Ojej, na blodzia się rzuca witheringi, soulblighty itd, a potem dobija kuszolami z 2x AP.
Te wszystkie pitki i dwellersi to na Slanna.
Ew. na blodzia można zrobić combo miasma+pitka, ale to wymaga sporej dozy scyzorykowania.
Demony 2500 [8 ed]
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ale czemu tyle nerwów?
poczekajmy na erraty i bez stresów panowie... bo już mam dość że ktoś nie łapie tego czy tamtego bo to jest śmiesznie i nie poważne każdy ma swoje zdanie i tyle
dzisiaj czytałem trochę RB i bardzo nowe zasady są fajne i mobile, dużo armii które nie miały bytu teraz zacznie bardziej działać a inne "PG" stracą swą mobilność
jeszcze raz bez stresów i nerwów proszę
pozdrawiam
poczekajmy na erraty i bez stresów panowie... bo już mam dość że ktoś nie łapie tego czy tamtego bo to jest śmiesznie i nie poważne każdy ma swoje zdanie i tyle
dzisiaj czytałem trochę RB i bardzo nowe zasady są fajne i mobile, dużo armii które nie miały bytu teraz zacznie bardziej działać a inne "PG" stracą swą mobilność
jeszcze raz bez stresów i nerwów proszę
pozdrawiam
chyba nie do końca ogarniacie...
tych magów jest tyle żeby mieć dodatkowe kości za 6. Te duże klocki turlają Bolt of change z 2-3 kości (+5 do casta). Herald z deathem dorabia kostki wtedy kiedy tylko to możliwe, ten z Metalem zabija 6 czarem.
Zapomniałem, że banner ze stubbornem nie będzie potrzebny, ponieważ miejąc więcej szeregów i tak mamy stubborna. Czyli, mamy 2x40 horrorów z wardem na 4 i rzucających bolt of change, jeśli są w combacie to obszarówkę. Ewentualnie jedynkę, która ładnie składa abomkę, hydrę, czy inne drzewo. Pamiętamy, że żeby mieć punkty to trzeba zabić cały oddział, połowa nic nie daje. Te horrory trzymają (z heraldami) coś około 1300 pkt i nieźle magują. Nowych mistcastów sięraczej nie boją ani tego, że jeśli nie wyjdzie im czar nie czarują w tej turze, bo magów trochę jest.
pzdr
tych magów jest tyle żeby mieć dodatkowe kości za 6. Te duże klocki turlają Bolt of change z 2-3 kości (+5 do casta). Herald z deathem dorabia kostki wtedy kiedy tylko to możliwe, ten z Metalem zabija 6 czarem.
Zapomniałem, że banner ze stubbornem nie będzie potrzebny, ponieważ miejąc więcej szeregów i tak mamy stubborna. Czyli, mamy 2x40 horrorów z wardem na 4 i rzucających bolt of change, jeśli są w combacie to obszarówkę. Ewentualnie jedynkę, która ładnie składa abomkę, hydrę, czy inne drzewo. Pamiętamy, że żeby mieć punkty to trzeba zabić cały oddział, połowa nic nie daje. Te horrory trzymają (z heraldami) coś około 1300 pkt i nieźle magują. Nowych mistcastów sięraczej nie boją ani tego, że jeśli nie wyjdzie im czar nie czarują w tej turze, bo magów trochę jest.
pzdr
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!