Na wszystko inne rzucisz purple sun
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Taka przykra prawda. Nie wierzysz? Spox, pogramy, zobaczymy. Ja na razie mam swoje obserwacje i się ich trzymam.
Moderator: misha
+1Barbarossa pisze:Zgadzam się, banner of the world dragon jest wyrąbany w kosmos. Zagonik magów HE w okolicach regimentu WL + banner of the world dragon = przyszłość ósmej edycji. Natomiast nie nazwałbym tego systemem taktycznym (chodziło mi o to, co mówił Jankiel - trzymanie się z daleka itp. pomysły na grę normalną armią), ale raczej podniesieniem idei magowie + odporność na magię do potęgi.
Na wszystko inne rzucisz purple sun
Taka przykra prawda. Nie wierzysz? Spox, pogramy, zobaczymy. Ja na razie mam swoje obserwacje i się ich trzymam.
po pięćsetne czytaj ze zrozumieniem:Jab pisze:Po pierwsze może być misscast. Po drugie musisz zaczynać. Po trzecie musisz to wyrzucić. Po czwarte musi dolecieć. Po piąte musisz się ustawić w bardzo dobrym miejscu inaczej zabijesz co najwyżej połowę oddziału i jakąś maszynę. Po szóste jeżeli nie będzie IF to może być to zdisspelowane. Po siódme jeżeli nawet zostanie w grze i z całą pewnością w następniej turze będzie to zdisspelowane, ponieważ nikt przy zdrowych zmysłach nie zostawi tego aby Sobie fruwało po armii. Po ósme może się źle zescatterować i wlecieć w twoją piękną armię, która boską inicjatywą pochwalić się nie może. Proponuje Ci najpierw czymś takim zagrać a potem komentować, ponieważ zbyt wiele rzeczy bierzesz za pewnik.
Dziękuje, dobrze wiedziećBarbarossa pisze:Raz że można powtarzać, jak się nie losuje czarów.
A ile konkretnie bitew grałeś i z kim? <z czystej ciekawości jak to rozwiązanie działa w praktyce>Barbarossa pisze:Dwa, że powyższe to nie jest theoryhammer, ja już tak bitwy wygrywałem.
No fakt tego nie doczytałem, to rzeczywiście ułatwia.Barbarossa pisze:Trzy, że słonko jak się zatrzymuje na unicie, to jest stawiane cal za unitem (patrz zasady vortexów). Ergo, jeśli ktoś ma armię ustawioną w jakiejkolwiek zwartej formacji, ma straszne czoko. Zazwyczaj wychaczenie trzech unitów jest zarąbiście łatwe.
Snajperki ftw, ale na razie rozmawialiśmy tylko o słoneczkuBarbarossa pisze:Cztery - nie musisz używać słonka. Zapewniam, że snajperki z deatha na IFce też swobodnie wygrywają bitwy. -3 do LD również daje radę.
Pewnie a nóż nie zdadzą IBarbarossa pisze:Pięć - zapewniam, że nawet armia z wysoką ini ma dużo soczystych celów. Np. przejście słonkiem po hydrze + dwóch dużych oddziałach kuszników z jakimiś characterami = profit.
http://www.remanlegions.com/Math-Hammer.pdfMalcavian pisze:w sumie to mozna probowac i 4 koscmi, bo szanse na dubleta i tak sa calkiem wysokie.
moze ktos to obliczy>?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Moim zdaniem szanse na dublet na 6 kostkach to 98,5% ale w sumie to i tak prawie 100%Arbiter Elegancji pisze:http://www.remanlegions.com/Math-Hammer.pdfMalcavian pisze:w sumie to mozna probowac i 4 koscmi, bo szanse na dubleta i tak sa calkiem wysokie.
moze ktos to obliczy>?