Nie. Dlaczego miałby?czy Banner of the World Dragon dostępny w armii HE broni przed efektami miscastów?
8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
A ten banner daje odpornosc na magiczne ataki?
misscast nie jest efektem działania czaru, tylko efektem rzucenia 6,6
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Czyli dawałby też odporność na panikę będącą efektem zanihilowania oddziału obok przez magię.Uważam, że miscast może być brany jako efekt rzucania czaru - stąd moje pytanie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Tak wynika z opisu przedmiotu - the unit is completly immune to all spell effects, whatever their source.Jankiel pisze:Czyli dawałby też odporność na panikę będącą efektem zanihilowania oddziału obok przez magię.Uważam, że miscast może być brany jako efekt rzucania czaru - stąd moje pytanie
Godne rozpatrzenia.
Nie sądzę.Godne rozpatrzenia.
Nie będziemy się wdawać w rozważania, czy oddział jest odporny na ataki fire dragona z transformation of kadon czy ataki przyzwanych zombich
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Generalnie rozumiem tok myślenia który zaprezentował Szmyt, ale wydaje mi się, że miscast nie jest efektem rzucenia czaru a wręcz jego NIErzucenia (czyli zepsucia). Spell effect powstaje w wyniku udanego rzucenia czaru, a nie w efekcje miscasta/zepsucia czaru. Wytłumaczone w dziwny sposób, ale jak mi się wydaje zgodnie z duchem koncepcji przedstawionej przez Szmyt'a.
Pytanie ode mnie - na nową 8 edycję - czy Extra attack z AHW i Extra attack z frenzy się kumulują? Bo samo "extra attack" staje się teraz zasadą. Nie można kożystać dwa razy z tej samej zasady i wychodzi mi, że teraz to połączenie daje tylko extra attack czyli = 1. Proszę wyprowadźcie mnie z błędu.
Pytanie ode mnie - na nową 8 edycję - czy Extra attack z AHW i Extra attack z frenzy się kumulują? Bo samo "extra attack" staje się teraz zasadą. Nie można kożystać dwa razy z tej samej zasady i wychodzi mi, że teraz to połączenie daje tylko extra attack czyli = 1. Proszę wyprowadźcie mnie z błędu.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
@Oni No Maćko
chodzi o 8 edycje - przy rzucie dubletu 6'tek najpierw jest rozpatrywany czar z Irresistible Force a później rzuca się dodatkowo Miscast. Więc myśle ze można uważać ten miscast jako efekt czaru.
Wyjaśnienie Robsona mnie przekonało a logika Jankiela mniej - jednak dziekuje jednemu i drugiemu
chodzi o 8 edycje - przy rzucie dubletu 6'tek najpierw jest rozpatrywany czar z Irresistible Force a później rzuca się dodatkowo Miscast. Więc myśle ze można uważać ten miscast jako efekt czaru.
Wyjaśnienie Robsona mnie przekonało a logika Jankiela mniej - jednak dziekuje jednemu i drugiemu
Można. Można mieć 3xarmour piercing lub 4xextra attackNie można kożystać dwa razy z tej samej zasady i wychodzi mi, że teraz to połączenie daje tylko extra attack czyli = 1. Proszę wyprowadźcie mnie z błędu.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jednostki w CC mają Immune to Panic.
Ja jestem niepewny interpretacji Comet of Casandora. Jest napisane, że w momencie rzucania czaru kładziemy marker żeby zaznaczyć gdzie spada. Natomiast przy efekcie jest napisane że ilość hitów i siła zwiększa się za każdy marker na komecie.
Moje pytanie - czy jak spadnie od razu, to liczymy ten pierwszy marker do bonusów, czy tylko te, które się dodały ponad pierwszy?
No i kiedy testujemy to Stupidity przy Final Transmutation z LoMetal?
Ja jestem niepewny interpretacji Comet of Casandora. Jest napisane, że w momencie rzucania czaru kładziemy marker żeby zaznaczyć gdzie spada. Natomiast przy efekcie jest napisane że ilość hitów i siła zwiększa się za każdy marker na komecie.
Moje pytanie - czy jak spadnie od razu, to liczymy ten pierwszy marker do bonusów, czy tylko te, które się dodały ponad pierwszy?
No i kiedy testujemy to Stupidity przy Final Transmutation z LoMetal?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Co jeśli w maszynie siedzi bohater? Jak rozdzielamy trafienia?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Od pierwszego. Sprawdzasz czy spada, a potem liczysz countery, albo dokladasz kolejne.debelial pisze:Moje pytanie - czy jak spadnie od razu, to liczymy ten pierwszy marker do bonusów, czy tylko te, które się dodały ponad pierwszy?
W poczatku nastepnej tury oddzialu, na ktory to rzuciles.debelial pisze:No i kiedy testujemy to Stupidity przy Final Transmutation z LoMetal?
"Roll to wound" a " use as s on this phase" to wg mnie różnica spora.tomekjar pisze:Okkam's Mindrazor modyfikuje ASv, ponieważ do modyfikowania sejwa liczą się "wounds caused by Strength 4 or higher inflict a saving throw modifier on armour saves", jest to cytat wordingu o ASv ze strony 51. Czyli jeśli na to wound mamy S8 ( a tak jest w tym czarze), to znaczy, że hit jest zadawany na S8.
Zapis taki jak w czarze powoduje, że premii do siły nie mamy w całej walce (czyli np gdybyśmy musieli np zdać test S żeby móc zaatakować, to już na to nie zadziała), ale w kluczowym momencie tą siłę mamy podbitą ze wszystkimi konsekwencjami.
LD nie staje się S tylko używasz tej charakterystyki do rzutu na zranienie...
skoro Ld =/= S to nie modyfikuje ASv...
[ Nawet nie ma " ...use it as your S..." ]
Wg mnie dalej nie.
Liczysz każdy marker czyli pierwszy także.debelial pisze:Ja jestem niepewny interpretacji Comet of Casandora. Jest napisane, że w momencie rzucania czaru kładziemy marker żeby zaznaczyć gdzie spada. Natomiast przy efekcie jest napisane że ilość hitów i siła zwiększa się za każdy marker na komecie.
Toć masz napisane że:debelial pisze:No i kiedy testujemy to Stupidity przy Final Transmutation z LoMetal?
"...at the start of thier following turn [ including the target itself ] must test for Stupidity..."
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Całkowicie zgadzam się z Pasiakiem. "Roll to wound" nie równa się "use as S"."Roll to wound" a " use as s on this phase" to wg mnie różnica spora.
LD nie staje się S tylko używasz tej charakterystyki do rzutu na zranienie...
skoro Ld =/= S to nie modyfikuje ASv...
[ Nawet nie ma " ...use it as your S..." ]
Wg mnie dalej nie.
Ciekawe, jak na razie, Shadow i Metal biją się o podium w kategorii najplewniejszego Lore'a. Który wygra?
No tylko uderzasz z Ld a nie S... nigdzie w podręczniku nie ma, że ataki z Ld modyfikują Armor Savetomekjar pisze:Modyfikator do ASv brany jest z momentu zadania wounda... Jak zadajesz wounda z S5, to rzut modyfikujesz o 2, jak z S7, to wtedy o 4 itp itd.Waldi pisze:No to z moją logiką musi być coś nie tak skoro zdanie "when rolling to wound" czytam jako "gdy rzucasz na zranienie" a nie "gdy rzucasz na zranienie i na ochronę pancerza"
Flaming Sword of Rhuin działa zupełnie inaczej, ponieważ zmienia tylko wynik wymagany do zranienia przeciwnika, a nie siłę ataku...
EDIT: niewyspany to i ubiegnięty...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Najpierw ranimy na np. To7, a potem rozdzielamy losując.WojtuśŚ pisze:Co jeśli w maszynie siedzi bohater? Jak rozdzielamy trafienia?