KULTOWY TUR NA 8smą
Re: KULTOWY TUR NA 8smą
narazie nie mam zgłoszeń. Wiem że teraz to wszyscy żyją jeszcze draconem jednak jeśli do czwartku następnego tygodnia do 9:00 nie będzie tych 20 zgłoszeń to niestety impreza zostanie przesunięta lub nawet odwołana
więc zapraszam do wysyłania maili;)
więc zapraszam do wysyłania maili;)
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
+1goboss pisze:a Kaleson twardo za 8smą.
ja też jestem za ósmą, im szybciej zrobimy turniej tym szybciej będzie wiadomo czy 8 edycja naprawde ssie..
No i nie jest prawdą, że nie ma zgloszeń... ja się zgłosiłem

Ja przyjdę, aczkolwiek wielka szkoda, ze dopuszczacie dwa czołgi, jeden punkt mniej i by się nie mieściły.
Skoro zmieniacie już zasady 8mej edycji wprowadzając połówki za oddziały, to może jeszcze coś zmienicie? Serio pytam, bo wiele rzeczy przydałoby się powiedzieć, lub ograniczyć jeszcze przed turniejem
Skoro zmieniacie już zasady 8mej edycji wprowadzając połówki za oddziały, to może jeszcze coś zmienicie? Serio pytam, bo wiele rzeczy przydałoby się powiedzieć, lub ograniczyć jeszcze przed turniejem
No właśnie, ten limit punktowy o 1 mniejszy wydaje się być rozsądną propozycją...Kalesoner pisze:Ja przyjdę, aczkolwiek wielka szkoda, ze dopuszczacie dwa czołgi, jeden punkt mniej i by się nie mieściły.
Skoro zmieniacie już zasady 8mej edycji wprowadzając połówki za oddziały, to może jeszcze coś zmienicie? Serio pytam, bo wiele rzeczy przydałoby się powiedzieć, lub ograniczyć jeszcze przed turniejem
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jeszcze mam uwagę do scenariuszy. Dlaczego battle for the pass? I nie ma szans na wylosowanie Brejkpointów...
Ktoś ma ochotę wystawić 17 maszyn...?
Nie lepiej losować scenariusz przed każdą bitwą, jak to robią 40tkowcy? Bo taki wybór scenariuszy to w gruncie rzeczy trzy razy picza, tyle że dwa razy z upierdliwym losowym deploymentem i raz z megabonusem dla gunline'ów.
Ktoś ma ochotę wystawić 17 maszyn...?
Nie lepiej losować scenariusz przed każdą bitwą, jak to robią 40tkowcy? Bo taki wybór scenariuszy to w gruncie rzeczy trzy razy picza, tyle że dwa razy z upierdliwym losowym deploymentem i raz z megabonusem dla gunline'ów.
Sorry nie pamiętałem że nie ma połówek w 8smej to i tu nie będzie. Ze scenariuszami się zastanowimy jeszcze ale część z nich trzeba dopracować do potrzeb turniejowych (np. ten z rezerwami- ile można wstawić unitów do rezerw? Bo może wezmę stronę wystawię wszystko w ostatniej turze i będę miał remis?) a ten z breaking pointami? Co się dzieje jak się kogoś „złamie” i powinien wygrać bitwę? Dostaje 20-0?
Ostatecznie powiem tak:
-co do los’a czekamy na LS
-co do punktów poproszę jakiegoś moda o wrzucenie ankiety 2399 czy 2400
-co do połówek za unity nie ma ich skoro nie ma o tym wzmianki w Rb
-co do scenariuszy pogadamy jeszcze między sobą- ja myślę że można wszystkie dostosować do gry turniejowej pod kątem liczenia dużych punktów w razie spełnienia warunku zwycięstwa i losować co bitwę „jak to robią czterdziestkowcy”
Ostatecznie powiem tak:
-co do los’a czekamy na LS
-co do punktów poproszę jakiegoś moda o wrzucenie ankiety 2399 czy 2400
-co do połówek za unity nie ma ich skoro nie ma o tym wzmianki w Rb
-co do scenariuszy pogadamy jeszcze między sobą- ja myślę że można wszystkie dostosować do gry turniejowej pod kątem liczenia dużych punktów w razie spełnienia warunku zwycięstwa i losować co bitwę „jak to robią czterdziestkowcy”

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tzn według najnowszego FAQa niemieckiego (pewnie wkrótce update pójdzie też na stronie angielskiej) magia działa na czołg, więc nie stanowi on już takiego problemu. Nie masz maszyn kolego - bierz metal.
Jeśli chodzi o złamanie kogoś, to po prostu RB nie przewiduje żadnego 20-0 ani 17-3. Jest inna skala zwycięstw. Ja bym jednak pograł na w miarę czyste zasady GW (poza LOS, rzecz jasna) zamiast od razu ubierać to w zasady turniejowe do siódemki, bo istotnie - w systemie 20-0 brejpointy robią taki WTF. Ewentualnie można przyjąć uproszczenie, że jak się wygra na brejkpointy to jest 20-0, ale modyfikowane o każdy brejkpoint, który pokonanemu udało się "wyszarpać", razy dwa.
Czyli jak Kazik zszedł do 3 brejkpointów i przegrał, ale wcześniej zabił przeciwnikowi generała, to przegrywa 16-4 (bo dwa brejkpointy ubił). Z ewentualnym zastrzeżeniem, że wygrany zawsze dostaje minimum 11-9.
Jeśli chodzi o złamanie kogoś, to po prostu RB nie przewiduje żadnego 20-0 ani 17-3. Jest inna skala zwycięstw. Ja bym jednak pograł na w miarę czyste zasady GW (poza LOS, rzecz jasna) zamiast od razu ubierać to w zasady turniejowe do siódemki, bo istotnie - w systemie 20-0 brejpointy robią taki WTF. Ewentualnie można przyjąć uproszczenie, że jak się wygra na brejkpointy to jest 20-0, ale modyfikowane o każdy brejkpoint, który pokonanemu udało się "wyszarpać", razy dwa.
Czyli jak Kazik zszedł do 3 brejkpointów i przegrał, ale wcześniej zabił przeciwnikowi generała, to przegrywa 16-4 (bo dwa brejkpointy ubił). Z ewentualnym zastrzeżeniem, że wygrany zawsze dostaje minimum 11-9.