Dymitr i jego Mroczne elfy [2350/2500]

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Re: Dymitr i jego Mroczne elfy [2350/2500]

Post autor: Dymitr »

no własnie jakaś relacja
moja rozpiska [już magic itemami]
1 Dreadlord @ 246.0 Pts
General; Sea Dragon Cloak
Executioner's Axe [80.0]
Blood Armour [15.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]

1 Supreme Sorceress @ 320.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Sacrificial Dagger [25.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]

1 Sorceress @ 180.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Tome of Furion [15.0]
Black Dragon Egg [30.0]

1 Sorceress @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Master @ 152.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Ring of Hotek [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Soulrender [15.0]

1 Master @ 163.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Ring of Darkness [40.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [5.0]

20 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 235.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician

18 Dark Elf Warriors @ 156.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
Lordling @ [6.0] Pts

5 Dark Riders @ 117.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Musician

5 Dark Riders @ 117.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Musician

18 Black Guard @ 329.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35.0]
Tower Master @ [39.0] Pts
Whip of Agony [25.0]

1 War Hydra @ 175.0 Pts
1 War Hydra @ 175.0 Pts

Models in Army: 74


Total Army Cost: 2495.0

BITWA I
Bałagan i jego Bretonnia

Jego Armia składała się z Lorda+2 Paladynów, 2 małych czarodziejek
3-4 lanc KoTR
Pegazy
1 dużej lancy Grali
2xtrebek+spam łuczników

w pierwszej turze Lanipah zdjął mu Lorda który był tuz przed hydrą (jak sie okazało - miecz+3A i HKB)
Dark Riderzy podjechali na maxa w kierunku trebuszetów
Nastepnie dostałem szarże Grali na gwardię z Lordem i BSB oraz KoTR+Pegazy w Hydrę
...Bałagan postanowił, ze czarodziejka rzuci na grali +2 T...IF...duży template S10:) urwało pieciu grali zraniło mojego Lorda i zdjęlo 3 BG...Wtedy moje dzielne elfy podniosły halabardy...i okazalo się ze bic to moze jego BSB i czarodziejka z supporta:) pursuing nie zlapany
Hydra ustała szarże przyjmując 2 rany.
Kolejna akca meczu, szarża jednego DR (wystrzelali ich łucznicy) w trebek, ja nie trafiam on trafi i rani dwa i oba sv zdaje, przegrywa o 1 wiec gonię:D [podobnie zresztą było z drugim trebkiem chwilę później i TYM SAMYM DR:D]
wszystko szło z górki.... w tak zwanym miedzy czasie straciłem dużą czarkę zabił ja paladyn w chalangu (bo przecież z invertem to sie max 2 tury cc bije takim palkiem)

8ed jest śmieszna. straciłem Lord-czarke i dwa oddziały DR
Bretończyków na stole został Paladyn, jeden KoTR i 12 łuczników - oczywiście że coś około 15-5

BITWA DRUGA
Michał i Krasnale
rozpa standard kowadło+2xorgany+2xcannon+klopa+slayerzy z 3 herosami +BSB kusznicy(ze 30 w sumie) warriorzy
scenariusz Blood and Honor (Glory) Krasie mają aż 8 brejkpointów
przegrywam ze scenariuszem i pewną dozą pecha. 16-4 (śmiało mogę powiedzieć, że batteline bym wygrał pewnie tak 13-7, bo gwardia mimo że skrócona stała przed parkiem maszyn i kowadłem:P
SCENARIUSZE SĄ SUPER - koniec z grą na jedno kopyto!

BITWA TRZECIA
Jurak i jego WoCH
na papierze to z cięzkich rzeczy miał dwie heleny:D
reszty jakos się nie obawiałem...
na początku bitwy nie "zauważył" obelsiku wystawiając sie mega z dupy co mu strasznie utrudniło cała bitwę. A teraz niespodzianka, bo po raz pierwszy w tej edycji przegrałem 20-0:P
najpierw obnizył mi siłe na gwardii a swojej następnej turze rzuca we mnie leppera...mówi ściagnij oddział z tym wszystkim w środku! ja na to przeciez obniżarka siły z szadoła to hex, skończyła sie jak wygenerowałes kosteczki w swojej turze...ZONK! to nie jest hex....zwykły jebany RIP.
Dodam jeszcze że w swojej turze magii miałem 12 PD i rzucałem tak sobie z dupy czary...Generalnie przegrałem sma ze sobą.
Dla przyjemności dokończylismy bitewke dając możliwośc przeżycia gwardii...myślę że skończyłbym battleline jakies 17-3, ale poddałem bitwę po stracie gwardi więc wynik oczywisty 20-0

BITWA CZWARTA
Eerion Andrzej Jurak
w ich rozpiskach nie było zbyt wiele wiec posiłkowaliśmy sie bankomatem:) przyjemne siedzenie przy dwu róznych miejscahc dobra szama i wykminianie jakiś głupot...na kowadło ni etrzeba rzucać obnizania siły, bo Warmachina oblewa test sily z bazy:D
Jeżeli najpierw rzucisz Leppera a w następnej turze obniżarkę siły w efekcie czego siła oddziału wyniesie -1 to nie giną, bo Lepper przestaje działać:D
soł on soł foor

Dzięki za przybycie i do zobaczenia na początku września na PRE Mastera
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Dmtrij pisze: Jeżeli najpierw rzucisz Leppera a w następnej turze obniżarkę siły w efekcie czego siła oddziału wyniesie -1 to nie giną, bo Lepper przestaje działać:D
nie nie :D
shadow hex sciaga s do min 1, wiec jak np leper przez dwie tury zejdzie do 1S/T to obnizarka juz zwykle nie zadziala ;)

pozatym jak statystyka s/t/w spada do 0 to model jest dead ;) (zle sie raw'uje po kilku xxx i dlugiej podrozy pociagiem)

no i kowadlo oblewa z automatu test S
i brzytwa nie jest RiP'em ;)

a i tak nic nie przebijej andrzeja jak wykminil w pierwszej knajpie ze ma w ten dzien 18'stke ;)

Q:Co się rzuca tonącemu
A:Brzytwę

;)

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

przepraszam, czy Twoja armia to RIP? :D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

jurak pisze:no i kowadlo oblewa z automatu test S
Pozdrawiamy krasnale :mrgreen:

jurak pisze:Q:Co się rzuca tonącemu
A:Brzytwę
Zapomniałeś dopisać "murzynowi" :D

a i tak nic nie przebijej andrzeja jak wykminil w pierwszej knajpie ze ma w ten dzien 18'stke ;)
Prezenty dostał już tydzień wcześniej, imprezę robię we wrześniu, więc była to tylko rocznica :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

1 Dreadlord @ 569.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Pendant of Khaeleth [35.0]
Potion of Strength [30.0]
Hydra Blade [35.0]
Black Dragon @ [320.0] Pts

1 Master @ 315.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Whip of Agony [25.0]
Manticore @ [200.0] Pts

1 Master @ 310.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Soulrender [15.0]
Manticore @ [200.0] Pts

5 Dark Riders @ 131.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Standard; Musician

5 Dark Riders @ 131.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Standard; Musician

5 Dark Riders @ 131.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Standard; Musician

5 Dark Riders @ 131.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Standard; Musician

5 Dark Riders @ 131.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Standard; Musician


1 War Hydra @ 175.0 Pts

1 War Hydra @ 175.0 Pts


1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts


Models in Army: 35


Total Army Cost: 2499.0
jak Wam podoba sie ten pomysł?
Scoring unity są szybkie i łatwe do schowania a w razie czego są świetnym screenem dla smoka i innych grubasów:D
boli mnie jedna tura magii, ale nie jakos strasznie chyba. Jakie czasy mogą mnie skrzywdzić? i to na tyle mocno by zlikwidować 2-3 latajace LT w ture
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

te sztandary na dr są zupełnie zbędne...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Nie są jeśli nie chce mieć auto przegrana na BaG.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

GarG pisze:te sztandary na dr są zupełnie zbędne...
:lol2:

witamy w czasach 8 ed i scenariuszy :D



a rozpiska musi byc dobra, nie byle ktosie ja rozkminiali, w nie byle jakich warunkach ;)

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

widze przydatność w 1 scenariuszu... ale ta rozpiska się do niego nie nadaje bo? DR schodzą bez problemu...

( paniętam o tych bzdurnych scenariuszach... )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

GarG pisze:widze przydatność w 1 scenariuszu... ale ta rozpiska się do niego nie nadaje bo? DR schodzą bez problemu...

( paniętam o tych bzdurnych scenariuszach... )
czym chcesz sciagnac 4 oddzialy DR w jedna ture, szcegolnie ze to fast i sie moze pochowac (a wystarczy dwa klocki schowac)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wystarczy, że skitra gdzieś dwa oddziały DR.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

pomijając fakt, że mają vanguard deployment i najnormalniej w swiecie jak nie beda potrzebni znikną w "piz-du" gdzieś bardzo daleko:) a jak juz bedzie uber patelnia to mogą sie smiało za hydrami chować:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

ok hydry zamias robic to co maja robic to bedą nianczyć dr no coż... ok ;P ale nie wziąłeś pod uwage jeszcze jednej ewentualności... skoro nie bedzie śmiecia to wszystko leci w smoka/ miękkie Manticory i hydry.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wszystko? A co to za mroczne "wszystko", co zabije w dwie tury 5 LT z łączną sumą woundów równą 33, pomijając wardy i regenki? I chyba nie obczaiłeś, jak bardzo fasty uwalają działa.

Na 7 taka rozpa by obessała. Ale teraz jest 8 i są zupełnie inne zasady gry. I jeśli chcesz wygrywać, musisz zacząć grać na 8 :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

moim zdaniem całkiem rozsądne Garg'u agrumenty Twe sa obalane przez kolejne posty... Park maszyn nawet CHD ma jedna turę by to wszystko rozbić, a musi celować w najwolniejsze hydry bo to one dla klocków są najgrożniejsze... mając 5 maszyn, gdzi żadna nie zabija mantykory ad hoc i 5 LT przed ryjem musisz dokonać cięzkich wyborów... a ostatecznie cały twój defens idzie w rozsypkę.
Boje się tylko magii ale jezeli 1 tura bedzie srednia nastepne nie maja znaczenia wiekszego... brzytwa to w cc kara, ale niie zawsze ja masz i nie zawsze wejdzie right?
to rozpa raczej 0-1 ale takie są najprzyjemniejsze:)
pozdro dla wspól-kimnatorów
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Planujesz tym grac na Silesian masterze? Masz 2 mantikory? :P Ja moze zalatwie 1.

Tak zauwazylem tez, ze tu wszystko ma conajmniej 5 t, wiec zwykle luki nie pokroja tak szybko chariotow,mantikor i smoka.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

dużo większym problemem jest 25 Dark Riderów:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tak teraz myślę, że największy problem będziesz miał z tankami, których nie masz totalnie czym ugryźć. Ale z całą resztą zawsze dasz radę cos wykminić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

faktycznie z czołgiem nie wiele mogę zrobić jak tylko zabić całą resztę i liczyć na to że gramy blood and glory:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Jego armia jest na tyle szybka, ze bez problemu ucieknie przed 1 tankiem. Fajne jest to, ze tej armii nie boli az tak magia (slonko czy test sily ma tylko 16% bazowego zdjecia modelu), a 3 cannony nie zabija tak szybko large tagetow.

Potestuje ta armie, bo wydaje sie byc mega smieszna, a przy tym jest mega klimatyczna! Toz to armia beastmasterów! Pelen klimat!

Na twoim miejscu dalbym jednak BSB na mantikorze. To jest jedyny BSB, który daje przerzut w 18". Dzieki temu wszystkie paniki, marsze, glupoty nie sa oblewane w waznych momentach. A nie potrzebujesz na kazdym herosie magicznych atakow.
Andrzej pisze: I chyba nie obczaiłeś, jak bardzo fasty uwalają działa.
Dlatego kosztem 1 chariota i zminimalizowania core wrzucilbym 2*5 shadow z ahw. Za 85 pktow masz kolejny oddzial, który jest przy przeciwniku, i niszczy maszyny.

ODPOWIEDZ