Seer, dzwon, dispel scroll, skalm, 3x token @540
BSB, e. shield @80
Inż, 2nd lvl, 2x token, condenser @150
Inż, 1st lvl, któryś z nowych scrolli za 50 pkt@115
Inż, 1st lvl, doomrocket, token @110
40 Clanrats FCG, shields @200
50 Slaves +mus @102
50 Slaves +mus @102
50 Slaves +mus @102
50 Slaves +mus @102
10 Monków, sztormówa @130
7 Gutter Runners @84
Działo @90
Działo @90
Doomwheel @150
Abomka+spikes @250
Punkty do tej pory: 2357
11 Wystawień
Inżynierowi korzystają z lore of ruin, seer ma zasadę, że przed kulnięciem wybiera ile czarów z której domeny ma i errata nic w tej kwestii nie zmieniła.
Jeśli idzie o rozłożenie procentowe, to brakuje mi 17 punktów w corach do wymaganego minimum (łatwo załatać kilkoma slaves). W rarach mieści się całkiem znośny zestaw, szczególnie działa z ich plackami na końcu strzału brzmią obiecująco.
Mam jeszcze 143 punkty do zagospodarowania, ale jakoś brakuje pomysłu na ich wykorzystanie. Przyznam, że na pewno brakuje mi tutaj kontry mocniejszej, bo jedna abominacja wszędzie być nie może, a doomwheel ma trochę inne zadania niż ataki na piechotę wroga.
Wszystkie oddziały są wystawione po 5 w szeregu (poza clanrats, ci 6 w szeregu by pomieścić BSB i jednego inżyniera). Wszystko zrobione z myślą o jak najdłuższym przytrzymaniu przeciwnika w miejscu (tak, slaves przy gieniu i BSB testują steadfast na 10 z przerzutem

Na pewno mam wrażenie, że brakuje mi przeszkadzajek w postaci 5+1 giant rats, ale one nie liczą się do minimum core, więc na razie czekają. Na seera z booka skaveńskiego może w razie czego wejść zamiast skalmu przedmiot dający przeciwnikowi -1 to hit ze strzelania.
Ideas, thoughts?
