Deathstar by Andrzej
Re: HE 2500 8 ed
spoko Andrzej, widze, ze +6 do dispela gniecie jajca i kradzież kosci. Teraz jak to jakoś testujesz BoH stoi pod znakiem zapytania.
Jednak co zrobisz z krasnoludzkim gunlinem wypakowanym scrollami?
Podobnie z jakimkolwiek gunlinem. 2 orly to malo, za malo. NIe wiem, moze myślę jeszcze starą edycją, ale trochę jakiegoś smiecia by się przydalo, chociażby te 4 orly i jest ciekawiej, moze SW?
Wiadomo, że w walce niszczymy tak czy owak, ciekawi mnie jak ten rodzaj rozpy będzie się spisywal z 3 klopami, 3 dzialami, 3 mortarami etc. sam zapewne rozumiesz o co mi chodzi.
A ja zapodam póżniej ciekawy pomysl. Tak patrząc to dragon mage stal się nieco grywalny (ale i tak to będzie fun, ale nie sadomasochizm)...
Jednak co zrobisz z krasnoludzkim gunlinem wypakowanym scrollami?
Podobnie z jakimkolwiek gunlinem. 2 orly to malo, za malo. NIe wiem, moze myślę jeszcze starą edycją, ale trochę jakiegoś smiecia by się przydalo, chociażby te 4 orly i jest ciekawiej, moze SW?
Wiadomo, że w walce niszczymy tak czy owak, ciekawi mnie jak ten rodzaj rozpy będzie się spisywal z 3 klopami, 3 dzialami, 3 mortarami etc. sam zapewne rozumiesz o co mi chodzi.
A ja zapodam póżniej ciekawy pomysl. Tak patrząc to dragon mage stal się nieco grywalny (ale i tak to będzie fun, ale nie sadomasochizm)...
gratulację! w końcu helfy rządzą w magii jak powinny od dawna - ja bym się w rozpie zastanowił nad daniem 2 orłów więcej - na imperium/krasnoludy, do tego dałbym arcy książkę - w końcu wg raportu ta jakże droga ochrona arcy się nie przydała, ale może coś przeoczyłem...
edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 22:08 przez Korhil, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
a tak w ogóle, to starcza kości dla tych magów? Czy jest czasem niedobór?
dodatkowy +1 za item na arcymKorhil pisze: edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
czary zerowe zna każdy mag, czy mozesz poprostu zamienic swoj jakis wylosowany czar na ten zerowy?
łatwo jest wylosować akurat ten czar który się chciało? bo nie wiem czy na jednym magu nie dać seera
wogole to jak to jest w koncy z tymi maksymalnymi 12 Pd na ture? mozesz uzyc wszystkich, potem walnąć BoS, a potem jeszcze wygenerować ze specjalnej zasady lora death'a i uzyc w sumie np. 16 Pd'ków?
Czy odbywa sie to tak, że jak mam swoje 7 Pd z bazy, np. +2 z BoS to moge wygenerować z death'a jeszcze maksylanie 3 Pd niezaleznie od momentu?
Czy odbywa sie to tak, że jak mam swoje 7 Pd z bazy, np. +2 z BoS to moge wygenerować z death'a jeszcze maksylanie 3 Pd niezaleznie od momentu?
Jak zagram, to zobaczę Ale myślę, że jeżeli wystawię WL po 17 w szeregu to klopy nie będą mnie zbytnio boleć. Pamiętaj, że teraz mamy normalnego As od klopy. A na całe BS-owe strzelanie mam -1 do hita. Cztery orły to trochę dużo. Ale może faktycznie się przydadzą.Kosa pisze:Jednak co zrobisz z krasnoludzkim gunlinem wypakowanym scrollami?
Podobnie z jakimkolwiek gunlinem. 2 orly to malo, za malo. NIe wiem, moze myślę jeszcze starą edycją, ale trochę jakiegoś smiecia by się przydalo, chociażby te 4 orly i jest ciekawiej, moze SW?
Nie napisałem tego, ale w pewnym momencie musiałem puścić arcy samego. Wpadły wtedy w niego z popychaczki 3 szkielety. Miałem już serce w przełyku, kiedy przypomniałem sobie o tym przedmiocieKorhil pisze:w końcu wg raportu ta jakże droga ochrona arcy się nie przydała, ale może coś przeoczyłem...
Przeoczyłeś Staff of Sorcery. Może dispelować do pierwszego nieudanego dispela.Korhil pisze: edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
Prawie zawsze miałem 9-12 kości. W końcu mam ich 2d6 + około 4. No i są jeszcze bonusowe kości z deatha. Tak więc kostek jest wystarczająco, żeby rozkurwiać przeciwnika magiąKosa pisze:a tak w ogóle, to starcza kości dla tych magów? Czy jest czasem niedobór?
Edit
Wydaje mi się, że zrobią max 12. Co prawda myśmy grali na więcej niż 12, ale miałem tak ujowe rzuty na 5+, że z 30 wsysniętych kolesi dostałem 3 kostkiRabsp pisze:wogole to jak to jest w koncy z tymi maksymalnymi 12 Pd na ture? mozesz uzyc wszystkich, potem walnąć BoS, a potem jeszcze wygenerować ze specjalnej zasady lora death'a i uzyc w sumie np. 16 Pd'ków?
Czy odbywa sie to tak, że jak mam swoje 7 Pd z bazy, np. +2 z BoS to moge wygenerować z death'a jeszcze maksylanie 3 Pd niezaleznie od momentu?
Porzucaj sobie kostkami. Jest łatwiej niż w 7, ale wciąż nie jest to pewne. To tak jakbyś rzucał czar z czterech kości w hotekaRabsp pisze: łatwo jest wylosować akurat ten czar który się chciało? bo nie wiem czy na jednym magu nie dać seera
A na seera szkoda slotu arkana. Już lepiej odporność na 1 miscasta albo to co ja mam.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
a ile milaes misscastów (tj. 2x6?)
taką mam ochote zagrac na smoku... ale wątpie czy by dał rade z 3 klopami i 3 canonami -.-
jak bym grał na 3 magach, to po wielu propozycjach z forum wsadziłbym na jednego małego maga Seera i dał mu lora HE(flamesy+ward 5+/vaul), drugiemu w łapke zabieranie kosteczki PD przeciwnikowi a nam +1 DD i lora... pewnie tego samego co Arcy z powodu 100% pewności że będe mial najwartosciowsze czary(choc nie wiem czy jest sens...?) a Arcy by dostał +1 do dispela i Ward2+ na magie albo ten item co daje "eteryczność" + jeszcze coś... lore oczywiście standardowo... Death ze słoneczkowym(źle mi sie kojarzy to słowo...^^) dorabianiem kosteczek.
taką mam ochote zagrac na smoku... ale wątpie czy by dał rade z 3 klopami i 3 canonami -.-
jak bym grał na 3 magach, to po wielu propozycjach z forum wsadziłbym na jednego małego maga Seera i dał mu lora HE(flamesy+ward 5+/vaul), drugiemu w łapke zabieranie kosteczki PD przeciwnikowi a nam +1 DD i lora... pewnie tego samego co Arcy z powodu 100% pewności że będe mial najwartosciowsze czary(choc nie wiem czy jest sens...?) a Arcy by dostał +1 do dispela i Ward2+ na magie albo ten item co daje "eteryczność" + jeszcze coś... lore oczywiście standardowo... Death ze słoneczkowym(źle mi sie kojarzy to słowo...^^) dorabianiem kosteczek.
A wiesz, że sporo. Ale tak naprawdę, to wcale nie są takie straszneRabsp pisze:a ile milaes misscastów (tj. 2x6?)
Pierwsza bitwa
1. Mały mag stracił 3 poziomy i przestał być magiem. Ała.
2. Arcy mały templejt. Zgineło paru łuczników
Druga bitwa
1. Arcy mały templejt. Arcy nie dostał rany, zginął jeden PG.
2. D3 levele na arcy. To mnie zabolało, straciłem słoneczko i 2 levele
3. Arcy template. Arcy zdał warda, zginął jeden PG.
Generalnie, najboleśniejszy jest utrata d3 poziomów i 2-4. Reszta do przeżycia.
Spróbuj. A potem napisz, której tury dożył smokRabsp pisze:taką mam ochote zagrac na smoku... ale wątpie czy by dał rade z 3 klopami i 3 canonami -.-
No nie wiem, mi byłoby szkoda jednej kostki powera i -1 do hita.Rabsp pisze:jak bym grał na 3 magach, to po wielu propozycjach z forum wsadziłbym na jednego małego maga Seera i dał mu lora HE(flamesy+ward 5+/vaul)
Nie mów, że się w to nie bawiłeśRabsp pisze:Death ze słoneczkowym(źle mi sie kojarzy to słowo...^^)
Edit
Mam! Mag który ma 5 pkt wolnych dostanie przedmiot dający warda 6+ od machin! I życie staje się piękniejsze
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Slowo komentarza: ta ropiska he gwalci magia. +6 do dispela, masa kosci, deathstar immune to magic, stubborn (znaczy trzeba wyciac do nogi), wyplacajacy 30A ASF z rerollem i raniacy na 2+, z magicznymi atakami i save 2+ przeciwko strzelaniu.. Szczerze mowiac sa dwa rozwiazania: steamtamki dwa lub rozpa naszpikowana feedback scrollami, niszczeniem czaru itp, ale to loteria. Ten oddzial (WL) moze zjesc tylko gwardia z Drakenhoffem jezeli dojdzie w komplecie.. Co przy snajperkach "nie musze cie widziec mam w zasiegu caly stol, testuj sie na fefnascie ran no sawe" jest trudne. Jeden scroll na armie to porazka. Gralo sie bardzo milo, i naprawde szacunek za zlozenie takiego pornola (co po kilku tuniejach przyspieszy wydanie BP i hope), ale GW ssie. Wypuscic takiego babola (edycja) i potwierdzic to faq.. Kul. W kazdym razie dowiedzialem sie ze zachowam troszke kasy (chcialem w tym roku jechac na pare turniejow) ale to nie ma sensu jezeli nie bedzie jakichs errat
Pozdrawiam, i mam nadzieje ze wymysle jakas sensowna kontre to zagramy rewanz
Pozdrawiam, i mam nadzieje ze wymysle jakas sensowna kontre to zagramy rewanz
Ja również mam taką nadziejęFluffy pisze:Pozdrawiam, i mam nadzieje ze wymysle jakas sensowna kontre to zagramy rewanz
A do turniejów się nie zniechęcaj, na każdą inną armię VC są nadal dobre
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
to VC-towe combo Wielkiego smoka z POWER SROLL brzmi całkiem nieźle...jak byś sobie radził z tym??
(Wampir biegacz [bloodliny wtedy działa sic!] wpada w WL i z Power scrolla ymienia si w Great Fire Dragona )8 wsyzstkiego:P)
ja zaraz tu posiedze i wymysle odpowiedz DE (poza Hotekiem rzecz jasna)
(Wampir biegacz [bloodliny wtedy działa sic!] wpada w WL i z Power scrolla ymienia si w Great Fire Dragona )8 wsyzstkiego:P)
ja zaraz tu posiedze i wymysle odpowiedz DE (poza Hotekiem rzecz jasna)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
I rzuca 10-12, przestaje być magiem i zamienia się z powrotem? (bo chyba tak to działa?)
Albo dostaje ranę z któregoś z efektów, drugiego w walce. W mojej turze dispeluje ten czar i wampir ginie od strzała. Nie wiem, czy jest to aż tak dobre...
Ewentualnie zrywa ze słoneczka i jest po sprawie (nic nie zabrania rzucać go w walkę)
Pytanie, czy przez jedną turę zabijesz równowartość wampira? Oczywiście idzie challenge od czempiona.
Albo dostaje ranę z któregoś z efektów, drugiego w walce. W mojej turze dispeluje ten czar i wampir ginie od strzała. Nie wiem, czy jest to aż tak dobre...
Ewentualnie zrywa ze słoneczka i jest po sprawie (nic nie zabrania rzucać go w walkę)
Pytanie, czy przez jedną turę zabijesz równowartość wampira? Oczywiście idzie challenge od czempiona.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
A czempion akurat będzie w barze na piwie?
A dlaczego nie?
Zresztą arcymag i tak jest na niego odporny
A dlaczego nie?
Zresztą arcymag i tak jest na niego odporny
Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, o 00:17 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
1Dmtrij pisze:od słoneczka?? ilo toto ma inicjatywy?:)
edit:
właściwie czemu nie...
o kutwa ^^
ja tak myśle, czym moje DE by to zabiły...
patent ze znikającym Hotekiem nie działa...
chyba jednak dla pewnosci ASF na gwardii i Kb z kotla
ja tak myśle, czym moje DE by to zabiły...
patent ze znikającym Hotekiem nie działa...
chyba jednak dla pewnosci ASF na gwardii i Kb z kotla
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.