2 x 1003 OK + HoC
2 x 1003 OK + HoC
jak funowy turniej, to i funowe rozpiski
1 Bruiser @ 187 Pts
General; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider [25]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 Ironguts @ 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
Ragbanner [35]
3 Ogre Bulls @ 115 Pts
Ogre Club; Musician
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
1 Cannon @ 85 Pts
Total Army Cost: 1001
1 * Exalted Chaos Champion @ 254 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Aspiring Chaos Champion @ 345 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Golden Eye of Tzeentch [30]
1 Chaos Chariot of Tzeentch @ [140] Pts
Mark of Tzeentch
5 Chaos Knights @ 210 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard
War Banner [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Total Army Cost: 999
pzdr !! (widzicie, umiemy sie bawic )
1 Bruiser @ 187 Pts
General; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider [25]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 Ironguts @ 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
Ragbanner [35]
3 Ogre Bulls @ 115 Pts
Ogre Club; Musician
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
1 Cannon @ 85 Pts
Total Army Cost: 1001
1 * Exalted Chaos Champion @ 254 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
1 Aspiring Chaos Champion @ 345 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Golden Eye of Tzeentch [30]
1 Chaos Chariot of Tzeentch @ [140] Pts
Mark of Tzeentch
5 Chaos Knights @ 210 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard
War Banner [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Total Army Cost: 999
pzdr !! (widzicie, umiemy sie bawic )
Ostatnio zmieniony 21 gru 2006, o 18:05 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.
Taaa, dla funu !! dla funu !! Tylko to też jest cholernie mocne:P Magia super, obrona magiczna też spoko, pełno scoring unitów... Kurde musze się tak nauczyć przeginać rozpy:P
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
pierwotnie byl bangstick, ale ja wnosilem scroll, teraz nie wnosze, a 2 scrolle raczej musza bycPająk pisze:olałbym RagBanner... albo war banner w ironach albo zwykła szmatka... i jak chcecie przegiąć magię to jeszcze bangstick by się przydał... jeden scroll przy pięciu dd starczy
za to butcher maguje sobie z 5 kosci, czyli 2 na panike, 2 na hity, z jednej jakis stubborn, a moi 2x missile, a w walce jakies przerzuty czy cos...
5 czarow, ktore raczje wszsytkie wchodza styka, banstick by byl fajny, ale 2 DS musza byc
ragbanner-a nie bedziemy olewac, bowiem nie chcialbym zeby unit warto 700pkt uciekl od paniki... moglbym dac jade liona (griffona, nie wime jak to sie nazywa...) ale wtedy koles nie mialby M7, ktory jest w tej rozpie bardzo wazny
a tak pozatym war banner juz jest na rycerzach
no no... im więcej czarów rzucanych na 2 kościach tym większe prawdopodobieństwo miscasta a one są ciekawe w ograch
unit za 700pkt.? butcher wbrew pozorom nie musi być non-stop w ironach... tak samo bruiser... zwykle jedna tura wystarczy... przynajmniej mi tak się dobrze gra na małe pkt.
tamten przedmiot to jade lion... też nie jest tak do końca świetny, bo jak już raz uciekniesz, to jest bezużyteczny...
brakuje mi gorgera, ale w sumie w waszym sojuszu niezbędny nie jest...
unit za 700pkt.? butcher wbrew pozorom nie musi być non-stop w ironach... tak samo bruiser... zwykle jedna tura wystarczy... przynajmniej mi tak się dobrze gra na małe pkt.
tamten przedmiot to jade lion... też nie jest tak do końca świetny, bo jak już raz uciekniesz, to jest bezużyteczny...
brakuje mi gorgera, ale w sumie w waszym sojuszu niezbędny nie jest...
gorgera nie mam sklejonego niestetyPająk pisze:no no... im więcej czarów rzucanych na 2 kościach tym większe prawdopodobieństwo miscasta a one są ciekawe w ograch
unit za 700pkt.? butcher wbrew pozorom nie musi być non-stop w ironach... tak samo bruiser... zwykle jedna tura wystarczy... przynajmniej mi tak się dobrze gra na małe pkt.
tamten przedmiot to jade lion... też nie jest tak do końca świetny, bo jak już raz uciekniesz, to jest bezużyteczny...
brakuje mi gorgera, ale w sumie w waszym sojuszu niezbędny nie jest...
butcher w ironach bedzie caly czas, bruiser fakt, nie planujemy jego pobytu dluzszego niz 1 tura w ironach... ale to i tak masa pktow
a miscasty na 2 kosciach... bez przesady, nie jestesmy dziecmi nieszczescia ja nigdy jeszcze w zyciu chyba miscasta na 2 kosicah nie rzucilem... po prostu trzeba rzucac dlugie rzuty z podkreceniem.. kazdy wie ze im dluzej kostka sie turla tym wieksza szansa na wiekszy wynik, dlatego ld testy bez wymachu a reszta z wymachem
Thurion rozpy mocne i fajne , ale ja o czym innym twoj wyklad o rzucaniu kostkami mnie rozwalil Spadlem z krzesla i nie moge sie podniesc , pozwolilem sobie dodac go do podpisu
kiedys ogladalem program naukowy na temat rzutow kostkami i tak naprawde jest, nie wiem na czym polega ta magia, ale dlugosc rzutu (a dokladnie ilosc obrotow kostki) wplywa pozytywnie na wiekszy wynik na kostce (co prawda ten wplyw to jakies tysieczne procenta, ale zawsze )Ziemko pisze:Thurion rozpy mocne i fajne , ale ja o czym innym twoj wyklad o rzucaniu kostkami mnie rozwalil Spadlem z krzesla i nie moge sie podniesc , pozwolilem sobie dodac go do podpisu
A ja myśle że to własność kostek Łukasza a nie techniki rzutu
taaa albo te kostki zostały tak przez Thuriona zrobione, że nabyły tą własnośćMłody pisze:A ja myśle że to własność kostek Łukasza a nie techniki rzutu
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
mi się kilka miscastów Butcherem zdarzyło... ale prawie zawsze miał frenzy, a nie zginął jeszcze nigdy chyba, mogę nie pamiętaćthurion pisze:gorgera nie mam sklejonego niestetyPająk pisze:no no... im więcej czarów rzucanych na 2 kościach tym większe prawdopodobieństwo miscasta a one są ciekawe w ograch
unit za 700pkt.? butcher wbrew pozorom nie musi być non-stop w ironach... tak samo bruiser... zwykle jedna tura wystarczy... przynajmniej mi tak się dobrze gra na małe pkt.
tamten przedmiot to jade lion... też nie jest tak do końca świetny, bo jak już raz uciekniesz, to jest bezużyteczny...
brakuje mi gorgera, ale w sumie w waszym sojuszu niezbędny nie jest...
butcher w ironach bedzie caly czas, bruiser fakt, nie planujemy jego pobytu dluzszego niz 1 tura w ironach... ale to i tak masa pktow
a miscasty na 2 kosciach... bez przesady, nie jestesmy dziecmi nieszczescia ja nigdy jeszcze w zyciu chyba miscasta na 2 kosicah nie rzucilem... po prostu trzeba rzucac dlugie rzuty z podkreceniem.. kazdy wie ze im dluzej kostka sie turla tym wieksza szansa na wiekszy wynik, dlatego ld testy bez wymachu a reszta z wymachem
Popraw mnie jeśli sie mylę:thurion pisze: za to butcher maguje sobie z 5 kosci, czyli 2 na panike, 2 na hity, z jednej jakis stubborn, a moi 2x missile, a w walce jakies przerzuty czy cos...
5 czarow, ktore raczje wszsytkie wchodza styka, banstick by byl fajny, ale 2 DS musza byc
Butcher może czarowac tylko z 4 kości - 2 armijne i 2 jego.
Zakupię do Krasnoludów:
- Króla Alrika na Tarczy
- Minersów - 14 sztuk z FCG, modele metalowe, 5/6 ed.
- Króla Alrika na Tarczy
- Minersów - 14 sztuk z FCG, modele metalowe, 5/6 ed.