Dibo pisze:HE piechota akurat nie jest tu dobrym wyznacznikiem bo piechota HE jest teraz popier####na. 5 minosów z herosem generalni gniecie i to mocno ... pod warunkiem że przeciwnik pierwszy nie klepnie nam miliona ran (HE).
Zastanawia mnie czy nie brać minosków z shieldami. AS 5+ i Wsv 6+ ... wiem ze tracimy 1-2 ataki ale przeżywalność krówek wzrasta znacząco.
P/s
a co myślicie na robienu defensa. lord + przedmiot dający domek + lord z herdstonem. Mamy tym sposobem 2 dodatkowe tereny za którymi możemy sie kitrać i rzucać jakieś czary - najlepiej 6 z beasta lub wilda która po rzuceniu pozwoli nam na odwarzne napierniczanie.
1. he to prawię to samo z DE tylko jeden szereg mniej bije... w ogóle magia ciśnie niesamowicie szczegulnie De i ich tworzenie kostek a z death to już przegięcie
2. z shieldem i hand weapon mają SV na 5+ i warda na 6+ ale jak wejdzie do nich doomek czy gorebull to mają frenzy co neguje parry czyli warda :/ jak by nie to to bym wystawiał ich z shieldami
ad.ps. dziś kolega dał taki pomysł pal domek do tego ziomek z stonem i namiazd z klocka gorów... ze strzelania jest ciężko ich ubić z magii jest masakra totalna dla korzyści w kozach
... po całej bitwie jestem troszkę nie zadowolony z anty magii, na de trza mieć maga 4lvl i DS pl jakiś mały z jakimś dziwem w stylu feetback czy żaboscrollem
a co do minosków tylko i wyłącznie minimum 6 dla suuportów i większego look out'a.... ale oczywiście testu na pitkę nie zdaję po mimo dokupienia +1I by nie udał się tylko na 6, już 4 bitwa z kolej i pada martwy
uzbrojenie minosków olny AHW bo GW jest słaby a mu potrzebujemy jednak na słabo Istwory walić pierwsi a nie ASL, przydatne przy hydrach czy stedziach.. S5 to dużo jak na tą ed. bo ciężka piechota ma SV na 3+ i 6+ warda ( no tzeenchowi 5+ ) czyli wercja AHW SV 5+ i wadr 6+