8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU
Re: 8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU
Pytanie:
Przeglądałem booka i znalazłem common magic item (Ruby Ring of Ruin) dający bounda firebala.
Którą wersje - słabszą czy lepszą?
Przeglądałem booka i znalazłem common magic item (Ruby Ring of Ruin) dający bounda firebala.
Którą wersje - słabszą czy lepszą?
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Zadnego proszenia o nielegalne linki, ani zadnego zamieszczania ich na forum. Wszystkie proby takowego procederu beda karane kasacja postow, a w skrajnych przypadkach nawet banem.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
zawsze słabszą wersję.krusk pisze:Pytanie:
Przeglądałem booka i znalazłem common magic item (Ruby Ring of Ruin) dający bounda firebala.
Którą wersje - słabszą czy lepszą?
Teraz każde działo może strzelić grapeshotem na zasięg 12 cali. Strzał jest rozpatrywany dokładnie jak strzał z organek (bez przerzutu)
Edit
A każdy skirmish w lesie jest stubborn
Edit
A każdy skirmish w lesie jest stubborn
Ostatnio zmieniony 1 lip 2010, o 13:26 przez Andrzej, łącznie zmieniany 5 razy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
tadzio... niby to jest temat bez spamu, nie? to przestań gadać wszędzie i dobrze... Jest to po prostu nabijanie postów nic nie wznoszące do tematu.
dziękuję.
Co do tych dział Andrzej to z jaką siłą?
I lasy same mogą się poruszać
dziękuję.
Co do tych dział Andrzej to z jaką siłą?
I lasy same mogą się poruszać
Oba działa z siła 10, każde d6 woundów, range 48/60
Teoretycznie las może sam się poruszyć. Najpierw trzeba jednak wylosować jaki to las, na 2 jest to blood forest. Jeżeli w tym lesie jest jakaś jednostka i dostanie np. fireballa, las wali w jednostkę d6 s4, a następnie zasuwa 2d6 w losowym kierunku
Teoretycznie las może sam się poruszyć. Najpierw trzeba jednak wylosować jaki to las, na 2 jest to blood forest. Jeżeli w tym lesie jest jakaś jednostka i dostanie np. fireballa, las wali w jednostkę d6 s4, a następnie zasuwa 2d6 w losowym kierunku
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
A nie jest tak, że tylko jak nie uda mu się zdispellować, to wtedy nie dispeluje?Norb pisze:Każdy mag może tylko raz próbować dispela na turę magii.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Czy ja wiem , te scrolle są dość potężne . Jak jakiś 2lvl-y mag spróbuje poczarować na 6 kościach to dzięki scrolowi na 5+ rana jest statystycznie martwy . Zmiana w żabsona też będzie boleć . Może 3xcaddy (dwa z większymi scrollami i jeden z normalnym + przedmiotem za 15 pkt który daje dodatkowa kość do rozpraszania) nie będą takim złym pomysłem
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Niby to miałbyć temat bez spamu...ehh... 6 shamanów? nie za dużo troche? masz statystycznie o jedną kostkę dispella więcej
6th Tomb King Magic Phase in 8th Edition. I looked this up in the Errata in my local store, yesterday.
1. Generate power dice, as usual.
2. Liche Priests are considered casters Lvl 1. High Priests are considered Casters Lvl 3.
TK Priests may not channel POWER dice, however, they may channel dispel dice.
Incantations: Work exactly like they worked before. You do not use power dice at all, but a fixed number of dice, determined by the caster (priests and high priests 2D6, kings and princes 1 D6).
You still don't get any bonuses applied, eg caster level or magit items (except for the staff of light of course)
All Incantations are determinded supportive spells, except for the damaging one which is a missile. Therefore you can cast all of them into CC.
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Ultimate Life Form z Warseera o FAQ który ma wyjść:
Hi, this is probably only a minor update seeing how they'll soon be downloadable, but I've just had the chance to read the FAQs (stamped July 10th) and of course I concentrated on my main army, which is Lizardmen.
They tweaked some things here and there and clarified others, but the book remains mostly unchanged. However one 'interesting' thing is that they took the original FAQ they released a while ago and FAQ'd pretty much everything the other way around this time.
Here's some of the more important stuff for you:
- The Slann gets the 'float' rule now while he casts from inside his Temple Guard.
- Salamanders and Razordon get the 'Monster and Handlers' rule, though they apparently keep Skirmish.
- Chakax confers ASL to the enemy.
- Cupped Hands: the phrase 'ignore result 5-6' is ommitted. It always uses the BRB miscast table and passes on the miscast after the result has been determined.
- Slann's free dice are subject to the 12 pool dice and no more than 6 dice per spell caps.
- Terradons can't drop rocks on the charge.
- Horned One counts now solely a mount and no longer a magic item (paradoxical...?)
That's basically it; the other stuff is either minor clarifications, concerns only Special Characters or is already known thanks to the old FAQ.
Hi, this is probably only a minor update seeing how they'll soon be downloadable, but I've just had the chance to read the FAQs (stamped July 10th) and of course I concentrated on my main army, which is Lizardmen.
They tweaked some things here and there and clarified others, but the book remains mostly unchanged. However one 'interesting' thing is that they took the original FAQ they released a while ago and FAQ'd pretty much everything the other way around this time.
Here's some of the more important stuff for you:
- The Slann gets the 'float' rule now while he casts from inside his Temple Guard.
- Salamanders and Razordon get the 'Monster and Handlers' rule, though they apparently keep Skirmish.
- Chakax confers ASL to the enemy.
- Cupped Hands: the phrase 'ignore result 5-6' is ommitted. It always uses the BRB miscast table and passes on the miscast after the result has been determined.
- Slann's free dice are subject to the 12 pool dice and no more than 6 dice per spell caps.
- Terradons can't drop rocks on the charge.
- Horned One counts now solely a mount and no longer a magic item (paradoxical...?)
That's basically it; the other stuff is either minor clarifications, concerns only Special Characters or is already known thanks to the old FAQ.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
Nic im to nie da. Jeśli nic się nie zmieni w zasadach undeadów to hydra wysyła do warpa kloc TG w jedną turę. TK są słabiutkie w hth i już nie zrobią outnumber fear. Niech sobie przynajmniej poczarująJak rzekłem: faza magii TK będzie nie do zatrzymania
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.