Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...
Z tego co słyszałem, to każdy oddział który ma muzyka i zda LD to może zrobić darmowego reforma przed ruchem bez kar do strzelania. Dotyczy to tez naszych strzelców? Mogą oni zrobić reforma i walnąć salwę?
Jeżeli tak, to Król i bsb wracają u mnie do łask, bo dają 20 strzelców rozciągniętym w dwuszereg niezłego kopa
Jak stoimy na górce to można strzelać z trzech szeregów?
Jeżeli tak, to Król i bsb wracają u mnie do łask, bo dają 20 strzelców rozciągniętym w dwuszereg niezłego kopa
Jak stoimy na górce to można strzelać z trzech szeregów?
1. Jeśli chodzi o piechotę: to szczerze wątpię by gracze zaczęli nagle wystawiać klocki po 30 typa. Po prostu to nie ma sensu. Unit taki wart jest kupe punktów w teorii 330 za warriorów z dwurakami... i co z nimi?> nic, przeciwnik albo ich okrąży, może draśnie z magii czy ostrzału i będziemy mieli problem jak zwykle. Jedynie co ratujeto stubborn w takim wypadku (przynajmniej przez jakiś czas).
Ja optuje, że na 2400, gdzie trzeba 600 w core wrzucić to spotkamy się z 5*10crossbow ładnie ustawionych i ostrzeliwujących takich maruderów czy inne plewstwo - nie wspominając o niby super duper elit piechocie. Ja nie wierzę, aby nagle na polach bitwy zaczęli bbiegać eternalguardzi, swordmasterzy,blackguardzi,chaos warriorzy itd. Tzn = moze owszem... ale tylko na początku.
Moje przewidywania są jeszcze podyktowane kosztami $ w stostunku do jakości i rozstawienia. 50 kuszoli to 3 pudełka, duże możliwości ukierunkowania ognia dzięki ustawieniu żołnierzy w dwa szeregi co 12 cali, nie wspominając, że w razie ataku jakiegoś śmiesznego fasta - w co prawie nie wieżę, najpierw odpalą, a potem w combacie i pancerz, ward i ataki mają...
2. Magii trzeba się bać...
3. W specialach będzie katapcia z rerolami na jakieś śmieszne właśnie klocki, pewnie z 2-3 działa, oraz 2 małe unity minersów do ataku na wrogie machiny. Rejry - pewnie te flejmy...
Ja optuje, że na 2400, gdzie trzeba 600 w core wrzucić to spotkamy się z 5*10crossbow ładnie ustawionych i ostrzeliwujących takich maruderów czy inne plewstwo - nie wspominając o niby super duper elit piechocie. Ja nie wierzę, aby nagle na polach bitwy zaczęli bbiegać eternalguardzi, swordmasterzy,blackguardzi,chaos warriorzy itd. Tzn = moze owszem... ale tylko na początku.
Moje przewidywania są jeszcze podyktowane kosztami $ w stostunku do jakości i rozstawienia. 50 kuszoli to 3 pudełka, duże możliwości ukierunkowania ognia dzięki ustawieniu żołnierzy w dwa szeregi co 12 cali, nie wspominając, że w razie ataku jakiegoś śmiesznego fasta - w co prawie nie wieżę, najpierw odpalą, a potem w combacie i pancerz, ward i ataki mają...
2. Magii trzeba się bać...
3. W specialach będzie katapcia z rerolami na jakieś śmieszne właśnie klocki, pewnie z 2-3 działa, oraz 2 małe unity minersów do ataku na wrogie machiny. Rejry - pewnie te flejmy...
Na oba pytanie - niestety nieGrichalk pisze:Z tego co słyszałem, to każdy oddział który ma muzyka i zda LD to może zrobić darmowego reforma przed ruchem bez kar do strzelania. Dotyczy to tez naszych strzelców? Mogą oni zrobić reforma i walnąć salwę?
Jeżeli tak, to Król i bsb wracają u mnie do łask, bo dają 20 strzelców rozciągniętym w dwuszereg niezłego kopa
Jak stoimy na górce to można strzelać z trzech szeregów?
Witam
Chciałbym rozpocząć rozmowę na temat jak nasze krasie będą sobie radzić na nowych zasadach , czy może będzie to gra bardziej offensywna czy defensywna jak to zwykle bywało w 7ed .
Jako ze jestem nowicjuszem jeśli chodzi o zasady (7ed też) to proszę o wasze opinię i uwagi.
Jeśli o mnie chodzie to chciałbym bardzo ofensywnych dwarfow z duża ilością piechoty
Chciałbym rozpocząć rozmowę na temat jak nasze krasie będą sobie radzić na nowych zasadach , czy może będzie to gra bardziej offensywna czy defensywna jak to zwykle bywało w 7ed .
Jako ze jestem nowicjuszem jeśli chodzi o zasady (7ed też) to proszę o wasze opinię i uwagi.
Jeśli o mnie chodzie to chciałbym bardzo ofensywnych dwarfow z duża ilością piechoty
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Patrząc na to co mamy w naszym AB i na ploty, że zmiany w erratach będą dotyczyły jedynie rzeczy tracących na aktualności w nowej edycji, stwierdzam iż sobotnie zmiany będą dotyczyły wyłącznie:
1. Zasady Rune Lore i generowania kostki przez Anvil of Doom;
2. Ogólnych zasad jednostki Anvil of Doom (nie możliwości runicznych) i zdobywania za niego punktów;
3. Działania Master Engineer'a;
4. Zasad strzelania z Flame Cannona;
5. Sprostowania zasad Żyrka;
6. Rune of Stoicism;
7. Ograniczenia Rune of Spellbreaking/Spelleater Rune do jednej;
Jeśli trafiłem, to krasnoludzka brać stawia mi kufel Bugmana, ot co!
1. Zasady Rune Lore i generowania kostki przez Anvil of Doom;
2. Ogólnych zasad jednostki Anvil of Doom (nie możliwości runicznych) i zdobywania za niego punktów;
3. Działania Master Engineer'a;
4. Zasad strzelania z Flame Cannona;
5. Sprostowania zasad Żyrka;
6. Rune of Stoicism;
7. Ograniczenia Rune of Spellbreaking/Spelleater Rune do jednej;
Jeśli trafiłem, to krasnoludzka brać stawia mi kufel Bugmana, ot co!
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =11500016a
nasz sterowiec
fajny jest szkoda ze special charakter
nasz sterowiec
fajny jest szkoda ze special charakter
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
no ciężko będzie nim grać zważywszy na to, że nie wysilili się nawet żeby podać jego koszt punktowy. Wrath of Thunder jest fajny ale jednak miękki. Brak As, Ward 6+. 10W to liczba obsługi, jak spadają Woundy, spada też obsługa i możemy strzelać z coraz mniejszej liczby organek. Ogólnie schodziłby bardzo szybko w grze a kosztował pewnie jakąś kosmiczną liczbę punktów.
jesli masz muzyka i chcesz zrobic reforma przed ruchem to testujesz Ld. jednak za to sa normalne minusy do strzelania (-1 do hita) za ruch. czyli my sobie nie postrzelamy bo wszystko ma zasade move or fire.Grichalk pisze:Z tego co słyszałem, to każdy oddział który ma muzyka i zda LD to może zrobić darmowego reforma przed ruchem bez kar do strzelania. Dotyczy to tez naszych strzelców? Mogą oni zrobić reforma i walnąć salwę?
ale po takim reformie mozesz zrobic normalny ruch (bez mozliwosci szarzy czy marszu). normalnie jak robisz reforma bez muzyka to nie mozesz sie juz pozniej ruszyc. zuzywa on caly movement.
czemu mieli by zmienic to na jedna? w commonach masz pare rodzajow scrolla (tak mi sie przynajmniej wydaje)Mac pisze: 7. Ograniczenia Rune of Spellbreaking/Spelleater Rune do jednej
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Wrath of Thunder jest częścią tylko jednego pokazowego scenariusza z RB. Nie będzie się nim grało, ani też nie będzie on special characterem. GW chciało tylko pokazać jak puścić wodzę fantazji i stworzyć apokaliptyczne bitwy...
Tak, tyle że każdy z nich jest Unique co oznacza, że możesz wziąć tylko jeden. Raczej nas zrównają do szeregu i nie będziemy armią, która może się pochwalić możliwością wzięcia więcej niż jednego scrolla na rozpiskę.Morsereg pisze:czemu mieli by zmienic to na jedna? w commonach masz pare rodzajow scrolla (tak mi sie przynajmniej wydaje)
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
przyznam sie, ze moja wypowiedz byla oparta na plotkach. sadzilem wiec, ze te inne scrolle (zamieniajace w zabe czy raniacy taka ilosc razy na ilu kostkach czar byl rzucany) to rowniez dispell scrolle. teraz sie dowiedzialem, ze czar normalnie wchodzi przy uzyciu tych itemow.Mac pisze:Tak, tyle że każdy z nich jest Unique co oznacza, że możesz wziąć tylko jeden. Raczej nas zrównają do szeregu i nie będziemy armią, która może się pochwalić możliwością wzięcia więcej niż jednego scrolla na rozpiskę.Morsereg pisze:czemu mieli by zmienic to na jedna? w commonach masz pare rodzajow scrolla (tak mi sie przynajmniej wydaje)
w takim razie masz racje: albo ogranicza te runy do jednej albo tez przy spelleaterze wywala zapisek o rozpraszaniu czaru a na 4+ nadal bedziemy mogli sprawic by przeciwnik zapomnial spella.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- papa-smerf
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 134
Tak się zastanawiam dlaczego sporo ilość osób dochodzi do wniosku że flame canon będzie teraz dobry, bo tak jak patrze na niego teraz to widzę że przy najlepszym żucie na altyleryjskiej 10, to on ma zasięg 22 cale co jest generalnie do dupy, rozumiem ze pewnie to ze nie ma połowicznych trafień przemawia na jego korzyść no ale ... wiec mam pytanko czy są jakieś ploty o zmianie jego zasad czy coś co pozwala ludziom twierdzić że będzie lepszy od organek ?
22" + 8" template'a czyli mniej wiecej podobny zasieg do organek ale za to przy 8 edycyjnym dopakowaniu piechoty mozna liczyc na to, ze pojawia sie klocki tejze w duzych ilosciach, a juz w 7ed flame cannon sprawdzal sie duzo lepiej niz organki w starciach z armiami piechotnymi, przeciwko armiom defensywnym i organki sa bezuzyteczne, bo nie dostrzela
Flame wraz z templatką może mieć zasięg lepszy od organek, zadaje paniki, d3 hitów z s5, ma mniejszą szansę na wybuch i nowe zasady dla templatki. Organki mają stały zasięg i są 20 pkt. tańsze, poza tym można przerzucać ilość hitów i to wszystko. Jak widać flame cannon ma więcej zalet od organek, zwłaszcza w tej edycji, właśnie dzięki temu, że jego moc wzrosła z powodu ataków templatkowych oraz przestawienia gry na duże klocki piechoty, po których templatka wali znacznie więcej hitów niż organki choćby wypadło 10.
Zanim wygloryfikujecie Flame Cannon na szczyty Karaz-a-Karak, poczekajcie do piątku wieczór, do errat. Jak dobrze wiecie, Flame Cannon bazuje na zasadach zgadywania zasięgów i ich deklarowania + dorzutu. W tej edycji czegoś takiego nie ma, a więc możemy spodziewać się zmian.
Pamiętajcie również, że organki to wciąż 2-10 automatycznych trafień z przerzutem na ich ilość, z siłą 5 i -3AS - wciąż dobre na klocki o dużym pancerzu, co jest bardzo przydatne w momencie gdy klopy straciły swoje "no armour saves allowed".
Pamiętajcie również, że organki to wciąż 2-10 automatycznych trafień z przerzutem na ich ilość, z siłą 5 i -3AS - wciąż dobre na klocki o dużym pancerzu, co jest bardzo przydatne w momencie gdy klopy straciły swoje "no armour saves allowed".
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
poczekaj do piątku wieczór, do erratMac pisze: Pamiętajcie również, że organki to wciąż 2-10 automatycznych trafień z przerzutem na ich ilość,.
przy grape shocie rzuca się na trafienia, przy imperialnej helence też, coś czuję w kościach, że organki czeka ten sam los. Jeśli nie w erratach to w nowym booku.
Poza tym zwykły canon też bazował na zgadywaniu a nadal strzela się na tej samej zasadzie
Chodzi o to, że raczej jak na razie organki zostaną takie jakie są, aż do nowego AB, jak powiedziałeś - w erratach na ich temat raczej niczego spodziewać się nie trzeba, bo na nową edycję wciąż działają bez żadnych kontrowersji. Czy zmienią im na rzuty na trafienie... cóż, a może organki właśnie zostaną jako takie oryginalne z automatycznymi trafieniami ;pRakso_The_Slayer pisze:poczekaj do piątku wieczór, do errat
przy grape shocie rzuca się na trafienia, przy imperialnej helence też, coś czuję w kościach, że organki czeka ten sam los. Jeśli nie w erratach to w nowym booku.
Bazował na zgadywaniu i już zgadywać nie trzeba. Kładzie się znacznik do 48 cali i się dorzuca. Czy tak będzie się robiło we Flejmie i dodatkowo kładło znacznik? Zobaczymy. Może ze zmianą zasad strzelania, spojrzą bardziej na tą maszynkę i dogłębniej się przyjrzą również innym jej właściwościom. To samo dotyczy żyroska.Rakso_The_Slayer pisze:Poza tym zwykły canon też bazował na zgadywaniu a nadal strzela się na tej samej zasadzie
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
myślę, że jesli zmienią w erracie flame'a to i organki dostaną turlanie na trafienie. Tak więc wyjdzie na to samo i jednak w tym pojedynku wygrywać będzie flame. Tym bardziej, że wtedy bardziej będzie opłacało się wystawić specialowy canon i w razie potrzeby strzelać grape'em niż organki rarowe w których miejscu może być flame lub gyro.