyle 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Pieski można spokojnie przyjąć na WL albo SM w liczbie 15+ Na arcymagu nie bierz lighta, będziesz tylko marnował kostki. Light na małych, arcym weź high, ewentualnie fire i rzucaj płomienie feniksa na kloce horrorów/plagusy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.