

Jeszcze 2 dni temu opis ten było można znaleźć w FAQ ale od wczoraj już nie

Moderator: Yudokuno
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Z racji że teraz sumuje się bonusy Kocioł daje +1Ataku dodatkowo do frenzy, kocioł daje tez bonus +2A dla Hag i +3A dla Dead Hag,Cauldron of Blood: The Cauldron receives two attacks for each
Hag Attendant, and three attacks for the Death Hag, instead
of one attack per crew model as would normally be the case for
a war machine. Add +1 to the number of attacks received by
each crew model as long as they are Frenzied.
zatem poprawka nastąpiła - hotek działa jak wizard jest w 12 " od RoH - nie cel spela.Brat_Kruger pisze:pewne jest jedno - pytanie i odpowiedź z w FAQ przeczy temu co jest w erracie to armybooka .... czekam na poprawkę - w którą bądź stronę
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jeżeli tak jest to zgodzę się ze z tymi atakami i Frenzy.... mogli by dopisać "opis dla tępych" bo teraz na chłopski rozum daje te właściwości sam Kocioł.the_lilith pisze:ale wydaje mi sie ze ten zapis dot. dodatkowych atakow u hag sluzy tylko podkresleniu dla tepych angoli,
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Twój upór jest bez sensu, jesteś już jedyną chyba osobą, która w Polsce tak myśli. Po prostu klapki na oczy i byle przed siebie, przeć w uporze bezsensownym... A wszystko dlatego, że ktoś Ci popsuł zabawkę...Żaba pisze:ciekawa teoria, która jednak po konfrontacji ze stroną 31 i 32 RB rozpada się pyłJab pisze: No właśnie tylko jeżeli castujesz przy hoteku <bo attempt oznacza rzut na spełnienie CV a nic nie mówi o tym gdzie ten spell poleci, ponieważ jeżeli attempt Ci wyjdzie to dopiero przy spell resolution wyznaczasz cel itp.>sugeruję zapoznać się z kolejnością działań przy rzucaniu czaru - podpowiem wybór celu jest przed rzutem na casta.
próbujcie dalej![]()
dobranoc,
Ż.
P.S. i dla ułatwienia przykład z życiaczy jak ktoś rzuci strzałką w tarczę to czy ta strzałka znajduje się w promieniu 12 cali od niej
Zaś działanie Hoteka jest teraz następujące:Each Wizard can only attempt to cast each spell once per turn. Wizards cannot try to cast spells if they are fleeing or not on the battlefield
To cast a spell, a Wizard nominates one of his spells to cast, and declares the target of the spell. (...)
Z pierwszego cytatu wynika, że próba rzucenia czaru jest podejmowana przez czarodzieja, wymaga wybrania czaru do rzucenia i podania celu (następny akapit mówi o wyborze ilości kości do rzucenia). Także gdy następuje próba rzucenia czaru (ten "attempt" tak zwany), mamy czarodzieja, który wybrał czar, wybrał cel oraz wybrał ilość kości, którymi lada chwila rzuci. Zaś Hotek (a właściwie jego opis) mówi: Każdy czarodziej dokonujący próby rzucenia czaru znajdując się w promieniu 12" cali od posiadacza Hoteka będzie miał Miscasta na każdym dublecie (IF tylko na 2x6). Liczy się tylko to, gdzie jest czarodziej, a nie gdzie jest jego cel. O tym, że liczyło się również w co celuje mag mówiła reszta zapisu, której po erracie już nie ma (BO ZOSTAŁ USUNIĘTY! To znaczy, że JUŻ GO NIE MA!). Bez zapisu takiego jak np w Howler Windzie, czy starym Hoteku nie ma bata, by jakikolwiek sędzia dał się przekonać, że to działa również na cel czaru, opis Hoteka jest teraz prosty i jednoznaczny.“Any Wizard (friend or foe) attempting to cast a
spell within 12" of the wearer must roll on the Miscast table on
any roll of a double, but will only cast a spell with irresistible
force on a roll of double 6.”
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Dead Hag i Hagi mają z bazy Frenzy a kocioł daje drugieGarG pisze:Gdzie wy widzicie to podwójne frenzzy?
wojownicy khorne'a z banner of rageGarG pisze:Gdzie wy widzicie to podwójne frenzzy?
Gdyby nie było napisane w opisie kotła to by miała tylko DH... zacznij myśleć kurwa bo coraz bardziej mnie denerwujesz z wprowadzaniem ludzi w bład i spamowaniem.Remx pisze:Dead Hag i Hagi mają z bazy Frenzy a kocioł daje drugieGarG pisze:Gdzie wy widzicie to podwójne frenzzy?teraz wiesz już nad czym tak tu debatowaliśmy
Bo tak masz Haga w sobie ma Frenzy w opisie kotła też masz że daje Frenzy, i jeszcze dalej masz w opisie Add +1 jak jest Frenzy
heheło i nawet trzy wychodzi hehe
no ale olać to zobaczymy jak to będzie później obada się może inne rasy mają podobne ciekawostki Frenzy+Frenzy
A z nimi co niby mają dodatkowy atak? Pokaż mi tą zasade że się nakładają to Ci uwierze... Jednak zaoszczędzisz czas jak mi po prostu uwierzysz że nie ma takiej.Rafał_Pękala pisze:wojownicy khorne'a z banner of rageGarG pisze:Gdzie wy widzicie to podwójne frenzzy?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...