PG vs WL starcie 8ed
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: PG vs WL starcie 8ed
dzieki a powiedzcie co oznacza skrot ItP?
a i jeszczejedno a jakby im dac banet z calkowita odpornoscia na magie?
no i czy bsb w tej edycji moze miec magiczna szmate i magiczne itemy?
a i jeszczejedno a jakby im dac banet z calkowita odpornoscia na magie?
no i czy bsb w tej edycji moze miec magiczna szmate i magiczne itemy?
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
ItP= immune to psychology
To będą odporni na magię
Nie może
To będą odporni na magię
Nie może
Gdzie w tym sens? Przecież PG nie dają rady w combacie w ogóle, dlatego trzeba ich boostować magią.Mortipher pisze:
a i jeszcze jedno a jakby im dac banet z calkowita odpornoscia na magie?
Z resztą dziś zobaczyłem bicz na WL. Darki mają zajebiste te wiedzmy. 40 wiedźm kroi bez problemu klocek WL. Do tego testowałem z czym tacy WL sobie dać rade mogą. No i na początek 35 maruderów<w 2 turze nie było klocka przy stracie zaledwo 5 WL> Następna w kolejce była hydra i ta generalnie była rozkręcana, ale strasznie wiele WL padało. Potem próbowałem abomkę i ta też była zjadana. Potem dwie hydry, które w ostatecznym rozrachunku zjadły WL. <druga hydra została na 1W> i to co najbardziej ratuje hydry to 2 handlerów w których ataki idą na 5+ No i AS na 6+ był zbyt często na mój gust zdawany. Ogólnie dostaliśmy najlepszą piechotę w grze.
Paskudny uśmiech power gamera
No niby można, ale WL zyskują dzięki niemu o wiele bardziej.Mortipher pisze:a i jeszczejedno a jakby im dac banet z calkowita odpornoscia na magie?
No wiesz co, grać na wielkim klocu WL i nie wiedzieć, że stubborna zdaje się na generalskim?Jab pisze:Dlaczego nie masz stabborna? I to nawet lepszego ponieważ na ld. 9
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W erracie do DE jest napisane, że to hydry zawsze dostają po tyłku i że nie można bezpośrednio w CC jak i w shootingu ich zabic. Ich to znaczy poganiaczy.i to co najbardziej ratuje hydry to 2 handlerów w których ataki idą na 5+
A tak wogóle, to można "zerówke" z deatha puszczac na hydre? czy ona i tak będzie korzystała z LD poganiaczy??
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
można w cc jeśli masz model który może walnąć w załoganta a z hydrą nie jest w kontakcieKayolPixel pisze: W erracie do DE jest napisane, że to hydry zawsze dostają po tyłku i że nie można bezpośrednio w CC jak i w shootingu ich zabic. Ich to znaczy poganiaczy.
I sold my soul for rock'n roll
Nie bardzo, bo Handlersi stoją w CC za Monsterem i nie są w kontakcie BtB z oddziałem. Sami mogą jednak wykonywać ataki po modelach które są w kontakcie z Monsterem. Ogólnie dla MnH za każdego niewysejwowanego wounda rzucasz na 5+ czy ginie obsługant, ale jeśli dobrze rozumiem FAQ to Hydra jest wyjątkiem i jej poganiacze nie obrywają (ale schodzą normalnie jak Hydra umrze).Master of reality pisze:można w cc jeśli masz model który może walnąć w załoganta a z hydrą nie jest w kontakcie
Mozna, i będzie korzystała z ich liderki, bo są traktowani jak jeden model.KayolPixel pisze:A tak wogóle, to można "zerówke" z deatha puszczac na hydre? czy ona i tak będzie korzystała z LD poganiaczy??
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Faktycznie, przepraszam za błąd, jest tak jak piszesz. Nie zwróciłem uwagi na tą zmianę.bercik pisze:Nie bardzo, bo Handlersi stoją w CC za Monsterem i nie są w kontakcie BtB z oddziałem. Sami mogą jednak wykonywać ataki po modelach które są w kontakcie z Monsterem. Ogólnie dla MnH za każdego niewysejwowanego wounda rzucasz na 5+ czy ginie obsługant, ale jeśli dobrze rozumiem FAQ to Hydra jest wyjątkiem i jej poganiacze nie obrywają (ale schodzą normalnie jak Hydra umrze).Master of reality pisze:można w cc jeśli masz model który może walnąć w załoganta a z hydrą nie jest w kontakcie
I sold my soul for rock'n roll
21 PG ustawieni po 7, banner z arour piercingiem, bsb z banerem odporności na magie, na czempiona mr 1 (tak jakby bsb mial wyjsc do innego oddziału, a zresztą to tylko 15 pkt ) do tego Arcy z shadow, lub mały mag z minusem do strzelania jeśli arcy jest w innym klocku. Mamy 15 atakow, zawsze bijąc pierwszi z przerzutami i - 2 do as. Mając 3 szeregi mamy stubborna na wszystkie mocniejsze rzeczy, a trafiajac na gówniane oddziały z duża ilością rank, szatkujemy je - siła 4 wystarczy Jesli wpada w nas większy potworek to nie my sie bufujemy (odpornoś na magie musi mieć wady) ale rzucamy na niego - do toughnesa z shadow i spokojnie sobie radzimy (ksiazeczkę ciężko zdispelować ), a i sam potworek jeśli przeżyje nie ma tak lekko bo zazwyczaj trafia na 4 a my mamy warda. Jedynym stuffem bolącym ten klocek jest przedmiot każący przeżucać wardy na jakimś mocnym kolesiu, ale i tak taki klocek cięzko jest ruszyc ( testowałem narazie w kilku bitwach z lizi - kroi saurusy, gwardie, skinki, a i stegadony cisnie az miło, grałem tez tym z DE i dawało rade) - polecam do rozważenie, a WL to po prostu nie elfy
PG maja latwıej z amıamı opartymı na duzej ıloscı templatkowego strzelanıa, ale w ogolnym rozrachunku sa IMO gorsı. Z s4 nıe maja duzych szans z mocnıejszymı rzeczamı. Poza tym nıe maja stubborna, co dyskwalıfıkuje ıch w moıch oczach.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ok, ale zazwyczaj to albo natrafiamy na jakąś masę gówna z tafem 2-4 ( ok nie mamy stubborna ale kroimy wszystko nawet s4) albo na coś mocniejszego a mniej liczebnego np. gwardia DE z którą mamy wyrównane szanse a i może być też nas więcej o szereg (bo zazwyczaj wystawia się 14/15) to wtedy jest stubborn, a szanse przeżycia mając warda są dużo wieksze, lub kawa na którą bijąc pierwsi i mając -2 do as nie mamy najgorzej, tymbardzej że napewno więcej przeżyje z wardem. A jak wbije się bydle jakieś to mamy shadow na arcy, więc obniżamy mu tafa a sam mag teleportuje się za innego bohatera jesli jest potrzeba i bez ryzyka jest. Tym bardziej że potworki mają zazwyczaj 5/6 tafa a my obiżając o D3 zjeżdzamy je statystycznie do 3/4 więc mamy ich na 3 lub 4 z - 2 do as, a czary z książki cięzko jest zdispelować.
WL też są napweno mocną opcją, ale nie podobają mi się zabardzo fluffowo i jako modele, a gwardia w tej edycji imo więcej zyskała Ale ciebie zagorzałego miłośnika WL raczej nie przekonam Po prostu dla mnie gwardia jest teraz bardziej uniwersalna bo nie nadaje sie juz tylko do wystawiania 5-10 z magami albo banerem
WL też są napweno mocną opcją, ale nie podobają mi się zabardzo fluffowo i jako modele, a gwardia w tej edycji imo więcej zyskała Ale ciebie zagorzałego miłośnika WL raczej nie przekonam Po prostu dla mnie gwardia jest teraz bardziej uniwersalna bo nie nadaje sie juz tylko do wystawiania 5-10 z magami albo banerem
- Heffe vel Mikołaj
- Wałkarz
- Posty: 64
- Lokalizacja: Zoppot
- Kontakt:
AndreFW
skąd ci się wzięło 15 ataków?
nie sądzisz, że uderzając z siłą 6 masz większe szanse na zabicie niż z siłą 4 (i AP3 zamiast AP2?)
i ile jest tych modeli z T2? chyba częściej jest T4.
PG są do bunkrowania, w CC robią mniej niż SM.
co daje f. strider na WL? czy lasy nie działają tylko na kawę i rydwany?
skąd ci się wzięło 15 ataków?
nie sądzisz, że uderzając z siłą 6 masz większe szanse na zabicie niż z siłą 4 (i AP3 zamiast AP2?)
i ile jest tych modeli z T2? chyba częściej jest T4.
PG są do bunkrowania, w CC robią mniej niż SM.
co daje f. strider na WL? czy lasy nie działają tylko na kawę i rydwany?
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Heffe vel Mikołaj pisze:AndreFW
skąd ci się wzięło 15 ataków?
nie sądzisz, że uderzając z siłą 6 masz większe szanse na zabicie niż z siłą 4 (i AP3 zamiast AP2?)
i ile jest tych modeli z T2? chyba częściej jest T4.
PG są do bunkrowania, w CC robią mniej niż SM.
co daje f. strider na WL? czy lasy nie działają tylko na kawę i rydwany?
nie zgodze się. WL ogólnie lepsi ale nie zawsze.
Walka PG vs WL, cóż kocurków nie ma, nie dadzą rady (czyli dobry bat na HE deathstar whitelionowy, który podejzewam, że bardzo będzipopularny na początek), ASF z I6 oraz ward na 4+.
Czarna gwardia z ASF, jak wyżej, kotów nie ma, ale w tym wypadku ASF na gwardię to tylko vs HE, ale skoro HE są teraz tak mocne to DE mogą wystawiać dalej tą szmatę, skoro na turnieju spotkają 2-3 graczy HE także może być oplacalne. A w tej walce PG są górą (PG vs BG), biją się niemalże tak samo, ale ward daje przewagę PG.
Templejta na srodek oddzialu z krasnoludzkiej klopy, PG znowu górą.
I PG w hordzie bić się potrafią wystarczająco, ale to nie zmienia faktu, że bardziej uniwersalni są WL jako ogól, jednak w niektorych sytuacjach WL wymiękają przy milczących mnichach. Dlatego ja będę testowal to i to razem
wczoraj znowu testowałem klocek PG tym razem z Banner of Armour Piercing; Champion z Magicznymi atakami dla oddziału i GoC. Do tego Arcy z Death mały z shadow i BSB z BotWD.
Istny bat na HE. Jeśli mój oddział wejdzie w CC to jestem w stanie wyrżnąć arcymaga przeciwnika. WL Nie mają przerzutu z ASF (bo PG mają I6) i nie mają żadnego AS, a ja przeciwko nim mam na 4+ ward.
Mam serdecznie wyjebane na maszyny przeciwnika z Tamplatkami bo zawsze mam tego warda (catapy skavenów są chore...), w przypadku WL już nie jest tak kolorowo, no i ew miscasty nie bolą aż tak.
Mag Death + Shadow świetnie się spisują. Minus do I, WS, T czy S dają duże możliwości (szczególnie przeciwko innym elfom) no i do tego doom n darknes który pomaga łamać oddziały przeciwnika.
IMO opcja ENDRIU jest bardzo fajna ale z czasem może się okazać że lepiej mieć oddział bardziej odporny niż z electro jebnięciem.
Istny bat na HE. Jeśli mój oddział wejdzie w CC to jestem w stanie wyrżnąć arcymaga przeciwnika. WL Nie mają przerzutu z ASF (bo PG mają I6) i nie mają żadnego AS, a ja przeciwko nim mam na 4+ ward.
Mam serdecznie wyjebane na maszyny przeciwnika z Tamplatkami bo zawsze mam tego warda (catapy skavenów są chore...), w przypadku WL już nie jest tak kolorowo, no i ew miscasty nie bolą aż tak.
Mag Death + Shadow świetnie się spisują. Minus do I, WS, T czy S dają duże możliwości (szczególnie przeciwko innym elfom) no i do tego doom n darknes który pomaga łamać oddziały przeciwnika.
IMO opcja ENDRIU jest bardzo fajna ale z czasem może się okazać że lepiej mieć oddział bardziej odporny niż z electro jebnięciem.
Amulet of Light i Gem of Courage - oba to Enchanted ItemsChampion z Magicznymi atakami dla oddziału i GoC.
może fajnie by bylo AoL i Dragonhelm?
armor troszke lepszy i 2+ ward na flamingi - chociaz rzadko jakis czelendż dojdzie przy tym klocku
Zobaczycıe, jeszcze zmıenıcıe zdanıe o PG jak Wam spıernıcza od glupıch slavow
Ten brak stubborna (ı wıeksza podatnosc na 6 z lıfe, ale to mnıej) najbardzıej ıch bolı. Jak sıe ıch skanapkuje (a przy 4x60 slavow nıe jest to cıezkıe do zrobıenıa) to chlopakı moga poplynac.
Poza tym, kto ma 40 PG?
Ten brak stubborna (ı wıeksza podatnosc na 6 z lıfe, ale to mnıej) najbardzıej ıch bolı. Jak sıe ıch skanapkuje (a przy 4x60 slavow nıe jest to cıezkıe do zrobıenıa) to chlopakı moga poplynac.
Poza tym, kto ma 40 PG?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.