HE 2250 Pts VII Ed

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Aureus
Plankton
Posty: 2

HE 2250 Pts VII Ed

Post autor: Aureus »

Cześć! Pierwszy post, pierwsza stworzona armia - jestem noobem. Tak, na edycję VII.

Armia jest zmieniana od paru miesięcy, gdyż gram bardzo rzadko i z tylko jednym przeciwnikiem - graczem mającym krasnale, inwestującym w artylerię i możliwie ciężkie do ubicia klocki i herosów. Jego założeniem jest zmusić przeciwnika do przemieszczania się, gdyż albo wystrzela ich z armat. A jak przeciwnik dochodzi, jest trudniej, gdyż obecni w klockach herosi w praktyce nie padają, nawet, jeżeli reszta klocka zejdzie.

Z tego powodu taka "armia". Dotychczas działała bardzo dobrze, ale zastanawiam się, czy zagranie z kimkolwiek innym miałoby jakiś sens.

Heroes
Prince @ 248 Pts
Bow of the Seafarer, Shadow armour, Mask of the Merlord, Shield, Hand weapon

Noble @ 137 Pts
Shadow armour, Sword of might, Mask of the Merlord, Shield, Hand weapon

Noble @ 137 Pts
Shadow armour, Sword of might, Mask of the Merlord, Shield, Hand weapon

Noble @ 137 Pts
Shadow armour, Sword of might, Mask of the Merlord, Shield, Hand weapon

Core
10 Spearmans @ 90 Pts

10 Spearmans @ 90 Pts

Special
Lion Chariot @ 140 Pts

Lion Chariot @ 140 Pts

Lion Chariot @ 140 Pts

Lion Chariot @ 140 Pts

13 Shadow Warriors @ 220 Pts
Shadow walker

13 Shadow Warriors @ 220 Pts
Shadow walker

Rare
Repeater Bolt Thower @ 100 Pts

Repeater Bolt Thower @ 100 Pts

Repeater Bolt Thower @ 100 Pts

Repeater Bolt Thower @ 100 Pts

2250 punktów (2239)
Core 2+ (Used: 2)
Special 0-6 (6)
Rare 0-4 (4)
Heroes – max 4 (including max 1 lord) (3+1)

Taktyka: Jednostki Core są tylko po to, by powstrzymywać ewentualne oddziały dochodzące do balist i stanowić żywą tarczę dla rydwanów.

Rydwany mają zadać jak największy dmg, dojechać szybko i mogą nawet od razu paść.

Balisty po prostu nawalają.

Kluczowym elementem są shadow warriorsi i herosi, którzy mają pancerze zapewniające scouta. Pojawiają się jak najbliżej przeciwnika, czasem związując go w walce w pierwszej turze szarży. Najlepiej dotychczas działa książe - we wczorajszej grze dwoma salwami z łuku żeglarza (4 A z BS 6 o zasadach balisty) samodzielnie zdjął klocek wart 350 pt. Szlachta też sobie radziła dobrze, mając 3 a z WS 6 (większość hitów na 3+) i S 5.

Jak widać, bardzo dużo zależy też od tego, czy jestem pierwszym, czy drugim graczem. Jeżeli drugim, zazwyczaj w tym momencie nie mam już przynajmniej jednej balisty / rydwanu i wszystkie oddziały są przyjęte na mój atak od frontu, raczej unikając flankowania.

Jak mówiłem, jestem noobem. Co byście radzili poprawić? Czy armia w ogóle ma sens?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nielegalna. Nie możesz powtarzać magicznych przedmiotów.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Jak robisz rozpiskę na 7 edycję <bez magii? :| > to przynajmniej wywal wszystkich herosów i zrób ich od nowa ponieważ magiczne przedmioty są unikalne <czyli jeden taki na armię>

Za dużo rydwanów, przeciwko statycznym klockom krasnoludów nie będą miały takiej siły przebicia. <nie wspomnie nawet o tym że nie dojedziesz do maszyn>

SW to jedna z najbardziej idiotycznych jednostek naszej armii. Z łukami, które mają siłę 3 nie wiele wskórasz. <Krasnoludy mają same z Siebie 4 T>
Paskudny uśmiech power gamera

Aureus
Plankton
Posty: 2

Post autor: Aureus »

Dzięki. Czyli spośród czterech bohaterów tylko 1 może mieć Zbroję cienia, tylko 1 Maskę? A jak wygląda to w kwestii Swords of might, które są przedmiotem magicznym/powszechnym?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tak samo
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Aureus pisze:we wczorajszej grze dwoma salwami z łuku żeglarza (4 A z BS 6 o zasadach balisty) samodzielnie zdjął klocek wart 350 pt.
ech, jakby tak dzialal ten luk to móglbym i nawet 100pkt za niego dać :D
Niestety masz nim tylko JEDEN atak strzelecki. Każdy luk ma 1 atak chyba, że jest to zapisane gdzieś indziej, patrz reaver bow, czy luk leśnych elfów, który pozwala na tyle strzal ile się ma ataków.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ