Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
doszedlem do mam nadziej poprawnego wniosku że bede ich wystawial 7 w szeregu...
Sprawdź i zobacz czy to Ci przypasuje...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
nie wiem za bardzo o co chodzi.bigpasiak pisze:No i zawsze to tani i mobilny sztandar tam gdzie potrzeba, wystarczy 1 kolo bo boku i w odpowiedni sposób ustawieni idealni do wyciągania magó z klocków a w dodatku teraz mają warda 5+ też na magię
jedyne co mi przychodzi do głowy, jeśli chodzi o pojedynek magowie/wildzi to szarża w formacji (w liczbie 5) 3 na 2, żeby 4 modele stykały się z magiem. w takim wypadku, żeby zawsze mieć 4 modele może w tej edycji bardziej opłaci się wystawić 6 czy 7.
przyszedł mi jeszcze jeden pomysł apropo tego co napisał Pasiak.
szarżujemy wildami na bok klocka w formacji "gęsiego", żeby jak najmniej spadło, potem przeciwnik robi reforma. po reformie mag musi się stykać z wildami chyba, że coś się zmieniło i wtedy atakujemy dwoma wildami po magu.
szarżujemy wildami na bok klocka w formacji "gęsiego", żeby jak najmniej spadło, potem przeciwnik robi reforma. po reformie mag musi się stykać z wildami chyba, że coś się zmieniło i wtedy atakujemy dwoma wildami po magu.
Witam graczy WE, dawno nie grałem Leśniakami i coraz bardziej mi się podobają (spam drzew). Stworzyłem więc rozpiski na parówkę i chciałem usłyszeć Wasze opinie na ich temat. Głównie interesuje mnie nowe Drzewo, jak się spisuje?
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=25030
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=25030
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
gadanie, że nie ma gdzie go schować. jak jest kilka oddziałów do ubicia to drzewo niekoniecznie spada pierwsze.
zawsze znajdzie się jakiś impas czy domek za którym można schować drzewko w razie potrzeby.
po dupie dostaje z armiami gdzie są magiczne maszynki. warto przypomnieć, że można mu dać +2 do T.
dzięki thunderstompowi naprawdę szybko zabija klocki.. zawsze w WE tak było, że drzewo przyjmuje klocek, a potem na bok wpadają driady czy coś innego i pozamiatane.
zawsze znajdzie się jakiś impas czy domek za którym można schować drzewko w razie potrzeby.
po dupie dostaje z armiami gdzie są magiczne maszynki. warto przypomnieć, że można mu dać +2 do T.
dzięki thunderstompowi naprawdę szybko zabija klocki.. zawsze w WE tak było, że drzewo przyjmuje klocek, a potem na bok wpadają driady czy coś innego i pozamiatane.
grałem dzisiaj z demonami rozpiską zamieszczona w tym temacie. format 2900.
kolega wystawił: blodka, syrenke, 2xherald tzeentch z master of sorcery (jeden bsb), 40 horrorów, 25 demonetek, 2x1 find, 3x5 seekerek, 2x5 furii, 2x6 flamerów
14:6 w plecy, myślałem, że będzie gorzej.
moja rozpa nie ma co zrobić z blodkiem, w ogóle teraz nie ma co z nim zrobić. jest to prawdopodobnie jedyna armia, która będzie wystawiać coś tak mocnego, dlatego nie wiem czy jest sens składać jakiegoś lorda chalangera pod niego.
zabił treekiny, driady, resztą uciekłem.
flamery są straszne, trzeba to przyznać, 30 cali zasięgu od pierwszej tury... treeman przetrwał 3 salwy jednych flamerow aż w końcu w nie wpadł (dostał 2 rany), został jeden, ale wyleczył je z life i wstały aż 3.. w następnej turze wpadły driady i je pokroiłem.
drugie zblokowałem orłem od boku i 3 tancerzami od przodu (jeden doszedł po s&S) przez kilka tur, potem wpadły driady, ale rzucił ifkę na +2 do T.
miał sporo śmiecia, a ja straciłem w 2 turze treekiny od bloodka, także nie miałem jak ruszyć klocków, zadałem jedną rane syrence ze snajperek, wystrzelałem i wymagowałem większość śmiecia. potem rane dostał też bsb (snajperki).
układało się nieźle.. ale w 4 turze chyba rzuciłem misscasta na d6 s4 (1 z life) z 3 kości w finda, zabiłem sobie 4 tancerzy i społowiłem bsb.. mag przeżył. potem kolega myślał, że się dobrze zastawił (seekerki, furie, z tyłu blodek jakieś 9 cali od tancerzy). nie pomyślał, że mogę zaszarżować furie, zrobiłem tak, przebiłem się i pobiegłem na 10 cali.
gdyby nie misscast mógłbym wpuścić 1 dużą pi*** bo mag i bsb by nie spadli, a tak pierwsza dispel, druga weszła i pozamiatała.
w tej turze wciągnął też syrenką lorda na orle, zabiłem czempiona dostając rane, w następnej dostałem rane, ale zabiłem syrenę.
myślałem, że będzie gorzej..
kolega wystawił: blodka, syrenke, 2xherald tzeentch z master of sorcery (jeden bsb), 40 horrorów, 25 demonetek, 2x1 find, 3x5 seekerek, 2x5 furii, 2x6 flamerów
14:6 w plecy, myślałem, że będzie gorzej.
moja rozpa nie ma co zrobić z blodkiem, w ogóle teraz nie ma co z nim zrobić. jest to prawdopodobnie jedyna armia, która będzie wystawiać coś tak mocnego, dlatego nie wiem czy jest sens składać jakiegoś lorda chalangera pod niego.
zabił treekiny, driady, resztą uciekłem.
flamery są straszne, trzeba to przyznać, 30 cali zasięgu od pierwszej tury... treeman przetrwał 3 salwy jednych flamerow aż w końcu w nie wpadł (dostał 2 rany), został jeden, ale wyleczył je z life i wstały aż 3.. w następnej turze wpadły driady i je pokroiłem.
drugie zblokowałem orłem od boku i 3 tancerzami od przodu (jeden doszedł po s&S) przez kilka tur, potem wpadły driady, ale rzucił ifkę na +2 do T.
miał sporo śmiecia, a ja straciłem w 2 turze treekiny od bloodka, także nie miałem jak ruszyć klocków, zadałem jedną rane syrence ze snajperek, wystrzelałem i wymagowałem większość śmiecia. potem rane dostał też bsb (snajperki).
układało się nieźle.. ale w 4 turze chyba rzuciłem misscasta na d6 s4 (1 z life) z 3 kości w finda, zabiłem sobie 4 tancerzy i społowiłem bsb.. mag przeżył. potem kolega myślał, że się dobrze zastawił (seekerki, furie, z tyłu blodek jakieś 9 cali od tancerzy). nie pomyślał, że mogę zaszarżować furie, zrobiłem tak, przebiłem się i pobiegłem na 10 cali.
gdyby nie misscast mógłbym wpuścić 1 dużą pi*** bo mag i bsb by nie spadli, a tak pierwsza dispel, druga weszła i pozamiatała.
w tej turze wciągnął też syrenką lorda na orle, zabiłem czempiona dostając rane, w następnej dostałem rane, ale zabiłem syrenę.
myślałem, że będzie gorzej..
Spellweaver @ 250
4lvl Lore of Beast
Spellweaver @ 250
4lvl Lore of Life
12 GG @ 156
Musican, Champion
12 Dryads @ 144
12 Dryads @ 144
12 Dryads @ 144
7 Treekins @ 455
7 Treekins @ 455
W sumie 1998 pkt
Taka rozpa. Treekiny i driady mają cisnąć i jeśli coś spadnie po drodze, wstawać dzięki magii życia, a potem dzięki magii bestii mają dostać boosta w postaci Great Fire Dragona Nie wiem czy nie przesadziłem z Treekinami
Rozpa będzie prawdopodobnie testowana na DE albo Zielonych
4lvl Lore of Beast
Spellweaver @ 250
4lvl Lore of Life
12 GG @ 156
Musican, Champion
12 Dryads @ 144
12 Dryads @ 144
12 Dryads @ 144
7 Treekins @ 455
7 Treekins @ 455
W sumie 1998 pkt
Taka rozpa. Treekiny i driady mają cisnąć i jeśli coś spadnie po drodze, wstawać dzięki magii życia, a potem dzięki magii bestii mają dostać boosta w postaci Great Fire Dragona Nie wiem czy nie przesadziłem z Treekinami
Rozpa będzie prawdopodobnie testowana na DE albo Zielonych
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
rozłóż unity driad po 8 sztuk, żeby było 4x8.
usuń 4 driady i czempiona/łucznika, wstaw wand of the wych elm na jednego z magów.
IMO masz za mało jednostek wsparcia, nawet przy 4 unitach driad. gdzie schowasz magów jak spadną łuki?
treekiny są dobre, ale 2k to za mały format by wstawić 2 duże oddziały.
proponuję zamiast jednego oddziału treekinów wstawić: orzeł lub dwa, tancerzy, wildów, coś w tę deseń.
w ogóle nie widzę dwóch arcymagów
nie masz pewności, że w każdej turze rzucisz choć 3 czary, bo magia jest strasznie losowa.
brak bsb moim zdaniem to też wada tej rozpiski, bsb się teraz cholernie przydaje.
usuń 4 driady i czempiona/łucznika, wstaw wand of the wych elm na jednego z magów.
IMO masz za mało jednostek wsparcia, nawet przy 4 unitach driad. gdzie schowasz magów jak spadną łuki?
treekiny są dobre, ale 2k to za mały format by wstawić 2 duże oddziały.
proponuję zamiast jednego oddziału treekinów wstawić: orzeł lub dwa, tancerzy, wildów, coś w tę deseń.
w ogóle nie widzę dwóch arcymagów
nie masz pewności, że w każdej turze rzucisz choć 3 czary, bo magia jest strasznie losowa.
brak bsb moim zdaniem to też wada tej rozpiski, bsb się teraz cholernie przydaje.
1 Spellweaver @ 330 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Lamentation of Despairs [25]
1 Noble @ 100 Pts
General; Longbow
Starfire Arrows [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
3 Treekin @ 195 Pts
3 Treekin @ 195 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1492
Będę walczył z armiami które mają duże klocki, więc treekiny rozłożyłem na dwie jednostki do flankowania i sciągania steadfasta, chociaż nie wiem czy to odpowiednio... trwały wybór
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Lamentation of Despairs [25]
1 Noble @ 100 Pts
General; Longbow
Starfire Arrows [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
3 Treekin @ 195 Pts
3 Treekin @ 195 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1492
Będę walczył z armiami które mają duże klocki, więc treekiny rozłożyłem na dwie jednostki do flankowania i sciągania steadfasta, chociaż nie wiem czy to odpowiednio... trwały wybór
zrobiłbym z tego nobla bsb, a maga generałem, bo maja tyle samo LD, a mag ma więcej woundów.
wstawiłbym oddział wildów albo nawet 2, żeby jak najszybciej zabić magów.
na małe punkty zabijasz lorda maga i pozamiatane.
nie wiem czy bym pakował punkty w łuki.
ewentualnie jakaś 2x10 z muzykiem do zdejmowania śmiecia na te punkty powinno spokojnie wystarczyć.
oszczędzasz 240 punktów wstawiasz kolejny unit driad i np. wildów.
poszukałbym też punktów na orła.
wstawiłbym oddział wildów albo nawet 2, żeby jak najszybciej zabić magów.
na małe punkty zabijasz lorda maga i pozamiatane.
nie wiem czy bym pakował punkty w łuki.
ewentualnie jakaś 2x10 z muzykiem do zdejmowania śmiecia na te punkty powinno spokojnie wystarczyć.
oszczędzasz 240 punktów wstawiasz kolejny unit driad i np. wildów.
poszukałbym też punktów na orła.