VC a VIII ed.
Moderator: misha
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Re: VC a VIII ed.
Zgadzam się, banner of the world dragon jest wyrąbany w kosmos. Zagonik magów HE w okolicach regimentu WL + banner of the world dragon = przyszłość ósmej edycji. Natomiast nie nazwałbym tego systemem taktycznym (chodziło mi o to, co mówił Jankiel - trzymanie się z daleka itp. pomysły na grę normalną armią), ale raczej podniesieniem idei magowie + odporność na magię do potęgi.
Na wszystko inne rzucisz purple sun
Taka przykra prawda. Nie wierzysz? Spox, pogramy, zobaczymy. Ja na razie mam swoje obserwacje i się ich trzymam.
Na wszystko inne rzucisz purple sun
Taka przykra prawda. Nie wierzysz? Spox, pogramy, zobaczymy. Ja na razie mam swoje obserwacje i się ich trzymam.
+1Barbarossa pisze:Zgadzam się, banner of the world dragon jest wyrąbany w kosmos. Zagonik magów HE w okolicach regimentu WL + banner of the world dragon = przyszłość ósmej edycji. Natomiast nie nazwałbym tego systemem taktycznym (chodziło mi o to, co mówił Jankiel - trzymanie się z daleka itp. pomysły na grę normalną armią), ale raczej podniesieniem idei magowie + odporność na magię do potęgi.
Na wszystko inne rzucisz purple sun
Taka przykra prawda. Nie wierzysz? Spox, pogramy, zobaczymy. Ja na razie mam swoje obserwacje i się ich trzymam.
Słusznie Chodziło mi wyjątek od reguły.
@Jankiel
Racja Nie mniej uważam że magowie-kamikaze to delikatna trata punków, ponieważ po pierwsze kosztuje to nieco punków a w dodatku pada od praktycznie wszystkiego.
Paskudny uśmiech power gamera
Po pierwsze może być misscast. Po drugie musisz zaczynać. Po trzecie musisz to wyrzucić. Po czwarte musi dolecieć. Po piąte musisz się ustawić w bardzo dobrym miejscu inaczej zabijesz co najwyżej połowę oddziału i jakąś maszynę. Po szóste jeżeli nie będzie IF to może być to zdisspelowane. Po siódme jeżeli nawet zostanie w grze i z całą pewnością w następniej turze będzie to zdisspelowane, ponieważ nikt przy zdrowych zmysłach nie zostawi tego aby Sobie fruwało po armii. Po ósme może się źle zescatterować i wlecieć w twoją piękną armię, która boską inicjatywą pochwalić się nie może. Proponuje Ci najpierw czymś takim zagrać a potem komentować, ponieważ zbyt wiele rzeczy bierzesz za pewnik.
Paskudny uśmiech power gamera
po pięćsetne czytaj ze zrozumieniem:Jab pisze:Po pierwsze może być misscast. Po drugie musisz zaczynać. Po trzecie musisz to wyrzucić. Po czwarte musi dolecieć. Po piąte musisz się ustawić w bardzo dobrym miejscu inaczej zabijesz co najwyżej połowę oddziału i jakąś maszynę. Po szóste jeżeli nie będzie IF to może być to zdisspelowane. Po siódme jeżeli nawet zostanie w grze i z całą pewnością w następniej turze będzie to zdisspelowane, ponieważ nikt przy zdrowych zmysłach nie zostawi tego aby Sobie fruwało po armii. Po ósme może się źle zescatterować i wlecieć w twoją piękną armię, która boską inicjatywą pochwalić się nie może. Proponuje Ci najpierw czymś takim zagrać a potem komentować, ponieważ zbyt wiele rzeczy bierzesz za pewnik.
Forbiden Lore + Power Scroll = 100% ifka na każdym wyjebanym czarze
taktyka
Rchm....
1) Forbiden Lore Znasz cały Lore
2) Biegacz 18 cali wychodzisz z oddziału w drugiej jak nie zaczynasz straszna sprawa ruszyć się tak by stać na boku armii i jeszcze obok klocka przeciwnika żeby oberwał z ifki
3) no jak ifka na 6 kościach na dubletach niemożliwa sprawa ziomek 35 pt
4)scater chyba statystyka to 16? nie wiem to i tak są 3 odziały w pierwszej turze no 2 jeśli po 115 pt ? a wątpię żeby ktoś taki cel wybrał to Vampir się spłaca.
1) Forbiden Lore Znasz cały Lore
2) Biegacz 18 cali wychodzisz z oddziału w drugiej jak nie zaczynasz straszna sprawa ruszyć się tak by stać na boku armii i jeszcze obok klocka przeciwnika żeby oberwał z ifki
3) no jak ifka na 6 kościach na dubletach niemożliwa sprawa ziomek 35 pt
4)scater chyba statystyka to 16? nie wiem to i tak są 3 odziały w pierwszej turze no 2 jeśli po 115 pt ? a wątpię żeby ktoś taki cel wybrał to Vampir się spłaca.
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali
Ok. power scroll + forbiden lore + biegacz. 180 ptk. To faktycznie mało, lecz znowu trochę za dużo teohammera. Rzucacie duże słoneczko, które przelatuje sobie swobodnie średnio 16" sami biegniecie 18" no i tylko jedno pytanie. Jak chcecie tym zabić 3 oddziały? Nikt nie ustawia maszyn obok Siebie a już na pewno nie między oddziałami. Jak coś takiego puścicie to najpewniej <w najlepszym wypadku> społowicie 2 oddziały i jakąś maszynę. ponieważ nikt nie jest takim bezmózgowiem taktycznym aby się ścieśniać tylko po to aby wam ułatwić strzał z takiego bydlaka.
Kolejna sprawa to czy forbiden lore nie zamyka wam zupełnie lore of death, w taki sposób że nie będziecie mogli zrobić 2 maga na to ,ponieważ ten wampir już zna wszystkie czary a przecież spelli nie można powtarzać
Grając na otwarte rozpy to na miejscu takiego np. krasnoludzkiego gracza dołożyłbym wszelkich starań aby coś takiego nie weszło
Ponad to rozwiązanie z magiem-samobójcą ma taką wadę że nie działa to za dobrze na wszystkie armie. Ponieważ sporo armii teraz pakuje w jednostki w większą inicjatywą. <ponieważ ta statystyka stała się nagle bardzo ważna>
Kolejna sprawa to czy forbiden lore nie zamyka wam zupełnie lore of death, w taki sposób że nie będziecie mogli zrobić 2 maga na to ,ponieważ ten wampir już zna wszystkie czary a przecież spelli nie można powtarzać
Grając na otwarte rozpy to na miejscu takiego np. krasnoludzkiego gracza dołożyłbym wszelkich starań aby coś takiego nie weszło
Ponad to rozwiązanie z magiem-samobójcą ma taką wadę że nie działa to za dobrze na wszystkie armie. Ponieważ sporo armii teraz pakuje w jednostki w większą inicjatywą. <ponieważ ta statystyka stała się nagle bardzo ważna>
Paskudny uśmiech power gamera
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Raz że można powtarzać, jak się nie losuje czarów.
Dwa, że powyższe to nie jest theoryhammer, ja już tak bitwy wygrywałem.
Trzy, że słonko jak się zatrzymuje na unicie, to jest stawiane cal za unitem (patrz zasady vortexów). Ergo, jeśli ktoś ma armię ustawioną w jakiejkolwiek zwartej formacji, ma straszne czoko. Zazwyczaj wychaczenie trzech unitów jest zarąbiście łatwe.
Cztery - nie musisz używać słonka. Zapewniam, że snajperki z deatha na IFce też swobodnie wygrywają bitwy. -3 do LD również daje radę.
Pięć - zapewniam, że nawet armia z wysoką ini ma dużo soczystych celów. Np. przejście słonkiem po hydrze + dwóch dużych oddziałach kuszników z jakimiś characterami = profit.
A i wreszcie - przeciwnik nie ma nic do gadania, jeśli chodzi o wchodzenie/nie wchodzenie słonka. Musisz albo rzucić mało na kości powera (83% szans na przynajmniej 5 kości... + periapt), albo rzucić 1,2,3,4,5,6 (to jakieś promilowe prawdopodobieństwo). Generalnie jak masz 6 kostek i używasz power scrolla, to oponent może się pomodlić o misfire do bozi.
Dwa, że powyższe to nie jest theoryhammer, ja już tak bitwy wygrywałem.
Trzy, że słonko jak się zatrzymuje na unicie, to jest stawiane cal za unitem (patrz zasady vortexów). Ergo, jeśli ktoś ma armię ustawioną w jakiejkolwiek zwartej formacji, ma straszne czoko. Zazwyczaj wychaczenie trzech unitów jest zarąbiście łatwe.
Cztery - nie musisz używać słonka. Zapewniam, że snajperki z deatha na IFce też swobodnie wygrywają bitwy. -3 do LD również daje radę.
Pięć - zapewniam, że nawet armia z wysoką ini ma dużo soczystych celów. Np. przejście słonkiem po hydrze + dwóch dużych oddziałach kuszników z jakimiś characterami = profit.
A i wreszcie - przeciwnik nie ma nic do gadania, jeśli chodzi o wchodzenie/nie wchodzenie słonka. Musisz albo rzucić mało na kości powera (83% szans na przynajmniej 5 kości... + periapt), albo rzucić 1,2,3,4,5,6 (to jakieś promilowe prawdopodobieństwo). Generalnie jak masz 6 kostek i używasz power scrolla, to oponent może się pomodlić o misfire do bozi.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, o 14:42 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowieku, weź sie ogarnij i przyznaj rację tym co ją maja.
Po pierwsze, znajomosc wszystkich czarów nie ogranicza puli czarów.
Po drugie masz jeszcze ghoulkina jak bardzo chcesz - dodatkowe 8 cali, razem 26.
Po trzecie żeby miec ld generała i zasieg bsb musisz sie ustawiac w kupie. Nie zrobisz tego, to sam sie pogrążasz zanim się bitwa wogóle zacznie i zanim slonko zostanie odpalone.
edit: Barb mnie uprzedził.
Po pierwsze, znajomosc wszystkich czarów nie ogranicza puli czarów.
Po drugie masz jeszcze ghoulkina jak bardzo chcesz - dodatkowe 8 cali, razem 26.
Po trzecie żeby miec ld generała i zasieg bsb musisz sie ustawiac w kupie. Nie zrobisz tego, to sam sie pogrążasz zanim się bitwa wogóle zacznie i zanim slonko zostanie odpalone.
edit: Barb mnie uprzedził.
Ja nie mówię że racji nie macie. Nigdzie nie stwierdziłem też że słoneczko wypuszczone w ten sposób nie jest biczem na bardzo wiele armii.
Ogólnie Ja się z wami o nic nie wykłócam. I nie muszę się "ogarniać" ponieważ wiele z moich argumentów też mają rację bytu
Ponad to nie wszystkie armie muszą stać koło generała czy BSB, ponieważ same w Sobie mają wysoką Ld. albo przerzuty z czegoś, choć faktem jest że takich sytuacji jest zdecydowanie mniej niż więcej.
@Kołata
Spokojnie, wypij Sobie herbatkę zjedz pączka. To forum jest przeznaczone do dyskusji, w szczególności że rozmawiamy na temat
Dziękuje, dobrze wiedziećBarbarossa pisze:Raz że można powtarzać, jak się nie losuje czarów.
A ile konkretnie bitew grałeś i z kim? <z czystej ciekawości jak to rozwiązanie działa w praktyce>Barbarossa pisze:Dwa, że powyższe to nie jest theoryhammer, ja już tak bitwy wygrywałem.
No fakt tego nie doczytałem, to rzeczywiście ułatwia.Barbarossa pisze:Trzy, że słonko jak się zatrzymuje na unicie, to jest stawiane cal za unitem (patrz zasady vortexów). Ergo, jeśli ktoś ma armię ustawioną w jakiejkolwiek zwartej formacji, ma straszne czoko. Zazwyczaj wychaczenie trzech unitów jest zarąbiście łatwe.
Snajperki ftw, ale na razie rozmawialiśmy tylko o słoneczkuBarbarossa pisze:Cztery - nie musisz używać słonka. Zapewniam, że snajperki z deatha na IFce też swobodnie wygrywają bitwy. -3 do LD również daje radę.
Pewnie a nóż nie zdadzą IBarbarossa pisze:Pięć - zapewniam, że nawet armia z wysoką ini ma dużo soczystych celów. Np. przejście słonkiem po hydrze + dwóch dużych oddziałach kuszników z jakimiś characterami = profit.
Ogólnie Ja się z wami o nic nie wykłócam. I nie muszę się "ogarniać" ponieważ wiele z moich argumentów też mają rację bytu
Ponad to nie wszystkie armie muszą stać koło generała czy BSB, ponieważ same w Sobie mają wysoką Ld. albo przerzuty z czegoś, choć faktem jest że takich sytuacji jest zdecydowanie mniej niż więcej.
@Kołata
Spokojnie, wypij Sobie herbatkę zjedz pączka. To forum jest przeznaczone do dyskusji, w szczególności że rozmawiamy na temat
Paskudny uśmiech power gamera
siema, gram juz w battla kupe lat, ale dopiero od niedawna cisne vampiry i narazie ogranicza sie to do modelowania armii, coby nie grac grey legionem. Staram sie jednak zbierac informacje i koncepcje, coby na pelnej pizdzie wejsc w osma edycje. Moglibyscie zapodac dokladnie, jak skladacie takiego vampira kamikadze? na czym ogolnie polega ta taktyka rozumiem
Jest jeden epicki czar z Deathu,
Składasz Vampira
Forbiden Lorde - zna ten 6 czar bo o to chodzi
Power Scroll - każdy dublet to ifka i misscast
Bieganie - 18 cali to pewnie wiesz
Teraz wybiegasz tym vampirem, bierzesz 6 kości i rzucasz 6 czar z power scrollem czyli masz 100% szans że będzie ifka( i misscast) i przeciwnik ma problem, jedyna przeciwność to missfire na słoneczku albo mniej niż 6 kości wyrzuconych na pulę PD. Ale jestem fajny, ogarnąłem wszystko
Składasz Vampira
Forbiden Lorde - zna ten 6 czar bo o to chodzi
Power Scroll - każdy dublet to ifka i misscast
Bieganie - 18 cali to pewnie wiesz
Teraz wybiegasz tym vampirem, bierzesz 6 kości i rzucasz 6 czar z power scrollem czyli masz 100% szans że będzie ifka( i misscast) i przeciwnik ma problem, jedyna przeciwność to missfire na słoneczku albo mniej niż 6 kości wyrzuconych na pulę PD. Ale jestem fajny, ogarnąłem wszystko
Wiadomo śmierć frajerom. ~ As1, roku pańskiego 2020
Ale na 6 kościach masz 100% pewności a jak nie wyjdzie? To cały misterny plan w dupę.
Ja mam tylko pytanie do innych , z tego co wyczytałem to po co ten vampir ma biegać skoro i tak to słoneczko jest na cały stół
Ja mam tylko pytanie do innych , z tego co wyczytałem to po co ten vampir ma biegać skoro i tak to słoneczko jest na cały stół
Wiadomo śmierć frajerom. ~ As1, roku pańskiego 2020
Po to Panie kolego żeby wyszedł i stanął tak aby miedz armie przeciwnika po linii prostej bokiem do siebie a z 12 calami tak nie zrobi
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.remanlegions.com/Math-Hammer.pdfMalcavian pisze:w sumie to mozna probowac i 4 koscmi, bo szanse na dubleta i tak sa calkiem wysokie.
moze ktos to obliczy>?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Moim zdaniem szanse na dublet na 6 kostkach to 98,5% ale w sumie to i tak prawie 100%Arbiter Elegancji pisze:http://www.remanlegions.com/Math-Hammer.pdfMalcavian pisze:w sumie to mozna probowac i 4 koscmi, bo szanse na dubleta i tak sa calkiem wysokie.
moze ktos to obliczy>?