Deathstar by Andrzej

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Re: HE 2500 8 ed

Post autor: Kosa »

spoko Andrzej, widze, ze +6 do dispela gniecie jajca i kradzież kosci. Teraz jak to jakoś testujesz BoH stoi pod znakiem zapytania.

Jednak co zrobisz z krasnoludzkim gunlinem wypakowanym scrollami?
Podobnie z jakimkolwiek gunlinem. 2 orly to malo, za malo. NIe wiem, moze myślę jeszcze starą edycją, ale trochę jakiegoś smiecia by się przydalo, chociażby te 4 orly i jest ciekawiej, moze SW?

Wiadomo, że w walce niszczymy tak czy owak, ciekawi mnie jak ten rodzaj rozpy będzie się spisywal z 3 klopami, 3 dzialami, 3 mortarami etc. sam zapewne rozumiesz o co mi chodzi.

A ja zapodam póżniej ciekawy pomysl. Tak patrząc to dragon mage stal się nieco grywalny (ale i tak to będzie fun, ale nie sadomasochizm)... :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

gratulację! w końcu helfy rządzą w magii jak powinny od dawna - ja bym się w rozpie zastanowił nad daniem 2 orłów więcej - na imperium/krasnoludy, do tego dałbym arcy książkę - w końcu wg raportu ta jakże droga ochrona arcy się nie przydała, ale może coś przeoczyłem...

edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 22:08 przez Korhil, łącznie zmieniany 1 raz.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

a tak w ogóle, to starcza kości dla tych magów? Czy jest czasem niedobór?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4763
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

gralem kilka bitw na 8 ed i powiem ze kosci ledwo starcza dla 1 arcymaga :)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Korhil pisze: edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
dodatkowy +1 za item na arcym

czary zerowe zna każdy mag, czy mozesz poprostu zamienic swoj jakis wylosowany czar na ten zerowy?
łatwo jest wylosować akurat ten czar który się chciało? bo nie wiem czy na jednym magu nie dać seera :P

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

zamienić po wykonaniu wszystkich rzutów dla magów

jak się spisuje life leeching Andrzej? daje dużego boosta w kościach?
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

wogole to jak to jest w koncy z tymi maksymalnymi 12 Pd na ture? mozesz uzyc wszystkich, potem walnąć BoS, a potem jeszcze wygenerować ze specjalnej zasady lora death'a i uzyc w sumie np. 16 Pd'ków?
Czy odbywa sie to tak, że jak mam swoje 7 Pd z bazy, np. +2 z BoS to moge wygenerować z death'a jeszcze maksylanie 3 Pd niezaleznie od momentu?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Kosa pisze:Jednak co zrobisz z krasnoludzkim gunlinem wypakowanym scrollami?
Podobnie z jakimkolwiek gunlinem. 2 orly to malo, za malo. NIe wiem, moze myślę jeszcze starą edycją, ale trochę jakiegoś smiecia by się przydalo, chociażby te 4 orly i jest ciekawiej, moze SW?
Jak zagram, to zobaczę :) Ale myślę, że jeżeli wystawię WL po 17 w szeregu to klopy nie będą mnie zbytnio boleć. Pamiętaj, że teraz mamy normalnego As od klopy. A na całe BS-owe strzelanie mam -1 do hita. Cztery orły to trochę dużo. Ale może faktycznie się przydadzą.

Korhil pisze:w końcu wg raportu ta jakże droga ochrona arcy się nie przydała, ale może coś przeoczyłem...
Nie napisałem tego, ale w pewnym momencie musiałem puścić arcy samego. Wpadły wtedy w niego z popychaczki 3 szkielety. Miałem już serce w przełyku, kiedy przypomniałem sobie o tym przedmiocie :)

Korhil pisze: edit: +6 do dispela? coś przeoczyłem? +4 za maga, +1 za haje...? i do jeszcze? czy jedne mag może dispelować ile chce czarów na turę?
Przeoczyłeś Staff of Sorcery. Może dispelować do pierwszego nieudanego dispela.

Kosa pisze:a tak w ogóle, to starcza kości dla tych magów? Czy jest czasem niedobór?
Prawie zawsze miałem 9-12 kości. W końcu mam ich 2d6 + około 4. No i są jeszcze bonusowe kości z deatha. Tak więc kostek jest wystarczająco, żeby rozkurwiać przeciwnika magią :)


Edit

Rabsp pisze:wogole to jak to jest w koncy z tymi maksymalnymi 12 Pd na ture? mozesz uzyc wszystkich, potem walnąć BoS, a potem jeszcze wygenerować ze specjalnej zasady lora death'a i uzyc w sumie np. 16 Pd'ków?
Czy odbywa sie to tak, że jak mam swoje 7 Pd z bazy, np. +2 z BoS to moge wygenerować z death'a jeszcze maksylanie 3 Pd niezaleznie od momentu?
Wydaje mi się, że zrobią max 12. Co prawda myśmy grali na więcej niż 12, ale miałem tak ujowe rzuty na 5+, że z 30 wsysniętych kolesi dostałem 3 kostki #-o

Rabsp pisze: łatwo jest wylosować akurat ten czar który się chciało? bo nie wiem czy na jednym magu nie dać seera :P
Porzucaj sobie kostkami. Jest łatwiej niż w 7, ale wciąż nie jest to pewne. To tak jakbyś rzucał czar z czterech kości w hoteka :)
A na seera szkoda slotu arkana. Już lepiej odporność na 1 miscasta albo to co ja mam.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a ile milaes misscastów (tj. 2x6?)

taką mam ochote zagrac na smoku... :? ale wątpie czy by dał rade z 3 klopami i 3 canonami -.-

jak bym grał na 3 magach, to po wielu propozycjach z forum wsadziłbym na jednego małego maga Seera i dał mu lora HE(flamesy+ward 5+/vaul), drugiemu w łapke zabieranie kosteczki PD przeciwnikowi a nam +1 DD i lora... pewnie tego samego co Arcy z powodu 100% pewności że będe mial najwartosciowsze czary(choc nie wiem czy jest sens...?) a Arcy by dostał +1 do dispela i Ward2+ na magie albo ten item co daje "eteryczność" + jeszcze coś... lore oczywiście standardowo... Death ze słoneczkowym(źle mi sie kojarzy to słowo...^^) dorabianiem kosteczek.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Rabsp pisze:a ile milaes misscastów (tj. 2x6?)
A wiesz, że sporo. Ale tak naprawdę, to wcale nie są takie straszne :)

Pierwsza bitwa

1. Mały mag stracił 3 poziomy i przestał być magiem. Ała.
2. Arcy mały templejt. Zgineło paru łuczników

Druga bitwa

1. Arcy mały templejt. Arcy nie dostał rany, zginął jeden PG.
2. D3 levele na arcy. To mnie zabolało, straciłem słoneczko i 2 levele :(
3. Arcy template. Arcy zdał warda, zginął jeden PG.

Generalnie, najboleśniejszy jest utrata d3 poziomów i 2-4. Reszta do przeżycia.

Rabsp pisze:taką mam ochote zagrac na smoku... :? ale wątpie czy by dał rade z 3 klopami i 3 canonami -.-
Spróbuj. A potem napisz, której tury dożył smok :)

Rabsp pisze:jak bym grał na 3 magach, to po wielu propozycjach z forum wsadziłbym na jednego małego maga Seera i dał mu lora HE(flamesy+ward 5+/vaul)
No nie wiem, mi byłoby szkoda jednej kostki powera i -1 do hita.

Rabsp pisze:Death ze słoneczkowym(źle mi sie kojarzy to słowo...^^)
Nie mów, że się w to nie bawiłeś :D


Edit

Mam! Mag który ma 5 pkt wolnych dostanie przedmiot dający warda 6+ od machin! I życie staje się piękniejsze :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Slowo komentarza: ta ropiska he gwalci magia. +6 do dispela, masa kosci, deathstar immune to magic, stubborn (znaczy trzeba wyciac do nogi), wyplacajacy 30A ASF z rerollem i raniacy na 2+, z magicznymi atakami i save 2+ przeciwko strzelaniu.. Szczerze mowiac sa dwa rozwiazania: steamtamki dwa lub rozpa naszpikowana feedback scrollami, niszczeniem czaru itp, ale to loteria. Ten oddzial (WL) moze zjesc tylko gwardia z Drakenhoffem jezeli dojdzie w komplecie.. Co przy snajperkach "nie musze cie widziec mam w zasiegu caly stol, testuj sie na fefnascie ran no sawe" jest trudne. Jeden scroll na armie to porazka. Gralo sie bardzo milo, i naprawde szacunek za zlozenie takiego pornola (co po kilku tuniejach przyspieszy wydanie BP i hope), ale GW ssie. Wypuscic takiego babola (edycja) i potwierdzic to faq.. Kul. W kazdym razie dowiedzialem sie ze zachowam troszke kasy (chcialem w tym roku jechac na pare turniejow) ale to nie ma sensu jezeli nie bedzie jakichs errat :)

Pozdrawiam, i mam nadzieje ze wymysle jakas sensowna kontre to zagramy rewanz :)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Fluffy pisze:Pozdrawiam, i mam nadzieje ze wymysle jakas sensowna kontre to zagramy rewanz :)
Ja również mam taką nadzieję :)

A do turniejów się nie zniechęcaj, na każdą inną armię VC są nadal dobre :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

to VC-towe combo Wielkiego smoka z POWER SROLL brzmi całkiem nieźle...jak byś sobie radził z tym??

(Wampir biegacz [bloodliny wtedy działa sic!] wpada w WL i z Power scrolla ymienia si w Great Fire Dragona )8 wsyzstkiego:P)

ja zaraz tu posiedze i wymysle odpowiedz DE (poza Hotekiem rzecz jasna)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

I rzuca 10-12, przestaje być magiem i zamienia się z powrotem? (bo chyba tak to działa?)
Albo dostaje ranę z któregoś z efektów, drugiego w walce. W mojej turze dispeluje ten czar i wampir ginie od strzała. Nie wiem, czy jest to aż tak dobre...

Ewentualnie zrywa ze słoneczka i jest po sprawie (nic nie zabrania rzucać go w walkę)

Pytanie, czy przez jedną turę zabijesz równowartość wampira? Oczywiście idzie challenge od czempiona.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

wydaje mi sie ze jest na tyle dobre ze wpadnie i pozabija 1-2 magów

myslisz ze mozna mu rzucic wyzwanie??
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A czempion akurat będzie w barze na piwie?

A dlaczego nie?

Zresztą arcymag i tak jest na niego odporny :D
Ostatnio zmieniony 10 lip 2010, o 00:17 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

od słoneczka?? ilo toto ma inicjatywy?:)

edit:
właściwie czemu nie...
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Dmtrij pisze:od słoneczka?? ilo toto ma inicjatywy?:)

edit:
właściwie czemu nie...
1 :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

1 :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

o kutwa ^^

ja tak myśle, czym moje DE by to zabiły...
patent ze znikającym Hotekiem nie działa...
chyba jednak dla pewnosci ASF na gwardii i Kb z kotla
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

ODPOWIEDZ