8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Lidder »

Shino pisze:Swoja droga skoro heroi killing blopw sciaga caly model to zdejmuje tez jezdzcow z monster mountami?
Nie, w RB masz "działa dokładnie jak KB, ale na większe modele też, wyłączając swarmy". Skoro nasz poczciwy KB działa na części modelu, a nie na całość(inaczej jeździec na smoku byłby bezpieczny) to HKB niestety(na szczęście) tak samo :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

czyli na maszyny nie dziala zwykly kb? :shock:

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Sam w końcu mówiłeś, że atakujesz załogantów, a nie maszynę w CC. KB powinien działać

katerek
Masakrator
Posty: 2983
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Lidder pisze:
Shino pisze:Swoja droga skoro heroi killing blopw sciaga caly model to zdejmuje tez jezdzcow z monster mountami?
Nie, w RB masz "działa dokładnie jak KB, ale na większe modele też, wyłączając swarmy". Skoro nasz poczciwy KB działa na części modelu, a nie na całość(inaczej jeździec na smoku byłby bezpieczny) to HKB niestety(na szczęście) tak samo :)
Shino pisze:czyli na maszyny nie dziala zwykly kb? :shock:
KB działa na Infantry/Cavalery/War Beasts na wszystko inne działa tylko Heroic Killing Blow RB str.72
Co do bohaterów na monsterach to pomimo iż w większości przypadków traktowani są jako Monster unit type to w sytuacji CC już nie, RB. str104 także można zdekapitować gienka nie tykając smoka.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

tomasso
Mudżahedin
Posty: 249

Post autor: tomasso »

Gyrocopter strzela raz na grę?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

katerek pisze:KB działa na Infantry/Cavalery/War Beasts na wszystko inne działa tylko Heroic Killing Blow RB str.72
Co do bohaterów na monsterach to pomimo iż w większości przypadków traktowani są jako Monster unit type to w sytuacji CC już nie, RB. str104 także można zdekapitować gienka nie tykając smoka.
Zaraz, zaraz, zaraz...
Czyli thunderstomp i stomp działa na kolesia na smoku...?
W końcu to infantry w cc...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

tomasso pisze:Gyrocopter strzela raz na grę?
Wygląda na to, że tak.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

M.T. pisze:
tomasso pisze:Gyrocopter strzela raz na grę?
Wygląda na to, że tak.
Chyba nie.
To nie jest tak jak z salkami?
A jeszcze podczepię się o koptera... czy on nie może dać flee?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

a od kiedy steam gun to breath weapon? on tylko ma tego samego tamplate
Pasiak, czemu nie mógłby dać flee?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Bo się nie porusza po ziemi a flee dajesz tylko po ziemi...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

hmmm dobre pytanie...
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

bigpasiak pisze:Bo się nie porusza po ziemi a flee dajesz tylko po ziemi...
Dmtrij pisze:hmmm dobre pytanie...
jeśli to o żyrka to może dawać flee bo z tego co pamiętam to w podręczniku do krasi jest napisane że zawsze może robić flee... jakoś tak to szło "do sprawdzenia dokładnie"

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ewidentny bubel.
Gyro może tylko latać, jeśli nie może latać, nie może się ruszyć.
Robiąc flee nie można latać.
Z drugiej strony pozostaje zapisek o a'la fastowości gyrosa (niedorobiony feigned flight).

Ciekawe co teraz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

dac flee moze. Jesli sie nie rusza to po prostu nie ucieka i jest automatycznie niszczony jesli przeciwniik do niego dojdzie

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Jest to tym większy bubel, że jako jednostka latająca, Gyrocopter posiada zasadę Swiftstrider - zasadę, która narzuca rzut 3D6 (i odrzucenie najmniejszego wyniku) przy ucieczce/gonieniu i poruszeniu się na dystans wyrzucony.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Hej, czy ustaliliście już może ile kości powera zżera slaan z focus on mystery + rumination?

BTW: co się dzieje z wyszukiwarką na forum? Czy ja jestem lewy, czy się spsuła?
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

zembol pisze: BTW: co się dzieje z wyszukiwarką na forum? Czy ja jestem lewy, czy się spsuła?
muliła, została wyłączona - dzięki temu forum się nie wywala.
Obrazek

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Mac pisze:Jest to tym większy bubel, że jako jednostka latająca, Gyrocopter posiada zasadę Swiftstrider - zasadę, która narzuca rzut 3D6 (i odrzucenie najmniejszego wyniku) przy ucieczce/gonieniu i poruszeniu się na dystans wyrzucony.
If the gyrocopter can't fly for any reason, it can't move.
a to nie mozna uznac ze jak gyro niemoze skorzystac z zasady fly nie moze sie ruszyc, to by uproscilo wiele.
pozatym sam ruch okreslony jest jako /swoop or glide/.
no ale raw'ujac to roznie bywa ;/, ale ja bym na waszym miejscu przyjol taka interpretacje bo to uwala juz zyrka totalnie.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Jednak flee jest zawsze po glebie bez podskakiwania i podlatywania...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

bigpasiak pisze:Jednak flee jest zawsze po glebie bez podskakiwania i podlatywania...
no i?
jezeli zyro nie moze uzyc zasady fly to nie moze sie ruszyc. (taka luzna interpretacja)
a zasady fly daje opcje flee ze po ziemi i 3d6<2d6, fluffowo jak to ma przebiegac mnie nie interesuje :)
nie wiem po co uwalac zyrka, przymknac oko i grac.

Zablokowany