VIII edycja

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Re: VIII edycja

Post autor: Doman- »

Pograłem dziś VC,
jest potencjał w treekinach, zjadł duży klocek ghuli, pocisliby GG ale pech w kościach
ale lord vampire z trickster helm, to jest cholerstwo :?
co do łuczników bardzo duży plus z FA, do tego możliwość dania im magicznych ataków ze spite
dawało radę


pozdro

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

Ja grałem ostatnio z VC i skończyło sie na Fire Dragonie ze strony vampirów... nie miałem nic do powiedzenia...:)
IMO najwiekszym problemem są te niezrównoważone czary ale szczerze powiedziawszy nie ma sie co tym przejmować bo daje to smaczku tej grze:) Doszedłem do wniosku że nie będę sie bawił w monotematyczne rozpiski bo stwarza to bardzo nudną gre... Planuje wystawiać sie jak najbardziej różnorodnie i zobaczymy co z tego bedzie:)

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

ja tam jeszcze poprobuje treekiny i opcje full strzelanie :wink:

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Jakie wielkościowo/ilościowo oddziały treekinów proponujecie?

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

0

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

Jak brać to 7-8:) najlepiej 2 oddziały:)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

runepriest pisze:0
A co Ty taki cięty jestes na tych Treekinów? Przeciez to tez drzewka. Wiesz, mamy te jednostke w AB od kilku dobrych lat.... ;)
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Tyle lat nie dało się na nich grać więc teraz, gdy pojawił się chociaż cień szansy na ich powodzenie w rozpiskach powinniśmy się cieszyć...
Chociaż na papierze nigdy nie wyglądali słabo ;)

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

na niektóre armie gdzie są słabsze klocki piechoty i nie ma klepaczy (IMP, etc..) są dobre, na HE z WL :P i chaos z kowbojami już gorzej.
dlatego ja póki co będę wystawiać jeden unit w liczbie 7.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

cięty jestem bo nie lubię tego oddziału po pierwsze nie klimatyczny, po drugie jak chciałem na siłe ich wprowadzić w 7 edycji do gry okazały się o tyle chujowe że nadal im nie wierzę

zaborek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 162
Lokalizacja: Piła/Warszawa/VA Beach

Post autor: zaborek »

runepriest pisze:cięty jestem bo nie lubię tego oddziału po pierwsze nie klimatyczny, po drugie jak chciałem na siłe ich wprowadzić w 7 edycji do gry okazały się o tyle chujowe że nadal im nie wierzę
Eeeee tam, zeby odrazu "nie klimatyczne" :)

Przeca to lesne stworki, z drewna, pala sie i to jak, wiec o nie-klimatycznosc to raczej trudno je posadzac 8) Takie przerosniete driady albo niedorozwiniete drzewce, jak kto woli :lol2:

A co do ich wartosci, no to tak sie porobilo, ze w 8 edycji troche zmienila sie ich uzywalnosc :) Nie ma co przykladac starych przyzwyczajen z poprzedniej edycji :)

Pozdrawiam
i wiecej wiary w Las zycze :)
Seek honour as you act
and you will know no fear

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

A czemu on jest niby nie klimatyczny:P Imo ma zajebisty klimat:)

Awatar użytkownika
Koone
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Sącz/Kraków/Katowice

Post autor: Koone »

Driady-duchy drzew, treekiny- ożywione drzewa, treeman, najwieksze i najstarsze ożywione drzewo z okolicy.

A co do samych treekinów to myślę że max 8 powinno być w oddziale:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

kiedyś były klimatyczne bo były słabe, teraz są klimatyczne bo jest to niby najbardziej wartościowy oddział w tej armii, co do wiary w las proszę sobie darować. chodzi mi o to że po prostu nie lubię tego oddziału

Awatar użytkownika
Koone
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Sącz/Kraków/Katowice

Post autor: Koone »

Tak się teraz zastanawiam... a co ze scoutami? Strzelanie po marszu i darmowy reform, całkiem niezłe atuty
Obrazek

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

tylko spróbuj ich schowac:) A waye za drodzy troszke sie wydają.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

do cięcia marszu już się nie przydadzą, mogą probowac zabijac w combacie parki maszynowe, straszyc kowbojow.
ja sobie przetestuje jeden oddział warhawków niedługo. 120 punktów, już nie ma slotów, zobaczymy co z tego wyjdzie..

Awatar użytkownika
Koone
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Sącz/Kraków/Katowice

Post autor: Koone »

Wydaje mi się że glade guardzi jako scouci byliby doskonałym oddziałem, niekoniecznie kamikadze do niszczenia maszyn, bo przecież nie ma teraz ryzyka że trafimy maszynę tylko wszystko leci w obsługę, więc wystarczą średnio 3 trafienia i zranienia
Obrazek

Awatar użytkownika
MAĆKO
Kradziej
Posty: 932

Post autor: MAĆKO »

taaa ale z tafem maszyny czyli najczesciej 7:) czyli trafisz na 3/4 i ranisz na 6...

Awatar użytkownika
Koone
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Sącz/Kraków/Katowice

Post autor: Koone »

To teraz nie jest tak że załóżmy strzelam na daleki zasięg 4+ i to leci w obsługę od razu czyli ranie też na 4+ ? Myślałem że maszyny zostały całkowicie wykluczone:(
Obrazek

ODPOWIEDZ