Demony 1600pkt ( 8 ed. )

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Demony 1600pkt ( 8 ed. )

Post autor: kamelot »

Z racji, że pożyczyłem armię demonów na DMW, a tydzień później jest turniej na 8 edycje uznałem, że tam też nią zagram.
Oto co wymyśliłem:

Unnamed 1600 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts ( life )
General; Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]

1 Herald of Tzeentch @ 210 Pts ( beast )
Magic Level 2; Battle Standard
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

41 Pink Horrors of Tzeentch @ 549 Pts
Magic Level 4; Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]
1 Iridescent Horror @ [12] Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts

6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts

5 Flamers of Tzeench @ 175 Pts

Models in Army: 61
Total Army Cost: 1599

Herald pieszy oczywiście do horrorów. Fiendy na jakieś maszyny i do przeszkadzania. Psy żeby mieć cokolwiek mocniejszego do walki, a flamery do zdejmowania mniejszych oddziałów wroga.
Zastanawiałem się nad lorami na heraldach i nadal nie wiem czy te, które podałem dadzą radę. W sumie na dyskowcu fajny by był death i xereus przeciw niektórym armią, ale żeby rzucić tą sensowna wersję muszę zabrać 6 kości, a to i tak nie daje pewności, że wejdzie. A z tym beastem to i mogę jakąś włócznię rzucić i zrobić z horrorów maszyny do zabijania ( +3 do siły i +3 ataki :twisted: ), a najważniejsze, że nie będę używał aż tyle kości, które przy dużych horrorach i dość kluczowym magu z lifem są strasznie potrzebne. Jeśli chodzi o magię, jedno jest pewne. Zawsze będę miał co rzucać :mrgreen:

Co wy na to?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

kamelot pisze: A z tym beastem to i mogę jakąś włócznię rzucić i zrobić z horrorów maszyny do zabijania ( +3 do siły i +3 ataki :twisted: ), :mrgreen:
Co wy na to?
Wał - ten czar można rzucać tylko na bohaterów :twisted:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jeśli chcesz pograć coś więcej to wywal psy bo mało się sprawdzają :(

ten czer +3 S / +3 A możesz rzucić na herosa więc horrory dalej nie poszaleją ( @edit: już kolega wyżej pisze ).. chyba z +1 s / +1T ale to już lepiej na demonetki ( a ptk. na nie masz z psów ) przynajmniej coś więcej zrobią i ustoją na stubbornie za szeregi... i może jakieś furie? jako odginaczki

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Nie boisz się że dyskowiec spadnie od jakiegoś bolczyka czy armatki?

Poza tym masz strasznie mało wystawień. Przeciwnik skończy wystawiać śmieci a ty już będziesz miał na stole wszystko.

Bardzo ciężko ci będzie przeciwstawić się np. WoCh, Lizardom, Skavenom, VC. Mają sporo śmieciooddziałów.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Wystawień jest akurat bardzo dużo jak na ten format i jak na demony.
Wiadomo, ze skavy czy lizaki mogą mieć więcej, ale tu się nie da.

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

Ilość wystawień mi pasuje. Co do dyskowca to w sumie racja, może szybko spaść. Mogę zamienić go na 3 rzeczy:
- heralda slaanesha z syrenką i koło 13 demonetek
- zabrać mu dysk i dodać jeszcze kilka horrorów ;D
- heralda khorna bsb ( save 3+, ranienie max na 3+ ) i 18 bloodletterów kosztem jednych piesków

Ja skłaniam się najbardziej ku opcji 1 i 3 bo 3 magów to trochę dużo i nigdy nie rzucę wszystkich czarów, które będę chciał mimo, że horrory zużyją max 4 kości na turę ( mając +5 do casta ;D ).
Psy raczej zostaną głównie dlatego, że nie mam tyle piechoty. A poza tym jeśli będę miał tego heralda z syrenką to zawsze mogę jechać jednymi psami obok tych demonetek i potem jakoś wpaść na flankę wroga.

Co sądzicie?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

IMO opcja numer 1.
A nawet kosztem 1 psa i jednego fienda powiększyłbym oddział demonic, żeby mogłby cokolwiek przyjąć na klatę, oczywiście ze sztandarem stubborna.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Wisnia pisze:IMO opcja numer 1.
A nawet kosztem 1 psa i jednego fienda powiększyłbym oddział demonic, żeby mogłby cokolwiek przyjąć na klatę, oczywiście ze sztandarem stubborna.
po co sztandar ze stubbornem? jeśli będzie miał więcej szeregów niż przeciwnik i tak będzie miał stubborna, chyba że mowa o tym za 25 co daje na pierwszy BT to można dać te 25 pkt. na to

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Chodzi o ten za 25pkt, of course.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

no to spoko :D

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

Posłuchałem części waszych rad i rozpiska wygląda teraz tak:

Unnamed1600 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Herald of Slaanesh @ 140 Pts
General
Siren Song [25]
Soporific Musk [25]

1 Herald of Tzeentch @ 190 Pts
Magic Level 2; Battle Standard
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]

14 Daemonettes of Slaanesh @ 211 Pts
Standard; Musician
Banner of Ectasy [25]

38 Pink Horrors of Tzeentch @ 513 Pts
Magic Level 4; Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]

1 Iridescent Horror @ [12] Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55 Pts

4 Flamers of Tzeench @ 140 Pts


Models in Army: 70
Total Army Cost: 1599

Jest jeszcze opcja wywalenia jednych psów i wtedy wrzucam:
- dodatkowego flamera
- dodatkowego psa
- fienda
- 4 demonetki

Myślę jednak, że taka rospa też daje radę. :)
Co sądzicie?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wywal psy w ogóle bo się nie sprawdzają ( wystawiam 8 i jest ciężko ) ale jeśli chcesz mieć to masz ;)

więc opcja wywalenia 1 psów jednak góruje

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Wywal oba oddzialy psow, dodaj 2 flamersy (w tym czempa, naprawde potrafi zrobic roznice) a za reszte pktow dopakuje ilosciowo demonetki ile sie da.

EDIT: ewentualnie przemysl wrzucenie 5-7 furii. Dalej milo sie sprawdzaja. Ostatnio z 3 oddzialow (po 5 kazdy) do machin wroga dolecial jeden oddzial (3 furie) i wycial 4-5 machinek. Fakt ze O&G nie maja super mocnej obstawy machin ale i tak to bylo mvp calej gry.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

ODPOWIEDZ